Тобто наші з вами цінності доповнюють друг друга. Ви платите авіакомпанії 700 доларів, я решту 100 та ми вдвох летимо у відпустку. Чому я дуже радий, бо ви дозволяєте мені мандрувати світом. Якби всі купували найдешевші квітки у перший день продажу, як це роблю я, то вочевидь, вони би коштували не 100, а 400, а за такою ціною я не можу мандрувати 5 разів на рік.artml писав: ↑23 травня 2018, 17:22Ні, ви не зрозуміли. У мене є дуже обмежений час відпустки, і я бажаю максимально витрачати його не на дорогу, а саме на відпустку — блукання містом, нові враження, тощо. Цей час я ціную дорожче за долари. У вашому прикладі я не втрачаю 700$, а купую на них собі та своїм близьким додаткові години задоволення. В моїй системі цінностей ця угода є вигідною; якщо ви не вбачаєте у ній вигоди для себе — на здоров‘я.vokilog писав: ↑23 травня 2018, 16:49Я зрозумів. Тобто ви працюєте руками та коли ваши руки у літаку нічого не роблять, то і грошей нема. Бо коли ваша відпустка оплачена або у вас є власна справа, то якщо ви потратили на дорогу 1000 доларів на трьох замість 300, то ви просто втратили 700 і нічого більше.
Вкотре вам скажу: мене дивує безапеляційність, з якою ви нав'язуєте незнайомим людям свою особисту шкалу цінностей, як єдино можливу та істинну.
Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Але я мушу нагадати з чого все почалося.vokilog писав: ↑23 травня 2018, 18:08 Тобто наші з вами цінності доповнюють друг друга. Ви платите авіакомпанії 700 доларів, я решту 100 та ми вдвох летимо у відпустку. Чому я дуже радий, бо ви дозволяєте мені мандрувати світом. Якби всі купували найдешевші квітки у перший день продажу, як це роблю я, то вочевидь, вони би коштували не 100, а 400, а за такою ціною я не можу мандрувати 5 разів на рік.
Це не виглядає як подяка за доповнення цінностей
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Таке може казати тільки людина, яка гадки не має що таке пересадка. Не існує взагалі такого поняття як "комфортна та гарантована пересадка"
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Я так розумію, що для людини, що заплатила 1000 евро за переліт вечеря дешевше 100 це страшна образа?
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Я можу вам багато розповісти про пересадки. Коли ви прилітаєте у Каракас, де вам потрібно чекати 10 годин рейсу до Сан Пауло, а візи вийти з аеропорту у вас нема, тому за нею треба їхати у Москву, то це не дуже комфортна пересадка. Але ж коли ви замість того, щоб чотири часи сидіти у кріслі, виходите у Відні (Празі, Будапешті) попити каву та розім'яти ноги, то що ж ту некомфортного?
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Я говорю з позиції розвитку авіасполучення. Ми йдемо до чого? Ми йдемо до польотів по 20-30 євро у численні міста Європи. Радіємо приходу лоукостів та зниженню цін внаслідок конкуренції. А чартер за 320 євро це що? Це нічого, таке завжди було. Чартер сьогодні є, завтра нема. Що можливо планувати? Тому, коли відкривають новий рейс до Відня я радію, а тим, хто не хоче платити менше дивуюсь.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
А есть обратная сторона медали - масса моих знакомых расценивают дорогу как часть отпуска, или путешествия в целом. А истины все равно нет ) У кого-то удовольствие одно, у кого-то другое.artml писав: ↑23 травня 2018, 17:22Ні, ви не зрозуміли. У мене є дуже обмежений час відпустки, і я бажаю максимально витрачати його не на дорогу, а саме на відпустку — блукання містом, нові враження, тощо. Цей час я ціную дорожче за долари. У вашому прикладі я не втрачаю 700$, а купую на них собі та своїм близьким додаткові години задоволення. В моїй системі цінностей ця угода є вигідною; якщо ви не вбачаєте у ній вигоди для себе — на здоров‘я.vokilog писав: ↑23 травня 2018, 16:49Я зрозумів. Тобто ви працюєте руками та коли ваши руки у літаку нічого не роблять, то і грошей нема. Бо коли ваша відпустка оплачена або у вас є власна справа, то якщо ви потратили на дорогу 1000 доларів на трьох замість 300, то ви просто втратили 700 і нічого більше.
Вкотре вам скажу: мене дивує безапеляційність, з якою ви нав'язуєте незнайомим людям свою особисту шкалу цінностей, як єдино можливу та істинну.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Це Вам Бодя Логвиненко таке розповів? Не слухайте цю маячню заради Бога...

А регулярка на 50 хвилин польоту за 450 ойро РТ в економі? Це теж Європа до речі. Про це Бодя не розповідає.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Кто-то хочет платить меньше, а кто-то зарабатывать больше. Вот и вся разница. И чем мешает новый чартер? Другие билеты ища него дорожают или что?
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Тим часом завтрашній рейс на Люблін прибрали, змінивши в розкладі дату початку на 31 травня. Інтріга. 

-
- Airbus A319
- Повідомлень: 188
- З нами з: 11 червня 2017, 01:05
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
З Харкова в Люблін? А де можна знайти анонс. Наче ж з Херсона планували.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 188
- З нами з: 11 червня 2017, 01:05
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Разрешение получали, но анонсов нигде не видел
Надати ТОВ «Авіакомпанія «Браво» права на експлуатацію повітряних ліній:
Харків – Люблін (Республіка Польща) – Харків (частота виконання рейсів: 4 рейси на тиждень),
Херсон – Люблін (Республіка Польща) – Херсон (частота виконання рейсів: 4 рейси на тиждень)
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Ну дозволи то таке. Невже справді хотіли відкрити Харків - Люблін?fabregasvlad писав: ↑24 травня 2018, 11:28 Разрешение получали, но анонсов нигде не видел
Надати ТОВ «Авіакомпанія «Браво» права на експлуатацію повітряних ліній:
Харків – Люблін (Республіка Польща) – Харків (частота виконання рейсів: 4 рейси на тиждень),
Херсон – Люблін (Республіка Польща) – Херсон (частота виконання рейсів: 4 рейси на тиждень)
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
В розкладі на сайті аеропорту стоїть. Наступна спроба 28 травня. Ждем-с....



Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
"Пересадка - это плохо ! Проблемы при пересадках - это ужасно . Ночное ожидание в аэропотру - это швах . Летайте чартерами в Барселону ! "
Реальные факты же немного другие . Компенсация при опоздании более чем на три часа 250 Евро при полете любым регулярным рейсом , любой авиакомпании из или в Европу . Причем где и какая пересадка неважно , считается время прибытия в конечный пункт . Кроме того размещение в гостинице при ожидании в ночное время и питание обязательно .Повторяю на всех рейсах , кроме чартеров . Там вопросы к туркомпании , представители которой даже в аэропорт не приезжают при задержках рейсов .А отвечать перед Вами в случае оправданых претензий в суде вообще будет ЧП "Тюлькина Х.З." , у которой 100 гривен за душой. Летайте господа чартерами , летайте.... За 320 евро RT , когда если немного напрячься можно найти за 200, даже за пару месяцев до перелета .
Реальные факты же немного другие . Компенсация при опоздании более чем на три часа 250 Евро при полете любым регулярным рейсом , любой авиакомпании из или в Европу . Причем где и какая пересадка неважно , считается время прибытия в конечный пункт . Кроме того размещение в гостинице при ожидании в ночное время и питание обязательно .Повторяю на всех рейсах , кроме чартеров . Там вопросы к туркомпании , представители которой даже в аэропорт не приезжают при задержках рейсов .А отвечать перед Вами в случае оправданых претензий в суде вообще будет ЧП "Тюлькина Х.З." , у которой 100 гривен за душой. Летайте господа чартерами , летайте.... За 320 евро RT , когда если немного напрячься можно найти за 200, даже за пару месяцев до перелета .
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Мо вони вантажним літаком будуть перевозити, та буси з заробітчанами туди відразу заганяти?

Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Про зарабатывать больше, усовершенствовавшись за те три часа, которые экономит в дороге чартер, это всё байки для платных семинаров по развитию личности. В реальности же зарабатывать больше мы будем, когда будем платить за билеты меньше. Потому что лоукостеры это не только бюджетные путешественники в Европу, но и толпы европейцев, прилетающих в Харьков за дешёвыми развлечениями. А иностранцы это развитие инфраструктуры города, бизнеса и, как следствие, рост наших доходов.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 0 гостей