Хм, а что он забыл в Европе в целом, и во Львове в частности?

https://www.facebook.com/andriy.sadovyi ... =3&theaterЯкщо для держави це тягар, я переконаний, що громада міста підтримає передачу аеропорту з державної у комунальну власність.
Я от теж не розумію, чому працюючі аеропорти, які приносять прибуток левову частку якого віддають державі ця держава хоче продати приватному власнику? Зазвичай так роблять, коли хочуть, щоб власник розвивав летовище за рахунок власних ресурсів. Чому Запоріжжя хочуть віддати в концесію вже після ремонту? Навіщо віддавати Львів, чи не простіше дозволити Львову більше грошей залишати на власний розвиток.syxiv_dan писав: ↑31 жовтня 2019, 10:37 Садовий теж проти передачі аеропорту в приватні рукиhttps://www.facebook.com/andriy.sadovyi ... =3&theaterЯкщо для держави це тягар, я переконаний, що громада міста підтримає передачу аеропорту з державної у комунальну власність.
Чернівці і Херсон - питань нема. Важко в цій галактиці знайти гіршого власника, ніж Чернівецька Міська Рада. "Хуже уже нє будєт!"(с)
а хто сказав що це "дєлать" що зараз відбувається не є замовленим Омеляном. З того що розумію зараз їздять по аеропортах якісь аудитори та роблять дью-діледженс. Знаючи скільки часу іде на підписання контраків, явно ініцюював ще старий уряд. Плюс гляньте як Омелян в ФБ пише що все чим зараз хвалиться новий уряд - то все він починав. Думаєте з концесією по іншому?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей