Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Аэропорт в Ужгороде находится в сфере управления мининфраструктуры? Когда ему писали по поводу плачевного состояния сумского аэропорта и дерибана, в ответ пришло, что аэропорт в сфере компетенции областного совета. Выборочный подход получается.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Аеропорт - ні, а от аеронавгація, яку треба було сертифікувати щоб розблокувати роботу аеропорта - так.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Инфраструктурный объект работал и до него. Его заслуга - сертифицировал под рег рейсы, которых нет по сути. Также как и серьезного будущего у конкретно этого аэропорта. По известным причинам.
Внимание вопрос!
Надо ли было тратить средства и время на сертификацию, загран командировки и т.д?
И судя по его риторике, он просто подвиг совершал. Мучался в командировках, наверное.
Внимание вопрос!
Надо ли было тратить средства и время на сертификацию, загран командировки и т.д?
И судя по его риторике, он просто подвиг совершал. Мучался в командировках, наверное.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ти хоч перед тим як пишеш, то почитай що тобі написали у відповідь. Він не розподіляв гроші. Міністерство не формує бюджети, воно їх освоює.alex.s писав: ↑07 травня 2019, 10:12 Инфраструктурный объект работал и до него. Его заслуга - сертифицировал под рег рейсы, которых нет по сути. Также как и серьезного будущего у конкретно этого аэропорта. По известным причинам.
Внимание вопрос!
Надо ли было тратить средства и время на сертификацию, загран командировки и т.д?
И судя по его риторике, он просто подвиг совершал. Мучался в командировках, наверное.
Гроші на аеропорт виділили інші люди, які вважають, що зможуть залучити туди регулярні рейси. Які можуть бути питання до Омеляна - він своє діло зробив.
Ну і да - назви мені хоч одну країну у якої був такий випадок, як UDJ, що треба було вирішувати на державному рівні (а може й міждержавному, все ж таки це ЄС і НАТО).
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Давайте на Вы для начала.mischko писав: ↑07 травня 2019, 10:25Ти хоч перед тим як пишеш, то почитай що тобі написали у відповідь. Він не розподіляв гроші. Міністерство не формує бюджети, воно їх освоює.alex.s писав: ↑07 травня 2019, 10:12 Инфраструктурный объект работал и до него. Его заслуга - сертифицировал под рег рейсы, которых нет по сути. Также как и серьезного будущего у конкретно этого аэропорта. По известным причинам.
Внимание вопрос!
Надо ли было тратить средства и время на сертификацию, загран командировки и т.д?
И судя по его риторике, он просто подвиг совершал. Мучался в командировках, наверное.
Гроші на аеропорт виділили інші люди, які вважають, що зможуть залучити туди регулярні рейси. Які можуть бути питання до Омеляна - він своє діло зробив.
Ну і да - назви мені хоч одну країну у якої був такий випадок, як UDJ, що треба було вирішувати на державному рівні (а може й міждержавному, все ж таки це ЄС і НАТО).
Вопросы к Омеляну прежние - поменьше популизма и пиара.
В остальном, если сертификация не за гос счет, был не прав. Беру слова назад
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Популізм - це якби він бабусям гроші роздав, бо у них пенсії маленькі. А тут якраз дуже специфічна група людей виграє, у яких і так все непогано. Все ж таки авіамобільність в нашій країні не є загальнопоширеною. Тому це точно не популізм.
Щодо піару - це політик коаліційного уряду. Пора звикати, що в країні, де президентом обирають коміка, який 20 років з телевізора мозолив всім очі політикам доводиться пристосовуватися під рівень натовпу: видовищ і перемог.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
А коли в Суми востаннє літала регулярка?Кот ученый писав: ↑07 травня 2019, 10:50Наверное, потому что Сумы не настолько важны/имеют меньший потенциал?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Точно. И еще, очевидно, потому, что на все аэропорты денег вот прям сейчас нет. И потому, что в случае с Ужгородом действительно нужно было вмешательство центральных властей ибо с губернатором Закарпатья, или главой облрады авиавласти Словакии не стали бы разговаривать.Кот ученый писав: ↑07 травня 2019, 10:50Наверное, потому что Сумы не настолько важны/имеют меньший потенциал?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
2008mischko писав: ↑07 травня 2019, 10:51А коли в Суми востаннє літала регулярка?Кот ученый писав: ↑07 травня 2019, 10:50Наверное, потому что Сумы не настолько важны/имеют меньший потенциал?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Возможно, стоит оценивать работу министра не по пиару, а по его работе. Какая разница, соклько он пиарится на сделланной работе. Делает - хорошо. Делает плохо, или не делает - плохо. Извините за тавтологию

Если бы он пиарился на том, что не сделано, или на популизме (обещал бы ужгородским бабушкам бесплатные билеты на самолет) - другое дело, а здесь вы предъявляете менеджеру претензии за то, что он отчитывается об успехах.
Это все равно, что обвинять в пиаре менеджера по продажам, который принес отчет о проданом товаре, просит полагающуюся премию в виде процента от продаж, а его начальник вместо того, чтобы поблагодарить, заплатив оговоренню премию, обвиняет работника в хвастовстве.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Хлеба и зрелищ - тема вечная. ..mischko писав: ↑07 травня 2019, 10:45Популізм - це якби він бабусям гроші роздав, бо у них пенсії маленькі. А тут якраз дуже специфічна група людей виграє, у яких і так все непогано. Все ж таки авіамобільність в нашій країні не є загальнопоширеною. Тому це точно не популізм.
Щодо піару - це політик коаліційного уряду. Пора звикати, що в країні, де президентом обирають коміка, який 20 років з телевізора мозолив всім очі політикам доводиться пристосовуватися під рівень натовпу: видовищ і перемог.
Комика конкретно сюда вы зря замазываете, Омелян с самого начала таким был. А если вспомнить предвыборное открытие регулярки с еще действующим гарантом - вот где комичность аж выпирала.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ви не зрозуміли - це не Омелян такий. Це ми такі. Просто Зеленський це першим зрозумів (або йому хтось підказав) і він зумів це "монетизувати".
А щодо гаранта - так це ж закони конвергенції: коміки зближуються з політиками, політики зближуються з коміками.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Директор аеропорту Ужгорода спростував інформацію про закриття рейсу з Києва
Попередній продаж квитків на рейс Київ – Львів – Ужгород не припинили, а зупинили до узгодження окремих питань, наголосив директор ужгородського аеропорту Руслан Лііс. Він назвав неправдивою інформацію про скасування рейсів.
Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/society/- ... 43261.html
Попередній продаж квитків на рейс Київ – Львів – Ужгород не припинили, а зупинили до узгодження окремих питань, наголосив директор ужгородського аеропорту Руслан Лііс. Він назвав неправдивою інформацію про скасування рейсів.
Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/society/- ... 43261.html
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Я б сказав: Д- далекоглядність. Ось і вся характеристика Омеляна. І "ми зромим" так часто ми чули, що майже не чули "ми зробили".mischko писав: Щодо піару - це політик коаліційного уряду. Пора звикати, що в країні, де президентом обирають коміка, який 20 років з телевізора мозолив всім очі політикам доводиться пристосовуватися під рівень натовпу: видовищ і перемог.
В Ужгорода потенціал є, але потрібно ще добре попрацювати над іміджем самого міста за кордоном.
Розумно спрямований піар принесе свої дивіденди.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Да там не только у Ужгорода потенциал есть, если о регионе говорить. Нету потенциала у действующего аэропорта, к сожалению.Bestfriend писав: ↑08 травня 2019, 09:11Я б сказав: Д- далекоглядність. Ось і вся характеристика Омеляна. І "ми зромим" так часто ми чули, що майже не чули "ми зробили".mischko писав: Щодо піару - це політик коаліційного уряду. Пора звикати, що в країні, де президентом обирають коміка, який 20 років з телевізора мозолив всім очі політикам доводиться пристосовуватися під рівень натовпу: видовищ і перемог.
В Ужгорода потенціал є, але потрібно ще добре попрацювати над іміджем самого міста за кордоном.
Розумно спрямований піар принесе свої дивіденди.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Сьогодні, 15 травня, голова обласної ради провів зустріч з представниками авіакомпанії публічного акціонерного товариства «Мотор Січ» щодо відновлення прямих авіарейсів з аеропорту «Ужгород» за маршрутом: Ужгород – Київ – Ужгород.
У зустрічі взяли участь заступник голови облради Йосип Борто, депутати облради Олександр Ледида та Денис Ман, заступник керуючого справами виконавчого апарату облради Євгенія Кибза, заступник директора департаменту фінансів ОДА Наталія Боркулеш.
Як наголосив Михайло Рівіс, влада краю, його жителі та гості зацікавлені у відновленні авіаційного сполучення між Ужгородом і Києвом, як то було раніше – хоча б 5 днів на тиждень, тож докладають усіх зусиль, аби це відбулося. На жаль, через закінчення Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Словацької Республіки про передачу відповідальності за забезпечення обслуговування повітряного руху, виконання авіарейсів було призупинено. Тож, за словами очільника облради, орієнтовно 30 травня ц.р. цю важливу Угоду буде підписано. Аби аеропорт діяв, мав європейську безпекову сертифікацію і влада краю, і її депутатський корпус робили все для цього.
На сьогодні виконується один авіарейс з аеропорту «Ужгород» за маршрутом: Ужгород – Київ через Львів, а це -12 рейсів у місяць. Однак людей не влаштовує, що літак відправляється по п’ятницями, коли всі офіційні установи у столиці завершують робочий тиждень і по суті не вирішити жодного ділового питання, доймає чимала тривалість польоту, висока вартість квитка– майже понад 4 тис грн.
Представники авіакомпанії пояснили, що це базова вартість квитка, куди входить утримання екіпажу, послуги інших дотичних служб. Буде заповнюваність літака, то буде і змога проаналізувати ситуацію та вести мову про його здешевлення. Наразі авіакомпанія несе збитки, а тому представники запропонували винайти можливість їх компенсації.
На думку Олександра Ледиди, якщо зменшити вартість квитка за крісло, широко інформувати про це жителів краю, то наповнюваність рейсів однозначно буде кращою. Адже в попередні роки закарпатці охоче користувалися послугами аеропорту і літаки завжди були заповнені пасажирами.
Після жвавої ділової дискусії, було вирішено це питання обговорити на 15-ї сесії облради, де винайти механізм фінансової підтримки авіарейсу за маршрутом: Ужгород – Київ у зручний для потенційних пасажирів час і збільшення періодичності їх виконання, орієнтуючись на графік виконання рейсів 2016 року. Відтак через місяць проаналізувати стан справ, зокрема фінансову складову і ухвалити оптимальне рішення. Та на переконання учасників зустрічі висновки сприятимуть взаємовигідному довгостроковому співробітництву.
https://zaholovok.com.ua/mikhailo-rivis ... sich%C2%BB
У зустрічі взяли участь заступник голови облради Йосип Борто, депутати облради Олександр Ледида та Денис Ман, заступник керуючого справами виконавчого апарату облради Євгенія Кибза, заступник директора департаменту фінансів ОДА Наталія Боркулеш.
Як наголосив Михайло Рівіс, влада краю, його жителі та гості зацікавлені у відновленні авіаційного сполучення між Ужгородом і Києвом, як то було раніше – хоча б 5 днів на тиждень, тож докладають усіх зусиль, аби це відбулося. На жаль, через закінчення Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Словацької Республіки про передачу відповідальності за забезпечення обслуговування повітряного руху, виконання авіарейсів було призупинено. Тож, за словами очільника облради, орієнтовно 30 травня ц.р. цю важливу Угоду буде підписано. Аби аеропорт діяв, мав європейську безпекову сертифікацію і влада краю, і її депутатський корпус робили все для цього.
На сьогодні виконується один авіарейс з аеропорту «Ужгород» за маршрутом: Ужгород – Київ через Львів, а це -12 рейсів у місяць. Однак людей не влаштовує, що літак відправляється по п’ятницями, коли всі офіційні установи у столиці завершують робочий тиждень і по суті не вирішити жодного ділового питання, доймає чимала тривалість польоту, висока вартість квитка– майже понад 4 тис грн.
Представники авіакомпанії пояснили, що це базова вартість квитка, куди входить утримання екіпажу, послуги інших дотичних служб. Буде заповнюваність літака, то буде і змога проаналізувати ситуацію та вести мову про його здешевлення. Наразі авіакомпанія несе збитки, а тому представники запропонували винайти можливість їх компенсації.
На думку Олександра Ледиди, якщо зменшити вартість квитка за крісло, широко інформувати про це жителів краю, то наповнюваність рейсів однозначно буде кращою. Адже в попередні роки закарпатці охоче користувалися послугами аеропорту і літаки завжди були заповнені пасажирами.
Після жвавої ділової дискусії, було вирішено це питання обговорити на 15-ї сесії облради, де винайти механізм фінансової підтримки авіарейсу за маршрутом: Ужгород – Київ у зручний для потенційних пасажирів час і збільшення періодичності їх виконання, орієнтуючись на графік виконання рейсів 2016 року. Відтак через місяць проаналізувати стан справ, зокрема фінансову складову і ухвалити оптимальне рішення. Та на переконання учасників зустрічі висновки сприятимуть взаємовигідному довгостроковому співробітництву.
https://zaholovok.com.ua/mikhailo-rivis ... sich%C2%BB
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 264
- З нами з: 23 вересня 2018, 10:22
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Рейсы Киев-Ужгород, до 10 мая выполнявшиеся авиакомпанией "Мотор Сич", будут возобновлены с 3 июня и станут прямыми - без посадки во Львове.
Об этом сообщил глава Закарпатского областного совета Михаил Ривис, пишет ЦТС со ссылкой на Mukachevo.net.
"Коротко о достигнутых договоренностях с компанией "Мотор Сич". Полеты с 3 июня три раза в неделю - понедельник, среда, пятница. При необходимости - увеличение частоты до ежедневных. Вылет из Ужгорода в 6:45, возвращение из Киева в 20:15. Стоимость билета от 2700 грн", - отметил Ривис, подчеркнув, что речь идет о прямом авиарейсе из Ужгорода в Киев и обратно, а не с пересадкой во Львове, как было до сих пор.
Также, по словам Михаила Ривиса, авиарейс Ужгород-Киев будет синхронизирован по графику с рейсом Киев-Одесса.
Стоит добавить, что сейчас активно обсуждается модель компенсации компании-перевозчику возможных убытков из-за нерентабельности этого сообщения.
"После оживленной деловой дискуссии, было решено этот вопрос обсудить на 15-й сессии облсовета, где найти механизм финансовой поддержки авиарейса по маршруту Ужгород-Киев в удобное для потенциальных пассажиров время, и увеличение периодичности их выполнения, ориентируясь на график выполнения рейсов 2016 года. Через месяц проанализировать состояние дел, в том числе финансовую составляющую, и принять оптимальное решение. По убеждению участников встречи, выводы будут способствовать взаимовыгодному долгосрочному сотрудничеству", - говорится в официальном пресс-релизе Закарпатского областного совета по итогам встречи с представителями компании "Мотор Сич".
Об этом сообщил глава Закарпатского областного совета Михаил Ривис, пишет ЦТС со ссылкой на Mukachevo.net.
"Коротко о достигнутых договоренностях с компанией "Мотор Сич". Полеты с 3 июня три раза в неделю - понедельник, среда, пятница. При необходимости - увеличение частоты до ежедневных. Вылет из Ужгорода в 6:45, возвращение из Киева в 20:15. Стоимость билета от 2700 грн", - отметил Ривис, подчеркнув, что речь идет о прямом авиарейсе из Ужгорода в Киев и обратно, а не с пересадкой во Львове, как было до сих пор.
Также, по словам Михаила Ривиса, авиарейс Ужгород-Киев будет синхронизирован по графику с рейсом Киев-Одесса.
Стоит добавить, что сейчас активно обсуждается модель компенсации компании-перевозчику возможных убытков из-за нерентабельности этого сообщения.
"После оживленной деловой дискуссии, было решено этот вопрос обсудить на 15-й сессии облсовета, где найти механизм финансовой поддержки авиарейса по маршруту Ужгород-Киев в удобное для потенциальных пассажиров время, и увеличение периодичности их выполнения, ориентируясь на график выполнения рейсов 2016 года. Через месяц проанализировать состояние дел, в том числе финансовую составляющую, и принять оптимальное решение. По убеждению участников встречи, выводы будут способствовать взаимовыгодному долгосрочному сотрудничеству", - говорится в официальном пресс-релизе Закарпатского областного совета по итогам встречи с представителями компании "Мотор Сич".
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 0 гостей