тобто якщо я регулярно повертаюсь в Одесу з працюючим німецьким номером - то +1 німецький турист у місто
треба і до Львова\Вінниці\Києва брати того телефончика

тобто якщо я регулярно повертаюсь в Одесу з працюючим німецьким номером - то +1 німецький турист у місто
У Львові боролися дві концепції: кількісна, яку підтримував, наприклад, Фест - і якісна, яку більше підтримував Туристичний альянс, де пару десятків готельєрів і рестораторів. На мою думку, це однозначна відповідь, що кількісна вичерпала себе. Нові туристи з'являтимуться, але також відпадатимуть наявні.
Odesa detected))
Суперекономного туриста, який їде плацкартом за 158 гривень Львів з Одесою не втратять ніколи. Тут я згоден. Але чи потрібні такі натовпи бідних туристів місту - тут питання. Я думаю, шо внутрішніх туристів, які грошовитіші і тяжіють до середнього класу Львів з Одесою вже давно програли. І якшо підрахунки туристів, через які вище ведуться дебати, таки правильні, то відтік точно стався за рахунок тих, що можуть дозволити собі Варшаву і Відень. То чисто моє імхо.Tetris писав: ↑18 січня 2019, 10:14 На рахунок "за плюс-мінус ті ж гроші" - не знаю, в якій країні ви живете, але з Києва до Львова плацкарт коштує 158 гривень. Не знаю, яким віззеіром ви дістанетесь Відня за 316 гривень в 2 сторони (з багажем).
Поїзд, до речі, їде вночі, тобто можна з'їздити на вихідні, оплативши готель лише на 1 ніч.
я не про генделики по селам, які Буковелю не належать. Будують нові траси і під'їзди до самого Буковелю. Звичайно, борди Шевченка всюди.
Львов никогда не проиграет туриста среднего класса из Киева. Сесть на экспресс и через 5 часов быть во Львове за 10 евро и без необходимости покупать билет за несколько месяцев (а то и за год) - бесценно. Цены на гостиницы, питание и достопримечательности не сопоставимы.Franek писав: ↑18 січня 2019, 12:12 Суперекономного туриста, який їде плацкартом за 158 гривень Львів з Одесою не втратять ніколи. Тут я згоден. Але чи потрібні такі натовпи бідних туристів місту - тут питання. Я думаю, шо внутрішніх туристів, які грошовитіші і тяжіють до середнього класу Львів з Одесою вже давно програли. І якшо підрахунки туристів, через які вище ведуться дебати, таки правильні, то відтік точно стався за рахунок тих, що можуть дозволити собі Варшаву і Відень. То чисто моє імхо.
Я погоджуюся з вами, що Буковель міг би мати суттєво краще ставлення до невідкладної допомоги на схилах і медпунктів. Але все ж зауважу, що в евакуації за допомогою лижників і носилок нема нічого поганого - її використовують багато де в світі на провідних курортах. Так, є снігоходи і вертольоти, але часто звичайних санок для евакуації досить. Ось перше відео в гуглі по запиту snow patrol (виглядає що це Канада), в ньому є снігоходи, вертольоти і такі ж санки як на Буковелі:shushuair писав: ↑18 січня 2019, 12:15
Вот, кстати, этот видосик свежий.
Смотреть с 6:45.
Ну и комментарии почитайте, как там медпункты и всё остальное, 2к грн до райбольницы доехать и т.д.
Я там был только где-то в 2013, когда только начинал катать и тоже связался с медпунктом. НИЧЕГОшеньки не поменялось, в тему, кстати, к раздолбайству украинцев. Ведь безопасность на горнолыжном курорте - это самый важный показатель для потребителя.
Сейчас на рынке есть достойные альтернативы Буковелю по цене и качеству. Горнолыжную Болгарию JoinUp с перелетом продавал по очень хорошим ценам. У Корала есть турецкий Эрджиес, который затыкает Буковель по всем параметрам: качество, трассы, цена отдыха получается на 30% дешевле Буковеля. Лично проверял и то и то.
Готелі будують, нові лижні траси - ні. Більше туристів на існуючих трасах - більші черги, переповнені траси і, як наслідок, більша кількість зіткнень лижників на трасах.
Верно! Лично я там катался где-то в 2013, после этого бывало по пару раз в сезон на разных курортах, но всегда только заграницей, уже в 6 странах катался с тех времён (в том же Банско, кстати, в том же сезоне, что и Буковель), вот в этом сезоне попробовал впервые Румынию, и как раз предварительно размышлял между ней и Улудагом возле Бурсы в Турции, так чтобы не очень дорого. И как Вам Турция?AQS писав: ↑18 січня 2019, 13:09 Сейчас на рынке есть достойные альтернативы Буковелю по цене и качеству. Горнолыжную Болгарию JoinUp с перелетом продавал по очень хорошим ценам. У Корала есть турецкий Эрджиес, который затыкает Буковель по всем параметрам: качество, трассы, цена отдыха получается на 30% дешевле Буковеля. Лично проверял и то и то.
Эрджиес великолепен. Были в начале января от Корал, обошлось точно на 30-40% дешевле Буковеля. Трассы пустые, широкие, заснеженные, сервис турецкий. Можно назвать проблемой - никто не говорит по-английски, но турки наловчились пользоваться переводчиками. Цены на склонах смешные, в Кайсери тоже. Но делать в Кайсери абсолютно нечего, совершенно. Рядом Каппадокия, разве что.shushuair писав: ↑18 січня 2019, 13:29Верно! Лично я там катался где-то в 2013, после этого бывало по пару раз в сезон на разных курортах, но всегда только заграницей, уже в 6 странах катался с тех времён (в том же Банско, кстати, в том же сезоне, что и Буковель), вот в этом сезоне попробовал впервые Румынию, и как раз предварительно размышлял между ней и Улудагом возле Бурсы в Турции, так чтобы не очень дорого. И как Вам Турция?AQS писав: ↑18 січня 2019, 13:09 Сейчас на рынке есть достойные альтернативы Буковелю по цене и качеству. Горнолыжную Болгарию JoinUp с перелетом продавал по очень хорошим ценам. У Корала есть турецкий Эрджиес, который затыкает Буковель по всем параметрам: качество, трассы, цена отдыха получается на 30% дешевле Буковеля. Лично проверял и то и то.
В итоге выбрал Румынию и попал, наверное, на самую красивую зиму в своей жизни и тонны свежего пухляка. Ну это офтоп, не буду углубляться.
Только хотел написать то же самое о киевлянах.Sentry писав: ↑18 січня 2019, 12:24Львов никогда не проиграет туриста среднего класса из Киева. Сесть на экспресс и через 5 часов быть во Львове за 10 евро и без необходимости покупать билет за несколько месяцев (а то и за год) - бесценно. Цены на гостиницы, питание и достопримечательности не сопоставимы.Franek писав: ↑18 січня 2019, 12:12 Суперекономного туриста, який їде плацкартом за 158 гривень Львів з Одесою не втратять ніколи. Тут я згоден. Але чи потрібні такі натовпи бідних туристів місту - тут питання. Я думаю, шо внутрішніх туристів, які грошовитіші і тяжіють до середнього класу Львів з Одесою вже давно програли. І якшо підрахунки туристів, через які вище ведуться дебати, таки правильні, то відтік точно стався за рахунок тих, що можуть дозволити собі Варшаву і Відень. То чисто моє імхо.
Львов может проиграть самых богатых туристов, и то это под вопросом, где человеку будет комфортнее, за рубежом или в своей стране. Безусловно Львов проиграет тех, кто ищет новых впечатлений - тут без вариантов. И мне кажется это самый существенный фактор - многие киевляне были в Львове много раз, и просто с точки зрения разнообразия поехать в любой другой город Европы интересно. Почему пишу про киевлян? Потому, что из других регионов Украины в Львов добираться уже не так легко, и с точки зрения логистики добираться в Европу может быть порой и проще и дешевле.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей