Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
От що цікаво, у добезвізовий період були нерідкі випадки коли прикордонники завертали назад пасажирів із-за, наприклад, нецільового використанні візи і т.д. Та й з настанням безвізу були такі випадки. Але ж хендлінг не проявляв таку упоротість, як зараз. Якщо і дивилися наявність візи, то поверхнево і ніколи не звіряли ціль видачі та країну видачі візи з ціллю та країною подорожі.
Але ж раніше хенлдінг особливо не турбувала можливість того що пасажира не пустять у країну призначення, і такі випадки реально були і досить часто.
Але ж раніше хенлдінг особливо не турбувала можливість того що пасажира не пустять у країну призначення, і такі випадки реально були і досить часто.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Хендлінг і зараз не демонструє упоротість, просто зараз правила швидко змінюються.
До того ж з точки зору єдиної міграційної політики Шенгену де-факто не існує, як і Євросоюзу, тому одразу побільшало країн для перевірки.
Якщо раніше хендлінгу, щоб перевірити 90% паксів треба було напам'ять знати правила Туреччини, Єгипту, Британії, Болгарії, Кіпру, Хорватії та Шенгену, то зараз оцей Шенген розпався на десятки країн, що змінюють правила щотижня.
До того ж з точки зору єдиної міграційної політики Шенгену де-факто не існує, як і Євросоюзу, тому одразу побільшало країн для перевірки.
Якщо раніше хендлінгу, щоб перевірити 90% паксів треба було напам'ять знати правила Туреччини, Єгипту, Британії, Болгарії, Кіпру, Хорватії та Шенгену, то зараз оцей Шенген розпався на десятки країн, що змінюють правила щотижня.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
при том что страны правила даже у себя публикуют не мгновенно и сразу - и если не подходят клипмейкеры, то вот греция, помню в 2020 году отлично так закрывали границы сегодня на сегодня, неточно указывали кто может а кто нет, создавая очереди и давку.
Допубликация разьяснений и уточнений правил странами сейчас частая практика )) некоторые успевали открывать рейсы неправильно интерпретируя правила страны назначения...
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Ну вот, Австрия, славящаяся своим орднунгом, месяц не может прописать в тиматике, что вакцинированным не нужно заполнять "клиренс". Или это служащие ИАТА не прописывают? (Мне-то как туристу все равно, кто там лажает).
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Що заважає хендлінгу кожного дня актуалізовувати правила в'їзду по тим країнам, у які будуть виконуватися рейси? Не так багато для цього ресурсів треба.Tetris писав: ↑26 липня 2021, 16:11 Хендлінг і зараз не демонструє упоротість, просто зараз правила швидко змінюються.
До того ж з точки зору єдиної міграційної політики Шенгену де-факто не існує, як і Євросоюзу, тому одразу побільшало країн для перевірки.
Якщо раніше хендлінгу, щоб перевірити 90% паксів треба було напам'ять знати правила Туреччини, Єгипту, Британії, Болгарії, Кіпру, Хорватії та Шенгену, то зараз оцей Шенген розпався на десятки країн, що змінюють правила щотижня.
Скажіть чесно, чи маєте Ви якесь відношення до хендлінгу? Я раніше питав Вас про це, але Ви проігнорували моє питання.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Разве вы у Тетриса спрашивали, а не у Кацо?
Ну, стоят люди на стороне хэндлеров, и дискуссия интересная от того. В споре рождается истина.
Ну, стоят люди на стороне хэндлеров, и дискуссия интересная от того. В споре рождается истина.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Не по тим країнам, куди будуть виконуватись рейси, а по тим країнам, куди можна купити квитки. Якщо у вас квиток Туркїшами в США, вас будуть перевїряти на можливість в'їхати в США, а не в Туреччину. Тільки для туркіщів треба 150 правил апдейтнути. Для 200 країн (бо літають не лише громадяни України). І ще для 200 країн, що пасажир міг відвідувати протягом останнього часу. Виходить 150*200*200. Тобто щодня хендлінгу треба всього-навсього оновити приблизно 6 000 000 правил. Дрібниці, не так багато ресурсів...
Всі ці прості рішення для складних проблем при зіткненні з реальним життям виглядають достатньо кумедно і наївно.
Не бачив питання, я не сиджу тут в режимі онлайн.
Ні, не маю ніякого стосунку ні до хендлінгу, ні до авиації ніякого стосунку, окрім як пасажир. Серед моїх близьких і родичів таких так само немає.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Хендлери показують свою некомпетентність і у випадках обслуговування рейсів лоу-костів, у яких концепція point-to-point і обслуговуючи рейс тих же Райанів в умовну Грецію, не треба знати правила інших країн.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Подскажите, пожалуйста о правилах въезда во Францию.
На украинском сайте посольства пишут https://france.mfa.gov.ua/konsulski-pit ... o-franciyi ....або тесту на антитіла, зробленого не раніше, ніж за 24 години до в’їзду.
