Ryanair (FR)

Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11342
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

dmytro1 писав:А тепер давайте мріяти про Нью-Васюки... :flag:

"Міський голова Тернополя Сергій Надал звернувся до керівництва країни та авіакомпанії-лоукостера Ryanair з пропозицію розглянути Міжнародний аеропорт «Тернопіль» як основну базу для лоукостера в Західній Україні."
http://ternopil.te.ua/serhij-nadal-zapr ... etovyschi/
А мені більше всього сподобалась заява Садового:
Якщо Президент з Прем'єром не вирулять з цих скандалів, то можуть відміняти всі наступні форуми а-ля "Invest in Ukraine!". Є ризик опинитись на них в ролі людей, жодному слову яких ніхто не вірить.
Те, що великий і успішний аеропорт запропонував звичайні умови Раянам - це дуже важливо для інвесторів.

А те, що під політичною кришою Садового бойовий вомбат з братією у камуфляжах блокує залізничні і автомобільні шляхи перешкоджаючи бізнесу хоч якось зберігати зв'язок зі своїми підприємствами в окупованій зоні - це нормас. Це інвесторів навпаки, на думку Садового, повинно привернути.
Аватар користувача
АндрейМ
A380
Повідомлень: 1705
З нами з: 18 липня 2012, 10:05
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення АндрейМ »

Scorpio писав:
Этого я не знаю, участия в переговорах не вел.
Но то что руководство Борисполя устроило - это цирк. Манипуляция общественным мнением здесь на все 100%.
Цирк устроили Раянэйр, начав продавать билеты, не имея договоренности с аэропортом. А до этого цирк начал министр, который влез туда, куда не имел компетенции влазить. Популиз во всей красе.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Victor H »

Неформальне інтерв'ю Рябікіна: https://www.facebook.com/alex.mochanov/ ... 667326642/
TL;DR:
Не зійшлись по двох пунктах:
1. Знижка на Лондон, який по правилах не може вважатися новим напрямком і є ризик звернення Брітішів в Антимонопольний комітет, за яким піде ланцюгова реакція інших перевізників. Аргументація: Брітішам теж дають знижку, що створює прецедент для Люфтганзи, яка іде в той самий комітет і каже що Брітіші возять в Нью-Йорк через Лондон, а отже знижку мають дати на Франкфурт, бо останні теж везуль в Нью-Йорк. Саме за рахунок обрізання цих 20 доларів з усіх вони і нарахували 2 мільярди.
2. Технічний момент: Раян хотів мати фіксовану ставку 7.5 за пасажира, а по нормах Мінінфраструктури вона розраховується від злітної маси і загрузки, тому по цих нормах аеропорт може дати умови, по яких вона буде коливатися в певних межах (7.2-7.8). В середньому вийде все тих же 7.5, але Раяну принципово. Омелян в меморандумі підписав зобов'язання гарантувати фіксовану ціну, незважаючи на колізію з нормами його ж відомства(!).
Решта пунктів, за версією Рябікіна, були для замилюваня очей і Раян був готовий ними жертвувати. Саме цих два були для них принципові і неможливі з точки зору законодавства.

З цікавих моментів. Рябікін назвав ставки обслуговування в Борисполі:
Брітіш, Люфтганза - 27.5 за пасажира
МАУ - 17.5
Раян - просив 7.5
Востаннє редагувалось 13 липня 2017, 14:21 користувачем Victor H, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Alександр »

dimentiy писав:Может хватит на каждой странице спрашивать про Львов?
Так никто же ни разу не ответил внятно :nose:
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 924
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення katso »

Victor H писав: З цікавих моментів. Рябікін назвав ставки обслуговування в Борисполі:
Брітіш, Люфтганза - 27.5 за пасажира
МАУ - 17.5
Раян - просив 7.5
Гм а разве в договорах нет пункта о нераскрытии комм информации что вот так вот можно цены конкурентов в сеть сливать?
Наверное конкретно довели его эти политиканы что он так облажался.
КВС
Airbus A318
Повідомлень: 71
З нами з: 29 листопада 2016, 15:12
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення КВС »

katso писав:
Victor H писав: З цікавих моментів. Рябікін назвав ставки обслуговування в Борисполі:
Брітіш, Люфтганза - 27.5 за пасажира
МАУ - 17.5
Раян - просив 7.5
Гм а разве в договорах нет пункта о нераскрытии комм информации что вот так вот можно цены конкурентов в сеть сливать?
Наверное конкретно довели его эти политиканы что он так облажался.
Или как вариант спросил разрешения у Люфтов и Бритишей на озвучивание этой информации? Юристы уровня Рябикина "случайно" не совершают таких ошибок.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Alександр »

Уровень сбора аэропорта - открытая информация. Он есть в расшифровке стоимости любого билета. Плюс на сайте Борисполя:
https://kbp.kiev.ua/ru/partner/taxes/1/
dimm1971

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dimm1971 »

Ну це вже дещо. Брітіші пропонують на листопад Київ-Лондон за 120 ойро. Не знаю що там з багажем, але очевидно, що є великі проблеми з пасажиропотоком. Тобто брітішам той раян зовсім не впав під боком.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5436
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Victor H писав: Не зійшлись по двох пунктах:
1. Знижка на Лондон, який по правилах не може вважатися новим напрямком і є ризик звернення Брітішів в Антимонопольний комітет, за яким піде ланцюгова реакція інших перевізників. Аргументація: Брітішам теж дають знижку, що створює прецедент для Люфтганзи, яка іде в той самий комітет і каже що Брітіші возять в Нью-Йорк через Лондон, а отже знижку мають дати на Франкфурт, бо останні теж везуль в Нью-Йорк. Саме за рахунок обрізання цих 20 доларів з усіх вони і нарахували 2 мільярди
Вот здесь я не совсем понял. Я помню, Рябикин говорил, что по внутренним бориспольским правилам, у них прописан рейндж от пункта 100 км, то есть им нужно было бы менять внутренние правила. Но к чему Нью Йорк? Бритиш ведь не летит в Нью Йорк. А кто куда летит потом с Хитроу - какая разница? У кого какие мысли по этому поводу
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення popTAB »

Victor H писав: 2. Технічний момент: Раян хотів мати фіксовану ставку 7.5 за пасажира, а по нормах Мінінфраструктури вона розраховується від злітної маси і загрузки, тому по цих нормах аеропорт може дати умови, по яких вона буде коливатися в певних межах (7.2-7.8). В середньому вийде все тих же 7.5, але Раяну принципово. Омелян в меморандумі підписав зобов'язання гарантувати фіксовану ціну, незважаючи на колізію з нормами його ж відомства(!).
Як тоді Львів зміг підписати фіксовані 7.5?
КВС
Airbus A318
Повідомлень: 71
З нами з: 29 листопада 2016, 15:12
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення КВС »

popTAB писав:
Victor H писав: 2. Технічний момент: Раян хотів мати фіксовану ставку 7.5 за пасажира, а по нормах Мінінфраструктури вона розраховується від злітної маси і загрузки, тому по цих нормах аеропорт може дати умови, по яких вона буде коливатися в певних межах (7.2-7.8). В середньому вийде все тих же 7.5, але Раяну принципово. Омелян в меморандумі підписав зобов'язання гарантувати фіксовану ціну, незважаючи на колізію з нормами його ж відомства(!).
Як тоді Львів зміг підписати фіксовані 7.5?
А это мы узнаем чуть-чуть попозже ))) кто там и как подписал. Просто надо подождать.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Victor H »

popTAB писав: Як тоді Львів зміг підписати фіксовані 7.5?
Як варіант - спитатися в Романовської. Можливо вони знайшли якийсь варіант або Раяну зі Львовом це було менш принципово. Враховуючи їх бізнес-модель, вони цілком могли мати зовсім різні договори для Києва і Львова.

Ну або Львів вирішив що пронесе і ніхто їм нічого за це не скаже.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Victor H »

Igoresha писав: Вот здесь я не совсем понял. Я помню, Рябикин говорил, что по внутренним бориспольским правилам, у них прописан рейндж от пункта 100 км, то есть им нужно было бы менять внутренние правила. Но к чему Нью Йорк? Бритиш ведь не летит в Нью Йорк. А кто куда летит потом с Хитроу - какая разница? У кого какие мысли по этому поводу
Послухайте його пряму мову, там з 0:40 по 2:15. Я трохи скоротив і можливо спотворив зміст.
Він, до речі, не пояснює чому в МАУ на тому ж напрямку 17.5 і антимонопольному це ок (можливо це має звязок з базою і загальним об'ємом - треба читати правила).
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення popTAB »

Victor H писав:
popTAB писав: Як тоді Львів зміг підписати фіксовані 7.5?
Як варіант - спитатися в Романовської. Можливо вони знайшли якийсь варіант або Раяну зі Львовом це було менш принципово. Враховуючи їх бізнес-модель, вони цілком могли мати зовсім різні договори для Києва і Львова.

Ну або Львів вирішив що пронесе і ніхто їм нічого за це не скаже.
Або ставки Львова мінус максимальні 80% завжди менші 7.5$ ;)
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Victor H »

popTAB писав:Або ставки Львова мінус максимальні 80% завжди менші 7.5$ ;)
Теж варіант. Ось ставки, порахуйте, хто вміє: http://lwo.aero/uk/%D0%90%D0%B5%D1%80%D ... 1%80%D0%B8
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Scorpio »

КВС писав:
Scorpio писав:
КВС писав:Для "Scorpio" т.к. по другому не получается написать к диалогу что был выше.

Абсолютно хуже стало бы АП "Борисполь" и для меня как для сознательного гражданина этот аргумент первоочередной, и знаю не из СМИ, а из первоисточников.

2) Я готов организовать АК с двумя (для начала) бортами а321 в возрасте 3-4 лет и возить украинцев в Лондон, Манчестер, Скавству, Стокгольм по 25 евро OW (с включенным багажем 20 кг) не евро больше, стандартная цена хоть на завтра вылет, хоть на через год.
Для этого мне надо 1) гектар земли в аэропорту под гостиницу 2) 4 бесплатные стойки регистрации на "мои" рейсы 3) Кобус бесплатно 4) И хочу весь терминал завесить только своей рекламой, естественно бесплатно 5) Парковка для моей службы такси возле терминала бесплатно 6) аэронавигация бесплатно 7) Ну и конечно фиксированный сбор 7,5$ на 4 года без обязательства пасспотока.
Борты будут зарегистрированны в Украине, весь летный состав только Украинцы и вообще я создам минимум 300 высокооплачиваемых рабочих мест.

А теперь главное! Я гражданин Украины, землю от государства ни разу НЕ получал, правом бесплатной приватизации НИ разу не пользовался. За прошлый год мое предприятие заплатило налогов просто пиз@ец ( Гребаное ДФС) И я считаю что при таком расскладе Я более достойный кандидат на получение преференций от Борисполя, чем какие-то ирландци и мне все равно что они где-то там летают и у них много самолётов, сейчас речь про Украину!

Я написал бред ))) но если бы этот бред осуществился... Инвестора под такой бред можно найти за....... один телефонный звонок)))
Если Вы и сейчас ничего не поняли то смысл в дальнейшем общении?
:grin: Опять смешно...
Вы слышите себя? Вы верите в этот бред о гостиницах и парковках? Вы видели, что Раян это просил? НЕТ. Вам это сказали, чтобы подогреть интерес и показать компанию в плохом облике. Чтобы народ проглотил и в один голос сказал "да, нам такэ не нада". Просто зомби-ящик есть и в Украине, вы как и все просто слышите и проглатываете то, чем вас кормят.
Отвечаю Вам крайний раз, т.к. нет желания общаться со свидетелем секты Раянэйр.
Сам Омелян сказал что такие требования были! Можете проверить мои слова.
Всего хорошего.
Мне абсолютно ни коем боком Ваше общение не нужно.
Ваше хамство и "секта Райанейр" как раз 100% доказательство вашего нежелания видеть эту компанию в Украине, что автоматически превращает вас в защитника как МАУ так и Борисполя. Потому толку общаться не только мне, а и другим с вами нет, ибо позиция Ваша ясна. Тут вам привели два основных разногласия по которым Райану отказали, все остальное - бред. Компания летает по всей Европе и нигде запросов подобного рода не проскакивало. Так что это попросту невозможно и не думаю что Райаны настолько потеряли мозги чтобы запрашивать земли и прочее.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Alександр »

и не думаю что Райаны настолько потеряли мозги чтобы запрашивать земли и прочее.
Не думать и знать - две разные вещи, согласитесь. Полистайте англоязычные сайты на предмет Ryan Air, почерпнете много нового.
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Scorpio »

я в авиации не первый день и кто такие Райанейр знаю не по наслышке. Вы мне хотите сейчас доказать обратное, а ведь сами то не знаете точно так же.
Востаннє редагувалось 13 липня 2017, 15:45 користувачем Scorpio, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5436
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Victor H писав: Послухайте його пряму мову, там з 0:40 по 2:15. Я трохи скоротив і можливо спотворив зміст.
Він, до речі, не пояснює чому в МАУ на тому ж напрямку 17.5 і антимонопольному це ок (можливо це має звязок з базою і загальним об'ємом - треба читати правила).
Спасибо. Понял, о чем он говорит. Как-то логика странная, конечно. Ну и конечно же, странно, что по аналогии Бритиш не идёт в антимонопольный. Но это конечно, если бритиш знали об условиях МАУ ;)
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Scorpio »

Victor H писав:
Igoresha писав: Вот здесь я не совсем понял. Я помню, Рябикин говорил, что по внутренним бориспольским правилам, у них прописан рейндж от пункта 100 км, то есть им нужно было бы менять внутренние правила. Но к чему Нью Йорк? Бритиш ведь не летит в Нью Йорк. А кто куда летит потом с Хитроу - какая разница? У кого какие мысли по этому поводу
Послухайте його пряму мову, там з 0:40 по 2:15. Я трохи скоротив і можливо спотворив зміст.
Він, до речі, не пояснює чому в МАУ на тому ж напрямку 17.5 і антимонопольному це ок (можливо це має звязок з базою і загальним об'ємом - треба читати правила).
Спросите KBC тут на форуме - он расскажет где справедливость искать и почему Борисполь святой :grin:
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість