Avia Fun

Общий авиафорум
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3681
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 141 раз
Поблагодарили: 555 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Igoresha » 03 апр 2018, 09:02

LWIEV писал(а):
03 апр 2018, 08:51
Я можу ще деякі відмести за іншими ознаками (розібрані ЗПС і т д), але для стратегічного процесу це не дуже має значення. Суперечка була - чи є 50 релевантних аеропортів в Україні? Відповідь: так, є.
Ну если заниматься стратегией без привязки к реальности - тогда да, можно и 100 сделать.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1820
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 214 раз
Поблагодарили: 679 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Victor H » 03 апр 2018, 09:27

LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 22:06
У нас суттєво більші відстані, ніж в Польщі, первантажена мережа залізниць, недостатні і поганої якості дороги. Думаю, це фактори, які прискорюватимуть розвиток авіасполучень.

Чого тільки не придумають, щоб дороги не будувати. (с)
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6681
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 783 раза
Поблагодарили: 1878 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение mischko » 03 апр 2018, 09:38

LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 23:18
48) Чортків/Заліщики - там все залежатиме від того, як Заліщики розвиватимуться як курорт. Наразі ніяк, але колись - цілком може бути, що знайдуть своє, особливо, якщо Дністер стане туристично-судноплавним.
Там не тільки Заліщики (до яких можна і з Чернівців добратися за менш, ніж годину), там ще й Бучач, Зарваниця, Гусятин (курорт мінеральних вод, туди навіть потяг з Києва ходить). Взагалі, Чортків дуже стратегічно лежить: Тернопіль - 75км, Чернівці - 90км, Івано-Франківськ - 100км, Хмельницький - 110км. Але це все теорія, бо злітну смугу розібрали...
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6193
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 202 раза
Поблагодарили: 586 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение popTAB » 03 апр 2018, 09:49

Чуваки, схаменіться!
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6681
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 783 раза
Поблагодарили: 1878 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение mischko » 03 апр 2018, 09:51

popTAB писал(а):
03 апр 2018, 09:49
Чуваки, схаменіться!
Це ж Avia Fun, тут можна і помріяти, тим більше, що у всьому світі йде тенденція до збільшення пасажиропотоку, з'являються рейси в Ольштини і Радоми.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1820
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 214 раз
Поблагодарили: 679 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Victor H » 03 апр 2018, 10:15

Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6681
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 783 раза
Поблагодарили: 1878 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение mischko » 03 апр 2018, 10:20

а рік тому сміялися над можливістю трансатлантики з Ряшева.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1820
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 214 раз
Поблагодарили: 679 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Victor H » 03 апр 2018, 10:29

Я не сміявся. Ясьонка - то є Львів-West і її існування мотивоване відмінностями правового поля України і Польщі. Готовий посперечатися що потестувавши рейс там Лот перекине його на Львів при першій можливості.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6193
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 202 раза
Поблагодарили: 586 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение popTAB » 03 апр 2018, 10:48

Victor H писал(а):
03 апр 2018, 10:29
Я не сміявся. Ясьонка - то є Львів-West і її існування мотивоване відмінностями правового поля України і Польщі. Готовий посперечатися що потестувавши рейс там Лот перекине його на Львів при першій можливості.
Сумніваюсь, рольніків в станах вистачає
Аватара пользователя
artml
Airbus A340
Сообщения: 808
Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
Откуда: LAX / HRK
Благодарил (а): 447 раз
Поблагодарили: 197 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение artml » 03 апр 2018, 11:11

LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 22:06
У нас суттєво більші відстані, ніж в Польщі, первантажена мережа залізниць, недостатні і поганої якості дороги. Думаю, це фактори, які прискорюватимуть розвиток авіасполучень.
Тобто у наступні 15 років залізницю і дороги міністерство інфраструктури розвивати не збирається? Якесь дивне припущення.

Давайте за списком підемо.
LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 22:06
Столична агломерація:
1) Бориспіль
2) Жуляни
3) Гостомель
4) Біла церква
ОК, в це за 20 років теоретично віриться.
LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 22:06
Обласні центри з наявними регулярними рейсами або куди здійснювалися рейси до 2013р:
5) Вінниця
6) Дніпро
x) Донецьк
7) Запоріжжя
x) Луганськ
8) Львів
9) Одеса
x) Сімферополь
10) Ужгород
11) Франківськ
12) Херсон
13) Чернівці

Великі міста не обласні центри:
14) Кривий ріг
х) Маріуполь
x) Севастополь
Прибрав непідконтрольні та закриті для польотів міста. Не вірю, що навіть за 20 років ми їх повернемо.
LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 22:06
Обласні центри з аеропортами, куди наразі немає регулярних рейсів:
?) Житомир
15) Кропивницький
?) Миколаїв
16) Полтава
17) Рівне
18) Суми
19) Тернопіль
?) Хмельницький
20) Черкаси
?) Чернігів
В принципі, вже тут починаються запитання. Кому потрібен Житомир за наявності Гостомеля та усієї київської агломерації? Це в кращому випадку буде другий Лодзь. Аналогічно Чернігів — навіщо вкладати купу грошей в будівництво та утримання окремого маленького аеропорту, коли за 2 години можна доїхати до Борисполя з його десятками напрямків. ROI такого проекту видається мені дуже сумнівним.

Пару Херсон—Миколаїв тут вже обговорювали, в принципі те саме стосується і пар Тернопіль—Хмельницький, Луцьк—Рівне, Чернівці—Кампод, Ужгород—Мукачево. Нема сенсу вкладати гроші у два невеличких порти коли можна розбудувати один трохи більший та організувати регулярне сполучення для паксів із зони охоплення. Все що на відстані ближче 2 годин автобусом чи залізницею — зайве.
LWIEV писал(а):
02 апр 2018, 22:06
Курортні напрямки та агломерації з аеропортами спроможні приймати регулярні рейси Ан-24/140 або смугами, в т ч грунтовими які можуть приймати Ан-24:
21) Бердянськ
22) Генічеськ
?) Дрогобич/Трускавець
x) Євпаторія
23) Ізмаїл
?) Кам'янець-Подільський
x) Керч
x) Краматорськ
?) Кременчук
??) Коломия
???) Косів
?) Луцьк
??) Миргород
??) Мукачево
x) Сєвєродонецьк
??) Стрий/Моршин
?) Умань
???) Цунів/Львів-2
Аеропорти у Коломиї та Косові коли поруч є Франківськ та Чернівці? Аеропорт у Миргороді, куди ходить 3 щоденних інтерсіті, та є умовний працюючий PLV? Аеропорт в Мукачеві? Навіть курортні аеропорти у Бердянську/Генічеську викликають деякі сумніви, бо авіа до цих курортів буде коштувати приблизно стільки ж, скільки авіа до Туреччини, але хто обере Бердянськ замість Мармаріса за аналогічні гроші?

Знову-таки, ми збираємося повертатися до радянської транспортної моделі коли через брак нормальних доріг кукурузники літали у кожне село? Згляньтеся над нашою економікою, їй і без того важко. Якщо вже ми маємо ці умовні-теоретичні мільярди доларів на розбудову злітних смуг, то як на мене краще вкладати їх у дороги — користі буде більше. Дорогами можна і вантажі возити, і сполучення дешевше організовувати.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1805
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 794 раза
Поблагодарили: 711 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение manjeroke » 03 апр 2018, 11:21

В Тайвани например 10 аэропортов. Из них 1 - главный хаб в Таоюане и региональный хаб в Гаосюне между которыми растояние эквивалентное Киев-Одесса. Но между ними нет ниодного рейса, т.к. они никому не нужны из-за скоростных поездов. Кому надо тащится на окраину в аэропорт, тратить кучу времени, когда за 1:45 ты из центра одного города приезжаешь в центр другого города за 50$? Остальные аэропорты обусловлены наличием островов с которыми нужно авиасообщение и горами, которые отделают восточный берег от западного.
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 951
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение LWIEV » 03 апр 2018, 13:14

popTAB писал(а):
03 апр 2018, 10:48
Victor H писал(а):
03 апр 2018, 10:29
Я не сміявся. Ясьонка - то є Львів-West і її існування мотивоване відмінностями правового поля України і Польщі. Готовий посперечатися що потестувавши рейс там Лот перекине його на Львів при першій можливості.
Сумніваюсь, рольніків в станах вистачає
Презес Льоту казав, що фідить рейс TLV. Старі летять з Ізраїлю в Польщу в місця свого дитинства і далі в Штати. Це - глувне данє, рольнікі, я так розумєм, йдуть на гарнір.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1820
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 214 раз
Поблагодарили: 679 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Victor H » 03 апр 2018, 13:21

Тоді встає питання: чому не Краків?
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 951
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение LWIEV » 03 апр 2018, 14:14

А чому має бути або/або?
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1820
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 214 раз
Поблагодарили: 679 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Victor H » 03 апр 2018, 16:05

Бо рейсу Краків-Нью Йорк нема. Є Чікаго. В лота краща мережа з Кракова, а отже більше потенційних трансферних пасажирів. Ну і місцевий ринок більший. В принципі стандартний набір причин, чому авіакомпанії обмежують кількість хабових аеропортів - менша кількість більших хабів є ефективнішою (economy of scale).
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 951
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение LWIEV » 03 апр 2018, 17:28

Точно! Краків ж літає на Чікаго. Хороше питання.
Аватара пользователя
converj
A380
Сообщения: 2202
Зарегистрирован: 05 ноя 2015, 14:14
Благодарил (а): 117 раз
Поблагодарили: 692 раза
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение converj » 05 апр 2018, 18:25

Аэропорт Владикавказ
http://mav.aero/

Изображение
Аватара пользователя
North_West
A380
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 06 сен 2011, 15:21
Откуда: WAW
Благодарил (а): 71 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение North_West » 10 апр 2018, 09:49

Америка бабі Галі не сподобалася з перших хвилин. З моменту коли митники конфіскували з її валізи чималий шмат сала… Отаку перелякану, заплакану і в одному мешті її й зустріли донька, зять і онуки
litera1.co.ua/2018/04/09/amerika-babi-gali-ne-spodobalasya-z-per/
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1805
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 794 раза
Поблагодарили: 711 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение manjeroke » 11 апр 2018, 11:57

cfts.org.ua/news/2018/04/11/italyanskaya_kompaniya_predstavila_aviakresla_dlya_poletov_pochti_stoya_foto_46657
Треш какой-то, особенно если лететь больше 1.5-2 часов. Райан маршрутки будет пускать у нас такие)
Аватара пользователя
Labiann
A380
Сообщения: 2815
Зарегистрирован: 19 ноя 2012, 06:49
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 309 раз
Контактная информация:

Re: Avia Fun

Сообщение Labiann » 12 апр 2018, 00:45

Airbus и производитель сидений Zodiac Aerospace разработали модули с кроватями, которые можно разместить в грузовых отсеках самолётов.

Изображение

Такие модули легко можно будет заменять грузовыми контейнерами и наоборот, пояснили в Airbus. Первые модули с кроватями могут появиться на самолётах A330 в 2020 году.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 21 гость