Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Так Киев на подходе
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Оглавление уровня "мусор"
https://www.0512.com.ua/news/3135114/iz ... -aeroportaИз Николаева во Францию и Испанию: новые рейсы аэропорта
Информацию разместили на странице предприятия в Facebook.
“Теперь не нужна "уважительная причина" для путешествия, ведь для полностью вакцинированных туристов сегодняшнего дня открывается Испания и уже с 9 июня - Франция!”- говорится в сообщении.
Правда перелет с пересадкой. Она запланирована в Киеве. Объявлена и стоимость поездки.
Слетать в Барселону обойдется от 2 250 гривен. Путешествие в Париж будет стоить немного дороже - от 2 850 гривен.
Ранее здесь сообщалось, что в Николаеве планируют запустить автобус “Ж/Д вокзал - аэропорт”.
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Поміняли директора, цікаво, чому ОДА не продовжила контракт з Барною, який по суті підняв аеропорт з нуля
https://www.facebook.com/mykoda/posts/3719382124830737
Петро Кизим у 1999 році завершив Київський міжнародний інститут інженерів цивільної авіації. З 2013 року по 2019 рік працював заступником генерального директора з наземного та пасажирського обслуговування в ТОВ «МАСТЕР-АВІА», а потім на цьому ж підприємстві працював до 2020 року заступником гендиректора з операційної діяльності.
Останнім місцем роботи Петра Кизима було КП МА «Київ» (Жуляни) ім. Ігоря Сікорського, де він обіймав посаду радника генерального директора з наземного обслуговування (за сумісництвом).
https://www.facebook.com/mykoda/posts/3719382124830737
Петро Кизим у 1999 році завершив Київський міжнародний інститут інженерів цивільної авіації. З 2013 року по 2019 рік працював заступником генерального директора з наземного та пасажирського обслуговування в ТОВ «МАСТЕР-АВІА», а потім на цьому ж підприємстві працював до 2020 року заступником гендиректора з операційної діяльності.
Останнім місцем роботи Петра Кизима було КП МА «Київ» (Жуляни) ім. Ігоря Сікорського, де він обіймав посаду радника генерального директора з наземного обслуговування (за сумісництвом).
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
А мне Барна запомнился человеком, который постоянно обещал невыполнимое. Не очень мне такое импонирует
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Летів учора з Миколаєва на Мотор Січ.
Приємні враження від аеропорту та перельоту.
Онлайн реєстрація не працювала, поки показував документи на стійці одній дівчині, інша вже почала нам друкувати посадкові. Попросив дати інші місця у хвості з лівого борту (щоб було менше шуму і двигун не закривав огляд для відео), без проблем і з посмішкою передрукували. При цьому перша працівниця другій показувала у програмі як правильно відміняти. Тобто є нові люди, яких вчать.
На другому поверсі працювало кафе із кавою, снеками та хотдогами - не очікував, що його відкриють заради двох десятків пасажирів. Це також плюс, бо навіть якщо приїхати без запасу часу - нецікаво за 40 хвилин до вильоту отримати посадковий, за хвилину пройти контроль і потім сидіти у накопичувачі.
У аеропорту тепло (дивно за таке хвалити, але я з Франківська, і у нас аеропорт без опалення), чисто, санвузол у ідеальному стані.
Працюють над навігаційним обладнанням, щоб було менше відмін рейсів через погоду.
І про сумне.
Завантаження було менше 50%. Це у понеділок зранку, при відносно невисокій (як для внутрішніх рейсів) ціні квитка 1400 грн.
У місті бачив рекламу рейсу на білбордах, але більшість миколаївців не знають, що у них функціонує аеропорт. Дехто переконаний, що він "загнувся" років 20 тому. Мої рідні та знайомі з цього міста були здивовані, почувши, що буду летіти літаком у Київ.
Чотири рейси Мотор Січ на тиждень, літак між ними тричі стоїть у Миколаєві день+2 ночі.
Декілька рейсів Turkish (перейшли на час ремонту у Херсоні), вже було декілька відмін перед погоду.
Поки літала Роза Вітрів - квитки у Миколаїв були найдешевшими порівняно з іншими українськими містами.
Економіка рейсу Миколаїв - Київ та й узагалі роботи аеропорту явно дуже у мінус. Можливо, що обласна влада субсидує авіаперевезення, але вголос про це не говорить. Не знаю, чи довго така "благодійність" буде продовжуватися, чи жителі цього міста колись повірять у можливість літати...
Приємні враження від аеропорту та перельоту.
Онлайн реєстрація не працювала, поки показував документи на стійці одній дівчині, інша вже почала нам друкувати посадкові. Попросив дати інші місця у хвості з лівого борту (щоб було менше шуму і двигун не закривав огляд для відео), без проблем і з посмішкою передрукували. При цьому перша працівниця другій показувала у програмі як правильно відміняти. Тобто є нові люди, яких вчать.
На другому поверсі працювало кафе із кавою, снеками та хотдогами - не очікував, що його відкриють заради двох десятків пасажирів. Це також плюс, бо навіть якщо приїхати без запасу часу - нецікаво за 40 хвилин до вильоту отримати посадковий, за хвилину пройти контроль і потім сидіти у накопичувачі.
У аеропорту тепло (дивно за таке хвалити, але я з Франківська, і у нас аеропорт без опалення), чисто, санвузол у ідеальному стані.
Працюють над навігаційним обладнанням, щоб було менше відмін рейсів через погоду.
І про сумне.
Завантаження було менше 50%. Це у понеділок зранку, при відносно невисокій (як для внутрішніх рейсів) ціні квитка 1400 грн.
У місті бачив рекламу рейсу на білбордах, але більшість миколаївців не знають, що у них функціонує аеропорт. Дехто переконаний, що він "загнувся" років 20 тому. Мої рідні та знайомі з цього міста були здивовані, почувши, що буду летіти літаком у Київ.
Чотири рейси Мотор Січ на тиждень, літак між ними тричі стоїть у Миколаєві день+2 ночі.
Декілька рейсів Turkish (перейшли на час ремонту у Херсоні), вже було декілька відмін перед погоду.
Поки літала Роза Вітрів - квитки у Миколаїв були найдешевшими порівняно з іншими українськими містами.
Економіка рейсу Миколаїв - Київ та й узагалі роботи аеропорту явно дуже у мінус. Можливо, що обласна влада субсидує авіаперевезення, але вголос про це не говорить. Не знаю, чи довго така "благодійність" буде продовжуватися, чи жителі цього міста колись повірять у можливість літати...
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Я вообще, побывав в этом прекрасном по моему мнению городе, заметил про себя такую апатию николаевцев. "Это же х...й Николаев, у нас ни...я тут нет. Вот у вас в Киеве...., а ещё лучше в Москве....". Так что аэропорт ещё раскручивать и раскручивать.PandaFly писав: ↑08 лютого 2022, 18:22 У місті бачив рекламу рейсу на білбордах, але більшість миколаївців не знають, що у них функціонує аеропорт. Дехто переконаний, що він "загнувся" років 20 тому. Мої рідні та знайомі з цього міста були здивовані, почувши, що буду летіти літаком у Київ.
Не знаю, чи довго така "благодійність" буде продовжуватися, чи жителі цього міста колись повірять у можливість літати...
Что интересно, выйдя из терминала аэропорта столкнулся с полностью мёртвой реакцией уклона на попытки найти такси в город. Просто ищет и не находит. Повышает цену и не находит. Пользовался в итоге 883 и 994 и платил немало 180 и 160 грн. Интересно, как сейчас с приходом Болта?
- PandaFly
- Airbus A318
- Повідомлень: 36
- З нами з: 18 червня 2021, 11:45
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Так, комплекс меншовартості одна з рис цього чудового міста.Mclo писав: ↑08 лютого 2022, 19:29 Я вообще, побывав в этом прекрасном по моему мнению городе, заметил про себя такую апатию николаевцев. "Это же х...й Николаев, у нас ни...я тут нет. Вот у вас в Киеве...., а ещё лучше в Москве....". Так что аэропорт ещё раскручивать и раскручивать.
Что интересно, выйдя из терминала аэропорта столкнулся с полностью мёртвой реакцией уклона на попытки найти такси в город. Просто ищет и не находит. Повышает цену и не находит. Пользовался в итоге 883 и 994 и платил немало 180 и 160 грн. Интересно, как сейчас с приходом Болта?
Як на мене, одна із ключових помилок розвитку аеропорту - не запустити автобус з центра міста під ранковий/вечірній київський рейс. На фоні того, скільки вже вкладено і скільки зараз іде на зарплати та підтримку аеропорту, це були би не такі великі гроші, а пасажирам стало би набагато зручніше.
Але рішення приймають чиновники, яких возять машиною, тому просто немає розуміння
Щодо виклику таксі після прильоту - не знаю. Я цього разу лише вилітав з NLV, у місто приїхав Автолюксом з Одеси.
Їхав у аеропорт зранку Уклоном за 200 грн з району Садової.
У листопаді 2020 прилітав - рідні просто попросили знайомого водія забрати мене з аеропорту, саме через проблеми викликати таксі після прильоту.
Влітку 2020 водії боялися користуватися Уклоном - шпана від місцевого сервісу била машини, щоб не працювали на конкурентів. Можливо, ви потрапили саме на той період конкурентних розборок? (не знаю, коли він закінчився)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Як на то пішло, то від франківського таксиста теж чув: "а що у нас аеропорт працює?". І це в часи коли звідти МАУ в Іспанію літало. І це в місті аеропорт якого не припиняв роботу.
Що ж тоді говорити про Миколаїв?
Що ж тоді говорити про Миколаїв?
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Мда. Півмільйонне місто не може навіть на столицю рейс загрузити. А ми тут думаємо, що тільки смугу нормальну кожному облцентру дай і зразу лоукост пакс піде на Варшаву, Краків, Відень і Будапешт.
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Це півмільйонне місто, бувало, розглядається як пригород Херсона. Товариш майже 10 років там жив, то розповідав, що місто досить нудне, і навіть в торгові центри миколаївчани їздили до Херсона. І про більш розвинутий аеропорт Херсона можна згадати.
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Станом на сьогодні Херсон порівняно з Миколаєвом - діра.
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Причин багато.
І упередження щодо Мотор Січі - "як, летіти на 50-річному літаку?". Наваіть від нерідко літаючих знайомих чув, що їм страшно літати радянськими літаками.
І упередження щодо ціни - багато хто навіть не перевіряє ціну бо впевнений, що це дуже дорого
І звички.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 37
- З нами з: 25 листопада 2017, 04:45
- Звідки: ODS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Был весной прошлого года в обоих городах,,,, разницы особой не заметил. Николаев чуть больше, но дороги хуже. Может сейчас что-то поменялось, в чем лично сомневаюсь.....

ИМХО, как только Херсон возобновит работу, Николаевскому аэропорт будет тяжко......

Чисто субъективное мнение:
1. Месторасположение между 2х аэропортов.(Одессой и Херсоном) это минус;
2. Херсон аэропорт расположен на выезде в сторону Николаева, по сути 50км из которых 30 4 полосы; и наоборот из Херсона ехать в Николаев аэропорт это трасса + еще ч.з весь город пилить по убитым городским дорогам, дальше не факт что не будет отмены рейса, то лучше еще 100км проехать до Одессы там вариантов улететь больше в случае чего;
3. С позиции условного туризма, Херсонская обл в +, т.к. наличие 2 морей, устье Днепра, 2 заповедника, Николаевский регион более промышленный;
4. Наличие 2 мореходок, одна из которых один из мировых лидеров по поставке кадров на мировой флот, Стамбул они "грузят" очень хорошо;
5. мобильность людей в Херсоне куда ВЫШЕ чем в Николаеве.Одна из причин указана в пункте 4, как правило все мореманы стараются вывести свои семьи на отдых; Херсон до ковида грузил и по 2 рейса на Киев, Николаев с Кривой рог не могут и 1го набрать на двоих......;
6. Наличие в Херсоне "временного представительства Крыма", когда никогда но в Киев и обратно чиновники летали;
7. В Киев с Николаева на автомобиле/бусе как ни крути а ближе, до Киев-трассы доехать а там по прямой, это минус к авиа трафик.
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Я поездил там летом 2020. Писал исключительно о городах. Херсон и Николаев 30 лет назад имели одинаковое население. Сейчас разница приблизительно раза в 1,5-2. Херсон просто вымер.
Очень хорошо сказала знакомая одесситка: приезжаешь в Николаев - видишь Одессу 5-летней давности, доезжаешь до Херсона - видишь Одессу 10-летней давности.
А касательно аэропорта вы полностью правы. Николаеву больше пары рейсов в день мало что светит в ближайшее время. Херсон - это и крымчане, и курортники, и моряки.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей