Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Аэропорт - хорошо для пиара. Пафосно.
И дикие деньги можно потратить - тоже хорошо.
А, например, то, что многоэтажный автовокзал в Днепре больше помойку напоминает, и вряд ли современным требованиям соответствует - кого это волнует?
"Автовокзал" не так звучит, как "аэропорт".
И дикие деньги можно потратить - тоже хорошо.
А, например, то, что многоэтажный автовокзал в Днепре больше помойку напоминает, и вряд ли современным требованиям соответствует - кого это волнует?
"Автовокзал" не так звучит, как "аэропорт".
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Аэропорт в Днепре тоже не очень. Но по факту, аэропорт позволяет не только потратить большие деньги, но и привлечь. Не каждый инвестор будет готов трястись много часов на авто, вместо удобства прилететь прямо на место. Кроме того, пассажирский сбор в аэропорту сильно больше, чем на автовокзале, что и позволяет содержать аэропорты в более приличном виде в среднем.AZP писав: ↑10 вересня 2020, 08:36 Аэропорт - хорошо для пиара. Пафосно.
И дикие деньги можно потратить - тоже хорошо.
А, например, то, что многоэтажный автовокзал в Днепре больше помойку напоминает, и вряд ли современным требованиям соответствует - кого это волнует?
"Автовокзал" не так звучит, как "аэропорт".
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Щоб зросла платоспроможність - потрібні інвестиції, щоб прийшли інвестиції - потрібна інфраструктура, а ви не хочете її будувати, бо нема платоспроможності...
Замкнуте коло, яке треба розривати.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
А це якраз тому, що в Україні дикий лібералізм в галузі автоперевезень. Везе хто хоче, звідки хоче і на чому хоче. В результаті під кожним автовокзалом тусять мутні тіпи-зазивали: П-с-с-с! Пацан, в Новомосковськ нада?
Звісно ж, ніякого автостанційного збору вони не платять. Аналогічно рейсові автобуси не завжди раді, коли ти приходиш то них з квитком автостанції, а не купуєш у водія. На проміжних станціях особливо.
Декілька разів їздив Харків - Чернівці, так там взагалі перед Полтавою висаджують в поле, потім автобус їде на автовокзал (там суворий облік просто), забирає там пасажирів і потім забирає людей з поля.
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Этот круг возможно разорвать только выше описанным методом. Он будет работать только при условии устойчивого развития. Частных инвесторов до этого не будет. Люди, которые имеют деньги и готовы их инвестировать в 99,999% случаев не лишены прагматизма. А все остальное это популизм политиков или/и попытка выбить финансы для их отмывания.
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Мне кажется, для прихода дяди Инвестора, нужны несколько иные вещи. А полосу он и сам построит, если она ему нужна будет (утрирую).
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Совершенно согласен. И он тогда сам проявит стремление это осуществить
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Це можливо на перший погляд. Якщо подивитись на глибше на базу тих хто літаєBagach писав: ↑10 вересня 2020, 00:09И кто богаче? Винница или Сумы?
Я живу в Хмельницком и не вижу, что жители соседней Винницы чем-то богаче.
То же с Тернополем и Черновцами.
Как по мне, то все небольшие облцентры населением 200-500 тысяч жителей примерно одинаковые. Кому-то из них повезло иметь работающий аэропорт. Кому-то - нет.
- в Чернівцях буде багато заробітчан в Італію, у Вінниці - переважно в Польщу, в Хмельницькому - ?
- у Вінниці багато студентів з Індії та близького сходу в мед університеті, всі вони кілька разів на рік літають. В Чернівцях ймовірно теж трохи є, в Хмельницькому ?
- у Вінниці кілька тисяч ІТшників і частина з них літає не тільки в Єгипет а і в відрядження, в Чернівцях - менше, в Хмельницькому -?
- у Вінниці є трохи польського бізнесу, який теж генерує якийсь діловий потік, у Чернівцях ймовірно румунський є ? Хмельницький - ?
Тож я б не сказав що міста мають однаковий потенціал
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Зразу видно, як вінничанин захищає своє місто, і намагається принизити Хмельницький. Таких спорів на тему "хто ж є столицею Поділля" вистачає на архітектурних форумах.Vitaliy писав: ↑11 вересня 2020, 05:37 - в Чернівцях буде багато заробітчан в Італію, у Вінниці - переважно в Польщу, в Хмельницькому - ?
- у Вінниці багато студентів з Індії та близького сходу в мед університеті, всі вони кілька разів на рік літають. В Чернівцях ймовірно теж трохи є, в Хмельницькому ?
- у Вінниці кілька тисяч ІТшників і частина з них літає не тільки в Єгипет а і в відрядження, в Чернівцях - менше, в Хмельницькому -?
- у Вінниці є трохи польського бізнесу, який теж генерує якийсь діловий потік, у Чернівцях ймовірно румунський є ? Хмельницький - ?

У Хмельницькому вистачає і заробітчан, і айтішників, і представників бізнесу не тільки з Польщі, а й з Туреччини (базар, магазини одягу). Ну і самі місцеві вихідці з базару делеко не бідні.
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Как авиатор с многолетним стажем работы - я буду только рад, если заработают аэропорты в Сумах, Хмельницком, Полтаве, Житомире и др. Но одного желания мало, а весь этот пиар раздувается у нас регулярно перед местными и прочими выборами...
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Інвестори різні бувають. Середній бізнес смугу не збудує. Для ІТ зав'язаного на Європу важливо мати щоденне сполучення з європейськими хабами. Гадаю, для інших бізнесів теж.
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Ну я утрировал.. И крупный не построит, мысль в другом была.
А ай ти среди других городов с ВПП место себе не найдет? Или в Сумах для них помимо полосы еще прозрачность бизнеса, стабильность экономики и налоговые поблажки смогут сделать? Или это все сразу после запуска новой полосы появится?
В Черкассах много инвесторов на обновленную полосу прилетело?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
В Черкасах же наче нема таких потужних закладів освіти, як в Сумах.
Все решта:
Все решта:
і без того є в ІТ, бо це ІТ не потрібно.прозрачность бизнеса, стабильность экономики и налоговые поблажки
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
А айтишники инвесторы на местном уровне? К этой сфере отношение не имею. Помимо того, что сотрудники платят единый налог по месту регистрации, арендуют площадь и тратят на себя что еще остается на месте?
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Як на мій досвід роботи в IT то ця галузь у випадку "Аутсорсу" не генеруйє багато бізнес трафіку. (Всі навчились працювати віддалено)
. З продуктовими компаніями справи трохи краще там літають більше але таких компаній не так багато.
Сама присутність в Ітшинків грошей генерує трохи туристичного трафіку. (у випадку коли кордони відкриті)
Тому на біщнес трафік який можливо появиться я б не розраховував.
Варто мати смугу яка прийме 320 і 738 і можна розхраховувати на кілька рейсів для заробітчан та туристів від лоукостів в європу та стамбул, ця схема буде робочою для всіх обласних центрів україни. В іншому випадку буде максимум така ситуація як в Чернівцях та Франківську де аеропорт формально працює але кількість людей які користуються цією іефраструктурою досить мале.
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Схема рабочая для обл центров, но не для Сум. Соседние области не поедут, от Европы далековато, Киев и Харьков близко. Не наберут там на 320/738.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
До чого тут ІФ та Чернівці:
в перший хотіли і навіть трішки літали турки, говорили про відкриття рейсу поляки, але там менеджмент летовища чинить перепони + стан смуги
в Чернівцях найстаріший діючий термінал в Україні збудований ще румунами в 30-ті роки минулого століття. Смуга теж не може приймати 737 чи 320.
Якби була нормальна смуга - Чернівці вже мали би всі ті рейси, що їх зараз має Сучава, може без Лондону.
Щось схоже і з ІФ - мережеві турки і ЛОТ туди хотіли літати.
в перший хотіли і навіть трішки літали турки, говорили про відкриття рейсу поляки, але там менеджмент летовища чинить перепони + стан смуги
в Чернівцях найстаріший діючий термінал в Україні збудований ще румунами в 30-ті роки минулого століття. Смуга теж не може приймати 737 чи 320.
Якби була нормальна смуга - Чернівці вже мали би всі ті рейси, що їх зараз має Сучава, може без Лондону.
Щось схоже і з ІФ - мережеві турки і ЛОТ туди хотіли літати.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Я працював з голландцями, які хотіли відкрити аутсорс підрозділ в Україні, я їм пропонував Чернівці, але все вперлося у відсутність щоденного сполучення (це був рік великої стабільності - 2012-й).dtm писав: ↑11 вересня 2020, 11:37 Як на мій досвід роботи в IT то ця галузь у випадку "Аутсорсу" не генеруйє багато бізнес трафіку. (Всі навчились працювати віддалено)
. З продуктовими компаніями справи трохи краще там літають більше але таких компаній не так багато.
Сама присутність в Ітшинків грошей генерує трохи туристичного трафіку. (у випадку коли кордони відкриті)
До пандемії сюди в Амстердам прилітали мої чернівецькі екс-колеги, вони працюють на голландського замовника, який регулярно привозить їх в Нідерланди. Двічі на рік точно. ІТ залишає багато грошей в місті у вигляді зарплат на які будуються будинки, замовляються меблі, працюють кафешки і їздять таксішки. Бачити зиск для бюджету лише в податках, які безпосередньо платить ПП на 3-й (чи якій там групі) - це дуже вузько. Ефект для економіки величезний.
Ну і про сумський університет, випускники кажуть, що там досить хороша ІТ освіта: https://dou.ua/lenta/articles/ukrainian ... ties-2019/
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Имхо, ТК будут летать в любой региональный украинский аэропорт, который сможет их обслужить. С их сетью, они легко заберут себе весь бизнес трафик, и значительную часть туристического, кроме Европы и пакетников. Так что, имхо, реалистичный максимум, на который может расчитывать обл центр Украины (включая Сумы, Черновцы, ИФ и т.д.): 1 рейс\день в Киев (Роза, 2 рейса под волный стыковок, если МАУ себя будет чувствовать отлично с хорошей сетью), 3-4 рейса в неделю в Стамбул от ТК, 3-4 рейса в неделю в Стамбул от Пегасуса, 3-4 рейса в неделю в Варшаву от ЛОТ, 3-7 рейсов в неделю в Европу от лоукостов. А вот что из этого реализуется, зависит от инфраструктуры аэропортов, и от возможностей перевозчиков по слотам и т.д. Для ИФ и Черновцов упор будет больше на лоукосты и ЛОТ, для Сум - на ТК и Пегасус. Зависит от расстояния до Европы и количества заробитчан и связей по бизнесу с Европой.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Сумы аэропорт (IATA: UMY)
Belavia теж могла б літати
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей