Львів аеропорт (IATA: LWO)

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 3483
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 68 раз
Поблагодарили: 163 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 22 фев 2018, 19:03

Victor H писал(а):
22 фев 2018, 18:58
Їм вже зараз ніхто не заважає відкривати р2р зі Львова в Європу. Хабовість означає, що треба підвозити пасажирів авіарейсами з інших регіонів. Питання з яких? Північ і центр географічно ближче до Києва, тому змісту нема. Західні області не дадуть р2р потоку. Харкову зручніше летіти через Київ, звідки завжди буде більше напрямків. Хіба з півдня України може набратися потік до Львова і водночас є географічний зміст везти пасажирів звідти через Львів, але тоді питання чому зразу не відкривати р2р з Одеси в Європу?
Вони говорять про хаб, а не про p2p. А для хабу повинні бути певні поступки з боку аеропорту я так розумію. А аеропорту це не цікаво. Нові рейси МАУ у ФБ менше лайків збирають, ніж італійський Дарт чи гіпотетичний Ryanair, який угоду підписав, а потім так і не полетів.

Я все ж таки вважаю, що Харків/Дніпро летів би в Європу через Львів, якби там був хаб. Хтось би й далі літав через Київ, звісно. Чому не відкривають зараз? Бо нема достатньо літаків. Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу. А так їм доведеться хіба що робити розмін через аеропорт в Європі: Київ - Мілан - Львів - Мілан - Київ. З хабовою моделлю така логістика значно простіше. Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.
Аватара пользователя
artml
Airbus A330
Сообщения: 593
Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
Откуда: HRK
Благодарил (а): 105 раз
Поблагодарили: 47 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение artml » 22 фев 2018, 19:11

mischko писал(а):
22 фев 2018, 19:03
Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу.
А у LWO взагалі є інфраструктура для (наприклад) організації пересадок пасажирів з Кавказу без українського паспортного контролю? Щось я сумніваюся.
Franek
Airbus A319
Сообщения: 240
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Franek » 22 фев 2018, 19:24

mischko писал(а):
22 фев 2018, 18:26
В МАУ рассказали, почему не реализовывают проект западного хаба

"Львов, нам кажется, больше видит себя как аэропорт, который будет развиваться по модели point-to-point", - пояснил Майберг.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/22/v_ma ... haba_45790

А це вже камінь в город Омелянівської протеже. І по ділу - маючи варіант розвитку хабу у Львові більше уваги приділяють Ернестам і гіпотетичним Ryanair, які дадуть 1-2 рейси на день.

І попри це не встидаються продавати квитки з Києва в Болонью і Аліканте через LWO i IFO. В Будапешті теж нема свого хабового перевізника, але цього року дали пасажиропотоку побільше хабового бориспільського і нічо. І ніхто їм не дорікає, що вони засильно концентруються на Wizz, а ті в свою чергу не комплексують через відсутність національного перевізника.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 3483
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 68 раз
Поблагодарили: 163 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 22 фев 2018, 19:25

На городі бузина, а в Києві дядько. Як завжди у тебе.
Franek
Airbus A319
Сообщения: 240
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Franek » 22 фев 2018, 19:27

mischko писал(а):
22 фев 2018, 19:03
Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.
Вони таке не кажуть. Вони кажуть, що їм кажется.
"Львов, нам кажется, больше видит себя как аэропорт, который будет развиваться по модели point-to-point", - пояснил Майберг.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 3483
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 68 раз
Поблагодарили: 163 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 22 фев 2018, 19:29

Це прийнята на заході форма висловлювання
makor
A380
Сообщения: 1370
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 42 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение makor » 22 фев 2018, 19:37

Franek писал(а):
22 фев 2018, 19:24
І попри це не встидаються продавати квитки з Києва в Болонью і Аліканте через LWO i IFO.
Даже Тель-Авив через Одессу или даже Запорожье можно купить. Но это не значит что они хабы )))
Franek
Airbus A319
Сообщения: 240
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Franek » 22 фев 2018, 19:45

makor писал(а):
22 фев 2018, 19:37
Franek писал(а):
22 фев 2018, 19:24
І попри це не встидаються продавати квитки з Києва в Болонью і Аліканте через LWO i IFO.
Даже Тель-Авив через Одессу или даже Запорожье можно купить. Но это не значит что они хабы )))
Я не мав на увазі, що це робить Львів зразу хабом. Я мав на увазі, що нічого не заважає їм продавати квитки з пересадками через Львів. Нехай розширюють мережу, а не скорочують її, як наприклад було з Вільнюсом, якщо вони бачать, що це вигідно і Львів може бути хабом. Можна почати з перенесення Валенсії і Аліканте до Львова. Але їм кажется, що Романовська займається не тим (тобто не ними).
Ostap
Airbus A319
Сообщения: 201
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 22 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Ostap » 22 фев 2018, 19:46

Львівський аеропорт не будувався як хабовий, тому тут дуже важко і дорого це облаштувати нормально. Крім того, є значні обмеження на розбудову довкола.
В Польщі, де значно більша мобільність, купівельна спроможність і ділова активність, Льот не дуже трактує Краків як хаб. Лише зараз починає робити щось на зразок цього. Відкриває О'Хару, Будапешт (хоча невідомо чи підвозитимуть до Кракова чи навпаки).
Нас до такого ще років десять. Тому, на мою думку, недоцільно зараз про таке говорити.
Хотілось би, звичайно, але
юра сармат
Airbus A319
Сообщения: 141
Зарегистрирован: 27 ноя 2017, 20:55
Благодарил (а): 39 раз
Поблагодарили: 7 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение юра сармат » 22 фев 2018, 19:49

;-) Може трошки неправильно порівняння,але Мау в авіації,як ЗАЗ а автомобілебудуванні....
Franek
Airbus A319
Сообщения: 240
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Franek » 22 фев 2018, 19:50

Мені здається ми обговорюємо якусь пустишку. Майбергу щось там приснилося і здалося, а всі накинулися))))
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 3483
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 68 раз
Поблагодарили: 163 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 22 фев 2018, 20:02

Деколи в шоці з якими бовдурами я тут витрачаю час...
Аватара пользователя
artml
Airbus A330
Сообщения: 593
Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
Откуда: HRK
Благодарил (а): 105 раз
Поблагодарили: 47 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение artml » 22 фев 2018, 20:11

юра сармат писал(а):
22 фев 2018, 19:49
;-) Може трошки неправильно порівняння,але Мау в авіації,як ЗАЗ а автомобілебудуванні....
На відміну від зазу, мау не зупиняло «виробництво» у минулому році — а навпаки, розширювало шаленими темпами, ще й новий «завод» відкрило у Херсоні. Так що порівняння дійсно недоречне.
Kibeee
Airbus A330
Сообщения: 560
Зарегистрирован: 09 ноя 2010, 18:00
Откуда: Киев
Благодарил (а): 29 раз
Поблагодарили: 34 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Kibeee » 22 фев 2018, 20:21

mischko писал(а):
22 фев 2018, 19:03
Victor H писал(а):
22 фев 2018, 18:58
Їм вже зараз ніхто не заважає відкривати р2р зі Львова в Європу. Хабовість означає, що треба підвозити пасажирів авіарейсами з інших регіонів. Питання з яких? Північ і центр географічно ближче до Києва, тому змісту нема. Західні області не дадуть р2р потоку. Харкову зручніше летіти через Київ, звідки завжди буде більше напрямків. Хіба з півдня України може набратися потік до Львова і водночас є географічний зміст везти пасажирів звідти через Львів, але тоді питання чому зразу не відкривати р2р з Одеси в Європу?
Вони говорять про хаб, а не про p2p. А для хабу повинні бути певні поступки з боку аеропорту я так розумію. А аеропорту це не цікаво. Нові рейси МАУ у ФБ менше лайків збирають, ніж італійський Дарт чи гіпотетичний Ryanair, який угоду підписав, а потім так і не полетів.

Я все ж таки вважаю, що Харків/Дніпро летів би в Європу через Львів, якби там був хаб. Хтось би й далі літав через Київ, звісно. Чому не відкривають зараз? Бо нема достатньо літаків. Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу. А так їм доведеться хіба що робити розмін через аеропорт в Європі: Київ - Мілан - Львів - Мілан - Київ. З хабовою моделлю така логістика значно простіше. Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.
mischko, ну вот причем лайки в Фб. Всем известна ваша "любовь" в Львову, Ryanair и конкурентам МАУ, но зачем приплетать это все в кучу. Думаю ответ прост: ни МАУ ни Львову, это не интересно на текущем этапе. Пасс поток не такой большой в стране, что бы делать два хаба.
Аватара пользователя
Victor H
Airbus A340
Сообщения: 767
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 40 раз
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Victor H » 22 фев 2018, 20:23

Ostap писал(а):
22 фев 2018, 19:46
Львівський аеропорт не будувався як хабовий, тому тут дуже важко і дорого це облаштувати нормально. Крім того, є значні обмеження на розбудову довкола.
В Польщі, де значно більша мобільність, купівельна спроможність і ділова активність, Льот не дуже трактує Краків як хаб. Лише зараз починає робити щось на зразок цього. Відкриває О'Хару, Будапешт (хоча невідомо чи підвозитимуть до Кракова чи навпаки).
Нас до такого ще років десять. Тому, на мою думку, недоцільно зараз про таке говорити.
Хотілось би, звичайно, але
Заради справедливості, у новому терміналі передбачений транзитний перехід між рейсами і це все можна було б зробити при потребі без великих затрат (принаймі для того щоб обслужити кількасот тисяч трансферних пасажирів на рік).

Інше питання, що сама ідея з хабом МАУ у львові м'яко кажучи сумнівна. Особливої economy of scale вони тут не збудують, буде серйозна конкуренція з лоу костами на короткі відстані і т.п. Взагалі hub and spike модель з багатьма хабами в межах країни нашого розміру навряд чи має зміст. Якби мала, то той же air France давно мав би хаб десь на півдні, а Туркіші десь на сході. Навіть Люфти свого часу пішли в Мюнхен тільки тому що не могли рости в Франкфурті.

Якщо МАУ справді цікаво розвивати маршрути зі Львова, то хай відкривають рейси звідси, базують літак і оце все. А так це просто про поговорити.

До того ж, хотілося б почути думку Романовської з цього приводу.
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 3472
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 54 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Sentry » 22 фев 2018, 20:52

На самом деле из Львова уже есть большой спрос на рейсы в Европу, и скорее всего он значительно вырастет в ближайшие годы. МАУ хотели бы иметь свою часть от этого потока, но им объективно тяжело конкурировать с европейскими перевозчиками в силу географических причин: +2 часа к времени лета в Западную Европу.

Что делать? Просто забазировав самолет получится только бороться с лоу костами. Организовав хаб МАУ получит преимущество перед лоу костами. Вопрос только откуда взять трафик. Можно из украинских городов, можно из Вильнюса, Минска, Стамбула, Кишенева, к примеру. Но как показывает практика эти города сами по себе из Львова грузятся крайне плохо, так что преимущество тут сомнительное.
KKS
A380
Сообщения: 2019
Зарегистрирован: 06 мар 2013, 09:37
Откуда: T-UKKK11
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 37 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение KKS » 22 фев 2018, 20:53

А поясніть мені яка принципова різниця для паксів з Дніпра/Запоріжжя/Харкова/Кавказу/Сходу де робити пересадку у Львові чи в Києві? - Як на мене абсолютно ніякої. А прильвівска паксомережа ненатягне достатю кількість на створення хабу.
Аватара пользователя
Sentry
A380
Сообщения: 3472
Зарегистрирован: 12 дек 2011, 12:10
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 54 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение Sentry » 22 фев 2018, 21:06

Разницы никакой. А вот для МАУ разница есть - везти в Киев транзитников и р2р или везти в Львов только транзитников, к тому же с гораздо меньшей сеткой стыковок. Наберется ли столько желающих, чтобы и в Киев рейс заполнился, и в Львов, и еще и по хорошей цене?
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 3483
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 68 раз
Поблагодарили: 163 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение mischko » 22 фев 2018, 22:19

НМСД, набралося би, але проблема у Львові. Там сидить Рябікін-навпаки, якщо спрощено. Тобто радості повні штани від італійського Дартсу з півтора рейса на день.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 4740
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 96 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Сообщение popTAB » 22 фев 2018, 22:53

Раніше у Львові не сидів Рябікін-навпаки. Було 5 рейсів на день і чартер через день. І стояв на пероні UR-GALчанин з поодинокими рейсами та сміхотворною утилізацією.
Кому було краще?
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и 9 гостей