TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Поделись с другими своим опытом полетов!
Ответить
Hoaxer
Airbus A330
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 01 сен 2009, 13:05
Откуда: Київ-Лісабон
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Hoaxer » 08 июл 2011, 04:28

Всім привіт! Нещодавно ( 28 червня та 2 липня ) нарешті мав можливість потестувати місцевого “класіка” - TAP Portugal ( TAP від Transportes Aéreos Portugueses — Повітряні Перевізники Португалії ) на маршруті Лісабон — Барселона — Лісабон.

Квитки придбав 7 травня за 76,28€. Була можливість придбати їх через сайт edreams зі знижкою в 10 євро, але оскільки там було не зрозуміло щодо до того накопичуються милі чи ні, вирішив бронювати напряму через сайт перевізника (картку учасника клубу отримав за 4 дні).

Примітка: фото виклав тут http://www.flickr.com/photos/55661492@N ... 143012070/

Час вильоту з Лісабона о 20:45, що є дуже зручно — о 18:15 вийшов з роботи, о 18:35 сів на автобус до аеропорту, о 19:00 вже був там. Робив електронний чекін, але квиток попросив роздрукувати в аеропорту (захотілося класичний boarding pass:)). Багажу з собою не мав (лише невеликий рюкзак), хоча міг здати на 20 кг. Контроль на авіабезпеку пройшов дуже швидко. Трошки погуляв по аеропорту — помітив “новинки” - встановили “відеотелефони” та “тач-столи” з інформацією про термінал, відльоти, прильоти і т.п. У грудні цього точно не було, у лютому — не пам*ятаю, бо прибіг на рейс впритик.



Для ідентифікації при посадці вдалося використати свій дозвіл на проживання (для тих хто не знає що таке - думайте про це як про річну національну візу у вигляді пластикової картки з чіпом з біометричними даними :)), хоча дівчина яка перевіряла спочатку знітилася і спитала “а паспорт є?”, але показувати не довелося. Взагалі по-правильному не-громадян ЄС треба ідентифікувати лише за паспортом, а всередині Португалії можна використовувати ДНП :)

Доправили нас до літака автобусом (в Лісабоні зі мною це доволі рідко траплялося). Літак А320, на вигляд зсередини та зовні новий. Заповнюваність рейсу була дуже маленька, всього нарахував 40-45 чоловік. Я був єдиним на останніх 6 рядах праворуч, ліворуч була така сама ситуація. Більшість пасажирів сиділа в початку. Є розділення на “економ” і “бізнес” (стінкою зі шторками). В “бізнес” по 3 крісла в ряд, єдина різниця — трошки більша відстань для ніг.

Виліт запізнився на 8 хвилин.

З їжі — бутерброд та желе на десерт. Брав пепсі та каву. На політ такої відстані — якраз.

Пролітали трохи північіше від Мадриду, його було дуже добре видно праворуч.

Пролистав тапівський журнал (називається “UP”, присвячений Маямі, оскільки це один з нових маршрутів TAP'у, вони його старанно рекламують), послухав трохи музики, і вже почали зниження.

В Барселону заходили на посадку с заходу (можливо через те що це рейс до нового “Терміналу 1” ?). Коли літав до терміналу 2, все було зі сходу.





Посадка о 23:15 (за місцеми часом, 22:15 за португальським, отже політ тривав 1 год 20 хв). Будівля аеропорта вразила своїм розмахом, особливо стелею. Всі крамниці вже були зачинені. Хол з очікуючими на приліт був вщент заповнений. Потяг о цій годині вже не ходить, мене направили до автобусної зупинки (вона зовсім поряд з місцем виходу до зали з очікуючими). Автобус, наскільки я пам*ятаю, хожить кожні 5 хвилин до 1:30 ночі. Вартість 5,30€. Зупиняються на Площі Іспанії та Площі Каталонії. Їхати десь хвилин 20-25.


Подорож назад 2 липня о 12:45. Зробив чекін, роздрукував. Поїхав до аеропорту з вокзалу Sants потягом о 10:39. Для проїзду скористався карткою Т10 (на 10 поїздок метро та електрички в межах Барселони, аеропорт рахується). Картка була ще з лютого, коштувала 7 з копійками євро. Ще залишилась одна поїздка :) Приїхав до аеропорту о 10:56. Одразу з платформи видно вказівник — Термінал 2 Праворуч (видно термінал), Термінал 1 Ліворуч (видно ряд автобусів:)). Як я вже розповідав раніше, Термінал 2 залишили лоукостам (окрім Вуелінгу). Автобус рушив майже одразу як я туди зайшов, поїздка до нового терміналу тривала хвилин 8. Сам термінал 1 ззовні так-само вразив масштабами ( на під*їзді до нього кидається в очі величезний паркінг).

При вході до терміналу одразу потрапляєш у велитенську залу з понад 800 стійками для реєстрації. Стеля, знову ж таки, вражає :)


На стійці ТАПу була величезна черга пасажирів з багажем, як добре що я роздрукував посадковий талон :) контроль на авіа-безпеку пройшов дуже швидко, на диво сканер не верещав, до рюкзаку ритися не полізли. Одразу по виходу з перевірки опиняєшся на балконі з суперовим видом на термінал,


та обираєш до якої секції гейтів йти: у них їх 5 — A,B,C та D,E. Перші три — просто по ескалатору вниз до головної секції терміналу. D,E – треба йти ліворуч чи праворуч до кабінок прикордонного контролю (працювали тільки ті що ліворуч).

Частина терміналу одразу після сходів вщент заповнена торгівельними приміщеннями — від Desigual та Zara до Barcelona FC official store.

Одразу по спуску в основне приміщення, зустрів табло рейсів:



дізнався що мій рейс ( TAP 745 ) ще не отримав гейту, а лише літеру B, що означає що гейт у головному холі (на фото — довга-довга зала) тому пішов прогулятись сектором А.

До речі на табло рейсів можна помітити рейс МАУ, який затримувався на 50 хвилин (праворуч внизу, між Лондоном та Маямі)

В секторі А нічого особливого не побачив, довжелезний хол, назустріч сунули пасажири які щойно прилетіли якимсь рейсом. Що зауважив — над сектором А, на 2 поверсі знаходиться один з нешенгенських секторів. Сам коридор сектору має скляні стіки, праворуч видно летовище ( був помічений літак American Airlines ).

Побачивши що в цій частині немає нічого цікаво, повернувся назад до “шоппінг холлу”, а звідти по центральній галереї до мого гейту. Знову ж таки, стіни зі скла, видно летовище, праворуч — чудова можливість споглядати зліт. В кінці галереї знаходиться кафе.

Прийшов до свого гейту зустрів купу народа які вже томились від очікування.
За 15 хвилин до відльоту нарешті прилетів наш літак, з нього вийшло приблизно 125 пасажирів. Це був А319 на 22 ряди, що говорить про його майже 100% загрузку. Екіпаж, до речі, змінився. Зі мною у літак зайшло приблизно 105 пасажирів.

До речі, TAP по цьому маршруту робить на день 6 рейсів, Вуелінг — 3, easyJet – 1.

Злетіли ми приблизло о 13:27, майже 45 хвилин запізнення. Пілот пояснив це завантаженістю airtraffic'у над Мадридом. Літак трохи здивував ( A319 ) — був обладнаний екранами через кожні 3 ряди. Перед зльотом їх використали аби показати safety video ( http://www.youtube.com/watch?v=YfP-KJsX ... re=related ). Стюарди та стюардеси зі “стандартного ритуалу безпеки” вказали лише на підсвітку на підлозі.

Під час польотуна моніторах показували інформацію про політ — десь 5 різних екранів: температура-швидкість-висота, час у польоті та приблизний час посадки та різні варіації мап з індикацією позиції літака, та шляху який було подолано. Годували схожим пайков з рейсом до Барселони — але бутерброд був з трохи іншими інгридієнтами та замість желе було нарізане шматочками яблуко.



Екіпаж що туди, що назад був “мікс” молоді та середнього віку. Всі дуже привітні та люб*язні.

Заходили на посадку в Лісабон з південного сходу, як завжди з чудовим видом на місто. Приземлилися о 14:11 замість 13:40, отже запізнились приблизно на півгодини.

В цілому залишився дуже задоволеним. Трошки підпсувала враження затримка рейса назад на 40 хвилин. Найцікавіше що з Барселони в той самий час, за цим самим маршрутом вилітає рейс Вуелінга. Так от, він вилетів вчасно, і приземлився вчасно, дивість табло прильотів Лісабону!







Сьогодні буду тестувати той самий маршрут, але вже лоукостом від Iberia – Vueling'ом, повертаюсь в неділю ввечері Що можу скажати зараз — квиток туди-назад коштував 100 євро, на процесі електронного чекіну присвоюється номер сидіння. Якщо не сподобається місце, можна натиснути back і спробувати ще раз :) Я таким чином отримав місце біля вікна, замість проходу, як мені пропонували при першій спробі :)

п.с.в багаж я нічого не здавав, і сьогодні теж не збираюсь. У квиток ТАПа включена одна сумка багажу вагою 20 кг.
Вложения
bcn_prat_map.jpg
Аватара пользователя
viro
A380
Сообщения: 1432
Зарегистрирован: 23 апр 2009, 10:27
Откуда: Київ
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение viro » 08 июл 2011, 07:58

Подорожують як люди. 20 хві 5 Євро і ти в терміналі -)) Наче Джуліані чи що -))
Аватара пользователя
dubno
Airbus A320
Сообщения: 314
Зарегистрирован: 21 фев 2009, 13:39
Откуда: Дубно
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 1 раз
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение dubno » 08 июл 2011, 08:27

Фотки шикарні! Лісабон з літака виглядає неймовірно....
а коли фоткали в середині літака, проблем не було?

ще раз скажу, фотки класнючі, і по якості і по контенту!!!
Hoaxer
Airbus A330
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 01 сен 2009, 13:05
Откуда: Київ-Лісабон
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Hoaxer » 08 июл 2011, 12:15

dubno писал(а):Фотки шикарні! Лісабон з літака виглядає неймовірно....
а коли фоткали в середині літака, проблем не було?

ще раз скажу, фотки класнючі, і по якості і по контенту!!!
дякую! :) я нашвидкоруч вибирав, гадаю можна і кращі знайти, та свого харддрайва с фотками залишив вдома, тому насолоджуйтесь тим що є :)
взагалі посадка в Лісабоні завжди дуже захоплююче враження! ну і звісно в місті є дуже багато місць для обзору літаків. Я наприклад працюю зовсім поряд з цією площею ( http://www.flickr.com/photos/55661492@N ... 7143012070 хехе будинок навіть на фото потрапив ), і висовуючись з вікна можу споглядати посадку ;-) інколи, в залежності від траекторії, пролітають зовсім поряд. Особливе місце - площа Іспанії, кудою пролітають усі, бо місця до маневрів перед посадкою майже не залишається. Нещодавно проходив там якраз точнісінь під заходящим на посадку бортом МАУ :)

проблем не було. Лише один раз попросили (і то, жестами) не фоткати бортпровідника під час інструктажу з безпеки (який був з відео).
Подорожують як люди. 20 хві 5 Євро і ти в терміналі -)) Наче Джуліані чи що -))
хехе і то, це через те що вночі потяг не ходить. Вдень можна їхати потягом, квиток на 10 поїздок в межах Барселони коштує 8,6 євро. Отже, одна поїздка 86 центів :) кому треба розклад потягу, він тут http://www.renfe.com/viajeros/cercanias ... index.html. Комбінуйте станцію Aeroport зі станціями які починаються на Barcelona - ... ( Sants, El Clot-Aragó, etc. )
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 9400
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Olek » 08 июл 2011, 12:25

завантажте, будь ласка, хавчік як аттач файли в гілку єда. дякую
Hoaxer
Airbus A330
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 01 сен 2009, 13:05
Откуда: Київ-Лісабон
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Hoaxer » 08 июл 2011, 12:53

Olek писал(а):завантажте, будь ласка, хавчік як аттач файли в гілку єда. дякую
ок, але нажаль лише в неділю ввечері, або в понеділок. В мене з собою немає фоток, я на роботі, потім одразу Vueling :plane:
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 9400
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Olek » 08 июл 2011, 13:09

зберігти з флікр завантажити. проблема? :)
Hoaxer
Airbus A330
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 01 сен 2009, 13:05
Откуда: Київ-Лісабон
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Hoaxer » 08 июл 2011, 20:18

сорі, часу взагалі немає. за пару днів)
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 9400
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение Olek » 08 июл 2011, 20:37

часу чи лінь? це 2 хв. часу. зверігти та заааттачіть :)
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 5001
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 76 раз
Поблагодарили: 135 раз
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение popTAB » 08 июл 2011, 20:40

Лінь рулить :)
AlexK
A380
Сообщения: 3668
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 32 раза
Контактная информация:

Re: TAP - Transportes Aéreos Portugueses

Сообщение AlexK » 30 окт 2017, 15:19

Посмотрел на сайте Борисполя--МАУ кодшерится с ТАПом на всех своих европейских рейсах (и на Праге, и на Варшаве, и даже на Стокгольме и Дюссельдорфе). Странно, что при таком количестве кодшеров на направлении ТАП не открывает рейс в Киев, учитывая и поток в Португалию, и их коннекшены в Бразилию, куда украинцам визы не нужны...
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя