TAP - Transportes Aéreos Portugueses
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Всім привіт! Нещодавно ( 28 червня та 2 липня ) нарешті мав можливість потестувати місцевого “класіка” - TAP Portugal ( TAP від Transportes Aéreos Portugueses — Повітряні Перевізники Португалії ) на маршруті Лісабон — Барселона — Лісабон.
Квитки придбав 7 травня за 76,28€. Була можливість придбати їх через сайт edreams зі знижкою в 10 євро, але оскільки там було не зрозуміло щодо до того накопичуються милі чи ні, вирішив бронювати напряму через сайт перевізника (картку учасника клубу отримав за 4 дні).
Примітка: фото виклав тут http://www.flickr.com/photos/55661492@N ... 143012070/
Час вильоту з Лісабона о 20:45, що є дуже зручно — о 18:15 вийшов з роботи, о 18:35 сів на автобус до аеропорту, о 19:00 вже був там. Робив електронний чекін, але квиток попросив роздрукувати в аеропорту (захотілося класичний boarding pass:)). Багажу з собою не мав (лише невеликий рюкзак), хоча міг здати на 20 кг. Контроль на авіабезпеку пройшов дуже швидко. Трошки погуляв по аеропорту — помітив “новинки” - встановили “відеотелефони” та “тач-столи” з інформацією про термінал, відльоти, прильоти і т.п. У грудні цього точно не було, у лютому — не пам*ятаю, бо прибіг на рейс впритик.
Для ідентифікації при посадці вдалося використати свій дозвіл на проживання (для тих хто не знає що таке - думайте про це як про річну національну візу у вигляді пластикової картки з чіпом з біометричними даними ), хоча дівчина яка перевіряла спочатку знітилася і спитала “а паспорт є?”, але показувати не довелося. Взагалі по-правильному не-громадян ЄС треба ідентифікувати лише за паспортом, а всередині Португалії можна використовувати ДНП
Доправили нас до літака автобусом (в Лісабоні зі мною це доволі рідко траплялося). Літак А320, на вигляд зсередини та зовні новий. Заповнюваність рейсу була дуже маленька, всього нарахував 40-45 чоловік. Я був єдиним на останніх 6 рядах праворуч, ліворуч була така сама ситуація. Більшість пасажирів сиділа в початку. Є розділення на “економ” і “бізнес” (стінкою зі шторками). В “бізнес” по 3 крісла в ряд, єдина різниця — трошки більша відстань для ніг.
Виліт запізнився на 8 хвилин.
З їжі — бутерброд та желе на десерт. Брав пепсі та каву. На політ такої відстані — якраз.
Пролітали трохи північіше від Мадриду, його було дуже добре видно праворуч.
Пролистав тапівський журнал (називається “UP”, присвячений Маямі, оскільки це один з нових маршрутів TAP'у, вони його старанно рекламують), послухав трохи музики, і вже почали зниження.
В Барселону заходили на посадку с заходу (можливо через те що це рейс до нового “Терміналу 1” ?). Коли літав до терміналу 2, все було зі сходу.
Посадка о 23:15 (за місцеми часом, 22:15 за португальським, отже політ тривав 1 год 20 хв). Будівля аеропорта вразила своїм розмахом, особливо стелею. Всі крамниці вже були зачинені. Хол з очікуючими на приліт був вщент заповнений. Потяг о цій годині вже не ходить, мене направили до автобусної зупинки (вона зовсім поряд з місцем виходу до зали з очікуючими). Автобус, наскільки я пам*ятаю, хожить кожні 5 хвилин до 1:30 ночі. Вартість 5,30€. Зупиняються на Площі Іспанії та Площі Каталонії. Їхати десь хвилин 20-25.
Подорож назад 2 липня о 12:45. Зробив чекін, роздрукував. Поїхав до аеропорту з вокзалу Sants потягом о 10:39. Для проїзду скористався карткою Т10 (на 10 поїздок метро та електрички в межах Барселони, аеропорт рахується). Картка була ще з лютого, коштувала 7 з копійками євро. Ще залишилась одна поїздка Приїхав до аеропорту о 10:56. Одразу з платформи видно вказівник — Термінал 2 Праворуч (видно термінал), Термінал 1 Ліворуч (видно ряд автобусів:)). Як я вже розповідав раніше, Термінал 2 залишили лоукостам (окрім Вуелінгу). Автобус рушив майже одразу як я туди зайшов, поїздка до нового терміналу тривала хвилин 8. Сам термінал 1 ззовні так-само вразив масштабами ( на під*їзді до нього кидається в очі величезний паркінг).
При вході до терміналу одразу потрапляєш у велитенську залу з понад 800 стійками для реєстрації. Стеля, знову ж таки, вражає
На стійці ТАПу була величезна черга пасажирів з багажем, як добре що я роздрукував посадковий талон контроль на авіа-безпеку пройшов дуже швидко, на диво сканер не верещав, до рюкзаку ритися не полізли. Одразу по виходу з перевірки опиняєшся на балконі з суперовим видом на термінал,
та обираєш до якої секції гейтів йти: у них їх 5 — A,B,C та D,E. Перші три — просто по ескалатору вниз до головної секції терміналу. D,E – треба йти ліворуч чи праворуч до кабінок прикордонного контролю (працювали тільки ті що ліворуч).
Частина терміналу одразу після сходів вщент заповнена торгівельними приміщеннями — від Desigual та Zara до Barcelona FC official store.
Одразу по спуску в основне приміщення, зустрів табло рейсів:
дізнався що мій рейс ( TAP 745 ) ще не отримав гейту, а лише літеру B, що означає що гейт у головному холі (на фото — довга-довга зала) тому пішов прогулятись сектором А.
До речі на табло рейсів можна помітити рейс МАУ, який затримувався на 50 хвилин (праворуч внизу, між Лондоном та Маямі)
В секторі А нічого особливого не побачив, довжелезний хол, назустріч сунули пасажири які щойно прилетіли якимсь рейсом. Що зауважив — над сектором А, на 2 поверсі знаходиться один з нешенгенських секторів. Сам коридор сектору має скляні стіки, праворуч видно летовище ( був помічений літак American Airlines ).
Побачивши що в цій частині немає нічого цікаво, повернувся назад до “шоппінг холлу”, а звідти по центральній галереї до мого гейту. Знову ж таки, стіни зі скла, видно летовище, праворуч — чудова можливість споглядати зліт. В кінці галереї знаходиться кафе.
Прийшов до свого гейту зустрів купу народа які вже томились від очікування.
За 15 хвилин до відльоту нарешті прилетів наш літак, з нього вийшло приблизно 125 пасажирів. Це був А319 на 22 ряди, що говорить про його майже 100% загрузку. Екіпаж, до речі, змінився. Зі мною у літак зайшло приблизно 105 пасажирів.
До речі, TAP по цьому маршруту робить на день 6 рейсів, Вуелінг — 3, easyJet – 1.
Злетіли ми приблизло о 13:27, майже 45 хвилин запізнення. Пілот пояснив це завантаженістю airtraffic'у над Мадридом. Літак трохи здивував ( A319 ) — був обладнаний екранами через кожні 3 ряди. Перед зльотом їх використали аби показати safety video ( http://www.youtube.com/watch?v=YfP-KJsX ... re=related ). Стюарди та стюардеси зі “стандартного ритуалу безпеки” вказали лише на підсвітку на підлозі.
Під час польотуна моніторах показували інформацію про політ — десь 5 різних екранів: температура-швидкість-висота, час у польоті та приблизний час посадки та різні варіації мап з індикацією позиції літака, та шляху який було подолано. Годували схожим пайков з рейсом до Барселони — але бутерброд був з трохи іншими інгридієнтами та замість желе було нарізане шматочками яблуко.
Екіпаж що туди, що назад був “мікс” молоді та середнього віку. Всі дуже привітні та люб*язні.
Заходили на посадку в Лісабон з південного сходу, як завжди з чудовим видом на місто. Приземлилися о 14:11 замість 13:40, отже запізнились приблизно на півгодини.
В цілому залишився дуже задоволеним. Трошки підпсувала враження затримка рейса назад на 40 хвилин. Найцікавіше що з Барселони в той самий час, за цим самим маршрутом вилітає рейс Вуелінга. Так от, він вилетів вчасно, і приземлився вчасно, дивість табло прильотів Лісабону!
Сьогодні буду тестувати той самий маршрут, але вже лоукостом від Iberia – Vueling'ом, повертаюсь в неділю ввечері Що можу скажати зараз — квиток туди-назад коштував 100 євро, на процесі електронного чекіну присвоюється номер сидіння. Якщо не сподобається місце, можна натиснути back і спробувати ще раз Я таким чином отримав місце біля вікна, замість проходу, як мені пропонували при першій спробі
п.с.в багаж я нічого не здавав, і сьогодні теж не збираюсь. У квиток ТАПа включена одна сумка багажу вагою 20 кг.
Квитки придбав 7 травня за 76,28€. Була можливість придбати їх через сайт edreams зі знижкою в 10 євро, але оскільки там було не зрозуміло щодо до того накопичуються милі чи ні, вирішив бронювати напряму через сайт перевізника (картку учасника клубу отримав за 4 дні).
Примітка: фото виклав тут http://www.flickr.com/photos/55661492@N ... 143012070/
Час вильоту з Лісабона о 20:45, що є дуже зручно — о 18:15 вийшов з роботи, о 18:35 сів на автобус до аеропорту, о 19:00 вже був там. Робив електронний чекін, але квиток попросив роздрукувати в аеропорту (захотілося класичний boarding pass:)). Багажу з собою не мав (лише невеликий рюкзак), хоча міг здати на 20 кг. Контроль на авіабезпеку пройшов дуже швидко. Трошки погуляв по аеропорту — помітив “новинки” - встановили “відеотелефони” та “тач-столи” з інформацією про термінал, відльоти, прильоти і т.п. У грудні цього точно не було, у лютому — не пам*ятаю, бо прибіг на рейс впритик.
Для ідентифікації при посадці вдалося використати свій дозвіл на проживання (для тих хто не знає що таке - думайте про це як про річну національну візу у вигляді пластикової картки з чіпом з біометричними даними ), хоча дівчина яка перевіряла спочатку знітилася і спитала “а паспорт є?”, але показувати не довелося. Взагалі по-правильному не-громадян ЄС треба ідентифікувати лише за паспортом, а всередині Португалії можна використовувати ДНП
Доправили нас до літака автобусом (в Лісабоні зі мною це доволі рідко траплялося). Літак А320, на вигляд зсередини та зовні новий. Заповнюваність рейсу була дуже маленька, всього нарахував 40-45 чоловік. Я був єдиним на останніх 6 рядах праворуч, ліворуч була така сама ситуація. Більшість пасажирів сиділа в початку. Є розділення на “економ” і “бізнес” (стінкою зі шторками). В “бізнес” по 3 крісла в ряд, єдина різниця — трошки більша відстань для ніг.
Виліт запізнився на 8 хвилин.
З їжі — бутерброд та желе на десерт. Брав пепсі та каву. На політ такої відстані — якраз.
Пролітали трохи північіше від Мадриду, його було дуже добре видно праворуч.
Пролистав тапівський журнал (називається “UP”, присвячений Маямі, оскільки це один з нових маршрутів TAP'у, вони його старанно рекламують), послухав трохи музики, і вже почали зниження.
В Барселону заходили на посадку с заходу (можливо через те що це рейс до нового “Терміналу 1” ?). Коли літав до терміналу 2, все було зі сходу.
Посадка о 23:15 (за місцеми часом, 22:15 за португальським, отже політ тривав 1 год 20 хв). Будівля аеропорта вразила своїм розмахом, особливо стелею. Всі крамниці вже були зачинені. Хол з очікуючими на приліт був вщент заповнений. Потяг о цій годині вже не ходить, мене направили до автобусної зупинки (вона зовсім поряд з місцем виходу до зали з очікуючими). Автобус, наскільки я пам*ятаю, хожить кожні 5 хвилин до 1:30 ночі. Вартість 5,30€. Зупиняються на Площі Іспанії та Площі Каталонії. Їхати десь хвилин 20-25.
Подорож назад 2 липня о 12:45. Зробив чекін, роздрукував. Поїхав до аеропорту з вокзалу Sants потягом о 10:39. Для проїзду скористався карткою Т10 (на 10 поїздок метро та електрички в межах Барселони, аеропорт рахується). Картка була ще з лютого, коштувала 7 з копійками євро. Ще залишилась одна поїздка Приїхав до аеропорту о 10:56. Одразу з платформи видно вказівник — Термінал 2 Праворуч (видно термінал), Термінал 1 Ліворуч (видно ряд автобусів:)). Як я вже розповідав раніше, Термінал 2 залишили лоукостам (окрім Вуелінгу). Автобус рушив майже одразу як я туди зайшов, поїздка до нового терміналу тривала хвилин 8. Сам термінал 1 ззовні так-само вразив масштабами ( на під*їзді до нього кидається в очі величезний паркінг).
При вході до терміналу одразу потрапляєш у велитенську залу з понад 800 стійками для реєстрації. Стеля, знову ж таки, вражає
На стійці ТАПу була величезна черга пасажирів з багажем, як добре що я роздрукував посадковий талон контроль на авіа-безпеку пройшов дуже швидко, на диво сканер не верещав, до рюкзаку ритися не полізли. Одразу по виходу з перевірки опиняєшся на балконі з суперовим видом на термінал,
та обираєш до якої секції гейтів йти: у них їх 5 — A,B,C та D,E. Перші три — просто по ескалатору вниз до головної секції терміналу. D,E – треба йти ліворуч чи праворуч до кабінок прикордонного контролю (працювали тільки ті що ліворуч).
Частина терміналу одразу після сходів вщент заповнена торгівельними приміщеннями — від Desigual та Zara до Barcelona FC official store.
Одразу по спуску в основне приміщення, зустрів табло рейсів:
дізнався що мій рейс ( TAP 745 ) ще не отримав гейту, а лише літеру B, що означає що гейт у головному холі (на фото — довга-довга зала) тому пішов прогулятись сектором А.
До речі на табло рейсів можна помітити рейс МАУ, який затримувався на 50 хвилин (праворуч внизу, між Лондоном та Маямі)
В секторі А нічого особливого не побачив, довжелезний хол, назустріч сунули пасажири які щойно прилетіли якимсь рейсом. Що зауважив — над сектором А, на 2 поверсі знаходиться один з нешенгенських секторів. Сам коридор сектору має скляні стіки, праворуч видно летовище ( був помічений літак American Airlines ).
Побачивши що в цій частині немає нічого цікаво, повернувся назад до “шоппінг холлу”, а звідти по центральній галереї до мого гейту. Знову ж таки, стіни зі скла, видно летовище, праворуч — чудова можливість споглядати зліт. В кінці галереї знаходиться кафе.
Прийшов до свого гейту зустрів купу народа які вже томились від очікування.
За 15 хвилин до відльоту нарешті прилетів наш літак, з нього вийшло приблизно 125 пасажирів. Це був А319 на 22 ряди, що говорить про його майже 100% загрузку. Екіпаж, до речі, змінився. Зі мною у літак зайшло приблизно 105 пасажирів.
До речі, TAP по цьому маршруту робить на день 6 рейсів, Вуелінг — 3, easyJet – 1.
Злетіли ми приблизло о 13:27, майже 45 хвилин запізнення. Пілот пояснив це завантаженістю airtraffic'у над Мадридом. Літак трохи здивував ( A319 ) — був обладнаний екранами через кожні 3 ряди. Перед зльотом їх використали аби показати safety video ( http://www.youtube.com/watch?v=YfP-KJsX ... re=related ). Стюарди та стюардеси зі “стандартного ритуалу безпеки” вказали лише на підсвітку на підлозі.
Під час польотуна моніторах показували інформацію про політ — десь 5 різних екранів: температура-швидкість-висота, час у польоті та приблизний час посадки та різні варіації мап з індикацією позиції літака, та шляху який було подолано. Годували схожим пайков з рейсом до Барселони — але бутерброд був з трохи іншими інгридієнтами та замість желе було нарізане шматочками яблуко.
Екіпаж що туди, що назад був “мікс” молоді та середнього віку. Всі дуже привітні та люб*язні.
Заходили на посадку в Лісабон з південного сходу, як завжди з чудовим видом на місто. Приземлилися о 14:11 замість 13:40, отже запізнились приблизно на півгодини.
В цілому залишився дуже задоволеним. Трошки підпсувала враження затримка рейса назад на 40 хвилин. Найцікавіше що з Барселони в той самий час, за цим самим маршрутом вилітає рейс Вуелінга. Так от, він вилетів вчасно, і приземлився вчасно, дивість табло прильотів Лісабону!
Сьогодні буду тестувати той самий маршрут, але вже лоукостом від Iberia – Vueling'ом, повертаюсь в неділю ввечері Що можу скажати зараз — квиток туди-назад коштував 100 євро, на процесі електронного чекіну присвоюється номер сидіння. Якщо не сподобається місце, можна натиснути back і спробувати ще раз Я таким чином отримав місце біля вікна, замість проходу, як мені пропонували при першій спробі
п.с.в багаж я нічого не здавав, і сьогодні теж не збираюсь. У квиток ТАПа включена одна сумка багажу вагою 20 кг.
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Подорожують як люди. 20 хві 5 Євро і ти в терміналі -)) Наче Джуліані чи що -))
- dubno
- Airbus A320
- Повідомлень: 314
- З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
- Звідки: Дубно
- Контактна інформація:
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Фотки шикарні! Лісабон з літака виглядає неймовірно....
а коли фоткали в середині літака, проблем не було?
ще раз скажу, фотки класнючі, і по якості і по контенту!!!
а коли фоткали в середині літака, проблем не було?
ще раз скажу, фотки класнючі, і по якості і по контенту!!!
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
дякую! я нашвидкоруч вибирав, гадаю можна і кращі знайти, та свого харддрайва с фотками залишив вдома, тому насолоджуйтесь тим що єdubno писав:Фотки шикарні! Лісабон з літака виглядає неймовірно....
а коли фоткали в середині літака, проблем не було?
ще раз скажу, фотки класнючі, і по якості і по контенту!!!
взагалі посадка в Лісабоні завжди дуже захоплююче враження! ну і звісно в місті є дуже багато місць для обзору літаків. Я наприклад працюю зовсім поряд з цією площею ( http://www.flickr.com/photos/55661492@N ... 7143012070 хехе будинок навіть на фото потрапив ), і висовуючись з вікна можу споглядати посадку інколи, в залежності від траекторії, пролітають зовсім поряд. Особливе місце - площа Іспанії, кудою пролітають усі, бо місця до маневрів перед посадкою майже не залишається. Нещодавно проходив там якраз точнісінь під заходящим на посадку бортом МАУ
проблем не було. Лише один раз попросили (і то, жестами) не фоткати бортпровідника під час інструктажу з безпеки (який був з відео).
хехе і то, це через те що вночі потяг не ходить. Вдень можна їхати потягом, квиток на 10 поїздок в межах Барселони коштує 8,6 євро. Отже, одна поїздка 86 центів кому треба розклад потягу, він тут http://www.renfe.com/viajeros/cercanias ... index.html. Комбінуйте станцію Aeroport зі станціями які починаються на Barcelona - ... ( Sants, El Clot-Aragó, etc. )Подорожують як люди. 20 хві 5 Євро і ти в терміналі -)) Наче Джуліані чи що -))
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
завантажте, будь ласка, хавчік як аттач файли в гілку єда. дякую
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
ок, але нажаль лише в неділю ввечері, або в понеділок. В мене з собою немає фоток, я на роботі, потім одразу VuelingOlek писав:завантажте, будь ласка, хавчік як аттач файли в гілку єда. дякую
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
зберігти з флікр завантажити. проблема?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
сорі, часу взагалі немає. за пару днів)
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
часу чи лінь? це 2 хв. часу. зверігти та заааттачіть
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Лінь рулить
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Посмотрел на сайте Борисполя--МАУ кодшерится с ТАПом на всех своих европейских рейсах (и на Праге, и на Варшаве, и даже на Стокгольме и Дюссельдорфе). Странно, что при таком количестве кодшеров на направлении ТАП не открывает рейс в Киев, учитывая и поток в Португалию, и их коннекшены в Бразилию, куда украинцам визы не нужны...
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Оказывается, у сабжа есть бизнес-класс с кроватями на узкофюзеляжных A321LR. Такие самолеты летают, к примеру, из Лиссабона на Мадейру. Уж не знаю, стопроцентная ли вероятность попасть именно на такой борт.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses
Уряд Португалії збирається приватизувати сабж вже наступного року. Серед ймовірних покупців розглядають КЛМ-АФ і Люфтганзу.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей