+1 до питання, яке так і не розкрите.Valdys писав:а Ейндховен як вони отримають?
Там же така ж заборона, як і у Бельгії...
мені цікаво, як туди Раяни мали летіти...
А на рахунок Візів, 100%, істерик немає, терпіли багато всього, працюють з 2008 року...
а всі чекають Раян і на них майже і не звертають увагу - Романовська, міністри, преса...
WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11347
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
воно якось задавалось у березні після пресухи Раянів, але далі так і не пішло...
як так?
так як і мау плює на вимоги законодавства стосовно багажу?
як так?
так як і мау плює на вимоги законодавства стосовно багажу?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Я не знаю, конечно, ответа на этот вопрос. Но раян планировал летать. Как это должно было быть организовано? Кто знает, но почему Визз не может таким же путем начать летать в Ейндховен? Это конечно же только размышления. Я могу предположить, что раян мог устроить тоже истерики по поводу допуска в Ейндховен. Но если есть какие-то лазейки, то они так же могут быть применимы и для ВиззовValdys писав:а Ейндховен як вони отримають?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
а Ви не залишаєте якийсь % на те, що з Раянів ніхто і не знав про заборону літати в Україну для 2-ї ак з Нідерландів ???
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11347
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
З Ейндховена ще Трансавія літає. А ще вони літають з Роттердаму. Їм важко рости в Європі, пробували з базою в Мюнхені, але довелось порізати трохи напрямки через конкуренцію з Євровінгз, східна Європа якраз такий район, де можна було б поборотись, тим більше, що з безвізом трафік ростиме.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11347
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Яким чином тоді МАУ отримала дозвіл на Київ - Ейндховен?Valdys писав:а Ви не залишаєте якийсь % на те, що з Раянів ніхто і не знав про заборону літати в Україну для 2-ї ак з Нідерландів ???
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Трансавіа ще літає в Париж, але ж ми не той ринок, де АФ-КЛМ потрібно додатково запускати Трансавіа.
Та і не можна, 1 ак з сторони...що там, що там...
Та і не можна, 1 ак з сторони...що там, що там...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
ну звичайним, КЛМ також може отримати дозвіл літати у Львів, чи Одесу...mischko писав:Яким чином тоді МАУ отримала дозвіл на Київ - Ейндховен?Valdys писав:а Ви не залишаєте якийсь % на те, що з Раянів ніхто і не знав про заборону літати в Україну для 2-ї ак з Нідерландів ???
так же і МАУ...
1 ак з однієї країни, нічого ж не порушено.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Может и такое быть. Но я сомневаюсь, что целый министр не способен был сообщить об этом во время переговоров. Короче, ситуация с Ейндховеном очень странная.Valdys писав:а Ви не залишаєте якийсь % на те, що з Раянів ніхто і не знав про заборону літати в Україну для 2-ї ак з Нідерландів ???
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11347
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
ну от я і кажу - якщо можна було Раянам - чому не можна комусь іншому? LOT літає з Гронінгену в Копенгаген. Якби їм можна було - може полетіли би з Гронінгену в Львів? Ну чисто теоретично можна припустити, що не одні Раяни хочуть возити людей між Ейндховеном (Маастрихтом, Роттердамом, Гронінгеном) і Україною.
Більше того - чим швидше на цю лінію стане хтось інший - тим легше буде повернути Раянів на вигідніших умовах і без капітуляції.
Більше того - чим швидше на цю лінію стане хтось інший - тим легше буде повернути Раянів на вигідніших умовах і без капітуляції.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
а міністр має знати про всі дозволи і урядові угоди?
Це якась маленька люди в державіаслужбі має знати все, а не міністр.
Це якась маленька люди в державіаслужбі має знати все, а не міністр.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11347
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ну ви вже так Омеляна не опускайте, він може і балабол як політик, але як функціонер такі речі зобов'язаний знати.Valdys писав:а міністр має знати про всі дозволи і урядові угоди?
Це якась маленька люди в державіаслужбі має знати все, а не міністр.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Хто каже, що Раяну було можна, вони ж не полетіли (ще все таки), прецеденту немає.mischko писав:ну от я і кажу - якщо можна було Раянам - чому не можна комусь іншому? LOT літає з Гронінгену в Копенгаген. Якби їм можна було - може полетіли би з Гронінгену в Львів? Ну чисто теоретично можна припустити, що не одні Раяни хочуть возити людей між Ейндховеном (Маастрихтом, Роттердамом, Гронінгеном) і Україною.
Більше того - чим швидше на цю лінію стане хтось інший - тим легше буде повернути Раянів на вигідніших умовах і без капітуляції.
думаю, віз також може відкрити продаж квитків Київ-Рим, чи МАУ Амстердам-Лондон...
це трохи різне, але цікаво, як Раян хотів летіти у Ейндховен...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
mischko писав:Ну ви вже так Омеляна не опускайте, він може і балабол як політик, але як функціонер такі речі зобов'язаний знати.Valdys писав:а міністр має знати про всі дозволи і урядові угоди?
Це якась маленька люди в державіаслужбі має знати все, а не міністр.
я це без сарказму казав, в нього таки дуже різностороння робота і він може не знати всіх деталей якоїсь певної сфери.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Я дополню, что чем скорее будет "открытое небо", тем более конкурентную среду мы получим, при том уменьшив политику к минимуму. Но к сожалению, новостей об "открытом небе" я уже давненько не слышал, хотя это тоже своего рода "безвиз". Но это оффтоп.mischko писав: Більше того - чим швидше на цю лінію стане хтось інший - тим легше буде повернути Раянів на вигідніших умовах і без капітуляції.
Короче, ждем пресс конференцию.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11347
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Поки Бориспіль буде державний - політика залишиться, навіть за умови відкритого неба.Igoresha писав: Я дополню, что чем скорее будет "открытое небо", тем более конкурентную среду мы получим, при том уменьшив политику к минимуму. Но к сожалению, новостей об "открытом небе" я уже давненько не слышал, хотя это тоже своего рода "безвиз". Но это оффтоп.
Короче, ждем пресс конференцию.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Якось мене трохи лякає поняття як НЕ дежравний Бориспіль...
Я просто боюсь подумати, що буде, якщо до керівництва прийде всім відома людина з всім відомою ак, ну ясна річ через десяті руки.
Я просто боюсь подумати, що буде, якщо до керівництва прийде всім відома людина з всім відомою ак, ну ясна річ через десяті руки.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 545
- З нами з: 04 травня 2012, 13:55
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
а вы думаете сейчас не так?)))Valdys писав:Якось мене трохи лякає поняття як НЕ дежравний Бориспіль...
Я просто боюсь подумати, що буде, якщо до керівництва прийде всім відома людина з всім відомою ак, ну ясна річ через десяті руки.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
hrk-cd, як там зараз у віззів ставлення щодо Харкова?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей