Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Обсуждения, комментарии...
Ostap
Airbus A340
Сообщения: 712
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 222 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Ostap »

Єдиний варіант, щоб дещо з того збулося - це рекламна кампанія міста. Але, з останніх в'ю Москаленка такого не виникає. Бо алкоьуристи їм не до душі
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6662
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 18:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 244 раза
Поблагодарили: 780 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение popTAB »

Та скільки тому Москаленку лишилось
Ostap
Airbus A340
Сообщения: 712
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 222 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Ostap »

З початком згортання децентралізації (та й рівнем більшості місцевих дупутатів) я не вірю в виділення коштів в бюджеті на промоцію міста в західній Європі як туристичного напрямку.
syxiv_dan
A380
Сообщения: 1044
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 171 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение syxiv_dan »

Та інше цікаво і дивно. Поки ще ніхто не базує жодного літака, а Раян (типу) прорахував базування свого одного за умови базування двох від Візз і Скайапа і ще одного від ЛОТу (про що мова зараз взагалі не йде, бо розвивають три своїх хаби - Варшаву, Краків, Будапешт). Мені більше на політ фантазії, ніж на аналітику схоже.
Хоча не можу не сказати, що мені ця інформація подобається))
юра сармат
Airbus A320
Сообщения: 369
Зарегистрирован: 27 ноя 2017, 20:55
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 42 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение юра сармат »

popTAB писал(а):
17 сен 2019, 20:09
https://www.skyscrapercity.com/showthre ... 6?page=466

Що думаєте про цей аналіз?
Давно хотілося написати на цю тему, але не хватало часу, інформація в тому числі планована не факт що відбудеться (наближається світова криза).

SkyUp сьогодні відкрив продаж на рейси Львів - Тель-Авів - Львів з 28 листопада по четвергах та неділях. Рейс буде виконуватись після рейсу Львів - Прага - Львів який буде виконуватись з 17 жовтня.
З 26 жовтня по середах та суботах стартує Львів - Шарджа - Львів. Є попоредня інформація що після Шарджі цей літак буде виконувати рейс Львів - Париж(BVA) - Львів, особисто в мене ця інформація від друзів які працюють на іншу авіакомпанію і прораховували цей рейс (LWO-BVA-LWO) на літо , але їм в аеропорту BVA сказали що вже буде SkyUp.
Враховуючи вже озвучені напрямки (+Київ та Харків, +чартери), (та й є ще певні не підвердженні інсайди по нових напрямах) у Львові буде базуватись літак з жовтня/листопада.

Вантажні перевезення які виконувла Нова-Пошта в тестовому а не регулярному режимі поки що зупинені. Відбулося декілька рейсів Київ-Львів-Київ, та декілька рейсів Львів - Дніпро - Львів. Чому зупинили не знаю, але перспектива в майбутньому рік-два є.

Wizz На скільки мені відомо з джерел в самі авіакомпанії, Wizz почав підготовку до відновлення "дочки" (через політику конфіденційності не змогли дати чітку відповідь), за іншою інформацією вже відновлює. Прораховують базування двох літаків, другий з осені 2020.
Скоріше за все в перспективі у Львові залишаться і Wizz і Ryanair принаймі вони (Ryanair) вже прорахували базування 1 борта у Львові за умови базування у Львові 2-ох Візів і 2-ох Ская та 1-го Лота! В Ryanair просто більше нюансів звязаних в загальному від "Української стратегії" (Київ, Харків, Одеса/Миколаїв/Херсон, Запоріжжя/Дніпро,).
Для прикладу в Одесі скоріш за все залишиться хтось один, замалий трафік з закордону для двох, принаймі покищо. Всі очікують "відкритого неба".

На рухунок прорахованих рейсів які будуть мати попит, навіть не буду писати про Португалію, Швецію чи Грецію, це і так зрозуміло:
Нью-Йорк - літо/зима - 1-2рейси/тиждень,
Торонто - літо 1-2рейси/тиждень,
Ташкент - літо 1-2рейси/тиждень,
Алма-ата/Астана - літо/зима 1-2рейси/тиждень,
Грузія - літо/зима - щоденно/3-4рейси/тиждень,
Доха/Дубай - літо/зима - щоденно/3-4рейси/тиждень (транзит Африка, Азія, Австралія),
Мумбай - літо 1рейс/тиждень.
Рейси прораховуються в середньому Українці/іноземці в пропорції 30/70, а не для Українців, так як дехто думає.
Багато по чому з цього давно ведуться переговори, деякі на стадії завершення. Найбільші проблеми це: дозволи та літаки, ну а в майбутньому аеропорт, на мою думку в 2020 буде в +/-3 млн, а до 2025 5-7млн/рік. Але терміново буде потрібна магістральна доріжка, та дороблена/перероблена інфраструктура.

P.S. Жодного стосунку до LWO як працівник я не маю і не мав, але працював в цій сфері в світі з 2006 по 2014 на даний момент хобі-фрілансер в цій сфері.
Ну по перше дуже виглядає обнадійливо,на рахунок Мумбаї навіть не знаю що казати,але тещо що за базуються візз і скайпи виглядає правдоподібно,а от за Мау ні слова....
dtm
Airbus A321
Сообщения: 483
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 136 раз
Поблагодарили: 209 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение dtm »

З цього що перерахував автор ймовірним виглядає лише літак або два ская, які будуть формально базуватися, але тільки формально мнути бетон їм ніхто не даватиме, будуть літати в Єгипти і Туреччини з усіх місць де це смуга дозволить, 24/7, і кілька днів на тиждень серед дня виконуватиме регулярку із Львова чи Одеси. Щодо того що в Одеси залишиться хтось один це взагалі галузь фантастики. На весь південь єдиний великий аеропорт, по близько лише Кишинів, а не вся Польща як у Львові, на мою думку як тільки почнуть експлуатувати нову смугу отримаємо хвилю нових напрямків, якщо там набирається такий потік для турків дешевим лініям точно щось перепаде
За это сообщение автора dtm поблагодарили (всего 2):
Leonmanjeroke
Рейтинг: 7.14%
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 4113
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 209 раз
Поблагодарили: 805 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Igoresha »

Мы здесь тоже, как бы, хобби-фрилансеры в этой сфере :)
П.С: не вижу Фиджи
Franek
Airbus A330
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek »

Ostap писал(а):
17 сен 2019, 20:54
З початком згортання децентралізації (та й рівнем більшості місцевих дупутатів) я не вірю в виділення коштів в бюджеті на промоцію міста в західній Європі як туристичного напрямку.
Євроколія до Львова зробить більше для розвитку туризму ніж будь-які промоції. І бажано як в напрямку Перемишля, так і в напрямку Рави. :cry:
syxiv_dan
A380
Сообщения: 1044
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 171 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение syxiv_dan »

Погоджуюся з попереднім повідомленням. Австріяки запускають потяг Грац-Перемишль
AZP
Airbus A319
Сообщения: 288
Зарегистрирован: 23 июл 2019, 14:27
Откуда: OZH
Благодарил (а): 505 раз
Поблагодарили: 64 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение AZP »

Franek писал(а):
20 сен 2019, 15:38
І бажано як в напрямку Перемишля, так і в напрямку Рави. :cry:
Можно просто как-то упростить пеший переход на Медыке.
Чтоб ты просто вышел из маршрутки (которые ходят неплохо, кстати), дал паспорт, показал рюкзак и сел уже в другой транспорт .
Я так и делал, но сейчас там маленький ад (только в сторону Польши). Крики местных жителей, толкание, ругань и т.д.
dtm
Airbus A321
Сообщения: 483
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 136 раз
Поблагодарили: 209 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение dtm »

AZP писал(а):
20 сен 2019, 16:26
Franek писал(а):
20 сен 2019, 15:38
І бажано як в напрямку Перемишля, так і в напрямку Рави. :cry:
Можно просто как-то упростить пеший переход на Медыке.
Чтоб ты просто вышел из маршрутки (которые ходят неплохо, кстати), дал паспорт, показал рюкзак и сел уже в другой транспорт .
Я так и делал, но сейчас там маленький ад (только в сторону Польши). Крики местных жителей, толкание, ругань и т.д.
Там пекло було завжди) двічі там був, двічі те саме
Franek
Airbus A330
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek »

Ну не поїдуть люди масово в країну, де треба виходити з маршрутки і робити оці традиційні українські ритуали. Це відбирає час, нерви, враження від подорожі і тд. Вже зробили напівміру у вигляді Інтерсіті до Перемишля. Це все одно не зручно, бо на 300 км від Львова до Кракова йде майже весь день, враховуючи час на проходження контролю, вічні запізнення, очікування і тд. Не хоче Львів, щоб до нього їздив масово хтось інший, крім східняків на Європу паглазєть, то я його не змушу. Не розумію, що тут ще можна дискутувати.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6662
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 18:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 244 раза
Поблагодарили: 780 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение popTAB »

Гіперлуп би все порішав ;)
Franek
Airbus A330
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek »

Гіперлуп зі Львова в західному напрямку не фігурував навіть в найсміливіших фантазіях.
dtm
Airbus A321
Сообщения: 483
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 136 раз
Поблагодарили: 209 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение dtm »

А розглядав хтось економічний ефект від євроколії, окрім спрощення життя масовому туризму. Я проти масового туризму в такому вигляді яким він є в сучасній Європі, тому якщо робити євро колію лише для наповнення Львова поляками на вихідні то такий проект даром не треба, не те що за бюджетні кошти.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek »

Я так і знав, що все зійде на пшекосрач))) А проти наповнення Львова і Карпат киянами і східняками на вихідні пан щось має? Чи то прийнятно і зовсім не нав’язливо? Хоча, можна і не відповідати. Я і так знаю, якою буде відповідь.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7878
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение mischko »

Franek писал(а):
20 сен 2019, 17:27
Я так і знав, що все зійде на пшекосрач))) А проти наповнення Львова і Карпат киянами і східняками на вихідні пан щось має? Чи то прийнятно і зовсім не нав’язливо? Хоча, можна і не відповідати. Я і так знаю, якою буде відповідь.
просто перше вимагає інвестицій і зусиль, а друге не вимагає інвестицій і зусиль (і так приїдуть).
LWIEV
A380
Сообщения: 1099
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 717 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение LWIEV »

І то, і друге коштує і кріпко. Це стан колій, вокзали-термінали, транспортні рішення в місті. Платник податків інвестує.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7878
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение mischko »

LWIEV писал(а):
20 сен 2019, 19:08
І то, і друге коштує і кріпко. Це стан колій, вокзали-термінали, транспортні рішення в місті. Платник податків інвестує.
для українців треба лише, щоб те що є не до кінця розвалилося, а для залучення поляків треба будувати по суті нову колію із відповідною сертифікацією.
Ostap
Airbus A340
Сообщения: 712
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 222 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Ostap »

От до чого тут євроколія, якщо йшла мова про рекламу в західній Європі та Азії?
Про економічну доцільність: Два роки тому на якомусь економічному форумі Піх з Львівської залізниці озвучував, що в напрямку Кракова, це було б економічно безглуздо. Можливо, в напрямку Варшави, але там з Польського боку багато роботи (залізниця неелектрифікована, плюс мережа неоптимальна).

А фраза про 'не хоче Львів' взагалі ні в тин, ні в ворота, оскільки жодне місто не може вказувати державному підприємству куди інвестувати [неіснуючі] кошти
За это сообщение автора Ostap поблагодарили (всего 3):
mischkoVitaliynik-dem
Рейтинг: 10.71%
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и 2 гостя