А на французском https://www.interieur.gouv.fr/Actualite ... nal-travel "If you are not vaccinated, you must present to the transport company and border control authorities a certificate of recovery older than eleven days and less than six months or a negative PCR or antigen test not older than 72 hours before departure (departure of first flight in the event of a connecting flights). Some countries in the European area have been placed under surveillance. For unvaccinated travelers from Cyprus, Spain, Greece, Malta, the Netherlands and Portugal, a negative PCR or antigen test of less than 24 hours is required."
То есть тест не на антитела, а антиген тест и срок его действия не 24 часа, а 72. Понятно, что нужно опираться на французский сайт, но не могут ли с хэндлингом возникнуть разногласия? Или не заморачиваться и сделать ПЦР, как думаете?
На украинском сайте посольства пишут https://france.mfa.gov.ua/konsulski-pit ... o-franciyi ....або тесту на антитіла, зробленого не раніше, ніж за 24 години до в’їзду.
А на французском https://www.interieur.gouv.fr/Actualite ... nal-travel "If you are not vaccinated, you must present to the transport company and border control authorities a certificate of recovery older than eleven days and less than six months or a negative PCR or antigen test not older than 72 hours before departure (departure of first flight in the event of a connecting flights). Some countries in the European area have been placed under surveillance. For unvaccinated travelers from Cyprus, Spain, Greece, Malta, the Netherlands and Portugal, a negative PCR or antigen test of less than 24 hours is required."
То есть тест не на антитела, а антиген тест и срок его действия не 24 часа, а 72. Понятно, что нужно опираться на французский сайт, но не могут ли с хэндлингом возникнуть разногласия? Или не заморачиваться и сделать ПЦР, как думаете?
Востаннє редагувалось 02 серпня 2021, 23:03 користувачем Megrusha, всього редагувалось 1 раз.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Тоже интересен этот вопрос. Консьерж выдал мне выдержки з официальных источников Франции, и в украинской версии тоже указывается слово "антитела". Ну наверняка же имеется в виду тест на антиген.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Сьогодні на рейсі LWO - BUD довелося повоювати на стійці. Оголосили, що пропускають тільки резидентів Угорщини і тих, що на транзит до сусідніх країн. Довелося показувати тіматік і доводити, що вакцинованих пускають. А таких, звичайно, була більшість.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Цікаво, після таких ситуацій хендлінг (або конкретно той працівник ) почне нормально пропускати вакцинованих туристів на наступні рейси чи далі треба буде воювати?
Востаннє редагувалось 07 серпня 2021, 09:30 користувачем grzegorz, всього редагувалось 1 раз.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
А мне интересно, сколько пассажиров пострадало от этого непрофессионализма раньше, и какую они получат компенсацию. Ведь въезд вакцинированным разрешен уже давно.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
т.е. хэндлинг изначально уже даже в тиматик не смотрит, а просто принимает решение на свое усмотрение?
однако.
однако.
Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
от у нас авіафорум, а жодного явного працівника авіагалузі нема.
Було б цікаво чути їх думку щодо спірних моментів, і не тільки у хендлінгу.
Бо не віриться, що туди набирають лінивий і некомпетентний персонал.
Можливо, зазирати в Тіматик це 5% основної роботи, а інші 95% набато важливіші.
Це нам, пасажирам, здається, що для високого професійного рівня хендлінга достатньо на ранковій оперативці зачитувати щоденні оновлення правил в'їзду.
А насправді там купа іншої роботи, типу написання звітів
Було б цікаво чути їх думку щодо спірних моментів, і не тільки у хендлінгу.
Бо не віриться, що туди набирають лінивий і некомпетентний персонал.
Можливо, зазирати в Тіматик це 5% основної роботи, а інші 95% набато важливіші.
Це нам, пасажирам, здається, що для високого професійного рівня хендлінга достатньо на ранковій оперативці зачитувати щоденні оновлення правил в'їзду.
А насправді там купа іншої роботи, типу написання звітів

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб
Пытаетесь оправдать непрофессионализм? Думаю, не стоит этого делать.Inguri писав: ↑07 серпня 2021, 10:11 от у нас авіафорум, а жодного явного працівника авіагалузі нема.
Було б цікаво чути їх думку щодо спірних моментів, і не тільки у хендлінгу.
Бо не віриться, що туди набирають лінивий і некомпетентний персонал.
Можливо, зазирати в Тіматик це 5% основної роботи, а інші 95% набато важливіші.
Це нам, пасажирам, здається, що для високого професійного рівня хендлінга достатньо на ранковій оперативці зачитувати щоденні оновлення правил в'їзду.
А насправді там купа іншої роботи, типу написання звітів![]()
К примеру, врач тоже может кучу времени писать истории болезни, отчеты о загруженности коек и средней продолжительности пребывания больных в стационаре и т.д., но операцию должен провести на "отлично", и никак иначе.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей