Любопытно, когда в Эрбиле осенью провозгласили независимость Курдистана, им Багдад закрыл вообще аэропорт, и люфтганза, аустриан и товарищи приостанавливали перелёты. Видимо, уже снова всё ок. Эрбиль это совсем не Ирак, скорее город, где куча экспатов, и защищён соответственно. Туда вроде даже виза не нужна иракская, а вот если захочешь поехать в сторону Багдада, то там есть вероятность, что снимут с автобуса. В общем, направление интересное, у меня порог безопасности низкий, сгонял бы с радостью, другой вопрос, будет ли там колорит соответствующий.
Зашёл на сайт, какой-то трешак, процедура покупки билета очень похожа на сайт Янэйр, коды рейсов начинаются на BAY как у БРАВО. Стрёмные они уже по умолчанию.
shushuair писав: ↑19 червня 2018, 17:01
Любопытно, когда в Эрбиле осенью провозгласили независимость Курдистана, им Багдад закрыл вообще аэропорт, и люфтганза, аустриан и товарищи приостанавливали перелёты. Видимо, уже снова всё ок. Эрбиль это совсем не Ирак, скорее город, где куча экспатов, и защищён соответственно. Туда вроде даже виза не нужна иракская, а вот если захочешь поехать в сторону Багдада, то там есть вероятность, что снимут с автобуса. В общем, направление интересное, у меня порог безопасности низкий, сгонял бы с радостью, другой вопрос, будет ли там колорит соответствующий.
Багдадську хунту не стільки хвилювала незалежність курдських ополченців, скільки питання контролю над Кіркукською нафтою (контроль над нафтовими полями отримали спочатку ополченці із Ісламської держави, а згодом при підтримці вашингтонських фашистів курдські ополченці їх звідти вибили, але нафтові поля не спішили повертати шиїтським карателям з Багдаду). Після успішної військової операції нациків із прошиїтських батальйонів багдадська хунта повернула собі Кіркук. Ця військова операція проти власного народу призвела до ротацій у владній верхівці і зміні одного народного президента Курдистанської народної республіки на іншого. Тепер польоти довзволили і туди вже багато хто з відомих а/к літає, не знаю, де вони наберуть клієнтів по 500 доларів в один бік літати, якщо є варіанти навіть Туркішами.
shushuair писав: ↑19 червня 2018, 17:01
Любопытно, когда в Эрбиле осенью провозгласили независимость Курдистана, им Багдад закрыл вообще аэропорт, и люфтганза, аустриан и товарищи приостанавливали перелёты. Видимо, уже снова всё ок. Эрбиль это совсем не Ирак, скорее город, где куча экспатов, и защищён соответственно. Туда вроде даже виза не нужна иракская, а вот если захочешь поехать в сторону Багдада, то там есть вероятность, что снимут с автобуса. В общем, направление интересное, у меня порог безопасности низкий, сгонял бы с радостью, другой вопрос, будет ли там колорит соответствующий.
Зашёл на сайт, какой-то трешак, процедура покупки билета очень похожа на сайт Янэйр, коды рейсов начинаются на BAY как у БРАВО. Стрёмные они уже по умолчанию.
Может лучше сначала в другие пункты сетки? Стокгольм, Гетеборг и Бирмингем...
А може бути таке, що для голандців це чартер Київ-Ротердам українським бортом, а для українців - технічна посадка рейсу Ербіль-Ротердам? І тоді регулятори обох країн вважають що ці рейси за межами їх юрисдикції?