Статистика - аеропорти України
Re: Статистика - аеропорти України
Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
- Lo.
- Airbus A320
- Повідомлень: 369
- З нами з: 12 січня 2013, 21:54
- Звідки: Prague
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Не простіше добудувати до існуючої гілки на аеропорт ще один заїзд-виїзд зі сторони Харкова-Полтави?
Re: Статистика - аеропорти України
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Сейчас, вообще пойдет (и уже пошла) некая оптимизация кресел после бурного роста. Особенно в сегменте классиков. В последнее время ушли British Airways, Nordica, оптимизировали Brussels Airlines, Air France. Наш рынок сейчас с одной стороны низкомарженальный на Европу, во вторых более затратный.Franek писав: ↑13 липня 2019, 00:26Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
Re: Статистика - аеропорти України
Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Ну ЛХ груп себя очень хорошо вроде чувствует. Единственное что на зиму приостановят это Брюссель, но оттуда только Торонто и НЙ, а там вариантов стыковок не меньше десятка и прямые тоже есть.Franek писав: ↑15 липня 2019, 14:40 Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
Re: Статистика - аеропорти України
LHG останні роки росте вдвічі швидшими темпами ніж IAG і AF-KLM. Не виключено що це скорочення викликане в тому числі конкуренцією з боку перших.
Крім того можуть бути і інші фактори (Брекзіт, нестача слотів в Хітроу, зміна стратегії МАУ, ріст ЛОТа і туркішів і т.п.).
Крім того можуть бути і інші фактори (Брекзіт, нестача слотів в Хітроу, зміна стратегії МАУ, ріст ЛОТа і туркішів і т.п.).
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Не думаю, что у АФ как-то поменляся р2р в Париж. Лоукостов там нет, МАУ по цене конкурирует весьма условно - там цены выше облаков. Думаю причина ухода в невозможности привлечения транзитников в нужных объемах в Северную Америку и Испанию\Португалию. И тут основной конкурент - ЛХ Груп. Так что уход АФ вряд ли связан с приходом лоу костов, они зашли на их рынок (транзит в Испанию и Потугалию) очень условно, только в виде самостоятельных стыковок, что далеко не для всех, и не так уж дешево. Разве что обилие рейсов в Барселону могло их немного зацепить, плюс заход Раяна в Мадрид и Валенсию на зиму может немного снизить транзит. Но имхо это несущественно. А вот значительная сезонность трансатлантического трафика похоже играет роль.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Ку ку,1серпня...?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Відпустки

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
https://www.facebook.com/LvivAirport/ph ... &__tn__=-R
ПРИРІСТ ПАСАЖИРОПОТОКУ МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ «ЛЬВІВ» У СІЧНІ-ЛИПНІ 2019 РОКУ СКЛАВ 41,2%
За оперативними даними ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» у липні 2019 р. авіаперевезеннями скористалися 243,0 тис. пасажирів, що на 25,8% більше, ніж у липні 2018 р. (193,1 тис. пасажирів). Кількість здійснених рейсів – 1 933, що на 20,5% більше, ніж аналогічного періоду минулого року (1 604).
ПРИРІСТ ПАСАЖИРОПОТОКУ МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ «ЛЬВІВ» У СІЧНІ-ЛИПНІ 2019 РОКУ СКЛАВ 41,2%
За оперативними даними ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» у липні 2019 р. авіаперевезеннями скористалися 243,0 тис. пасажирів, що на 25,8% більше, ніж у липні 2018 р. (193,1 тис. пасажирів). Кількість здійснених рейсів – 1 933, що на 20,5% більше, ніж аналогічного періоду минулого року (1 604).
Re: Статистика - аеропорти України
Львів 243000
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Мало. З таким ростом не факт що за рік буде 2.2млн
Плюс середньо-температурно-попалатна загрузка борта не зросла у липні в порівнянні з червнем - 126 паксів на рейс, це вперше.

-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
....слабенько,хоч може це недоречні порівняння,але Краків за липень так само +26%,але там цифра 785т.....,будемо надіятись...,дивлячись на даний стан речей осінню статистику може підтягнути хіба що Скай Ап
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Можна спробувати порахувати що гіпотетично може ще прийти восени "по слухах".юра сармат писав: ↑01 серпня 2019, 13:23 дивлячись на даний стан речей осінню статистику може підтягнути хіба що Скай Ап
СкайАп:
2 Харкови
4 Борисполя
2 Праги
2 Тель-Авів
Загалом 10 рейсів на тиждень, грубо 3600 паксів в статистику за тижень, і 9 тижнів дадуть 32,400.
Ще згадаємо малоімовінрі Катар, Арабію, ну нехай по 2 рейси кожен: це ще десь приблизно 11,500.
В сумі може додатись хіба 44тис - не так вже й багато

Re: Статистика - аеропорти України
Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
На доместіку? Ви сильно помиляєтесь: у МАУ 2*738, а Січі 1*ан24. Про які 20-25% долі мова?юра сармат писав: ↑01 серпня 2019, 14:31Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Я маю на увазі від загального потокуpopTAB писав: ↑01 серпня 2019, 14:44На доместіку? Ви сильно помиляєтесь: у МАУ 2*738, а Січі 1*ан24. Про які 20-25% долі мова?юра сармат писав: ↑01 серпня 2019, 14:31Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей