Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 березня 2011 р. № 335
Київ
Деякі питання підготовки до реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення м. Київ —
міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництва
інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Схвалити подане державним підприємством “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — державне підприємство) техніко-економічне обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — проект організації залізничного сполучення), який є складовою національного проекту “Повітряний експрес” — залізничне пасажирське сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництво інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”, розроблене проектним інститутом “Київдіпротранс” та рекомендоване до схвалення державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими орієнтовними основними техніко-економічними показниками, що підлягають уточненню під час затвердження проекту будівництва:
довжина маршруту, кілометрів
37,4
час руху електропоїзда на маршруті, хвилин
41
кількість зупинних пунктів, одиниць
2
кількість таких штучних споруд, одиниць:
шляхопроводів (будівництво)
3
шляхопроводів (капітальний ремонт)
1
довжина залізничної естакади, кілометрів
3,5
відведення земель, гектарів:
у постійне користування
20,5
у тимчасове користування
9
термінальний комплекс станції Київ-Пасажирський
загальний будівельний об’єм, куб. метрів
52388
загальна площа, кв. метрів
10638
площа забудови, кв. метрів
6696
загальна площа тунелю, кв. метрів
2072
загальна кошторисна вартість, визначена шляхом зведення витрат у поточних цінах станом на 1 жовтня 2010 р., тис. гривень
3270727,157
у тому числі:
будівельно-монтажні роботи
2403392,918
устаткування
60993,275
пусконалагоджувальні роботи
6074,714
інші витрати
800266,25
пайова участь державного підприємства у:
будівництві пункту технічного обслуговування електропоїздів на станції Борщагівка-технічна, тис. гривень
62130
облаштуванні термінала на зупинному пункті електропоїздів Видубичі, тис. гривень
92000
облаштуванні термінала на станції Дарниця, тис. гривень
944620
придбанні електропоїздів, тис. гривень
229170
проведення загальної інвестиційної оцінки проекту, тис. гривень
4 598 647,157
тривалість будівництва
28 місяців.
2. Затвердити Порядок та умови надання у 2011 році державних гарантій щодо виконання боргових зобов’язань за запозиченнями державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” для реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”, що додаються.
3. Надати у 2011 році державному підприємству державну гарантію для реалізації проекту організації залізничного сполучення, еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
4. Установити, що забезпеченням виконання зобов’язань державного підприємства, яке становить 100 відсотків суми наданої державної гарантії, є майнові права за контрактами, укладеними в рамках реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення.
5. Внести зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1269 та від 8 грудня 2010 р. № 1256, що додаються.
6. Уповноважити Міністра фінансів підписувати документи про надання державних гарантій за зобов’язаннями державного підприємства для реалізації проекту організації залізничного сполучення.
7. Державному агентству з інвестицій та управління національними проектами:
забезпечити виконання першочергових заходів щодо реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення згідно з додатком;
забезпечити здійснення технічного нагляду за реалізацією зазначеного проекту організації залізничного сполучення;
для реалізації національного проекту “Повітряний експрес” — залізничне пасажирське сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництво інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону” створити державне підприємство “Дирекція з будівництва та управління національного проекту “Повітряний експрес” та інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”;
разом з Міністерством інфраструктури та за погодженням із кредиторами протягом року з дня підписання договору про фінансове кредитування забезпечити передачу в установленому порядку від державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” функцій замовника та функцій з виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, взятими під державну гарантію, державному підприємству “Дирекція з будівництва та управління національного проекту “Повітряний експрес” та інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”;
внести до 11 квітня 2011 р. в установленому порядку Кабінету Міністрів України пропозиції щодо реалізації проекту “Інфраструктурні об’єкти Київського регіону” як невід’ємної складової національного проекту “Повітряний експрес” — залізничне пасажирське сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництво інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”.
8. Міністерству інфраструктури затвердити технічні умови на рухомий склад у рамках реалізації проекту організації залізничного сполучення.
Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
Інд.70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. № 335
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання у 2011 році державних гарантій щодо виконання
боргових зобов’язань за запозиченнями державного
підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” для
реалізації проекту організації залізничного пасажирського
сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”
1. Ці Порядок та умови регулюють відносини, пов’язані з наданням відповідно до статті 9 Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” державних гарантій для забезпечення виконання зобов’язань за запозиченнями, залученими державним підприємством “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — державне підприємство) для забезпечення фінансування реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — запозичення).
2. Державні гарантії надаються на суму запозичень, еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
3. Запозичення використовуються для реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”.
4. Перелік об’єктів будівництва, фінансування яких здійснюється за рахунок запозичень, визначається відповідно до схваленого Кабінетом Міністрів України техніко-економічного обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”.
5. Для надання державних гарантій за запозиченнями державне підприємство подає Мінфіну такі документи:
проект кредитного договору, погодженого з Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами;
відомості про запозичення разом із графіками їх погашення та обслуговування, що погоджені з Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами;
техніко-економічне обґрунтування;
копію річного балансу за минулий рік разом з додатками та копію балансу на останню звітну дату.
6. Мінфін після надходження документів, зазначених у пункті 5 цих Порядку та умов, укладає з державним підприємством договір про порядок відшкодування витрат державного бюджету, які можуть виникнути у разі виконання державою гарантійних зобов’язань.
У договорі передбачаються зобов’язання державного підприємства, зокрема, щодо:
відшкодування витрат державного бюджету, пов’язаних з виконанням державою гарантійних зобов’язань;
сплати пені за кожний прострочений день відшкодування зазначених витрат;
подання Мінфіну інформації, необхідної для проведення моніторингу спроможності державного підприємства виконувати зобов’язання за запозиченням;
погодження з Мінфіном і Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами видатків на реалізацію проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” у разі недостатності коштів для внесення чергового платежу за кредитом або наявності простроченої заборгованості за кредитом, наданим під державні гарантії, чи заборгованості з відшкодування витрат державного бюджету, пов’язаних з виконанням державою гарантійних зобов’язань.
7. Плата за надання державних гарантій встановлюється у розмірі 0,000000001 відсотка обсягу запозичення.
8. Державні гарантії надаються на строк виконання зобов’язань за запозиченнями, залученими державним підприємством.
____________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. № 335
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
від 31 жовтня 2007 р. № 1269 та від 8 грудня 2010 р. № 1256
1. На часткову зміну пункту 3 Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1269 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 84, ст. 3106; 2008 р., № 87, ст. 2919; 2009 р., № 37, ст. 1250), установити, що Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами має право затверджувати за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством фінансів і Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства проектну документацію на кожній наступній стадії проектування за окремими чергами, об’єктами та пусковими комплексами проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”.
2. У додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2010 р. № 1256 “Про затвердження переліку проектів із пріоритетних напрямів соціально-економічного та культурного розвитку (національні проекти)” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 3, ст. 177) у графі “Найменування проекту” у позиції “Нова інфраструктура” в абзаці першому слова “міжнародного аеропорту “Бориспіль” замінити словами “Київського регіону”.
_____________________
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. № 335
ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАХОДИ
щодо реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення
м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”
Найменування заходу
Вартість,
тис. гривень
Будівництво:
залізничної колії, 16 кілометрів
532 215,3
залізничного шляхопроводу на підході до станції Г. Кірпи
68 628,6
автодорожнього шляхопроводу, дві одиниці
92 302,3
залізничної естакади довжиною 3 500 метрів
1 581 576,4
зупинного пункту електропоїздів “Термінал “Д”
44 087,9
зупинного пункту електропоїздів “Термінал “В”
72 644,3
об’єднаного авіаційно-залізничного термінала на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 10,6 тис. кв. метрів
192 449,1
пішохідного тунелю між терміналом і привокзальною площею на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 2,1 тис. кв. метрів
89 824,5
Реконструкція автодорожнього шляхопроводу, одна одиниця
13 479,9
Придбання чотирьох електропоїздів по п’ять вагонів кожний
229 170
Дольова участь у будівництві пункту технічного обслуговування електропоїздів на станції Борщагівка-технічна
62 130
Загальна кошторисна вартість
2 978 508,3
Тривалість будівництва — 14 місяців
ПОСТАНОВА
від 28 березня 2011 р. № 335
Київ
Деякі питання підготовки до реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення м. Київ —
міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництва
інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Схвалити подане державним підприємством “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — державне підприємство) техніко-економічне обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — проект організації залізничного сполучення), який є складовою національного проекту “Повітряний експрес” — залізничне пасажирське сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництво інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”, розроблене проектним інститутом “Київдіпротранс” та рекомендоване до схвалення державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими орієнтовними основними техніко-економічними показниками, що підлягають уточненню під час затвердження проекту будівництва:
довжина маршруту, кілометрів
37,4
час руху електропоїзда на маршруті, хвилин
41
кількість зупинних пунктів, одиниць
2
кількість таких штучних споруд, одиниць:
шляхопроводів (будівництво)
3
шляхопроводів (капітальний ремонт)
1
довжина залізничної естакади, кілометрів
3,5
відведення земель, гектарів:
у постійне користування
20,5
у тимчасове користування
9
термінальний комплекс станції Київ-Пасажирський
загальний будівельний об’єм, куб. метрів
52388
загальна площа, кв. метрів
10638
площа забудови, кв. метрів
6696
загальна площа тунелю, кв. метрів
2072
загальна кошторисна вартість, визначена шляхом зведення витрат у поточних цінах станом на 1 жовтня 2010 р., тис. гривень
3270727,157
у тому числі:
будівельно-монтажні роботи
2403392,918
устаткування
60993,275
пусконалагоджувальні роботи
6074,714
інші витрати
800266,25
пайова участь державного підприємства у:
будівництві пункту технічного обслуговування електропоїздів на станції Борщагівка-технічна, тис. гривень
62130
облаштуванні термінала на зупинному пункті електропоїздів Видубичі, тис. гривень
92000
облаштуванні термінала на станції Дарниця, тис. гривень
944620
придбанні електропоїздів, тис. гривень
229170
проведення загальної інвестиційної оцінки проекту, тис. гривень
4 598 647,157
тривалість будівництва
28 місяців.
2. Затвердити Порядок та умови надання у 2011 році державних гарантій щодо виконання боргових зобов’язань за запозиченнями державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” для реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”, що додаються.
3. Надати у 2011 році державному підприємству державну гарантію для реалізації проекту організації залізничного сполучення, еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
4. Установити, що забезпеченням виконання зобов’язань державного підприємства, яке становить 100 відсотків суми наданої державної гарантії, є майнові права за контрактами, укладеними в рамках реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення.
5. Внести зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1269 та від 8 грудня 2010 р. № 1256, що додаються.
6. Уповноважити Міністра фінансів підписувати документи про надання державних гарантій за зобов’язаннями державного підприємства для реалізації проекту організації залізничного сполучення.
7. Державному агентству з інвестицій та управління національними проектами:
забезпечити виконання першочергових заходів щодо реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення згідно з додатком;
забезпечити здійснення технічного нагляду за реалізацією зазначеного проекту організації залізничного сполучення;
для реалізації національного проекту “Повітряний експрес” — залізничне пасажирське сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництво інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону” створити державне підприємство “Дирекція з будівництва та управління національного проекту “Повітряний експрес” та інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”;
разом з Міністерством інфраструктури та за погодженням із кредиторами протягом року з дня підписання договору про фінансове кредитування забезпечити передачу в установленому порядку від державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” функцій замовника та функцій з виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, взятими під державну гарантію, державному підприємству “Дирекція з будівництва та управління національного проекту “Повітряний експрес” та інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”;
внести до 11 квітня 2011 р. в установленому порядку Кабінету Міністрів України пропозиції щодо реалізації проекту “Інфраструктурні об’єкти Київського регіону” як невід’ємної складової національного проекту “Повітряний експрес” — залізничне пасажирське сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництво інших інфраструктурних об’єктів Київського регіону”.
8. Міністерству інфраструктури затвердити технічні умови на рухомий склад у рамках реалізації проекту організації залізничного сполучення.
Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
Інд.70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. № 335
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання у 2011 році державних гарантій щодо виконання
боргових зобов’язань за запозиченнями державного
підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” для
реалізації проекту організації залізничного пасажирського
сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”
1. Ці Порядок та умови регулюють відносини, пов’язані з наданням відповідно до статті 9 Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” державних гарантій для забезпечення виконання зобов’язань за запозиченнями, залученими державним підприємством “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — державне підприємство) для забезпечення фінансування реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” (далі — запозичення).
2. Державні гарантії надаються на суму запозичень, еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
3. Запозичення використовуються для реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”.
4. Перелік об’єктів будівництва, фінансування яких здійснюється за рахунок запозичень, визначається відповідно до схваленого Кабінетом Міністрів України техніко-економічного обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”.
5. Для надання державних гарантій за запозиченнями державне підприємство подає Мінфіну такі документи:
проект кредитного договору, погодженого з Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами;
відомості про запозичення разом із графіками їх погашення та обслуговування, що погоджені з Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами;
техніко-економічне обґрунтування;
копію річного балансу за минулий рік разом з додатками та копію балансу на останню звітну дату.
6. Мінфін після надходження документів, зазначених у пункті 5 цих Порядку та умов, укладає з державним підприємством договір про порядок відшкодування витрат державного бюджету, які можуть виникнути у разі виконання державою гарантійних зобов’язань.
У договорі передбачаються зобов’язання державного підприємства, зокрема, щодо:
відшкодування витрат державного бюджету, пов’язаних з виконанням державою гарантійних зобов’язань;
сплати пені за кожний прострочений день відшкодування зазначених витрат;
подання Мінфіну інформації, необхідної для проведення моніторингу спроможності державного підприємства виконувати зобов’язання за запозиченням;
погодження з Мінфіном і Державним агентством з інвестицій та управління національними проектами видатків на реалізацію проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль” у разі недостатності коштів для внесення чергового платежу за кредитом або наявності простроченої заборгованості за кредитом, наданим під державні гарантії, чи заборгованості з відшкодування витрат державного бюджету, пов’язаних з виконанням державою гарантійних зобов’язань.
7. Плата за надання державних гарантій встановлюється у розмірі 0,000000001 відсотка обсягу запозичення.
8. Державні гарантії надаються на строк виконання зобов’язань за запозиченнями, залученими державним підприємством.
____________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. № 335
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
від 31 жовтня 2007 р. № 1269 та від 8 грудня 2010 р. № 1256
1. На часткову зміну пункту 3 Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1269 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 84, ст. 3106; 2008 р., № 87, ст. 2919; 2009 р., № 37, ст. 1250), установити, що Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами має право затверджувати за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством фінансів і Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства проектну документацію на кожній наступній стадії проектування за окремими чергами, об’єктами та пусковими комплексами проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”.
2. У додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2010 р. № 1256 “Про затвердження переліку проектів із пріоритетних напрямів соціально-економічного та культурного розвитку (національні проекти)” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 3, ст. 177) у графі “Найменування проекту” у позиції “Нова інфраструктура” в абзаці першому слова “міжнародного аеропорту “Бориспіль” замінити словами “Київського регіону”.
_____________________
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. № 335
ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАХОДИ
щодо реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення
м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”
Найменування заходу
Вартість,
тис. гривень
Будівництво:
залізничної колії, 16 кілометрів
532 215,3
залізничного шляхопроводу на підході до станції Г. Кірпи
68 628,6
автодорожнього шляхопроводу, дві одиниці
92 302,3
залізничної естакади довжиною 3 500 метрів
1 581 576,4
зупинного пункту електропоїздів “Термінал “Д”
44 087,9
зупинного пункту електропоїздів “Термінал “В”
72 644,3
об’єднаного авіаційно-залізничного термінала на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 10,6 тис. кв. метрів
192 449,1
пішохідного тунелю між терміналом і привокзальною площею на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 2,1 тис. кв. метрів
89 824,5
Реконструкція автодорожнього шляхопроводу, одна одиниця
13 479,9
Придбання чотирьох електропоїздів по п’ять вагонів кожний
229 170
Дольова участь у будівництві пункту технічного обслуговування електропоїздів на станції Борщагівка-технічна
62 130
Загальна кошторисна вартість
2 978 508,3
Тривалість будівництва — 14 місяців
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Умники, блин...
об’єднаного авіаційно-залізничного термінала на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 10,6 тис. кв. метрів
192 449,1
пішохідного тунелю між терміналом і привокзальною площею на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 2,1 тис. кв. метрів
89 824,5
Там же есть тунель!
об’єднаного авіаційно-залізничного термінала на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 10,6 тис. кв. метрів
192 449,1
пішохідного тунелю між терміналом і привокзальною площею на станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого становить 2,1 тис. кв. метрів
89 824,5
Там же есть тунель!
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Вас другие цифры не удивили? 1,5 млрд. на эстакаду, 1 млрд. на Дарницу, 190 млн на терминал в Киеве, 110 млн на станции в Борисполе... и далее по тексту
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
станция Экспресса будет ближе к зданию Укрпочты, потому, предположительно, они собираются строить ещё один тоннель с другой стороны вокзала...ATk писав:Там же есть тунель!
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Olek писав:Вас другие цифры не удивили? 1,5 млрд. на эстакаду, 1 млрд. на Дарницу, 190 млн на терминал в Киеве, 110 млн на станции в Борисполе... и далее по тексту
Ну, я не спец. 3,5 км эстакады за 1,5 млрд правдоподобно, как и укладка путей за 500 млн до лесничества.
Станции у терминалов- плюс минус. Но кому нафиг нужен аэтот терминал в *бенях на вокзале, когда есть северная платформа (к тому же там будут останавливаться горэлектрички)? И уж никак не понимаю, как пешеходный туннель может столько стоить, если он и так есть- как раз в нужном месте (если уж будут строить "терминал"). В общем, имеем совершенно тупой закос под Москву. Нет чтоб посмотреть как это сделано в других странах.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
54 млн. долл за километр эстакады....
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
А это много или мало? Мне просто не с чем сравнить...
13 км Air Train (JFK) стоил 2 млрд $. Но почти 10 лет назад. Но в NYC. Но со станциями и подвижым составом.
13 км Air Train (JFK) стоил 2 млрд $. Но почти 10 лет назад. Но в NYC. Но со станциями и подвижым составом.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
ребята, вопрос тем, кто готов заплатить за билет на электричку до/более 80 грн: а зачем вам это надо?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Это, по большому счету, удобнее для большого пассажиропотока. В Гонгконге, к примеру, эксперсс из центра в аэропорт стоит 100 гонгконских долларов (около 100 наших гривень). Примерно такие же тарифы в Москве, Вене, Шанхае и т.п. Удобство в том, что человек приехал поездом из Харькова, к примеру, и ему не нужно связываться с полетом и таксистами, при этом выходя на улицу с чемоданами, детьми и прочими приятностями - прошел по тоннелю, сел в поезд,вышел в терминале. Кто хочет бюджетнее, но неудобнее - есть альтернатива-автобусы. Но железнодорожное сообщение города с аэропортом обязано быть в случае с Борисполем, который вынесен прилично за городскую черту.Катя писав:ребята, вопрос тем, кто готов заплатить за билет на электричку до/более 80 грн: а зачем вам это надо?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
ололошечки
Шахсуваров сказал 200 млн. при цене билета 80 грн. А там первоначальный проект уже до 372 млн. долл. раздут. И это еще не конец. Более того, проект положили на аэропорт, которому эта жд ветка вообще не нужна. Строиться снова будет на госденьги, вы посмотрите насколько выросла смета по терминалам и стадионам. В стране нет денег для такого, этим должны заниматься частные инвесторы.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Запустить электричку от Киева до МА «Борисполь» до Евро-2012 не успеют. Это сегодня на пресс-конференции подтвердил вице-премьер – министр инфраструктуры Борис Колесников.
«В сроки до начала Чемпионата Европы – нет, конечно. Это невозможно», - заявил он.
В то же время он сообщил, что вместо электрички от Киева до аэропорта в Борисполе будут курсировать более 150 новых автобусов.
«Будет достаточно челноков, т.е. будет работать более 150 новых абсолютно автобусов. Авиапассажиры этого (неудобства от отсутствия электрички – ред.) не почувствуют», - сообщил Б. Колесников. При этом он не уточнил, какой вместимости будут автобусы, кто будет их производителем и когда они появятся на рейсе.
UGMK.INFO (Киев)
http://www.ugmk.info/news/vmesto-jelekt ... info-.html
«В сроки до начала Чемпионата Европы – нет, конечно. Это невозможно», - заявил он.
В то же время он сообщил, что вместо электрички от Киева до аэропорта в Борисполе будут курсировать более 150 новых автобусов.
«Будет достаточно челноков, т.е. будет работать более 150 новых абсолютно автобусов. Авиапассажиры этого (неудобства от отсутствия электрички – ред.) не почувствуют», - сообщил Б. Колесников. При этом он не уточнил, какой вместимости будут автобусы, кто будет их производителем и когда они появятся на рейсе.
UGMK.INFO (Киев)
http://www.ugmk.info/news/vmesto-jelekt ... info-.html
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
и сколько будут стоить.....Olek писав: какой вместимости будут автобусы, кто будет их производителем и когда они появятся на рейсе.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Тоже мне сравнили! В Шанхае вообще маглев. А в Пекине поезд стоит 25 юаней, 30 грн.
Есть простой факт- за 80 грн на этом чуде никто нбе будет ездить.
В отличии от Москвы, в Борисполь можно доехать от метро за 15 минут, без всяких пробок.
Может быть когда нибудь в далеком будущем цена и поднимется до 10 долларов, но стартовая должна быть не выше 20-30 грн.
Можно добавить бизнес класс за 60-100.
Вот и считаем. Средний паксооборот в Борисполе за 10 лет 2012-2022 нбудет где нибудь 15 млн. Но это с учетом транзита. С другой стороны будут встречающие-провожающие. Давайте считать что экспресс сможет перехватить 10-20% этого потока. То есть 2-3 млн в год. Средную цену проезда за 10 лет берем 5$. Выходит 100-150 млн $ за 10 лет. То есть, за 10 лет он не окупасется однозначно. В перспективе- возможно.
Проект только временно отдали аэропорту. Потом сделают украинскую версию компании аэроэкспресс. После того как госдударство заплатит по всем этим кредитам, она вполне может оказаться у кого нибудь в кармане.
Есть простой факт- за 80 грн на этом чуде никто нбе будет ездить.
В отличии от Москвы, в Борисполь можно доехать от метро за 15 минут, без всяких пробок.
Может быть когда нибудь в далеком будущем цена и поднимется до 10 долларов, но стартовая должна быть не выше 20-30 грн.
Можно добавить бизнес класс за 60-100.
Вот и считаем. Средний паксооборот в Борисполе за 10 лет 2012-2022 нбудет где нибудь 15 млн. Но это с учетом транзита. С другой стороны будут встречающие-провожающие. Давайте считать что экспресс сможет перехватить 10-20% этого потока. То есть 2-3 млн в год. Средную цену проезда за 10 лет берем 5$. Выходит 100-150 млн $ за 10 лет. То есть, за 10 лет он не окупасется однозначно. В перспективе- возможно.
Проект только временно отдали аэропорту. Потом сделают украинскую версию компании аэроэкспресс. После того как госдударство заплатит по всем этим кредитам, она вполне может оказаться у кого нибудь в кармане.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Согласен. Абсолютно бредовая затея. Когда дело заглохло, я уж подумал что всё не так плохо с руководством Борисполя. К концу года откроют ещё 4 нормальных аэропорта и пасспоток через Борисполь упадёт процентов на 20...30Olek писав:ололошечкиШахсуваров сказал 200 млн. при цене билета 80 грн. А там первоначальный проект уже до 372 млн. долл. раздут. И это еще не конец. Более того, проект положили на аэропорт, которому эта жд ветка вообще не нужна. Строиться снова будет на госденьги, вы посмотрите насколько выросла смета по терминалам и стадионам. В стране нет денег для такого, этим должны заниматься частные инвесторы.

Уже в этом году уход Визза Борисполь едва ли покроет

Будут ходить как ЖД в Вышгород - 3-х вагонный полупустой дизель 4 раза в день

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Государство объявило «стройку века». Ровно через 14 месяцев – в июне 2012 года - Кабмин намерен принять в эксплуатацию железную дорогу между Киевом и аэропортом «Борисполь». О таких планах украинского правительства сообщает «Вестник государственных закупок».
В соответствии с опубликованной информацией, работы по организации железнодорожного пассажирского сообщения Киев - международный аэропорт «Борисполь» (разработка проектно-сметной документации объекта и строительные работы) будет осуществлять Китайская национальная корпорация машинной индустрии и генеральных подрядов (СМСЕС).
Стоимость этих работ составит $372,3 млн. (приблизительно 3 млрд. грн). «Украинский БАМ» должен быть построен в сверхсжатые сроки – за 14 месяцев, чтобы успеть к началу проведения в Украине Чемпионата Европы по футболу 2012 года.
Напомним, на минувшей неделе Киев и Пекин подписали соглашение с экспортно-импортным банком Китая по строительству скоростной железнодорожной ветки между Киевом и аэропортом «Борисполь» и сооружению объектов инфраструктуры Киевской области (в рамках подготовки к строительству Большой кольцевой дороги вокруг Киева) на сумму $2 млрд.
Условия финансирования: кредит на 15 лет с каникулами сроком в три года и ставкой кредитования Libor + 3,5%. Залог – сами активы проекта. Как сообщали в Государственном агентстве по инвестициям и управлению национальными проектами, соглашение позволит начать уже в мае практическую фазу строительства скоростной железнодорожной ветки.
В соответствии с технико-экономическими обоснованиями, окупаемость «Воздушного экспресса» составит 15 лет.Ориентировочные показатели утвержденного ранее технико-экономического обоснования: длина маршрута - 37,4 км, время движения электропоезда на маршруте - 41 минута.
delo.ua/ukraine/azarov-poshel-va-bank-zheleznuju-156532/
В соответствии с опубликованной информацией, работы по организации железнодорожного пассажирского сообщения Киев - международный аэропорт «Борисполь» (разработка проектно-сметной документации объекта и строительные работы) будет осуществлять Китайская национальная корпорация машинной индустрии и генеральных подрядов (СМСЕС).
Стоимость этих работ составит $372,3 млн. (приблизительно 3 млрд. грн). «Украинский БАМ» должен быть построен в сверхсжатые сроки – за 14 месяцев, чтобы успеть к началу проведения в Украине Чемпионата Европы по футболу 2012 года.
Напомним, на минувшей неделе Киев и Пекин подписали соглашение с экспортно-импортным банком Китая по строительству скоростной железнодорожной ветки между Киевом и аэропортом «Борисполь» и сооружению объектов инфраструктуры Киевской области (в рамках подготовки к строительству Большой кольцевой дороги вокруг Киева) на сумму $2 млрд.
Условия финансирования: кредит на 15 лет с каникулами сроком в три года и ставкой кредитования Libor + 3,5%. Залог – сами активы проекта. Как сообщали в Государственном агентстве по инвестициям и управлению национальными проектами, соглашение позволит начать уже в мае практическую фазу строительства скоростной железнодорожной ветки.
В соответствии с технико-экономическими обоснованиями, окупаемость «Воздушного экспресса» составит 15 лет.Ориентировочные показатели утвержденного ранее технико-экономического обоснования: длина маршрута - 37,4 км, время движения электропоезда на маршруте - 41 минута.
delo.ua/ukraine/azarov-poshel-va-bank-zheleznuju-156532/
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Морозы заморозили "Повітряний експрес"? http://www.kievpress.net/news/Elektrich ... sya-14383/
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
А что это за новость такая?
"Правительство Китая согласовало контракт на строительство в Киеве национального проекта "Воздушный экспресс".
Об этом сообщил источник в Государственном агентстве по инвестициям и управлению национальными проектами."
Куча СМИ поперепечатывали, как всегда, один и тот же текст, и ничё не понятно: с кем согласовали? ну и т.д.
Особенно интересно про "антивандальные, не очень мягкие сиденья". Это от авиапассажиров защита что ли? Чтоб предвкушающие бизнесс-класс почувствовали разницу за 40 грн.?
И сиденья, надо же, расположатся как в самолёте, а не как в электричке! Инновация!
http://www.segodnya.ua/news/14409417.html
"Правительство Китая согласовало контракт на строительство в Киеве национального проекта "Воздушный экспресс".
Об этом сообщил источник в Государственном агентстве по инвестициям и управлению национальными проектами."
Куча СМИ поперепечатывали, как всегда, один и тот же текст, и ничё не понятно: с кем согласовали? ну и т.д.
Особенно интересно про "антивандальные, не очень мягкие сиденья". Это от авиапассажиров защита что ли? Чтоб предвкушающие бизнесс-класс почувствовали разницу за 40 грн.?
И сиденья, надо же, расположатся как в самолёте, а не как в электричке! Инновация!
http://www.segodnya.ua/news/14409417.html
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Строительство в аэропорту Борисполь (IATA: KBP)
Скоростную электричку Воздушный экспресс, которая будет курсировать от Центрального железнодорожного вокзала в аэропорт Борисполь, начнут строить в октябре этого года.
Как пишет газета Сегодня, первые пассажиры смогут воспользоваться услугами электрички в 2014 году.
В Госинвестагентстве отметили, что проект будет стоить $372 млн. "В октябре планируем начать работы. Уже все согласовано с инвестором, разрабатывается проектная документация", - сказал руководитель проекта Воздушный экспресс Сергей Михальчук.
По его словам, стройку закончат через 18 месяцев - в 2014 году. В Госинвестагентстве также рассчитывают, что скоростная электричка окупится через 8-10 лет.
Сегодня пишет, что длина маршрута - 37,4 км, из них 16 км в сторону аэропорта Борисполь придется достраивать. "В аэропорту Борисполь посадочная станция будет находиться возле терминала D. Оттуда же пассажиры смогут по туннелю пройти в терминал. На вокзале станция скоростной электрички будет находиться возле 14-го пути", - отметил Михальчук.
Еще одна остановка будет на Левом берегу. Ее месторасположение пока обсуждается. Как сообщают руководители проекта, время в пути электрички - 30-35 минут. "По городу, где-то до станции Дарница, электричка поедет со скоростью 120 км/час, за городом сможет развивать скорость до 160 км/час. С учетом того, что в Киеве с каждым годом все больше пробок, то электричкой до аэропорта можно будет добраться в 2-3 раза быстрее. Да и цена проезда будет адекватная - 40-60 грн за билет", - заявил Михальчук.
По его словам, пассажиров будут возить поезда из 6-7 вагонов, которые будут подаваться с интервалом в 40-50 минут. "Вагоны будут самые современные. В каждом будут располагаться специальные полки для багажа - в начале вагона, в середине и в конце. Сиденья планируем сделать мягкие, а не как раньше думали - антивандальные. Ведь в аэропорт ездят люди воспитанные", - добавил руководитель проекта Воздушный экспресс.
http://korrespondent.net/kyiv/1377956-v ... m-borispol
Как пишет газета Сегодня, первые пассажиры смогут воспользоваться услугами электрички в 2014 году.
В Госинвестагентстве отметили, что проект будет стоить $372 млн. "В октябре планируем начать работы. Уже все согласовано с инвестором, разрабатывается проектная документация", - сказал руководитель проекта Воздушный экспресс Сергей Михальчук.
По его словам, стройку закончат через 18 месяцев - в 2014 году. В Госинвестагентстве также рассчитывают, что скоростная электричка окупится через 8-10 лет.
Сегодня пишет, что длина маршрута - 37,4 км, из них 16 км в сторону аэропорта Борисполь придется достраивать. "В аэропорту Борисполь посадочная станция будет находиться возле терминала D. Оттуда же пассажиры смогут по туннелю пройти в терминал. На вокзале станция скоростной электрички будет находиться возле 14-го пути", - отметил Михальчук.
Еще одна остановка будет на Левом берегу. Ее месторасположение пока обсуждается. Как сообщают руководители проекта, время в пути электрички - 30-35 минут. "По городу, где-то до станции Дарница, электричка поедет со скоростью 120 км/час, за городом сможет развивать скорость до 160 км/час. С учетом того, что в Киеве с каждым годом все больше пробок, то электричкой до аэропорта можно будет добраться в 2-3 раза быстрее. Да и цена проезда будет адекватная - 40-60 грн за билет", - заявил Михальчук.
По его словам, пассажиров будут возить поезда из 6-7 вагонов, которые будут подаваться с интервалом в 40-50 минут. "Вагоны будут самые современные. В каждом будут располагаться специальные полки для багажа - в начале вагона, в середине и в конце. Сиденья планируем сделать мягкие, а не как раньше думали - антивандальные. Ведь в аэропорт ездят люди воспитанные", - добавил руководитель проекта Воздушный экспресс.
http://korrespondent.net/kyiv/1377956-v ... m-borispol
Re: Строительство в аэропорту Борисполь (IATA: KBP)
Да лавки деревянные можно поставить, ковровую дорожку кинуть, пластмассовых цветов натыкать и рубить за 1й класс стольник. 50 минут ждать поезда, который должен сэкономить тебе время, и от/до которого ещё нужно добираться по городу. Просто чудо.Sentry писав:Сиденья планируем сделать мягкие, а не как раньше думали - антивандальные. Ведь в аэропорт ездят люди воспитанные", - добавил руководитель проекта Воздушный экспресс.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Строительство в аэропорту Борисполь (IATA: KBP)
А по-моему вполне удобно. Расписание ведь будет известно, так что можно приехать и ждать 5 минут, а не 50. Кроме того, можно гарантированно избежать пробок, следовательно не закладывать на них время, вот и экономия. Особенно это актуально при езде в аэропорт, обратно - не столь важно имхо.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей