WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Обсуждения, комментарии....
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 618
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 176 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Ostap » 12 янв 2019, 21:10

Glucker писал(а):
12 янв 2019, 16:55
Ostap писал(а):
12 янв 2019, 14:33
Я ж ще раніше написав, що якщо би потрапив в таку ситуацію, то, можливо, теж так би вважав.
Це типова реакція українського кугута-рагуля а-ля "моя хата скраю". Вас то не торкнулося, то нехай роблять що хочуть, вам пофіг. Нагадує ситуацію коли на вулиці натовп метелить когось, а перехожі проходять і роблять вигляд що нічого не помічають.
Ostap писал(а):
12 янв 2019, 14:33
І так, через цей страйк, мій літак прилетів на чотири години пізніше. І нічого, пережив.
Запізнення літака на 4 години, яке не призводить до зриву стиковки з іншим літаком, потягом або іншим транспортом, чи заселення у готель, не є смертельним. Але залишитися десь далеко від своєї країни і попасти на 300-400євро, а то і більше - це вже зовсім інша ситуація. Тим більше, зайвих грошей може й не лишитися на зворотньому шляху. Та й якщо і вистачає грошей, то у будь-якому разі нікому не буде приємно купувати квиток перед вильотом, який буде досить недешевий із-за страйку далеко не самих важливих і корисних працівників аеропорту.
Охохох. Кугута-рагуля (незрозуміло що таке кУгут). Може полегше на поворотах?
Це ніразу не є позиція крайньої хати. Але чомусь ви вважаєте, що я маю співчувати безпорадному подорожньому, а не безпорадному працівникові безпекової служби.
ЩЕ РАЗ: вони мають право це робити. Подобається це іншим чи ні. Не подобається - гайда під бундесрат вимагати зміни німецького законодавства.
Glucker
Airbus A340
Сообщения: 823
Зарегистрирован: 29 мар 2009, 02:26
Благодарил (а): 76 раз
Поблагодарили: 89 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Glucker » 13 янв 2019, 16:38

Ostap писал(а):
12 янв 2019, 21:10
Glucker писал(а):
12 янв 2019, 16:55
Ostap писал(а):
12 янв 2019, 14:33
Я ж ще раніше написав, що якщо би потрапив в таку ситуацію, то, можливо, теж так би вважав.
Це типова реакція українського кугута-рагуля а-ля "моя хата скраю". Вас то не торкнулося, то нехай роблять що хочуть, вам пофіг. Нагадує ситуацію коли на вулиці натовп метелить когось, а перехожі проходять і роблять вигляд що нічого не помічають.
Ostap писал(а):
12 янв 2019, 14:33
І так, через цей страйк, мій літак прилетів на чотири години пізніше. І нічого, пережив.
Запізнення літака на 4 години, яке не призводить до зриву стиковки з іншим літаком, потягом або іншим транспортом, чи заселення у готель, не є смертельним. Але залишитися десь далеко від своєї країни і попасти на 300-400євро, а то і більше - це вже зовсім інша ситуація. Тим більше, зайвих грошей може й не лишитися на зворотньому шляху. Та й якщо і вистачає грошей, то у будь-якому разі нікому не буде приємно купувати квиток перед вильотом, який буде досить недешевий із-за страйку далеко не самих важливих і корисних працівників аеропорту.
Охохох. Кугута-рагуля (незрозуміло що таке кУгут). Може полегше на поворотах?
Це ніразу не є позиція крайньої хати. Але чомусь ви вважаєте, що я маю співчувати безпорадному подорожньому, а не безпорадному працівникові безпекової служби.
ЩЕ РАЗ: вони мають право це робити. Подобається це іншим чи ні. Не подобається - гайда під бундесрат вимагати зміни німецького законодавства.
Хто ж вам винен у тому що ви не вимагали з авіакомпанії виконання своїх обов'язків після зникнення факту форсмажора. Російською мовою це називається терпіла.
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 618
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 176 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Ostap » 13 янв 2019, 17:05

Glucker писал(а):
13 янв 2019, 16:38

Хто ж вам винен у тому що ви не вимагали з авіакомпанії виконання своїх обов'язків після зникнення факту форсмажора. Російською мовою це називається терпіла.
Бачу, адмін видалив два останні коментарі.

Ви чомусь собі вигадали, що я щось не зробив і ще й на підставі цієї вигаданої відсутності дії оцінюєте мене. :facepalm:
Може перечитаєте гілку ще раз? Зі зрозумінням?
fabregasvlad
Airbus A319
Сообщения: 128
Зарегистрирован: 11 июн 2017, 00:05
Откуда: HRK
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 22 раза
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение fabregasvlad » 14 янв 2019, 16:16

Ожидаемо: после 9 февраля прекращают летать в Лондон с Харькова.
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 905
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение syxiv_dan » 14 янв 2019, 16:17

Слухайте, мені от цікаво стало. Якщо візз почне відновлювати українську дочку, то їм треба отримувати якісь дозволи, чи вони абсолютно готові до польотів тільки літаки треба? Питаю в контексті того, чи буде це помітно з відкритих джерел по поданих заяв в різні відомства. Не знаю чи дуже чітко сформулював запитання, сподіваюся мене зрозуміють)
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6270
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 665 раз
Поблагодарили: 1696 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение mischko » 14 янв 2019, 16:21

Вони можуть відновити доньку і літати рейси угорського візу українськими бортами на умовах мокрого лізингу поступово подаючи запити на зарегульовані напрямки.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1736
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 198 раз
Поблагодарили: 636 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Victor H » 14 янв 2019, 16:32

Віззейр Україна як юридична особа існування не припиняв - співробітники київської бази і надалі працюють в цій компанії. У нього просто забрали сертифікат експлуатанта, який необхідний для того щоб отримати призначення. Для того щоб відновити останній треба мати мінімум два борти на українській реєстрації. Тому зовсім несподівано це не станеться.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6033
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 174 раза
Поблагодарили: 528 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение popTAB » 14 янв 2019, 17:07

ЄС готується відкласти Brexit після того, як прийшов до висновку, що парламент Британії не підтримує прем'єр-міністра Терезу Мей
Про це повідомляє The Guardian.

Наголошується, що ЄС хоче відкласти Brexit до липня 2019 року. В ЄС вважають, що 29 березня вихід Британії з ЄС не відбудеться через ситуацію в британському парламенті.

Повідомляється, що це рішення буде озвучено на спеціальному саміті лідерів ЄС, який буде скликаним президентом Європейської радиДональдом Туском.
До британського парламенту цього тижня можуть внести два законопроекти для проведення нового референдуму щодо виходу країни з Євросоюзу
Про це повідомляє Independent із посиланням на джерела.

"Високопоставлені депутати готові цього тижня зробити перші кроки у парламенті у питанні проведення нового референдуму щодо Brexit", - йдеться у повідомленні.
Я так розумію що на відкрите небо можна швидко не розраховувати :( Так що українська донька таки знадобиться
maxm
Airbus A318
Сообщения: 92
Зарегистрирован: 08 окт 2018, 15:33
Благодарил (а): 15 раз
Поблагодарили: 47 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение maxm » 14 янв 2019, 17:26

Может кому-то будет интересно. Отслеживаю новые/удаленные направления виза. Вот срез за последнюю неделю:
Новые направления:
Ohrid---->Dortmund
Ohrid---->Memmingen
Ohrid---->Milan Malpensa T1
Ohrid---->Malmö

Skopje---->Larnaca
Skopje---->Turku T2
Skopje---->Bremen
Skopje---->Karlsruhe (Baden-Baden)


Удаленные направления:
Lublin---->Tel Aviv Airport
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6270
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 665 раз
Поблагодарили: 1696 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение mischko » 14 янв 2019, 17:28

Охрід прекрасний, два тижні як звідти.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6270
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 665 раз
Поблагодарили: 1696 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение mischko » 14 янв 2019, 17:33

popTAB писал(а):
14 янв 2019, 17:07
Я так розумію що на відкрите небо можна швидко не розраховувати :( Так що українська донька таки знадобиться
На Буковині такий workflow як оце у них з Брекзітом характеризується фразою "срали-мазали"
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 905
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение syxiv_dan » 14 янв 2019, 18:33

Victor H писал(а):
14 янв 2019, 16:32
Віззейр Україна як юридична особа існування не припиняв - співробітники київської бази і надалі працюють в цій компанії. У нього просто забрали сертифікат експлуатанта, який необхідний для того щоб отримати призначення. Для того щоб відновити останній треба мати мінімум два борти на українській реєстрації. Тому зовсім несподівано це не станеться.
Зрозуміло, дякую) То за відродження ми дізнаємося завчасно, а не пост-фактум)
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1736
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 198 раз
Поблагодарили: 636 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Victor H » 14 янв 2019, 18:45

Вони в принципі можуть почати продавати квитки до проходження всіх формальностей і отримання дозволів, як Раян. Інше питання що це може породити певні ризики.
vito
Airbus A330
Сообщения: 537
Зарегистрирован: 08 янв 2013, 17:50
Благодарил (а): 21 раз
Поблагодарили: 148 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение vito » 14 янв 2019, 19:33

Ostap писал(а):
12 янв 2019, 09:22
Igor.hal писал(а):
12 янв 2019, 07:44
Ostap писал(а):
10 янв 2019, 22:31

Цілком цивілізований і законний шлях. Попередили декілька днів заздалегідь. Люфтганза повідміняла рейси. Попересаджувала на потяги. Так, звичайно, незручності. Мені б теж це не подобалося, якби я був на вашому місці. Але все ж, вони не робили нічого незаконного
Ага, конечно. А теперь чтобы чуть по теме.
Вылет Wizzair был в понедельник в 07.40. О страйке предупредили в субботу вечером по радио, услышал случайно. Знаете когда меня Wizzair предупредил? В понедельник в 09.16! Никто не понимал как оно будет выглядеть до последней минуты. Информация в аэропорту сообщила, что страйкеры работать будут, но в "полсилы", что вызовет лишь неудобство и тп.
'Конечно' що? Wizz не попередив/не відкоригував графік, то це він лажанув.
До чого тут ідеалізувати прав людини? Вони є прописані, і неважливо чи подобається це нам, чи ні. Називати людей дебілами за те, що вони використовують свої законні засоби впливу на працедавця нмд неправильно. Я б радше назвав дебілами тих, хто не використовує їх. І воплі до обмеження прав і свобод інших тут недоречні
Тут хоть предупредили за 2 дня...
В Украине, где (напомню) страйки на транспорте законодательно запрещены, пилоты обходили этот запрет очень оригинально:
так, в одно прекрасное летнее утро 2011г. в приснопамятной а/к Аэросвит (R.I.P.) все экипажи (ну по абсолютно случайному совпадению!) резко сослались на плохое самочуствие - а значит доктор не имеет права выпускать их в рейс; и одновременно (надо же еще одному совпадению случиться!) профсоюз выдвинул к руководству а/к требования финансового характера; в итоге все рейсы задержали на 3-4 часа; потом профсоюзы, видимо, договорились с руководством а/к - и тут же всем пилотам (о, чудо!) сразу резко стало лучше! после такого чудесного исцеления все они смогли управлять самолетами снова. К чести наземного персонала - обеспечили водой и, вроде, снеками; тем, у кого слетела стыковка Аэросвит-Аэросвит - оперативно перебронировали второй сегмент даже на рейсы других а/к (LH и т.п.); правда, у кого из-за этих накладок сдвинулись дальнейшие планы зарубежом (незащищенные стыковки третьих а/компаний и т.п.) - те уже "сама-сама-сама"...
(ибо ситуация не подпадала под Regulation (EC) No 261/2004, т.к. вылет не из ЕС и не-ЕС а/к).
Аватара пользователя
artml
Airbus A340
Сообщения: 791
Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
Откуда: LAX / HRK
Благодарил (а): 417 раз
Поблагодарили: 187 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение artml » 15 янв 2019, 02:45

Igor.hal писал(а):
12 янв 2019, 07:44
К сожалению вы тут многие слишком идеализируете права человека и тп и забываете о законных ограничений тех же прав и свобод. Выйти с плакатом с надписью "Трамп - педер.ст.!" перед Белым Домом тоже не имеет ничего общего со свободой слова.
Ну в мене дружина прямо зараз вилетіла з Лос-Анджелеса до Києва саме через Франкфурт. І ми теж до останнього не знали — чи скасують рейси чи ні; Люфтганза прислала лише мейла про можливе скасування рейсів та затримки лише сьогодні о 5 ранку. Менш ніж за 10 годин до вильоту за розкладом.

Але їй, та і мені, навіть на думку не спадало звинувачувати працівників. Це їх невід’ємне право на страйк, і дуже добре що вони таке право мають та час від часу ним користуються. Навіть якщо нам через це доводиться понервувати або якось ще потерпати.

На Революцію Гідності теж нарікали — мовляв, перегородили весь центр Києва, нема де проїхати, ще й димом усе воня.
AleksLes
Airbus A319
Сообщения: 166
Зарегистрирован: 22 мар 2017, 07:19
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 66 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение AleksLes » 15 янв 2019, 07:46

artml писал(а):
15 янв 2019, 02:45
Igor.hal писал(а):
12 янв 2019, 07:44
К сожалению вы тут многие слишком идеализируете права человека и тп и забываете о законных ограничений тех же прав и свобод. Выйти с плакатом с надписью "Трамп - педер.ст.!" перед Белым Домом тоже не имеет ничего общего со свободой слова.
Ну в мене дружина прямо зараз вилетіла з Лос-Анджелеса до Києва саме через Франкфурт. І ми теж до останнього не знали — чи скасують рейси чи ні; Люфтганза прислала лише мейла про можливе скасування рейсів та затримки лише сьогодні о 5 ранку. Менш ніж за 10 годин до вильоту за розкладом.

Але їй, та і мені, навіть на думку не спадало звинувачувати працівників. Це їх невід’ємне право на страйк, і дуже добре що вони таке право мають та час від часу ним користуються. Навіть якщо нам через це доводиться понервувати або якось ще потерпати.

На Революцію Гідності теж нарікали — мовляв, перегородили весь центр Києва, нема де проїхати, ще й димом усе воня.
Скоро з американськіх аеропортів вже й не вилетиш, бо працівникам TSA (security) з минулого тижня не платять зарплату ... народ почав активно "хворіти".
Зачиняються пункти security, зростають черги. В Атланті сьогодні черга була вже 2-3 години на превірку.
ObiWanKenoby
Airbus A319
Сообщения: 213
Зарегистрирован: 24 июл 2016, 20:10
Откуда: LCA
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 46 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение ObiWanKenoby » 15 янв 2019, 11:21

Сегодня неожиданно удивили меня на вылете Виззом с Ларнаки сотрудники чекина.

Летела моя девушка, летела с прайорити и купленным 10кг чемоданом в багаж. На домашних весах было 8 кг, на стойке показало 12.

Сотрудница ничего вообще не сказала...)

Но тоже впервые столкнулись с тем, что визз загонял на гейте чемоданы в рамки. Некоторые баулы не проходили)

И еще что странно - уже который рейс Визза (получается 5-ый сегмент за 2 месяца), у них нет сендвичей на борту. Народ очень негодует :D
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3511
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 124 раза
Поблагодарили: 457 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Igoresha » 15 янв 2019, 17:08

Я когда летом летел из Ларнаки Виззом был ошарашен: на последнем ряду между передним сидением и сидениями последнего ряда (где в обычной ситуации находятся ноги пасажиров) были расположены рюкзаки (походного типа). Ну и просто баулы пасажиров были внушительных размеров. Так что наведение порядка, наверное, напрашивалось давно)
ObiWanKenoby
Airbus A319
Сообщения: 213
Зарегистрирован: 24 июл 2016, 20:10
Откуда: LCA
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 46 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение ObiWanKenoby » 15 янв 2019, 17:38

Igoresha писал(а):
15 янв 2019, 17:08
Я когда летом летел из Ларнаки Виззом был ошарашен: на последнем ряду между передним сидением и сидениями последнего ряда (где в обычной ситуации находятся ноги пасажиров) были расположены рюкзаки (походного типа). Ну и просто баулы пасажиров были внушительных размеров. Так что наведение порядка, наверное, напрашивалось давно)
Каждый раз как лечу, наблюдаю веселую картину - все плюют на правило "Маленькая ручная - под сиденье" и последние пассажиры вынуждены распихивать свои чемоданы куда попало. Особенно невесело тем, кто купил себе места в аварийном ряду - им то приходится все на полку ставить, а она уже забита.
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 5209
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 598 раз
Поблагодарили: 671 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Sentry » 15 янв 2019, 20:06

ObiWanKenoby писал(а):
15 янв 2019, 17:38
Igoresha писал(а):
15 янв 2019, 17:08
Я когда летом летел из Ларнаки Виззом был ошарашен: на последнем ряду между передним сидением и сидениями последнего ряда (где в обычной ситуации находятся ноги пасажиров) были расположены рюкзаки (походного типа). Ну и просто баулы пасажиров были внушительных размеров. Так что наведение порядка, наверное, напрашивалось давно)
Каждый раз как лечу, наблюдаю веселую картину - все плюют на правило "Маленькая ручная - под сиденье" и последние пассажиры вынуждены распихивать свои чемоданы куда попало. Особенно невесело тем, кто купил себе места в аварийном ряду - им то приходится все на полку ставить, а она уже забита.
У последних пассажиров всегда есть возможность гейтчекнуть свой чемодан. Или прийти на посадку раньше. Если в моем билете есть крупная ручная кладь (т.е. обычно это не рейсы лоукостов), длительность рейса более 2 часов и я лечу только с рюкзаком, то всегда стараюсь закинуть его наверх. И обычно с этим нет проблем, т.к. он достаточно компактный, может даже войти сверху на чьем-то чемодане. Но при современном количестве места для ног требовать от пассажира по своей воле еще и туда сложить свои вещи - верх наглости со стороны АК. Туда дай Бог, чтобы просто ноги влезли :(
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: dimentiy, Google [Bot], Honduras и 6 гостей