104 Boeing 777-200 UR-GOC 28686 2001 РП4524 04.06.2018 МАУ (Київ) BALLYMOON AIRCRAFT SOLUTIONS LIMITED,






Он таки мчится к нам уже
Да, убрали несколько дней назад.el ucranio писав: ↑05 червня 2018, 15:20 Реєструючись на рейс, щойно помітив, що МАУ прибрали пасажирам регулярних рейсів опцію реєстрації, знаючи аеропорти вильоту та прибуття, повне ім'я пасажира та дату рейсу. Така можливість залишилася лише для чартерів, що і вказано в закладці - чартерний рейс.
Для того, щоб зареєструватися на регулярний рейс тепер треба обов'язково знати номер бронювання або квитка, або ж через номер Панорами (якщо був доданий при купівлі квитка).
А с чем это связано? Раньше удобно было. Не нужно было бронь искать.УткА_в_ТаПкАх писав: ↑05 червня 2018, 15:24Да, убрали несколько дней назад.el ucranio писав: ↑05 червня 2018, 15:20 Реєструючись на рейс, щойно помітив, що МАУ прибрали пасажирам регулярних рейсів опцію реєстрації, знаючи аеропорти вильоту та прибуття, повне ім'я пасажира та дату рейсу. Така можливість залишилася лише для чартерів, що і вказано в закладці - чартерний рейс.
Для того, щоб зареєструватися на регулярний рейс тепер треба обов'язково знати номер бронювання або квитка, або ж через номер Панорами (якщо був доданий при купівлі квитка).
Причем тут 15 евро?
не міряйте по собі, пліз.
Сорі, але сам чекін це пережиток минулого і шанс заробити на не шарящих. В чому зараз суть чекіну? Перекласти проблеми авіакомпанії в поганому плануванні флоту та не можливості видачі місця в момент покупки на плечі пасажира? Чому УЗ може?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей