Flight Radar 24 (FR24)

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3485
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Labiann »

визз с Лондона в Катовице сел, тоже кто-то предупредил, да сама Варшава и предупредила наверное, кто же ещё...
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

KKS писав:
AQS писав:Возврат борта в Борисполь из-за закрытия Варшавы (выкат вс).
А хто в таких випадках їм повідомляє? Kyiv radar? Це ж наче не їх справа, хай би крутився на холдінгах чи йшов в Модлін.
Попередив Kyiv radar. Дав час на розсуд капітану пс. Той одразу ж вирішив повертати.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення converj »

Там одни "Дивертед"... Но полосы то две.
Обе рабочие?
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

AQS писав: Попередив Kyiv radar. Дав час на розсуд капітану пс. Той одразу ж вирішив повертати.
Якась неймовірна турбота з сторони нашого ATC. Якось навіть дико в таке повірити.
Labiann писав: да сама Варшава и предупредила наверное, кто же ещё...
Він розвернувся біля Коростеня... там до варшавського FIR ще цілий львівський.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

KKS писав:
AQS писав: Попередив Kyiv radar. Дав час на розсуд капітану пс. Той одразу ж вирішив повертати.
Якась неймовірна турбота з сторони нашого ATC. Якось навіть дико в таке повірити.
В авіації це нормальне явище попереджати про різні явища, що можуть вплинути на політ на то й вони диспетчери. Я якраз слухав ефір, зразу ж зробив пост. Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
denpetrychenko
Airbus A318
Повідомлень: 23
З нами з: 11 січня 2018, 10:37
Звідки: KIE
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення denpetrychenko »

AQS писав:
Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
А як попереджають про турбулентість? Сильні вітра? цікаво дуже, сорі за офтоп.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

denpetrychenko писав:
AQS писав:
Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
А як попереджають про турбулентість? Сильні вітра? цікаво дуже, сорі за офтоп.
Пілоти знають про погоду на маршруті і знають зони турбулентності. В основному це вітер та хмари. Якщо можливо, йде коррекція маршруту до вильоту. Але іноді трапляється так, що повітряні потоки зненацька з'являються посеред чистого неба і пілоти намагаються змінити маршрут. Вони повідомляють диспетчеру, а той в свою чергу надає інформацію іншим бортам в зоні.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

але коли ти заходиш по схемі, то приїодиться лиш змиритись з фактом.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

KKS писав:але коли ти заходиш по схемі, то приїодиться лиш змиритись з фактом.
Якщо великий трафік, то да, якщо ні, то все можна змінити в межах безпеки. Наприклад, коли йдуть грози (там також сильна турбулентність), і все змінюється кожної хвилини, то капітан робить divertion самостійно на свій розсуд. Звичайно, повідомлюючи про це диспетчеру.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

Ну грозу, як і сильну хмарність можна побачити по радару. А повідомлення про турбулентність тільки як ознайомлення від попереднього борту. Її ж ніяк не побачиш і відпвідно не оминеш
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

KKS писав:Ну грозу, як і сильну хмарність можна побачити по радару. А повідомлення про турбулентність тільки як ознайомлення від попереднього борту. Її ж ніяк не побачиш і відпвідно не оминеш
Це називається турбулентність ясного неба. Від неї ніхто не застрахований.
denpetrychenko
Airbus A318
Повідомлень: 23
З нами з: 11 січня 2018, 10:37
Звідки: KIE
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення denpetrychenko »

AQS писав:
denpetrychenko писав:
AQS писав:
Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
А як попереджають про турбулентість? Сильні вітра? цікаво дуже, сорі за офтоп.
Пілоти знають про погоду на маршруті і знають зони турбулентності. В основному це вітер та хмари. Якщо можливо, йде коррекція маршруту до вильоту. Але іноді трапляється так, що повітряні потоки зненацька з'являються посеред чистого неба і пілоти намагаються змінити маршрут. Вони повідомляють диспетчеру, а той в свою чергу надає інформацію іншим бортам в зоні.
Точно! Дуже дякую!
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

Аварийная ситуация. При взлете над моим домом слышал два сильных хлопка от двигателя. Сила, как от мощной петарды. Возврат в Жуляны.
Вкладення
Pegasus.jpg
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

Сели. Надеюсь все ок. Не хотел бы испытать такое. Хлопки на максимальной тяге были сильные.
Вкладення
Pegasus2.jpg
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення KKS »

Помпаж? Сильно схоже на ранні болячки 1х серій Д-18
PS на Позняках не було чути. або я не почув
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

KKS писав:Помпаж? Сильно схоже на ранні болячки 1х серій Д-18
PS на Позняках не було чути. або я не почув
Можливо помпаж, зранку в новинах стане зрозуміло. В мене на Голосієво було чути дуже, адже вони тут на максималці на злеті. Не думаю що на позняках було чутно, але тут в мене вікна трохи забрящали, нібито хтось у дворі кинув 2 міцні петарди.
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення andrewcrow »

TC-CPB уже улетел в Анкару.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

andrewcrow писав:TC-CPB уже улетел в Анкару.
Проблема была у TC-CPR и он до сих пор стоит в Жулянах. Пригнали другой борт и забрали, все логично. Нигде нету информации о том, что случилось. Жуляны и Pegasus никак не комментируют, уже писал им.
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення Pan Am »

AQS писав:Аварийная ситуация. При взлете над моим домом слышал два сильных хлопка от двигателя. Сила, как от мощной петарды. Возврат в Жуляны.
Пассажиры которые на борту были, сказали молния попала.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Повідомлення AQS »

Pan Am писав:
AQS писав:Аварийная ситуация. При взлете над моим домом слышал два сильных хлопка от двигателя. Сила, как от мощной петарды. Возврат в Жуляны.
Пассажиры которые на борту были, сказали молния попала.
Полный бред. Молнии без грома не бывает. Никаких громовых раскатов над моим домом и в Киеве вообще не было, никаких вспышек молний в окно не наблюдал. По METARу это видно. К тому же никто в грозовой очаг вс не выпустил бы и сам капитан вс такой глупости бы не сделал. И два хлопка от двигателя это как-то на молнию не похоже. 2 раза попасть в самолет... с разницей в 3 секунды...
Я думаю это пассажирам на уши навесели, чтобы они не отказались лететь на запасном борту. Проблема была техническая на 90% в этом уверен.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей