нужны КВС B 737 NG
нужны КВС B 737 NG
Дорогие форумчане,
Для наших партнеров – ведущей компании в области рекрутинга авиационного персонала мы ищем КВС B 737 NG.
Описание вакансии.
Оплата: USD 10 000 нетто/ 95 часов.
Сверхурочные: USD 100 /час
График 2мес рабочих/1 мес отпуск, 8 выходных дней в месяц.
Оплачиваемый больничный – 15 дней/год
Авиабилеты на отпускное время на родину.
Проживание в 4х – 5* отелях
Контракт возобновляемый 1-3 года
100 000 USD страхование жизни
100 000 USD страхование в случае утраты лицензии
10 000 USD медицинское страхование.
Требования:
Минимальный опыт полеты - 4000 часов
Минимальный опыт в должности КВС – 2000 часов
Минимальный опыт в КВС B 737 NG – 500 часов
Минимальный опыт в «стеклянной кабине» - 1000 часовB737 NG
Свободный английский.
Если вы знаете кого-либо кому может быть интересна эта вакансия, огромная просьба порекомендовать. Контактный адрес info@drvarenikova.com
Искренне признательна за любую информацию!
Для наших партнеров – ведущей компании в области рекрутинга авиационного персонала мы ищем КВС B 737 NG.
Описание вакансии.
Оплата: USD 10 000 нетто/ 95 часов.
Сверхурочные: USD 100 /час
График 2мес рабочих/1 мес отпуск, 8 выходных дней в месяц.
Оплачиваемый больничный – 15 дней/год
Авиабилеты на отпускное время на родину.
Проживание в 4х – 5* отелях
Контракт возобновляемый 1-3 года
100 000 USD страхование жизни
100 000 USD страхование в случае утраты лицензии
10 000 USD медицинское страхование.
Требования:
Минимальный опыт полеты - 4000 часов
Минимальный опыт в должности КВС – 2000 часов
Минимальный опыт в КВС B 737 NG – 500 часов
Минимальный опыт в «стеклянной кабине» - 1000 часовB737 NG
Свободный английский.
Если вы знаете кого-либо кому может быть интересна эта вакансия, огромная просьба порекомендовать. Контактный адрес info@drvarenikova.com
Искренне признательна за любую информацию!
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
а країна проживання яка?
Re: нужны КВС B 737 NG
почему я не пошел в пилоты?
пс: пора создавать раздел объявления


пс: пора создавать раздел объявления

-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
можу передбачити що вартість навчання є основною перешкодоюOlek писав:почему я не пошел в пилоты?![]()

наприклад ЗС Портуґалії зараз проводять рекламу своєї Força Aérea, але там по контракту з ними - від 5 до 7 років від них нікуди не рипнешся:)
Re: нужны КВС B 737 NG
ахаха... наші вояки літають раз на пару років 

-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Саня давай в летчиков-налетчиков будем переучиваться???
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
ну ми можемо йти працювати controlador de tráfego aéreo (сорі, вилетіло як це по укр. буде, гадаю ти зрозумієш), тут для цього будь-яку вищу освіту треба + пройти курс. Друг друга працює на Мадейрі - досить непогана робота, я скажу...
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Мне интересно!А поконкретней можно?
Re: нужны КВС B 737 NG
воздушный гаишник
а палку полосатую выдают?

а палку полосатую выдают?

-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
ні, треба втикати в екран повний кружляючих цяток, і дивитись за тим аби вони тримали дистанцію одна від одноїOlek писав:воздушный гаишник![]()
а палку полосатую выдают?

казав що після кількох місяців роботи вже не думаєш про те, що це літаки, просто механічно відслідковуєш цятки...


-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
а ті місцеві пілоти, які "друзі друзів", кажуть що "така нудота" ця робота
імхо будь-яка робота після кількох років нудною стає, але в їх доводах щось є)))
тому з одного боку дуже хороші гроші, з іншого (як з цією об*явою) відправлять в якісь ОАЕ... ні друзів, нікого... ну окрім грошей)

тому з одного боку дуже хороші гроші, з іншого (як з цією об*явою) відправлять в якісь ОАЕ... ні друзів, нікого... ну окрім грошей)
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Прикольно))
Re: нужны КВС B 737 NG
и меня возьмите!симуляторы поднадоели, реального неба хочетсяMadcat писав:Саня давай в летчиков-налетчиков будем переучиваться???
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
мені сімулятор опанувати... скільки не намагався, а нормально сісти ніяк не вдається. Та що там сісти, втримати задану траекторію... ці постійні відхилення вліво-вправо псують всеE-145 писав:и меня возьмите!симуляторы поднадоели, реального неба хочетсяMadcat писав:Саня давай в летчиков-налетчиков будем переучиваться???

-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Не ну у меня с симулятором все ок, и взлетаю и сажусь, я бы сказал отлично))
Re: нужны КВС B 737 NG
дик штурвал треба, наприклад такий: http://shop.igalax.ru/shop/index.php?productID=711Hoaxer писав:мені сімулятор опанувати... скільки не намагався, а нормально сісти ніяк не вдається. Та що там сісти, втримати задану траекторію... ці постійні відхилення вліво-вправо псують всеE-145 писав:и меня возьмите!симуляторы поднадоели, реального неба хочетсяMadcat писав:Саня давай в летчиков-налетчиков будем переучиваться???
чи джойстик як для Sega, зара продаються із USB
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
наскільки я зрозумів - клавою ніяк? треба постійно джойстиком "балансувати" ?E-145 писав: дик штурвал треба, наприклад такий: http://shop.igalax.ru/shop/index.php?productID=711
чи джойстик як для Sega, зара продаються із USB
найпростіший приклад (з важкими літаками, з легкими такого в мене не відбувається) - після вирулювання на зліт ніяк не можливо вирівняти літак, аби він без похибки в кілька градусів не косив ліворуч чи праворуч. Теоретично клавіатурою коригувати штурвал точніше ніж двойстиком, чому це відбувається?
в мене є пс3, там юсб джойстик, спробую сьогодні...
Re: нужны КВС B 737 NG
на джойстику є чутливі "ричажки", вони схожі на гриби. а на клаві яккнопку не натискай - чутливість одна й та ж
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Я вам так скажу я играю на компьютере без всяких джостиков, да ощущения не такие как с джостиком, но все же классно!У меня ФлайтСимулятор X!!!В настройках я указал управление мышью и все очень хорошо получается!!!А просто с клавиатуры очень сложно!!!Hoaxer писав:наскільки я зрозумів - клавою ніяк? треба постійно джойстиком "балансувати" ?E-145 писав: дик штурвал треба, наприклад такий: http://shop.igalax.ru/shop/index.php?productID=711
чи джойстик як для Sega, зара продаються із USB
найпростіший приклад (з важкими літаками, з легкими такого в мене не відбувається) - після вирулювання на зліт ніяк не можливо вирівняти літак, аби він без похибки в кілька градусів не косив ліворуч чи праворуч. Теоретично клавіатурою коригувати штурвал точніше ніж двойстиком, чому це відбувається?
в мене є пс3, там юсб джойстик, спробую сьогодні...
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
хм, пробував, але чому чому тоді в мене не виходить? навіть якщо штурвал в нейтральному положенні, літак все-одно при зльоті зсувається кудись ліворуч чи праворуч...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість