Ryanair (FR)

Обсуждения, комментарии....
Kibeee
Airbus A340
Сообщения: 822
Зарегистрирован: 09 ноя 2010, 18:00
Откуда: Киев
Благодарил (а): 123 раза
Поблагодарили: 88 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Kibeee » 04 фев 2018, 17:12

юра сармат писал(а):
04 фев 2018, 16:28
А що там Україна?
а у нас c Аммана полетит JAV типа полетит этой весной ))).
http://www.jordanaviation.jo
dusst
Airbus A318
Сообщения: 76
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 12:45
Благодарил (а): 5 раз
Поблагодарили: 13 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение dusst » 05 фев 2018, 10:30

Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Victor H » 05 фев 2018, 10:39

Судячи по всьому, це саме та зміна, яку згадував Омелян 30 січня в ФБ. Власне оригінал документу: https://kbp.aero/wp-content/uploads/201 ... zboriv.pdf
Раян раяном, а от візз в Борисполі є всі шанси побачити.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6582
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 236 раз
Поблагодарили: 729 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение popTAB » 05 фев 2018, 10:43

Залишилось розконсервувати B/F
Shark21
Airbus A319
Сообщения: 276
Зарегистрирован: 24 июл 2017, 14:43
Благодарил (а): 111 раз
Поблагодарили: 113 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Shark21 » 05 фев 2018, 10:44

Так. Пошел за поп-корном. Думаю следующие пару дней будет много скандалов, интриг и расследований... Может даже с какими-то конкретными заявлениями :-)
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6582
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 236 раз
Поблагодарили: 729 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение popTAB » 05 фев 2018, 10:46

Думаю у вузьких колах цей документ вже давно вичитаний всіма вздовж та поперек. І не даремно тиждень тому Мірошніков пролив сльозу журналістам про те як загинаються ловкости.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Victor H » 05 фев 2018, 11:23

Так, судячи по всьому над ним працювали не один місяць. Читав по діагоналі, але найсуттєвіша зміна - це повністю перепрацьовані положення про нові напрямки. Ввели формальне визначення канібалізації, визначили поняття ринку (аеропорт або система аеропортів, згідно з довідником ІАТА). Крім того, якщо два перевізника відкривають новий напрямок протягом 12 місяців, то вони не вважаються такими що канібалізують потік один одного - це дуже крута норма, яка має стимулювати конкуренцію. Плюс знижки за об'єм.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 12:22

а що там з нормою про перехід у Бориспіль інших ак, з аеропортів поряд... тобто з Жулян... ???
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Victor H » 05 фев 2018, 12:25

Взагалі нічого. Виглядає що перехід з Жулян буде розглядатися як відкриття нового напрямку. З інших аеропортів згаданий тільки Гостомель:
6.3. В разі відкриття аеропорту для міжнародних авіаційних перевезень пасажирів на базі Аеродрому Київ Антонов (міжнародного аеропорту «Київ Антонов» (Гостомель) до 31.01.2022 року, дане Положення підлягає перегляду.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 12:29

ну, на скільки я пам'ятаю, міністерство говорило щось про те, що мають внести таку норму, бо це буде не зростання, а просто перебігання від одних, до інших.
тупо якось.


А стосовно знижок за чартери, вони ж не будуть надаватися?
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Victor H » 05 фев 2018, 12:35

Про пункт відправлення з цього боку нічого не прописано. Є про пункт призначення (система аеропортів згідно з довідником ІАТА). Я припускаю що це зроблено свідомо - Бориспіль хоче перетягнути трафік з Жулян.

Знижки в документі діють лише на регулярні рейси.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 12:51

побачимо, як воно буде. Але Віз у Борисполі не хотілося б бачити, так правда як і Раян, якщо вони з тими маршрутами зайдуть, як рік тому.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Victor H » 05 фев 2018, 13:02

Я чомусь думаю що це неминучість. Знижки там досить смачні і Жуляни навряд чи зможуть їх перекрити. Плюс, у Віззейра є додатковий мотиватор у вигляді флоту а321.
Аватара пользователя
andrewcrow
A380
Сообщения: 1190
Зарегистрирован: 21 дек 2010, 10:15
Откуда: IEV
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 51 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение andrewcrow » 05 фев 2018, 13:31

Valdys писал(а):
05 фев 2018, 12:51
Але Віз у Борисполі не хотілося б бачити, так правда як і Раян, якщо вони з тими маршрутами зайдуть, як рік тому.
Чому?
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 13:32

Ну якщо є якісь подвжки зі сторони Раянів, Візу все таки краще залишитись у іншому аеропорті.

Я думаю, Жуляни також трохи посунуться з тарифами.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 13:35

andrewcrow писал(а):
05 фев 2018, 13:31
Valdys писал(а):
05 фев 2018, 12:51
Але Віз у Борисполі не хотілося б бачити, так правда як і Раян, якщо вони з тими маршрутами зайдуть, як рік тому.
Чому?
Бориспіль далі від міста, не такий зручний і затишний як Жуляни, де все швидко, раз-два і ти все пройшов, і у чистій зоні, або у таксі (тролейбусі, авто).

А у Бориспіль доїхати транспортом проблема, та що там доїхати... навіть нормально людину з літака зустріти не можна на авто.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Victor H » 05 фев 2018, 14:03

Це все хороші аргументи, але вони валідні в першу чергу з точки зору пасажира. З точки зору авіакомпанії вони можуть бути менш важливими. Плюс, більшість із перелічених проблем Борисполя є цілком вирішуваними.
dimentiy
Airbus A321
Сообщения: 433
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 09:38
Откуда: KBP/IEV
Благодарил (а): 27 раз
Поблагодарили: 137 раз
Контактная информация:

Re: Ryanair (FR)

Сообщение dimentiy » 05 фев 2018, 14:04

Да и не каждого пассажира. Как минимум, если говорить о скорости доезда в аэропорт на такси, Жуляны довольно обширной части города менее удобны.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 14:07

dimentiy писал(а):
05 фев 2018, 14:04
Да и не каждого пассажира. Как минимум, если говорить о скорости доезда в аэропорт на такси, Жуляны довольно обширной части города менее удобны.
якщо так говорити, то Бориспіль не зручний для більшої к-сті людей, аніж Жуляни.
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 13:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Ryanair (FR)

Сообщение Valdys » 05 фев 2018, 14:09

Victor H писал(а):
05 фев 2018, 14:03
Це все хороші аргументи, але вони валідні в першу чергу з точки зору пасажира. З точки зору авіакомпанії вони можуть бути менш важливими. Плюс, більшість із перелічених проблем Борисполя є цілком вирішуваними.
Звичайно, ак дивиться перш за все на власну економіку.


Ви за останній час бачили якісь хоча б спроби щось там змінити або покращити (у Борисполі)? Все можна вирішити, питання тут в іншому.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя