Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Флаудубай і Катар набрали висоту і пішли на захід, напевно в Варшаву.
SilkWay на 747 у Будапешт полетів
SilkWay на 747 у Будапешт полетів
Re: Flight Radar 24 (FR24)
А на kbp.aero и тот и другой успешно приземлились.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Тем временем непонятно куда летят Катар и Флай Дубаи... а летят уже по 6 часов между прочим
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
а чому катарці не летять у львів
Re: Flight Radar 24 (FR24)
тому що Львів не є запасним
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Краков в стороне... значит Варшава
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
У Флайдубаи и Катарцев запасной в Варшаве похоже
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Честно говоря не ожидал, что у 800-ки и 320-го топлива хватает на 7 часов...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Я свого часу літав по пару разів на місяць IST-FRU, IST-ALA, IST-TSE. Це все щоденні рейси, які штатно виконуються на 738 і вони під 6 годин + шлях до запасного, що кілька разів ставалося, бо Бішкек має обмеження по категорії. Максимально в повітрі були десь 6:30 одного разу, коли Бішкек не прийняв і скакали через хребет Тянь-Шаню в Алмати. В квитку постійно було написано, що літак комбі-фрайтер, я так розумію, що крім ~165 пас. крісел, в Стамбулі ще довантажувались поштою і дрібним карго. Прийнаймні, при пересилках бандеролей UPS/DHL та ін доставками, трекер показував рейси, які співпадали з рейсами ТК. Тобто 6+ годин - це з високою злітною масою.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей