меня ОЧЕНЬ радует, что исходя уже из трёх видео, новая полоса очень даже целая. тьфу тьфу тьфу
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 21 листопада 2022, 05:32
Niko
vl1 писав: ↑20 листопада 2022, 16:28
меня ОЧЕНЬ радует, что исходя уже из трёх видео, новая полоса очень даже целая. тьфу тьфу тьфу
А що з NLV?
Після війни може буде краще щось типу Бориспіль-експрес зробити? Відстань до аеропорту з Миколаїва меньше 40км, залізниця там не далеко проходить.
vl1 писав: ↑20 листопада 2022, 16:28
меня ОЧЕНЬ радует, что исходя уже из трёх видео, новая полоса очень даже целая. тьфу тьфу тьфу
А що з NLV?
Після війни може буде краще щось типу Бориспіль-експрес зробити? Відстань до аеропорту з Миколаїва меньше 40км, залізниця там не далеко проходить.
Ідеально було б зробити експрес NLV-Миколаїв(місто)-KHE-Херсон(місто)
Біля цих 4 точок є поруч залізниця і так би вирішило одразу купу проблем (звичайно якщо 2 аеропорти цілі та будуть працювати після війни):
1. Транспорт між Херсоном та Миколаєвом
2. Трансфер з аеропорта у місто
3. Трансфер між аеропортами
Тобто було б вдосталь пасажирів і серед відлітаючих/прилітаючих так і серед тих кому треба дістатися Херсон<->Миколаїв
У Німеччині дуже популярно коли якійсь потяг робить зупинку в аеропорту і їде далі
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 26 листопада 2022, 00:31
mischko
У Німеччині - це ти про Пн.Рейн-Вестфалію? Подивися яка там концентрація населення, платоспроможність і трафік з аеропортів. Пускати потягИ в аеропортИ з трафіком < 1000 пасажирів в день (разом узяті) - нахіба таке треба.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 26 листопада 2022, 01:33
UnaUnso
mischko писав: ↑26 листопада 2022, 00:31
У Німеччині - це ти про Пн.Рейн-Вестфалію? Подивися яка там концентрація населення, платоспроможність і трафік з аеропортів. Пускати потягИ в аеропортИ з трафіком < 1000 пасажирів в день (разом узяті) - нахіба таке треба.
Люди цікавились цим питанням і зробили навіть сторінку в вікі: https://de.wikipedia.org/wiki/Flughafenbahnhof
там звісно різні типи - і приміський транспорт, і регіональних, і дальнього слідування.
Якщо відсортувати лише ті станції що мають потяги дальнього слідування, то список не дуже великий:
Flughafen Berlin Brandenburg
Flughafen Düsseldorf
Flughafen Frankfurt Main
Flughafen Köln/Bonn
Flughafen Leipzig/Halle
Flughafen Stuttgart (з 2025 року)
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 26 листопада 2022, 03:02
nix
mischko писав: ↑26 листопада 2022, 00:31
У Німеччині - це ти про Пн.Рейн-Вестфалію? Подивися яка там концентрація населення, платоспроможність і трафік з аеропортів. Пускати потягИ в аеропортИ з трафіком < 1000 пасажирів в день (разом узяті) - нахіба таке треба.
Я мав на увазі що аеропорт – не завжди це повинна бути кінцева станція.
І у випадку з NLV-Mykolaiv-KHE-Kherson більшу частину будуть складати звичайно ті хто подорожують між Миколаєвом та Херсоном, але, впевнений, що в часи рейсів з аеропортів значна кількість пасажирів користувалася би експресом) Тим паче що KHE майже на шляху до Херсону, а NLV не так вже й далеко від міста) При бажанні можна було б зробити подовжений рейс (з NLV, під рейси) та звичайний який би їздив Mykolaiv-KHE-Kherson
Ну і треба думати про майбутнє теж) Мобільність населення дуже швидко зростає
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 26 листопада 2022, 10:25
Sentry
nix писав: ↑26 листопада 2022, 03:02
Я мав на увазі що аеропорт – не завжди це повинна бути кінцева станція.
І у випадку з NLV-Mykolaiv-KHE-Kherson більшу частину будуть складати звичайно ті хто подорожують між Миколаєвом та Херсоном, але, впевнений, що в часи рейсів з аеропортів значна кількість пасажирів користувалася би експресом) Тим паче що KHE майже на шляху до Херсону, а NLV не так вже й далеко від міста) При бажанні можна було б зробити подовжений рейс (з NLV, під рейси) та звичайний який би їздив Mykolaiv-KHE-Kherson
Ну і треба думати про майбутнє теж) Мобільність населення дуже швидко зростає
Возможно, после войны мобильность населения резко вырастет. Но до войны мобильность между Николаевом и Херсоном, как мне кажется, явно не достаточная для такого экспресса. Уж насколько я был бы рад развитию подобного транспорта - но нет для него потока. Маршрутки (даже не автобусы) идеально удовлетворяют спрос на большинстве межобластных перевозок, увы.
В Украине поток в большинстве случаев есть по направлениям область -> областной центр, областной центр -> Киев, и иногда областной центр -> региональный центр (Львов, Одесса, Харьков, Днепр). Потока между просто равнозначными областными центрами не будет, увы. Я бы хотел, чтобы экспресс Николаев-KHE-Херсон был, и географически он выглядит очень логично, но увы.
В Германии, с их федерализацией ситуация совершенно другая.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 26 листопада 2022, 12:40
mischko
Ця тема уже піднімалася колись: "чому нема нормального сидячого залізничного сполучення Харків - Дніпро".
Таке сполучення користується попитом лише коли час подорожі поїздом швидше на кілька годин, ніж автобусом чи маршруткою.
Приклад: Чернівці - Львів на ДПКР-2, який їде менше 4годин. А маршрутками там одне село яке переходить в інше, яке переходить в райцентр - особливо не поганяєш.
Ну і Львів з Чернівцями (а між ними Генерало-Франківськ) - все ж таки історичні центри + сухопутні ворота в Польщу і Румунію відповідно. Тому і потік людей є.
Потяг Херсон - Миколаїв навряд чи вигравав би по часу у автомобільного сполучення. І майже напевно програвав би по періодичності/частоті курсування.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 02 червня 2023, 18:14
jfk-lwo
Google Maps оновив Херсон, як на диво хоча так все виглядає трагічно, слітна смуга вроді без кратерів.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Додано: 02 червня 2023, 19:47
Olek
То застарілі фотографії. Дивіться на термінал. Він не зруйнований.