Міжнародний аеропорт Львів
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Головний корпус університету імені Франка. Від оперного йти 10 хвилин. Дійти до пам"ятника Шевченку і повернути наліво у вулицю Гнатюка далі знов на розвилці наліво у вул. Січових Стрільців. Там ще метрів 200-300. В разі проблем - запитати когось. До аеропорту з центру ще ходить маршрутка 95.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
чого одразу нью-васюкі? може реальність? догнать і пєрєгнать Борісполь 

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Де такий пасажиропотік візьметься у Львові? Це ж під 70 рейсів в "активну" частину доби. За місяць весь Сихів в Італію вивезти надумали?Alexander писав:чого одразу нью-васюкі? може реальність? догнать і пєрєгнать Борісполь

І взагалі не розумію навіщо Львову трансатлантика. Із-за одного рейсу в тижень в Чикаго витягувати полосу на 3200 не бачу економічного обгрунтування. Інша справа, що полоса в жахливому стані і її потрібно реконструювати.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
1500-1800 пасажирів... хм... це у Борисполі така пропускна спроможність. Хіба Бориспіль великий за цим показником?
Щодо смуги, то у Катовіцах нову збираються будувати наче 3600 м...
Зараз у Львові пасажиропотік 500 тис, поки то все збудують, може буде млн. або навіть більше. Приклад того ж Катовіце.. було 260 тис, через пару років стало 1,5 млн...
Так що не бачу нічого поганого, якщо будуть будувати з перспективою. Ось в Варшаві збудували - і клас: затишно, приємно... ніяких черг..
Щодо смуги, то у Катовіцах нову збираються будувати наче 3600 м...
Зараз у Львові пасажиропотік 500 тис, поки то все збудують, може буде млн. або навіть більше. Приклад того ж Катовіце.. було 260 тис, через пару років стало 1,5 млн...
Так що не бачу нічого поганого, якщо будуть будувати з перспективою. Ось в Варшаві збудували - і клас: затишно, приємно... ніяких черг..
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Думаю в 2009 500тис не буде ... то в 2008 було 500к. Нажаль
Для повторення досвіду Катовіц потрібна відміна віз в Європу.
Наскільки пам'ятаю 767-300 і на 2500 сідає
Побудувати можна полосу і 10км, тільки для чого? Хіба кожен метр полоси - додатковий відкат (для української версії будівництва)
Краще б оприлюднили куди пішло бабло, що виділили на проектування тимчасового терміналу від міськ-ради під патронатом Садового.

Для повторення досвіду Катовіц потрібна відміна віз в Європу.
Наскільки пам'ятаю 767-300 і на 2500 сідає

Побудувати можна полосу і 10км, тільки для чого? Хіба кожен метр полоси - додатковий відкат (для української версії будівництва)
Краще б оприлюднили куди пішло бабло, що виділили на проектування тимчасового терміналу від міськ-ради під патронатом Садового.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
можна докладніше про тимчасовий термінал.. а то пан не розумієpopTAB писав:Думаю в 2009 500тис не буде ... то в 2008 було 500к. Нажаль![]()
Для повторення досвіду Катовіц потрібна відміна віз в Європу.
Наскільки пам'ятаю 767-300 і на 2500 сідає
Побудувати можна полосу і 10км, тільки для чого? Хіба кожен метр полоси - додатковий відкат (для української версії будівництва)
Краще б оприлюднили куди пішло бабло, що виділили на проектування тимчасового терміналу від міськ-ради під патронатом Садового.

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
http://ebpo.com.ua/ukr/article.php?stor ... 7193651188Alexander писав:можна докладніше про тимчасовий термінал.. а то пан не розуміє
Власне питання в тому, куди поділись 7.5млн грв які виділили у 2008 під проектні роботи? Гроші всі використали, що були виділені, а проекту нема бо нема потреби в ньому ... і його в шредер і в сміття???
Re: Міжнародний аеропорт Львів
може вони не були використані?popTAB писав:http://ebpo.com.ua/ukr/article.php?stor ... 7193651188Alexander писав:можна докладніше про тимчасовий термінал.. а то пан не розуміє
Власне питання в тому, куди поділись 7.5млн грв які виділили у 2008 під проектні роботи? Гроші всі використали, що були виділені, а проекту нема бо нема потреби в ньому ... і його в шредер і в сміття???
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
І ви в це вірите?Alexander писав:може вони не були використані?
Re: Міжнародний аеропорт Львів
їх могли перенаправити на інші видаткиpopTAB писав:І ви в це вірите?Alexander писав:може вони не були використані?

це не дуже важко зробити
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Пройшло 2 тижні і Тебодін Україна прокинулася. Точніше не Україна, а головний офіс... Україна спить
обіцяють якусь цяцянку - може таки отримаю візуалізацію нового проекту терміналу у Львові? у нормальній якості
До речі, Тебодін один з головних проектувальників терміналу Д в Борисполі
обіцяють якусь цяцянку - може таки отримаю візуалізацію нового проекту терміналу у Львові? у нормальній якості
До речі, Тебодін один з головних проектувальників терміналу Д в Борисполі

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
при нагоді запитайте, чи можливість транзиту буде через аеропорт з відповідною зоною 

Re: Міжнародний аеропорт Львів
це про КБП?popTAB писав:при нагоді запитайте, чи можливість транзиту буде через аеропорт з відповідною зоною
Re: Міжнародний аеропорт Львів
ок, просто я думав ви про транзит між терміналом Д та Б питали...popTAB писав:LWO
щодо Львову - це від аеропорту залежить. Чи захоче він робити, а не від проектувальника.
На прикладі КБП - коли треба, транзит зробити не проблема.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
мене звинуватили у відсутності відчуття такту
подивимося що там далі буде
Господа не виходили на контакт, а тепер мене в чомусь звинувачують
малюнкі, які на каналі 24 були показані, в нормальній якості вони також не надішлють

подивимося що там далі буде


малюнкі, які на каналі 24 були показані, в нормальній якості вони також не надішлють
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Вони прекрасно розуміють, що надавши малюнки нарід буде очікувати реалізації цього ж!
На практиці - збудують брезентовий тент, а Тебодін буде виною, бо не так як було на малюнках
На практиці - збудують брезентовий тент, а Тебодін буде виною, бо не так як було на малюнках

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
http://zaxid.net/newsua/2009/3/6/151129/
"Тебодін-Україна" представив ескізний проект львівського аеровокзалу
6 березня у Львівській міській раді відбулося засідання архітектурно-містобудівної ради, під час якого було обговорено містобудівне обґрунтування розміщення пасажирського терміналу ДП "Міжнародний аеропорт "Львів". Також було представлено ескізний проект аеровокзалу, розроблений ПП "Тебодін-Львів".
За словами головного архітектора проекту АПМ-"ДІМП "Містопроект" Петра Крупи, до Євро-2012 буде підготовлено три пасажирські термінали на 2 000 пасажирів: буде збудовано новий термінал на 1 000 місць, реконструйовано існуючий - на 700 місць, та також буде збудовано додатковий термінал на 300 місць.
"Містобудівним обґрунтуванням було визначено ділянку під новий термінал, можливість будівництва під’їзних шляхів, розміщення відкритої автостоянки на 900 місць та чотириповерхового критого паркінгу на 400 місць біля аеропорту. Загальна площа землі, необхідної під термінал та паркінги становить 9,6 га", - розповів Петро Крупа.
Також заплановано провести реконструкцію привокзальної площі і частини вул. Люблінської, та також збудувати біля аеровокзалу трансформаторну підстанцію. Планується також спорудження рухомих тротуарів та транспортного колектора з трамвайчиком для сполучення між новим та існуючим терміналом. Окрім того, біля аеропорту передбачено ділянку для будівництва великого готельного комплексу, торгово виставкового центру та облаштування автостанції.
"Існуючий аеровокзал не відповідає жодним європейським вимогам. Однак він є пам’яткою архітектури, тому надалі виконуватиме функцію візитної картки міста", - додав Петро Крупа.
Як розповіла головний архітектор проекту аеровокзалу від "Тебодін-Україна" Юлія Шигаєва, згідно з ескізним проектом, висота майбутнього терміналу має становити 18 метрів, загальна площа - 37 км м.
"До терміналу запроектовано приєднання шести аеромостів, за допомогою яких відбуватиметься посадка на літаки. Окрім цього, на пероні буде розміщено 8 додаткових місць для літаків різного класу. Наразі запроектовано, що новий термінал матиме місткість на 1 000 пасажирів. Однак ми передбачили можливість збільшення його ємності до 2 000 місць до 2020 року. Також технологічно можливим біде з’єднання двох терміналів", - зазначила Юлія Шигаєва.
"Тебодін-Україна" представив ескізний проект львівського аеровокзалу
6 березня у Львівській міській раді відбулося засідання архітектурно-містобудівної ради, під час якого було обговорено містобудівне обґрунтування розміщення пасажирського терміналу ДП "Міжнародний аеропорт "Львів". Також було представлено ескізний проект аеровокзалу, розроблений ПП "Тебодін-Львів".
За словами головного архітектора проекту АПМ-"ДІМП "Містопроект" Петра Крупи, до Євро-2012 буде підготовлено три пасажирські термінали на 2 000 пасажирів: буде збудовано новий термінал на 1 000 місць, реконструйовано існуючий - на 700 місць, та також буде збудовано додатковий термінал на 300 місць.
"Містобудівним обґрунтуванням було визначено ділянку під новий термінал, можливість будівництва під’їзних шляхів, розміщення відкритої автостоянки на 900 місць та чотириповерхового критого паркінгу на 400 місць біля аеропорту. Загальна площа землі, необхідної під термінал та паркінги становить 9,6 га", - розповів Петро Крупа.
Також заплановано провести реконструкцію привокзальної площі і частини вул. Люблінської, та також збудувати біля аеровокзалу трансформаторну підстанцію. Планується також спорудження рухомих тротуарів та транспортного колектора з трамвайчиком для сполучення між новим та існуючим терміналом. Окрім того, біля аеропорту передбачено ділянку для будівництва великого готельного комплексу, торгово виставкового центру та облаштування автостанції.
"Існуючий аеровокзал не відповідає жодним європейським вимогам. Однак він є пам’яткою архітектури, тому надалі виконуватиме функцію візитної картки міста", - додав Петро Крупа.
Як розповіла головний архітектор проекту аеровокзалу від "Тебодін-Україна" Юлія Шигаєва, згідно з ескізним проектом, висота майбутнього терміналу має становити 18 метрів, загальна площа - 37 км м.
"До терміналу запроектовано приєднання шести аеромостів, за допомогою яких відбуватиметься посадка на літаки. Окрім цього, на пероні буде розміщено 8 додаткових місць для літаків різного класу. Наразі запроектовано, що новий термінал матиме місткість на 1 000 пасажирів. Однак ми передбачили можливість збільшення його ємності до 2 000 місць до 2020 року. Також технологічно можливим біде з’єднання двох терміналів", - зазначила Юлія Шигаєва.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
представили, а малюнків -зась 

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей