jurkok писав:
Навіть така лажа від Раяна на початок би була успіхом для LWO.
Ви подивіться на LWO-WRO. Ви халяву бачите? $100 до вроцлава, і ще стільки по Європі. Може краще Люфтганзою за тіж гроші?
Не знаю. А може просто все дешевше вже розкуплено? Ми ж не знаємо причини такої ціни. Сумніваюсь, що Візз навмисно ставить на цей рейс таку ціну, знаючи що тепер можна досить комфортно, хоча і за 10 годин і за ціною 180 гривень + 75 злотих доїхати поїздом
jurkok писав:
Навіть така лажа від Раяна на початок би була успіхом для LWO.
Ви подивіться на LWO-WRO. Ви халяву бачите? $100 до вроцлава, і ще стільки по Європі. Може краще Люфтганзою за тіж гроші?
Не знаю. А може просто все дешевше вже розкуплено? Ми ж не знаємо причини такої ціни. Сумніваюсь, що Візз навмисно ставить на цей рейс таку ціну, знаючи що тепер можна досить комфортно, хоча і за 10 годин і за ціною 180 гривень + 75 злотих доїхати поїздом
Я думаю варто зайти на сайт Wizz і просто перевірити. От прямо зараз LWO-WRO бачу за 599 грн з WDC на 13 червня
Підсумки першого року роботи на посаді керівника Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького»
01 березня 2017 року минув рік роботи на посаді генерального директора ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» Романовської Тетяни Василівни. Про досягнення 2016 року, нові маршрути та пріоритети розвитку аеропорту на 2017 рік, генеральний директор розповіла під час прес-конференції, яка відбулася в четвер, 02 березня 2017 року.
Серед основних досягнень аеропорту у 2016 році, найбільшу увагу привертає збільшення об’ємів перевезень. Відтак, за результатами діяльності аеропорту у 2016р. авіаперевезеннями скористалися 738 тис. пасажирів, що на 29,4% більше, ніж у 2015р. (570,5 тис. пасажирів). По об’ємах авіаперевезень серед українських аеропортів, аеропорт міста Львова займає четверте місце після Жулян (третє місце), Одеси (друге місце) та Борисполя (перше місце). Показники січня 2017р. – 58,5 тис. пасажирів, що на 55,2% більше, ніж аналогічного періоду минулого року (37,7 тис. пасажирів) та лютого 2017р. – 48,46 тис. пасажирів, що на 38,9% більше, ніж минулого року. Такі показники перших двох місяців 2017 року дають підстави говорити про можливість досягнення мети – 1 млн. пасажирів у 2017 році.
У 2016 році аеропорт розширив географію польотів, започаткувавши співпрацю з трьома новими авіакомпаніями. До числа авіакомпаній, які здійснюють рейси до/зі Львова, у 2016 році додалися наступні:
1. Авіакомпанія «Мотор Січ», які здійснює рейси на напрямі Київ (Жуляни);
2. Польська авіакомпанія «SprintAir», яка з червня 2016 року виконує рейси до Радома;
3. Авіакомпанія «Белавіа», яка дає сполучення із Мінськом.
Крім того, Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» розширила спектр пропозицій з подорожей до Литви, відкривши нові прямі рейси, що з’єднують Львів та Вільнюс.
Таким чином, на сьогоднішній день, Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького співпрацює з 17 авіакомпаніями, які виконують рейси на 24 напрямах.
Щодо фінансової діяльності аеропорту, то основний прибуток від авіаційної діяльності у 2016 році склав 49%, комерційна складова досягла показника 30% від загального прибутку підприємства. За словами генерального директора, аеропорт, враховуючи досвід провідних європейських аеропортів, прагне зробити пріоритетним розвиток саме неавіаційної діяльності, що, в свою чергу, суттєво вплине на можливість надавати максимальні знижки авіакомпаніям.
У літньому сезоні 2017 року з’явиться сім нових маршрутів, - до Вроцлава, Каунасу, Пули, Тірани, Брешії, Батумі, Тбілісі. Як раніше повідомлялося, з 13 квітня авіакомпанія «Wizz Air» розпочне виконання рейсів до Вроцлава двічі на тиждень. Оскільки аеропорт Вільнюса буде закритим протягом місяця, Авіакомпанія «МАУ» літатиме до міста Каунас. Це дає можливість охопити ще одне місто на карті польотів Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького. Авіакомпанія «Дніпроавіа» виконуватиме рейси до Пули та Тірани. На маршруті Львів-Брешія, польоту будуть здійснюватися Авіакомпанією «Роза Вітрів». Щодо рейсів на Батумі та Тбілісі, аеропорт чекає на підтвердження зі сторони Авіакомпанії «ЯнЕйр».
Також, низка авіакомпаній підтвердила збільшення кількості рейсів як на міжнародних, так і на внутрішніх напрямах. Загалом на існуючих маршрутах передбачається суттєве збільшення частоти виконання рейсів на тиждень, а саме, - ще 22 регулярні рейси.
Генеральний директор заявила, що Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького має всі можливості та претендує на те, аби в майбутньому стати західноукраїнським хабом. «Сподіваємось, що цього року на карті польотів Львова з’явиться новий регулярний трансатлантичний рейс», - зазначила Тетяна Романовська.
devmind писав:Каунас появится из-за ремонта полосы в Вильнюсе? Это достижение, конечно )) Расширится спектр по путешествиям в Литву, так сказать.
Почему-то все чиновники, приходящие-уходящие считают за необходимость Пиарится из ничего и данный случай увы не исключение. Без обид, но чартера, которые были и раньше, заслугами считать как-то весьма сомнительно. Каунас - тем более.
Новые рейсы МАУ - это результат как раз таки МАУ и их желания застолбить Виззовские направления и полагаю что львовские рейсы обдумывались еще задолго до Романовской, Белавиа в Минск - скорее всего тоже. Визз анализирует ситуацию и принимает решения на основании предыдущего опыта. То есть по факту есть только Sptintair... и турки с увеличенными частотами, которые делают пассажиропоток.
Ситуация в стране немного стабилизировалась, потому и люди больше путешествуют. Зачем эти пресс-конференции и лишнее присвоение заслуг... не видел такого ни в Харькове ни в Одессе ни в Киеве... где все по факту оглашается, без подведения итогов а-ля "какой я молодец"...
Scorpio писав:
Почему-то все чиновники, приходящие-уходящие считают за необходимость Пиарится из ничего и данный случай увы не исключение. Без обид, но чартера, которые были и раньше, заслугами считать как-то весьма сомнительно. Каунас - тем более.
Новые рейсы МАУ - это результат как раз таки МАУ и их желания застолбить Виззовские направления и полагаю что львовские рейсы обдумывались еще задолго до Романовской, Белавиа в Минск - скорее всего тоже. Визз анализирует ситуацию и принимает решения на основании предыдущего опыта. То есть по факту есть только Sptintair... и турки с увеличенными частотами, которые делают пассажиропоток.
Ситуация в стране немного стабилизировалась, потому и люди больше путешествуют. Зачем эти пресс-конференции и лишнее присвоение заслуг... не видел такого ни в Харькове ни в Одессе ни в Киеве... где все по факту оглашается, без подведения итогов а-ля "какой я молодец"...
Возможно. Но у руководства есть некоторые рычаги для привлечения новых частот или перевозчиков. Те же скидки, например. Или предоставление слотов, ранее недоступных для перевозчиков. Соответственно, если руководство приложило руку в этих направлениях, тогда пиар заслуженный. Но если нет, тогда соглашусь
popTAB писав:Доречі, в презентації заявлено що Жуляни 4->6, але в продажі тільки 4 на всі дати. Невже фантомаса стане більше, чи щось нормальне зайде?
Пропозиція Моторсічі досить пристойна. Більш-менш адекватна ціна. Єдиний на сьогодні варіант для одноденного відрядження з Києва у Львів. По часу відльоту-прильоту однозначно зручніше, ніж інтерсіті. І авіакомпанія стабільна і надійна.
А зайде на чей маршут якісь Браво чи Янейр, і буде, то літає, то не літає, відміни, затримки...
Bohdan_Lviv писав:Пропозиція Моторсічі досить пристойна. Більш-менш адекватна ціна. Єдиний на сьогодні варіант для одноденного відрядження з Києва у Львів. По часу відльоту-прильоту однозначно зручніше, ніж інтерсіті. І авіакомпанія стабільна і надійна.
А зайде на чей маршут якісь Браво чи Янейр, і буде, то літає, то не літає, відміни, затримки...
А те що вони літають на Ан-24, яких розбилося 155 з 1376 випущених - так це нічого? Навіть в Ту-154 статистика краща (69/1026).
Bohdan_Lviv писав:Пропозиція Моторсічі досить пристойна. Більш-менш адекватна ціна. Єдиний на сьогодні варіант для одноденного відрядження з Києва у Львів. По часу відльоту-прильоту однозначно зручніше, ніж інтерсіті. І авіакомпанія стабільна і надійна.
А зайде на чей маршут якісь Браво чи Янейр, і буде, то літає, то не літає, відміни, затримки...
А те що вони літають на Ан-24, яких розбилося 155 з 1376 випущених - так це нічого? Навіть в Ту-154 статистика краща (69/1026).
можна ще статистику Ан-140 подивитись. Там взагалі жах.
Але я би все одно полетів, що Ан-24, що Ан-140. Першим з ностальгії: моє перше повітряне судно. До сих пір пам'ятаю, як мене в ньому нудило ще маленького. А другим - з національної гордості!
Хто ж це знищує самольоти? Це ж наша гордість.
В Індонезії я летів два сегменти на ATR-72 а/к Wings Air (дочка Lion Air). Ця а/к знаходиться в "чорному листі" ЄС через недотримання стандартів авіаційної безпеки. У них навіть в кишенях сидінь на додачу до інструкцій з безпеки знаходиться листок з молитвами до Бога всіх основних конфесій Індонезії (англійською також).
Inguri писав:ага, мене теж малим нудило, причому як тільки заходив у салон, його запах був специфічним.
в мого батька була радянська "дев'ятка" - ВАЗ-2109. В ній був якийсь особливо смердючий пластик, який на сонці розігрівався і від нього нудило ще сильніше.
Цей запах якраз нагадував запах в салоні Ан-24
Victor H писав:А те що вони літають на Ан-24, яких розбилося 155 з 1376 випущених - так це нічого? Навіть в Ту-154 статистика краща (69/1026).
Так вони розбились майже всі за часів СРСР, коли були жахливі порушення правил безпеки, умов праці пілотів
Почитайте вікіпедію, там що не катастрофа, то пілот заснув, то геройствувати почав, на спор сідати в туман, буран, боковий вітер
У Моторсічі всі літаки технічно доглянуті, пілоти вчились літати саме на них
А у Браво, Дарт, Янейр на Боінгах пілоти по-швидкому перевчились з тих же АН-24 і літають майже не знаючи літака
То ще невідомо, хто надійніший. Он у Казані в 2013 році пілоти розбили боінг 500-ку, перевчишись рік тому з ТУшки чи з АНу
Востаннє редагувалось 07 березня 2017, 13:06 користувачем Bohdan_Lviv, всього редагувалось 1 раз.