ну так и есть, а куда же он денется так быстро, если у него там фейерверк внеплановый...
Авиационные происшествия
Re: Авиационные происшествия
Катастрофа АН-26: ДБР оголосило підозру командувачу ВПС Дроздову
https://espreso.tv/news/2020/12/18/kata ... s_drozdovu18 грудня ДБР повідомило про підозру Командувачу Повітряних сил Сергію Дроздову в халатності у справі про катастрофу літака.
Про це розповідає прес-служба ДБР.
"За підсумком розслідування ДБР разом з Офісом генпрокурора здобуті докази, які дають підстави обґрунтовано підозрювати осіб, причетних до організації зазначених польотів. Вони допустили порушення у своїй службовій діяльності", - зазначив начальник відділу ДБР Вадим Приймачок на брифінгу.
Він зазначив, що бюро підозрює командувача Повітряних сил Сергія Дроздова.
ДБР підозрює Командувача Повітряних сил ЗСУ в недбалому ставленні до організації польотів. Також повідомлено про підозру керівнику польотами військової частини аеродрому в Чугуєві та командиру частини, який затвердив план польотів з порушеннями.
ДБР заявило, що вони допустили порушення як на стадії підготовки польоту АН26, так і під час катастрофи.
Зокрема, встановлено, що на борт літака були допущені сторонні особи, а саме курсанти-льотчики, що не мали досвіду в керуванні літаком. За словами Вадима Пріймачка, командир літака також не мав навичок керування літаком в нічний час.
Також, за словами Приймачка, провину підозрюваних підтверджують результати проведеної експертизи.
Re: Авиационные происшествия
UR-RWA сегодня перегнали нерегулярным рейсом в Борисполь.
Re: Авиационные происшествия
Перепутали. В Непале авиакомпания доставила пассажиров не в тот аэропорт – сюр
https://news.liga.net/world/news/perepu ... oport-syur
.18 декабря в Непале одна из местных авиакомпаний Buddha Air совершила грубую ошибку – пилоты самолета посадили борт не в городе назначения, а в соседнем населенном пункте. Некоторые пассажиры заподозрили что-то неладное, только выйдя из самолета и зайдя в здание аэропорта, передает CNN.
В тот день самолет вылетел из Катманду, планируя приземлиться в Покхаре, но вместо этого под конец полета курс был взят на Джанакпур. Расстояние между этими городам составляет около 400 км.
По словам исполнительного директора авиакомпании Аста Баснет, путаница произошла из-за "отсутствия связи и несоблюдения подробных стандартных операционных процедур". Он пообещал, что после этого случая все пилоты пройдут дополнительную профессиональную переподготовку.
А пассажиры рейса все же попали в правильный пункт назначения, просто это случилось несколькими часами позже – этот же самолет доставил их в Покхару
https://news.liga.net/world/news/perepu ... oport-syur
Re: Авиационные происшествия
Оце стаття Мало того, що текст "трохи по-дебільному" написаний. Вони переплутали аеропорти, бо рейс мав летіти в Джанакпур, а прилетів в Покхару, а не навпаки. Відстань між аеропортами - приблизно 250 кілометрів, а не 400. Схоже, що скопіювали з CNN чи же звідки 250 миль і перевели в кілометри.
https://kathmandupost.com/national/2020 ... etres-away
Re: Авиационные происшествия
Це ще нічого) років десять тому розгерметизувався аварійний люк на рейсі Тбілісі- Київ. При зльоті пасажир поруч з люком це помітив та позвав стюардесу. Потім літак дві годин кружляв над літним полем, треба було відпрацювати пальне. Вдало сів.devmind писав: ↑24 грудня 2020, 14:23Оце стаття Мало того, що текст "трохи по-дебільному" написаний. Вони переплутали аеропорти, бо рейс мав летіти в Джанакпур, а прилетів в Покхару, а не навпаки. Відстань між аеропортами - приблизно 250 кілометрів, а не 400. Схоже, що скопіювали з CNN чи же звідки 250 миль і перевели в кілометри.
https://kathmandupost.com/national/2020 ... etres-away
Але, щоб про це дізнатися, довелося добряче перекопати мережу. Бо перша новина, яка трапилася на очі, виглядала так: "Рейс майже долетів до місця призначення, коли виявили розгерметизацію люка...Літак розвернули назад та вдало приземлилися у а-п виліту
Це "плінтусний" рівень змі в цілому, за винятком хіба що профільних.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Авіакатастрофа у Стамбулі: експерти назвали винних
25.12.2020 14:10
Два пілоти, що садили літак в аеропорту імені Сабіхи Гьокчен, коли він з’їхав з посадкової смуги й у результаті загинули троє людей та 180 отримали поранення, були визнані винними у цьому інциденті за результатами розслідування, проведеного групою експертів.
Також відповідальність за інцидент поклали на працівників повітряних веж двох аеропортів. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на результати розслідування, оприлюднені CNN Türk.
«Пілот повинен був враховувати швидкість вітру в день інциденту та можливість виходу літака за межі злітно-посадкової смуги через вологість… Він наблизився до злітно-посадкової смуги, не дотримуючись швидкості, визначеної критеріями стабільного заходу на посадку… Літак рухався злітно-посадковою смугою протягом 6 секунд без уповільнення, а пілоти застосовували максимальне ручне гальмування для сповільнення його руху», - йдеться у звіті експертної групи.
Експерти вважають, що недбалість першого пілота була зумовлена його концентрацією на іншому інциденті - до посадки в літак вдарила блискавка.
У той самий час другий пілот, який міг у тій ситуації прийти на допомогу, виявився недостатньо кваліфікованим.
«Досвід другого пілота був менше 400 годин, він працював у компанії менше року... Він не виконував обов'язки повністю через низький досвід роботи», - цитує телеканал звіт розслідування.
У документі також вказується, що диспетчер повітряного руху аеропорту імені Сабіхи Гьокчен дозволив посадку літака, попри переконання, що це може бути ризикованим, а також не давав жодних попереджень та рекомендацій літакам щодо посадки у поганих метеорологічних умовах попри те, що одна з підлеглих вказала йому на це.
Також у ході розслідування було виявлено вину диспетчера повітряного руху аеропорту Ататюрка, до якого з аеропорту імені Сабіхи Гьокчен звернулися, аби той затримав прибуття літаків, але цього не було зроблено.
Також було доведено вину компанії з обслуговування аеропорту, оскільки частина злітно-посадкової смуги не була підготовлена належним чином.
Окрім того, у звіті вказано, що раніше група з оцінки ризиків у аеропортах вказувала на те, що посадкову смугу, з якої з’їхав літак, не можна було використовувати при сильному вітрі.
Як повідомлялося, літак авіакомпанії Pegasus 5 лютого в стамбульському аеропорту «Сабіха Гьокчен» здійснив посадку (за іншими даними, фактично впав з висоти 30-40 метрів) та після короткого руху посадковою смугою, з’їхав з неї. На борту перебували 177 пасажирів та шестеро членів екіпажу. У результаті троє людей загинули, 180 отримали поранення.
25.12.2020 14:10
Два пілоти, що садили літак в аеропорту імені Сабіхи Гьокчен, коли він з’їхав з посадкової смуги й у результаті загинули троє людей та 180 отримали поранення, були визнані винними у цьому інциденті за результатами розслідування, проведеного групою експертів.
Також відповідальність за інцидент поклали на працівників повітряних веж двох аеропортів. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на результати розслідування, оприлюднені CNN Türk.
«Пілот повинен був враховувати швидкість вітру в день інциденту та можливість виходу літака за межі злітно-посадкової смуги через вологість… Він наблизився до злітно-посадкової смуги, не дотримуючись швидкості, визначеної критеріями стабільного заходу на посадку… Літак рухався злітно-посадковою смугою протягом 6 секунд без уповільнення, а пілоти застосовували максимальне ручне гальмування для сповільнення його руху», - йдеться у звіті експертної групи.
Експерти вважають, що недбалість першого пілота була зумовлена його концентрацією на іншому інциденті - до посадки в літак вдарила блискавка.
У той самий час другий пілот, який міг у тій ситуації прийти на допомогу, виявився недостатньо кваліфікованим.
«Досвід другого пілота був менше 400 годин, він працював у компанії менше року... Він не виконував обов'язки повністю через низький досвід роботи», - цитує телеканал звіт розслідування.
У документі також вказується, що диспетчер повітряного руху аеропорту імені Сабіхи Гьокчен дозволив посадку літака, попри переконання, що це може бути ризикованим, а також не давав жодних попереджень та рекомендацій літакам щодо посадки у поганих метеорологічних умовах попри те, що одна з підлеглих вказала йому на це.
Також у ході розслідування було виявлено вину диспетчера повітряного руху аеропорту Ататюрка, до якого з аеропорту імені Сабіхи Гьокчен звернулися, аби той затримав прибуття літаків, але цього не було зроблено.
Також було доведено вину компанії з обслуговування аеропорту, оскільки частина злітно-посадкової смуги не була підготовлена належним чином.
Окрім того, у звіті вказано, що раніше група з оцінки ризиків у аеропортах вказувала на те, що посадкову смугу, з якої з’їхав літак, не можна було використовувати при сильному вітрі.
Як повідомлялося, літак авіакомпанії Pegasus 5 лютого в стамбульському аеропорту «Сабіха Гьокчен» здійснив посадку (за іншими даними, фактично впав з висоти 30-40 метрів) та після короткого руху посадковою смугою, з’їхав з неї. На борту перебували 177 пасажирів та шестеро членів екіпажу. У результаті троє людей загинули, 180 отримали поранення.
Re: Авиационные происшествия
я ошибаюсь, или за последние 2-3 года было довольно много авиапроисшествий именно с турецкими пилотами, в которых потенциально основная вина была на них?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
"Та не може такого бути. Це ж не МАУ."
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Хороша машина. Палива жере неміряно, але невибаглива до умов експлуатації. Постачалася СРСР братським людоїдським режимам.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Пойдите на avherald и поиском выберите авиакомпании, которые интересуют и посмотрите статистику. По турецким пилотам, из недавних инцидентов, где по результатам расследования, причиной (как минимум одной из) стала именно ошибка пилотов: ТК в Одессе, ТК в Трабзоне (финального репорта нет) в 2015, Пегасус в Сабихе и за месяц до этого еще один Пегасус в Сабихе (финального репорта еще нет), Пегасус в Трабзоне в 2018.
Еще был инцидент с ТК в Катманду в 2015, но там причины не ясны финального репорта на авгеральде нет.
Если говорить именно за самое последнее время и вот прям точно о вине пилотов, то расследования по инцидентам в Одессе и Сабихе говорят именно о вине пилотов как об основной причине.
Re: Авиационные происшествия
Грузовик ТК снес стаю птиц
Re: Авиационные происшествия
Вот не знаю, это троллинг со стороны Трампа, или реальная угроза
Невстановлені особи надіслали нью-йоркським авіадиспетчерам погрозу про намір розбити сьогодні літак у Капітолії, що у Вашингтоні.
Но, дело еще и в том, что сегодня в Капитолии должны утвердить победу БайденаCBS нагадує, що поширення погрози збіглося у часі із роковинами вбивства Касема Сулеймані в Іраку. Іран вже давно обіцяє помститися США за цей напад.
https://www.ukrinform.ua/rubric-world/3 ... toliu.htmlЯк відомо, у середу Конгрес США має затвердити перемогу Джо Байдена на виборах президента США.
Re: Авиационные происшествия
Даже не понятно "КАК?"
Re: Авиационные происшествия
Гололед, похоже.....
Re: Авиационные происшествия
Пишуть, що невдало здав назад. Подробиць нема.
https://simpleflying.com/truck-under-wizz-air-a320neo/During the preparation of the aircraft for departure, a ground services vehicle responsible for supply the aircraft’s water sustained damage as it reportedly caught on the jet’s landing gear while reversing. The airport’s fire brigade was dispatched, with an ambulance called as well.
...
The photos above clearly confirm the damage sustained by the vehicle, with its frame and chassis warped. Judging by these photos, it looks like the truck reversed too much as it was positioning itself- however, this has not been confirmed.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 38 гостей