Побачимо. Час летить

mischko, 2 - умовний Моторсічmischko писав: ↑06 грудня 2018, 11:03 [губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:
1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.
2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
Мені цікаво, в них взагалі є концепція розвитку? Чи літають, поки літаки ще можна підтримувати у льотному стані, а після того перейдуть суто на вузькоспеціальні вантажні чартери.
Имхо, оба пункта очень реальны в ближайшем будущем. Спрос на обе модели очень высокий, и благосостояние населения быстро повышается. Летом в Борисполе и на чартерном рынке это было видно отличноmischko писав: ↑06 грудня 2018, 11:03 [губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:
1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.
2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
тут не стільки неадекватний сусід, скільки не зовсім адекватний народ, з одного боку розпещений вульгарним соціалізмом в перевезеннях, з іншого невибагливий до умов подорожі.
виглядає так ніби не має, і літають поки можутьmischko писав: ↑06 грудня 2018, 11:13Мені цікаво, в них взагалі є концепція розвитку? Чи літають, поки літаки ще можна підтримувати у льотному стані, а після того перейдуть суто на вузькоспеціальні вантажні чартери.
В будь-якому разі краще нові літаки, ніж ветерани. І краще а/к з притомною концепцією, ніж пасажирський підрозділ двигунобудівного концерну.
Цікаве питання, Мурзик Васильович, давайте полемізувати...(с)
тільки от аеропрт Одеса до цього не готовий, і я не дуже вірю що буде готовий в найближчі 3-5 років, зважаючи на те як "успішно" запустили новий термінал, і розмови про те що він запрацює на виліт навіть не ведутьсяmischko писав: ↑06 грудня 2018, 12:12Цікаве питання, Мурзик Васильович, давайте полемізувати...(с)
Давно вже ходять чутки, що Пегасус хоче відкрити в Україні свою доньку, як вони це зробили в Киргизстані. Якщо так - то Одеса напрошується як хаб. Такій доньці буде не важко отримати дозволи на польоти в турецькі аеропорти, також можна буде розвивати сполучення з Одеси: возити бюргерів на пляж з дешевим пивком і тиц-тиц-тиц музичкою в клубах на набережній. Це p2p.
Також можна розвивати транзит з Одеси на південь Європи і північ Африки, Близький Схід.
LWIEV писав: ↑06 грудня 2018, 09:29Це за умови, що Катарці залишаться у OneWorld.
Розкатаю трошки далі і спробую заглянути на 5-10 років вперед. Коли МАУ розбудують велику мережу, у них зникне необхідність уникати членства в альянсах. Обмежень у виборі по капіталу наразі немає. З того, що зараз видно, найлогічнішим для МАУ є OneWorld.
В такому випадку не здивуюсь, якщо при відкритому небі Лот спробує зробити експансію на Львів спочатку за зразком Будапешта/Загреба/Кракова і виконувати зі Львова трансатлантичні, а потім почати також і фідерні рейси (якоюсь Центрікою за зразком Нордіки) з р2р наповненням, в першу чергу з інших міст України, але також з Білорусі, Кавказу, Туреччини - аж до Центральної Азії. З Польщі ці ринки обслуговувати переважно сенсу мало, а зі Львова - цілком. Розташування Львова робить кримський обліт менш болісним, порівнюючи з прямим маршрутом, а на рейсах до Бішкека/Алмати/Астани оті додаткові 350 км до Варшави для вузькофюзеляжників стають критичними і за пальним, і за відчуттями пасажирів, які не дуже люблять сидіти в вузьких кріслах понад 6 годин. Лот також зможе витіснити МАУ зі Львова на Тель-Авів (різницею у сервісі+трансатлантикою) і успішно запустити Бейрут, Ларнаку, кілька польських та кілька європейських напрямків з бізнес-трафіком. Не здивуюсь, якщо Львів стане великою базою в регіоні для Ембраєрів/А220.
Також не здивуюсь спробам створити лоу-кости у Львові та Одесі (скорше в Одесі, ніж у Львові). Скорше за все це будуть або партнери великих гравців (як Лаудамоушн) або самі Віззи/Раян з потужними базами. Харків та агломерований Дніпро/Запоріжжя матимуть лише р2р трафік. Останній матиме більше а/к разом, ніж Дніпро/Запоріжжя мало би окремо. Міські Дніпро та Запоріжжя матимуть по пару-трійку рейсів на добу на Київ і може 1-2 міжнародні з великим трафіком (Мінськ, Стамбул). Решта а/к волітимуть бути в об'єднаному аеропорту.
Регіональні порти пробуджуватимуться за схемою: курортні чартери > Мотор-Січ/МАУ > Варшава/Стамбул/Мінськ > Візз/Раян/Ернест > Львів/Одеса/Кавказ > європейські традиційні авіакомпанії.
А/п Бердянськ можна роздавати місцевим мешканцям на городи![]()
По первому пункту - сомнительная затея. Почему? Потому что у выбора "национальный лоу кост" против "раян" первый явно будет не в приоритете, потому что у нас в борщ постоянно кто-то плюнул, а у соседа солнце светит лучше.mischko писав: ↑06 грудня 2018, 11:03 [губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:
1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.
2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
Если это будут маленькие турбопропы с базой в Киеве, то будут только Жуляны. Т.к. процент р2р будет очень большим. Организовать внутренние стыковки в Жулянах проблем не будет, терминал Д под это дело используют. Внутренний-международный транзит будет сложнее, но с учетом процента р2р, то выбора нет. Кроме как в Киеве я пока не вижу другого города как подобную базу. Разве что Львов как хаб под разлет в Европу и Западную Украину, но это маловероятно.
Международный транзит в Жулянах существует. По крайней мере я видел на него указатель, и даже закрытую дверь с таким назначением в зоне паспортного контроля по прилету. В 2019 А расширят в 2 раза, там место паспортному контролю найдется. И Д освободится.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей