Міжнародний аеропорт Львів

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 22 фев 2018, 23:02

Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?
юра сармат
Airbus A320
Сообщения: 349
Зарегистрирован: 27 ноя 2017, 20:55
Благодарил (а): 188 раз
Поблагодарили: 41 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение юра сармат » 22 фев 2018, 23:05

І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 638
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 154 раза
Поблагодарили: 187 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Ostap » 23 фев 2018, 02:20

mischko писал(а):
22 фев 2018, 23:02
Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?
ОМГ, а вам в амсі чого не фатає?
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6231
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 205 раз
Поблагодарили: 603 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение popTAB » 23 фев 2018, 07:19

Ostap писал(а):
23 фев 2018, 02:20
mischko писал(а):
22 фев 2018, 23:02
Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?
ОМГ, а вам в амсі чого не фатає?
Ловкостів :)
До EIN ще їхати треба...
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1830
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 217 раз
Поблагодарили: 687 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Victor H » 23 фев 2018, 09:20

mischko писал(а):
22 фев 2018, 22:19
НМСД, набралося би, але проблема у Львові. Там сидить Рябікін-навпаки, якщо спрощено. Тобто радості повні штани від італійського Дартсу з півтора рейса на день.

Мене як споживача проблеми МАУ хвилюють дуже мало. Я прекрасно знаю як виглядає аеропорт в Україні, де у МАУ немає проблем з директором - Дніпро. І скільки б мені не розказували про ріст пасажиропотоку і хаб у Львові, мене як споживача хвилює вибір напрямків і адекватні ціни. Італійський дартс, український юнайтед, ірландський чи угорський гастарбайтервоз - це вибір кандидатів, за яких я хочу мати можливість голосувати гаманцем і чим більше їх буде і чим в рівніших умовах вони будуть, тим мені, як споживачу, буде краще. Це можливо лише при вільному ринковому підході, який послідовно застосовуться поточним керівництвом аеропорту Львів.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:02

юра сармат писал(а):
22 фев 2018, 23:05
І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:10

popTAB писал(а):
23 фев 2018, 07:19
Ловкостів :)
До EIN ще їхати треба...
в Амстердамі база easyJet і Transavia. Правда бариги (перекреслено) державники хочуть виселити всіх лоукостів і чартерів за N-й кілометр в Лелістад (2020 рік). Кажуть, що національний перевізник важливий для економіки. Дурні, треба їм підручник з економіки (видавництва КНТЕУ) подарувати. Там буде написано, що "ринок все розрулить". Тому Україна така багата - ринок розрулив.

Victor H писал(а):
23 фев 2018, 09:20
Мене як споживача проблеми МАУ хвилюють дуже мало. Я прекрасно знаю як виглядає аеропорт в Україні, де у МАУ немає проблем з директором - Дніпро. І скільки б мені не розказували про ріст пасажиропотоку і хаб у Львові, мене як споживача хвилює вибір напрямків і адекватні ціни. Італійський дартс, український юнайтед, ірландський чи угорський гастарбайтервоз - це вибір кандидатів, за яких я хочу мати можливість голосувати гаманцем і чим більше їх буде і чим в рівніших умовах вони будуть, тим мені, як споживачу, буде краще. Це можливо лише при вільному ринковому підході, який послідовно застосовуться поточним керівництвом аеропорту Львів.
Ринковий підхід - це по перше утопія, ви це зараз з 90х пишете? Тоді теж таке зачудування було "ах! Ринок!".
А по друге, ми бачимо преференційне ставлення до одного певного перевізника, під якого міняють тарифні плани і якого лобіює міністр і його протеже у Львові.
Щодо аеропорту де у МАУ немає проблем - це Бориспіль. І що ми бачимо - з Києва МАУ літати дешевше, ніж будь-ким, включаючи Жулянівський лоу-кост. І пересадки зручні, і час вильоту, і додаткові послуги не виносять бюджет (те саме харчування). Хаб у Львові ніяк не завадив би тим півтора-два оборотних рейсам, які хочуть літати гастарбайтеровози. А от виручка у державного підприємства була б вищою і пасажири отримали більше можливостей обирати. З'явились би прямі рейси на Схід (для підвозу пасажирів).

Але ж це МАУ, а МАУ, як тут нам написав експєрд - це український ЗАЗ. Ну добре, що Ernest - це Мазераті, знатимемо тепер.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6231
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 205 раз
Поблагодарили: 603 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение popTAB » 23 фев 2018, 12:12

mischko писал(а):
23 фев 2018, 12:02
юра сармат писал(а):
22 фев 2018, 23:05
І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?
От власне, навіщо таку дурню писати, mischko
Изображение

зауважу, це в 2 боки... коли не було Романовської я за RT платив $250
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1817
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 813 раз
Поблагодарили: 717 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение manjeroke » 23 фев 2018, 12:15

popTAB писал(а):
23 фев 2018, 12:12
mischko писал(а):
23 фев 2018, 12:02
юра сармат писал(а):
22 фев 2018, 23:05
І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?
От власне, навіщо таку дурню писати, mischko
Изображение

зауважу, це в 2 боки... коли не було Романовської я за RT платив $250
А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...
Вот это как раз то чем может заняться министр
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:16

Так це ж МАУ.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:17

manjeroke писал(а):
23 фев 2018, 12:15
А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...
Вот это как раз то чем может заняться министр
Можна ще газ по 50 зробити - у людей більше грошей на перельоти буде.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:20

popTAB писал(а):
23 фев 2018, 12:12
коли не було Романовської я за RT платив $250
ГГГ, а тепер візьми і пошукай CWC, IFO, HRK і т.д.

І як це вони без Романовської такі самі ціни мають. Прям не знаю. Дух Романовської літає на ненькою! Алілуя! Мабуть, пора мені стати Romanovska Catholic
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 806
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Tetris » 23 фев 2018, 12:20

Вы прикалываетесь? Взяли цену на билет на длинные выходные и приводите в качестве примера?
Ну ок, давайте я вам у райана на Рождество найду цену в 500 долларов...
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1817
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 813 раз
Поблагодарили: 717 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение manjeroke » 23 фев 2018, 12:22

mischko писал(а):
23 фев 2018, 12:17
manjeroke писал(а):
23 фев 2018, 12:15
А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...
Вот это как раз то чем может заняться министр
Можна ще газ по 50 зробити - у людей більше грошей на перельоти буде.
Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:23

manjeroke писал(а):
23 фев 2018, 12:22
Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Краще б міністр розглянув, чому в Україні таке дороге авіаційне пальне і чий це бізнес. А забрати у держави податкове надходження - тут багато мозку не треба мати - не йому ж соціалку урізати потім.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1817
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 813 раз
Поблагодарили: 717 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение manjeroke » 23 фев 2018, 12:28

mischko писал(а):
23 фев 2018, 12:23
manjeroke писал(а):
23 фев 2018, 12:22
Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Краще б міністр розглянув, чому в Україні таке дороге авіаційне пальне і чий це бізнес. А забрати у держави податкове надходження - тут багато мозку не треба мати - не йому ж соціалку урізати потім.
Эти вопросы тоже хорошо поднять. А насчёт налоговых поступлений государству, то на моё мнение это должен быть минимум. Мы с нашей огромной налоговой нагрузкой самая бедная страна Европы... В топливе кстати налогов тоже много. Или Вы переживаете за продажи машин люкс-класса в Киеве?
А если все эти вопросы решить, то можем получить существенное удешевление билетов и появятся новые рейсы и может тот же мини-хаб во Львове будет.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:32

manjeroke писал(а):
23 фев 2018, 12:28
Эти вопросы тоже хорошо поднять. А насчёт налоговых поступлений государству, то на моё мнение это должен быть минимум. Мы с нашей огромной налоговой нагрузкой самая бедная страна Европы... В топливе кстати налогов тоже много. Или Вы переживаете за продажи машин люкс-класса в Киеве?
А если все эти вопросы решить, то можем получить существенное удешевление билетов и появятся новые рейсы и может тот же мини-хаб во Львове будет.
Біда України не податковий тягар, а його адміністрація, і можливість відпетляти, при чому для всіх рівнів бізнесу. Одні сидять в тіні, інші мутять через ФОП, багаті - через офшори і пішло поїхало. В Європі найбагатші ті країни, які мають високий відсоток перерозподілу коштів через бюджет (Скандинавія, Нідерланди і т.д.). Але це вже виходить за межі цієї теми. Гадаю, якщо міністр почне копати під паливні компанії - його дуже швидко попруть і він це розуміє, тому не лізе куди не треба.
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 806
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Tetris » 23 фев 2018, 12:33

Вообще-то надо не отменять НДС, а вернуть НДС на Интерсити+.
Почему-то все забывают, что P2P трафика из Киева во Лвов, Днепр и Харьков не будет никогда, пока хюндай стоит 250 грн.
Вот это будет подход для ликвидации монополизма и предоставления равного доступа к рынку.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6755
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 803 раза
Поблагодарили: 1908 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 23 фев 2018, 12:35

Tetris писал(а):
23 фев 2018, 12:33
Вообще-то надо не отменять НДС, а вернуть НДС на Интерсити+.
Почему-то все забывают, что P2P трафика из Киева во Лвов, Днепр и Харьков не будет никогда, пока хюндай стоит 250 грн.
Вот это будет подход для ликвидации монополизма и предоставления равного доступа к рынку.
залізничні квитки - соціально значуще питання. Це погано вплине на рейтинг міністра, тому такого не станеться.
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 806
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 535 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Tetris » 23 фев 2018, 12:38

Это отдельная тема, но, если коротко, в этой социальной теме тоже можно найти выход:
- медленные сидячие поезда оставить дешевыми
- принять стратегию развития ночных поездов с отказом от плацкартов (которые тоже будут очень дешевыми) через 5-10 лет
- поезд, который позволяет добраться быстрее, чем на самолете (Хюндай), должен стоить дороже самолета, т.к. он надежнее и удобнее.

В результате как минимум коммандировочные частично пересядут на самолеты.
Закрыто

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя