Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта

Сколько вы готовы платить за проезд в электричке Киев-аэропорт Борисполь

до 15 грн.
41
14%
до 25 грн.
67
23%
до 50 грн.
76
26%
до 80 грн.
61
21%
более 80 грн.
50
17%
 
Всего голосов: 295
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Valdys » 12 дек 2018, 20:40

Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:39
Потяг не поганий - він несучасний.
А що Ви в нашій країні сучасне бачили?

От серйозно, дайте хоч якийсь приклад сучасного інфраструктурного об‘єкту
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Valdys » 12 дек 2018, 20:43

Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:39
Потяг не поганий - він несучасний.
І ще, от купили б сучасного Стадлера, чи нову Песу, чи навіть крюківця і сказали б, от тепер ціна буде 120, бо нам потрібно за потяг платити, чи було б це так цікаво, як зараз?!
Inguri
A380
Сообщения: 1812
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 22:10
Благодарил (а): 359 раз
Поблагодарили: 356 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Inguri » 12 дек 2018, 21:09

Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:40
Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:39
Потяг не поганий - він несучасний.
А що Ви в нашій країні сучасне бачили?

От серйозно, дайте хоч якийсь приклад сучасного інфраструктурного об‘єкту
Нема сенсу - зраду знайдуть усюди.
Але це не причина не робити хоча б якісь сучасні елементи в нових об'єктах.
Тут мене місяць назад затюкали щодо пейпасу при оплаті - а зараз, диви, всі користуються, ще й бурчать, що папер на них скінчився :grin:
nod
Airbus A318
Сообщения: 8
Зарегистрирован: 23 окт 2018, 08:35
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 7 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение nod » 12 дек 2018, 23:05

aviarivne писал(а):
12 дек 2018, 20:20
1) Я не дуже розумію нафіг вам той Wi-Fi, коли є 4G (принаймні y межах міста).
коли живете в києві так, а представте, ви заробітчанин чи просто десь в іншій країні, 2-3 міс. і прилітаєте і як підключити (активувати) інтернет коли в тебе відразу пересадка на інший потяг, тобі треба купити квиток онлайн і бути на звязку з колегами чи по роботі. Немає часу бавитись, вай фай якраз потрібен коли прилітаєш в Україну після тривалого перебування закордоном. Інколи переставляти сімки у смартфоні немає часу як вийшов з літака, а на зв'язку треба бути після прильоту.

Я как бы понимаю что вайфай в поезде был бы полезен, но Ваш аргумент прям притянут за уши. Некогда переставлять симку? А в самолёте это религия не позволила сделать?

Другой вопрос что не весь участок Аеропорт - Дарница вообще имеет покрытия (во всяком случае у lifecell)
dimentiy
Airbus A321
Сообщения: 401
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 09:38
Откуда: KBP/IEV
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение dimentiy » 12 дек 2018, 23:14

В районе платформы Лесничество проблемы есть у всех операторов.
ATk
A380
Сообщения: 1960
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 18:51
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение ATk » 12 дек 2018, 23:49

Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:34
Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:27
Я взагалі не знаю, чого в нас така манічка до шарового вай фаю, особливо у транспорті його хочуть приткнути скрізь.
Працює паршиво, повільно, до того ж існує можливість що твої дані (паролі, картки) хтось перехопить.
Взагалі-то в усьому світі наявність безкоштовного вайфаю подається як перевага. Маркетинг такий.
Заперечувати це безглуздо - в чужій країні завжди дуже зручно мати шаровий вайфай хоч на півгодинки - глянути пошту, останні транзакції по картці, відіслати повідомлення хосту тощо.
Так в світі нема жодної країни із таким халявним мобільним зв'язком як в Україні, і такою розповсюдженістрю препейду. Єдине- що звісно ніхто не хоче витрачати час щоб купити сімку та поповнити її в аеропорту.

Взагалкі, Wi-fi - найменша проблема цйого експресу (я впевнений що його як раз впровадять без проблкем- навіть у іржавих трамваях київпастрансу він є).
ATk
A380
Сообщения: 1960
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 18:51
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение ATk » 13 дек 2018, 00:42

Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:40
Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:39
Потяг не поганий - він несучасний.
А що Ви в нашій країні сучасне бачили?

От серйозно, дайте хоч якийсь приклад сучасного інфраструктурного об‘єкту
Ви маєте на увазі саме сучасний, чи понтовий? Що не сучасного в Бескидському тунелі? Основні аеропорти - явно не гірші за середні по Европі, Інтерсіті- якщо порівнювати їх саме з інтерсіті, ане з високошвидкісними магістралями- цілком на рівні, як за швидкістю так і за комфортом. У випадку з Бориспольским експресом - впевнений шо допилять. Так само як поступово доводять до кондиції швидкісний трамвай. Просто є постійне бажання зробити подешевше.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Valdys » 13 дек 2018, 08:58

ATk писал(а):
13 дек 2018, 00:42
Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:40
Inguri писал(а):
12 дек 2018, 20:39
Потяг не поганий - він несучасний.
А що Ви в нашій країні сучасне бачили?

От серйозно, дайте хоч якийсь приклад сучасного інфраструктурного об‘єкту
Ви маєте на увазі саме сучасний, чи понтовий? Що не сучасного в Бескидському тунелі? Основні аеропорти - явно не гірші за середні по Европі, Інтерсіті- якщо порівнювати їх саме з інтерсіті, ане з високошвидкісними магістралями- цілком на рівні, як за швидкістю так і за комфортом. У випадку з Бориспольским експресом - впевнений шо допилять. Так само як поступово доводять до кондиції швидкісний трамвай. Просто є постійне бажання зробити подешевше.
Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.

Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.

Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
dimentiy
Airbus A321
Сообщения: 401
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 09:38
Откуда: KBP/IEV
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение dimentiy » 13 дек 2018, 11:23

Все вже навчились, але не фінансується. У Києві масово замінювали трамвайні переїзди: там викорстовувалась одна з найсучасніших технологій безшпальної колії.
З приводу Інтерсіті — а хто винен, що наявна інфраструктура спроможна на швидкості 140-160? :) Високошвидкісних ліній немає, так. І це — проблема. Але якщо порівнювати Інтерсіті+ Київ—Пшемисль та PKP Intercity Пшемисль—Вроцлав, виявиться, що перший краще*.

* Хоча з тими темпами, якими PKP зараз займається своєю інфраструктурою, це може скоро змінитись...
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 5429
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 658 раз
Поблагодарили: 735 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Sentry » 13 дек 2018, 11:30

Valdys писал(а):
13 дек 2018, 08:58
Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.

Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.

Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
Борисполь вполне современный. Просто строился без учета транзитного траффика и со странным решением с привокзальной площадью. Но сам по себе аэропорт вполне современный. С ИС+ напомню, что инфраструктуру все-таки немного подлатали, т.к. предыдущая на 160 была или не рассчитана, или рассчитана, но на меньших участках.

С трамваями пути полностью переложили. И разница на скоростном трамвае сейчас между современными трамваями и старыми - просто небо и земля. Хотя и с путями есть куда стремится.

Смотрите на мир оптимистичнее.
Аватара пользователя
Rel
A380
Сообщения: 1419
Зарегистрирован: 19 июл 2014, 02:05
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 161 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Rel » 13 дек 2018, 11:32

dimentiy писал(а):
13 дек 2018, 11:23
* Хоча з тими темпами, якими PKP зараз займається своєю інфраструктурою, це може скоро змінитись...
Та да. В Кракове видел вот такие позда уже есть. До этого только в Париже такой видел. 250 кмч
Изображение

Изображение
maxm
Airbus A319
Сообщения: 105
Зарегистрирован: 08 окт 2018, 15:33
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 56 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение maxm » 13 дек 2018, 11:39

Rel писал(а):
13 дек 2018, 11:32
dimentiy писал(а):
13 дек 2018, 11:23
* Хоча з тими темпами, якими PKP зараз займається своєю інфраструктурою, це може скоро змінитись...
Та да. В Кракове видел вот такие позда уже есть. До этого только в Париже такой видел. 250 кмч
Изображение

Изображение
Это Пендолино. Хорошие поезда, особенно понравилось ехать в "тихом" вагоне, в котором вообще нельзя шуметь.
shushuair
A380
Сообщения: 1489
Зарегистрирован: 01 апр 2016, 09:16
Откуда: ODS
Благодарил (а): 114 раз
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение shushuair » 13 дек 2018, 11:44

Лет 20 как минимум назад ездил в электричке из Одессы в Тирасполь, помню, там в одном вагоне в углу висел телевизор и крутили какие-то клипы, а второй вагон тоже был "тихим", т..к не было ТВ. Визуально электричку не помню, был ещё весьма в нежном возрасте, но думаю она была весьма и весьма советская :smile:
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Valdys » 13 дек 2018, 11:55

Sentry писал(а):
13 дек 2018, 11:30
Valdys писал(а):
13 дек 2018, 08:58
Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.

Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.

Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
Борисполь вполне современный. Просто строился без учета транзитного траффика и со странным решением с привокзальной площадью. Но сам по себе аэропорт вполне современный. С ИС+ напомню, что инфраструктуру все-таки немного подлатали, т.к. предыдущая на 160 была или не рассчитана, или рассчитана, но на меньших участках.

С трамваями пути полностью переложили. И разница на скоростном трамвае сейчас между современными трамваями и старыми - просто небо и земля. Хотя и с путями есть куда стремится.

Смотрите на мир оптимистичнее.

ага, аеропорт сучасний, але в "сучасному" аеропорті не було передбачено ні трансферу ні доместіка, нічого))) :lol:
ATk
A380
Сообщения: 1960
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 18:51
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение ATk » 13 дек 2018, 14:06

Valdys писал(а):
13 дек 2018, 08:58
ATk писал(а):
13 дек 2018, 00:42
Valdys писал(а):
12 дек 2018, 20:40


А що Ви в нашій країні сучасне бачили?

От серйозно, дайте хоч якийсь приклад сучасного інфраструктурного об‘єкту
Ви маєте на увазі саме сучасний, чи понтовий? Що не сучасного в Бескидському тунелі? Основні аеропорти - явно не гірші за середні по Европі, Інтерсіті- якщо порівнювати їх саме з інтерсіті, ане з високошвидкісними магістралями- цілком на рівні, як за швидкістю так і за комфортом. У випадку з Бориспольским експресом - впевнений шо допилять. Так само як поступово доводять до кондиції швидкісний трамвай. Просто є постійне бажання зробити подешевше.
Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.

Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.

Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
За такопю логікою, в Каліфорнії наприклад теж нема сучасної інфраструктури крім доріг.
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 806
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Tetris » 13 дек 2018, 14:09

Valdys писал(а):
13 дек 2018, 11:55
ага, аеропорт сучасний, але в "сучасному" аеропорті не було передбачено ні трансферу ні доместіка, нічого))) :lol:
Наявність трансферних зон - це не про сучасність. Це з аспекту відповідності терміналу специфіці аеропорту. А так Бориспіль цілком сучасний. Але, звичайно, погано продуманий і не зовсім зручний.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Valdys » 13 дек 2018, 14:36

Tetris писал(а):
13 дек 2018, 14:09
Valdys писал(а):
13 дек 2018, 11:55
ага, аеропорт сучасний, але в "сучасному" аеропорті не було передбачено ні трансферу ні доместіка, нічого))) :lol:
Наявність трансферних зон - це не про сучасність. Це з аспекту відповідності терміналу специфіці аеропорту. А так Бориспіль цілком сучасний. Але, звичайно, погано продуманий і не зовсім зручний.
ну я можливо не можу підібрати правильне формулювання для Борисполя, але вважати аеропорт сучасним, коли там нічого не продумано, я не можу...
ATk
A380
Сообщения: 1960
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 18:51
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение ATk » 13 дек 2018, 15:01

Я ж скажу- під сучасним ви розумієте скоріше понтовий. Ось Мадрид мабуть вас задовольнить. А вже Хітроу -аж ніяк, бо там співіснують термінали збудовані протягом півстоліття. І така сама ситуація в більшості портів Європи та Америки. Ситуація, коли навіть новий термінал починають переконфігуровувати, є абсолютно стандартною, бо авіаринок є дуже динамічний.
В Україні наразі досить прагматично підходять до інфраструктури і намагаються отримати максимум з тих ресурсів що є.

Наприклад, ви досить зневажливо написали про Intercity. Так, вони їздять 160 а не 250-300. Але чи багато чи знаєте традиційних (не швидкісних) ліній у світі де середня швидкість складає майже 120 (як на ділянках Київ-Львів та Київ - Полтава)?
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1817
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 813 раз
Поблагодарили: 717 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение manjeroke » 13 дек 2018, 15:19

Старый модернизированный терминал действительно может быть очень современным.
Извините снова пример из Тайваня. В TPE терминалу 1 больше 30 лет если не ошибаюсь. Снаружи выглядит на свои 30 лет и не ожидаешь чего-то приятного, но внутри все без понтов, но очень чисто, аккуратно и продумано.
В отличии от свинособак и зачастую у нас, когда вывеска красивая, а внутри что попало(хорошо что у нас такого в последнее время становится меньше)
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3681
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 141 раз
Поблагодарили: 555 раз
Контактная информация:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Сообщение Igoresha » 13 дек 2018, 19:26

Rel писал(а):
13 дек 2018, 11:32
dimentiy писал(а):
13 дек 2018, 11:23
* Хоча з тими темпами, якими PKP зараз займається своєю інфраструктурою, це може скоро змінитись...
Та да. В Кракове видел вот такие позда уже есть. До этого только в Париже такой видел. 250 кмч
Есть одно большое НО: например, на линии Варшава-Катовице время пути пендолино - 2:15 часа, а обикновенного интерсити (сцепка электровоз+ пару вагонов) - 2:30. Соответственно, никаких выгод в плане скорости от них на этой линии нет. А так да, дорого-богато (стоимость билета - почти в 4 раза выше)
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей