Правила перевозки пассажиров в Украине
Правила перевозки пассажиров в Украине
читаем, *док в *зип архиве
- Вкладення
-
- ПРАВИЛА.zip
- (93.04 Кіб) Завантажено 5255 разів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
міг би викласти .doc в гугл-докс скинути прямий лінк, а не бавитися в зіпи-шміпи
в конкретному випадку: https://docs.google.com/document/edit?i ... rHtg&hl=uk
в конкретному випадку: https://docs.google.com/document/edit?i ... rHtg&hl=uk
Востаннє редагувалось 21 серпня 2010, 19:21 користувачем Anonymous, всього редагувалось 1 раз.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Дмитру, для тих хто вміє читати я виклав файл. для тих хто не вміє продублюю з пошти лист Мінтранса.
Кореспондента тут не буде
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: +38 044 271 40 44 факс: +38 044 271 41 74
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua
26 серпня 2010 року Інформація для ЗМІ
Нові правила повітряних перевезень пасажирів і багажу забезпечують ефективний захист інтересів пасажирів
Відповідальність авіакомпаній перед пасажирами при здійсненні авіаперевезень буде посилено. Це визначено у нових правилах повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Мінтрансзв’язку № 216 від 23 квітня 2010 року, які нещодавно були зареєстровані у Міністерстві юстиції України і найближчим часом набудуть чинності.
Нові правила забезпечать міжнародний рівень регулювання в Україні захисту інтересів користувачів повітряного транспорту. Перш за все – буде посилено рівень відповідальності з боку авіаперевізників за життя окремої особи.
Правила передбачають низку зобов’язань перевізника перед пасажиром у випадку скасування чи відміни рейсу. Так, наприклад, в усіх випадках, крім надзвичайних обставин, перевізник або його агент з продажу зобов’язаний попередити пасажира про затримку або скасування рейсу не пізніше ніж за три години до початку реєстрації.
Якщо скасовано міжнародний (окрім рейсів, які виконуються з/до аеропортів країн-членів Європейського Союзу) чи внутрішній рейс, перевізник зобов'язаний (за вибором пасажира): перевезти пасажира до місця призначення своїм наступним рейсом в оплаченому пасажиром класі; своїми чи рейсами іншого перевізника за іншим маршрутом; наземним транспортом або ж повернути пасажиру сплачені ним кошти відповідно до правил вимушеного повернення грошей.
Якщо ж відмовлено у перевезенні всупереч волі пасажирам, що вирушають з/до аеропортів ЄС, перевізник повинен видати їм компенсацію у розмірах: 250 євро для рейсів дальністю до 1,5 тис. км; 400 євро − для рейсів дальністю від 1,5 до 3,5 тис. км; 600 євро − для рейсів дальністю понад 3,5 тис. км.
Відповідальність авіакомпанії за шкоду, яка спричинила загибель або тілесне ушкодження пасажира, становить 113100 СПЗ (спеціальні права запозичення − міжнародний резервний актив, створений Міжнародним Валютним Фондом з метою доповнення існуючих міжнародних резервних активів, що являє собою «кошик» із п'яти валют, склад яких переглядається кожні п'ять років. Вартість СПЗ визначається щоденно) для кожного пасажира міжнародного рейсу та 20 тис. доларів США для пасажирів рейсів у межах України.
Затвердження нових правил дозволило внести необхідні зміни до діючих нормативно-правових актів у сфері організації повітряних перевезень пасажирів у зв’язку з приєднанням України до Монреальської Конвенції, а також привести нормативно-правові акти у відповідність до законодавства ЄС.
Наразі Державіаадміністрація вже затвердила графік надання на погодження правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, які необхідно розробити на основі загальних нових правил авіакомпаніями, що здійснюють пасажирські перевезення,.
Довідка
Правила розроблено відповідно до Програми інтеграції України до ЄС, Повітряного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Положення про Державну авіаційну адміністрацію, Регламентів (ЄС) Європейського Парламенту та Ради про права інвалідів та осіб з обмеженою рухливістю при використанні повітряного простору, про запровадження загальних правил компенсації та допомоги пасажирам у разі відмови у перевезенні та скасування чи тривалої затримки рейсів, про відповідальність перевізника у випадку інциденту та з урахуванням положень Варшавської, Монреальської конвенцій та Загальних умов перевезень пасажирів і багажу, встановлених Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA).
До цього часу в Україні діяли Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджені наказом Державіаслужби № 187 від 14.03.2006.
Кореспондента тут не буде
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: +38 044 271 40 44 факс: +38 044 271 41 74
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua
26 серпня 2010 року Інформація для ЗМІ
Нові правила повітряних перевезень пасажирів і багажу забезпечують ефективний захист інтересів пасажирів
Відповідальність авіакомпаній перед пасажирами при здійсненні авіаперевезень буде посилено. Це визначено у нових правилах повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Мінтрансзв’язку № 216 від 23 квітня 2010 року, які нещодавно були зареєстровані у Міністерстві юстиції України і найближчим часом набудуть чинності.
Нові правила забезпечать міжнародний рівень регулювання в Україні захисту інтересів користувачів повітряного транспорту. Перш за все – буде посилено рівень відповідальності з боку авіаперевізників за життя окремої особи.
Правила передбачають низку зобов’язань перевізника перед пасажиром у випадку скасування чи відміни рейсу. Так, наприклад, в усіх випадках, крім надзвичайних обставин, перевізник або його агент з продажу зобов’язаний попередити пасажира про затримку або скасування рейсу не пізніше ніж за три години до початку реєстрації.
Якщо скасовано міжнародний (окрім рейсів, які виконуються з/до аеропортів країн-членів Європейського Союзу) чи внутрішній рейс, перевізник зобов'язаний (за вибором пасажира): перевезти пасажира до місця призначення своїм наступним рейсом в оплаченому пасажиром класі; своїми чи рейсами іншого перевізника за іншим маршрутом; наземним транспортом або ж повернути пасажиру сплачені ним кошти відповідно до правил вимушеного повернення грошей.
Якщо ж відмовлено у перевезенні всупереч волі пасажирам, що вирушають з/до аеропортів ЄС, перевізник повинен видати їм компенсацію у розмірах: 250 євро для рейсів дальністю до 1,5 тис. км; 400 євро − для рейсів дальністю від 1,5 до 3,5 тис. км; 600 євро − для рейсів дальністю понад 3,5 тис. км.
Відповідальність авіакомпанії за шкоду, яка спричинила загибель або тілесне ушкодження пасажира, становить 113100 СПЗ (спеціальні права запозичення − міжнародний резервний актив, створений Міжнародним Валютним Фондом з метою доповнення існуючих міжнародних резервних активів, що являє собою «кошик» із п'яти валют, склад яких переглядається кожні п'ять років. Вартість СПЗ визначається щоденно) для кожного пасажира міжнародного рейсу та 20 тис. доларів США для пасажирів рейсів у межах України.
Затвердження нових правил дозволило внести необхідні зміни до діючих нормативно-правових актів у сфері організації повітряних перевезень пасажирів у зв’язку з приєднанням України до Монреальської Конвенції, а також привести нормативно-правові акти у відповідність до законодавства ЄС.
Наразі Державіаадміністрація вже затвердила графік надання на погодження правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, які необхідно розробити на основі загальних нових правил авіакомпаніями, що здійснюють пасажирські перевезення,.
Довідка
Правила розроблено відповідно до Програми інтеграції України до ЄС, Повітряного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Положення про Державну авіаційну адміністрацію, Регламентів (ЄС) Європейського Парламенту та Ради про права інвалідів та осіб з обмеженою рухливістю при використанні повітряного простору, про запровадження загальних правил компенсації та допомоги пасажирам у разі відмови у перевезенні та скасування чи тривалої затримки рейсів, про відповідальність перевізника у випадку інциденту та з урахуванням положень Варшавської, Монреальської конвенцій та Загальних умов перевезень пасажирів і багажу, встановлених Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA).
До цього часу в Україні діяли Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджені наказом Державіаслужби № 187 від 14.03.2006.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
ІХ. Обслуговування пасажирів
Глава 1. Обслуговування пасажирів в аеропорту
5. Час закінчення посадки пасажирів у повітряне судно встановлюється перевізником, але цей час не може закінчуватися раніше ніж за 10 хвилин до часу вильоту рейсу, що зазначений у квитку.
Глава 2. Обслуговування пасажирів на борту повітряного судна
3. Надання прохолодних напоїв є обов’язковою безкоштовною послугою. На кожну годину польоту мінімальна норма надання прохолодних напоїв становить 100 мл та в разі відсутності харчування – 150 мл на годину польоту. У період з 15 квітня до 14 жовтня включно норма надання прохолодних напоїв збільшується до 150 мл.
4. Гаряче харчування надається на борту повітряного судна відповідно до норм, встановлених перевізником. Харчування та гарячі напої можуть не надаватися пасажирам повітряного судна, якщо зазначена умова встановлена правилами перевізника чи замовником рейсу і пасажир інформований про умови обслуговування на борту повітряного судна до укладання договору повітряного перевезення або придбання пакета на комплексне туристичне обслуговування.
ХІ. Реєстрація пасажирів та оформлення багажу
3. Реєстрація пасажирів та оформлення багажу на рейси в аеропорту закінчуються не раніше ніж за 40 хвилин до часу відправлення рейсу за розкладом. Час закінчення реєстрації на інтернет-сайті перевізника повинен встановлюватися з урахуванням часу, який необхідний для доставки (прибуття) пасажирів та багажу в аеропорт відправлення для посадки (завантаження) у повітряне судно та проходження необхідних перед польотом адміністративних формальностей та вимог, пов’язаних з прикордонним, митним, санітарно-карантинним, ветеринарним, фітосанітарним та іншими видами контролю відповідно до законодавства України.
XIIІ. Багаж
Глава 2. Норми безкоштовного провезення багажу
1. Пасажир має право на провезення свого багажу без додаткової оплати в межах норм, встановлених перевізником.
2. Норми безкоштовного провезення зареєстрованого багажу встановлюються перевізником залежно від типу літака, класу обслуговування та зони польоту і не можуть бути менше ніж:
за поштучною концепцією - 1 місце багажу вагою не більше ніж 23 кг (50 футів) з розмірами місця (сума довжини, ширини, висоти) 158 см (62 дюйми);
за ваговою концепцією – 15 кг з розмірами кожного місця за сумою трьох вимірів не більше ніж 158 см.
Дитина віком до 2 років має право перевезти безкоштовно одне місце багажу вагою до 10 кг (22 фунти), розмір якого за сумою трьох вимірів не перевищує 115 см (45 дюймів) за поштучною та ваговою концепцією. Для дітей старшого віку діють ті самі правила, що й для дорослих.
3. Пасажир має право перевезти безоплатно понад норму безкоштовного провезення багажу предмети, які він тримає при собі і не поклав до багажу, зокрема: дамська сумочка, папка для паперу, пальто або плащ, жакет, парасолька або палиця, друковані видання для читання під час польоту, харчування для дитини, що необхідне під час польоту, дитяча дорожня люлька (за наявності малюка віком до 1 року), прогулянковий дитячий візок, складений інвалідний візок та/або милиці. Загальна вага предметів, за винятком інвалідного візка, не повинна перевищувати 5 кг.
4. Перевізник має право розширити перелік та загальну вагу предметів, які перевозяться безоплатно понад норму безкоштовного провезення багажу.
ХХ. Обов’язки перевізника щодо інформування пасажирів про їх права
1. Перевізник під час реєстрації повинен забезпечити пасажирів розбірливою та чітко видимою інформацією такого змісту: «Якщо вам відмовлено в перевезенні або ваш рейс скасовано чи затримано не менше ніж на дві години, запитайте біля стійки реєстрації або пункту виходу на посадку письмове повідомлення, в якому зазначено ваші права, зокрема стосовно отримання компенсації та допомоги».
- Toronto_guy
- Airbus A330
- Повідомлень: 643
- З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
- Контактна інформація:
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Кстати, относительно обязательной бесплатной раздачи воды - очень важная вещь, ведь полет на самолете способствует сгущению крови и образованию тромбов. Каждый сам решает нужна вода ему или нет, но создать условия для безопасного путешествия гос-во обязано. Не знаю было раньше в Правилах это или нет, но молодцы, что внесли/сохранили.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
повышение давления - в любом случае. вода как никогда нужна. я уж про гипертоников молчу.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Воздушный кодекс расширил права украинских авиапутешественников. На что может рассчитывать пассажир в случае задержки, отмены рейса или при отказе в перевозке из-за овербукинга? Распечатайте и берите с собой в поездку
http://www.avianews.com/airlines/advice ... ghts.shtml
http://www.avianews.com/airlines/advice ... ghts.shtml
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Спасибо за инфрмацию. Радует наличие такого закона:)
Кстати, у нас прямо так в законе и записаны суммы в Евро?
Кстати, у нас прямо так в законе и записаны суммы в Евро?
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Sentry, ниже там идут прямые цитаты статей из кодекса Там указано именно в евро.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Ну вот именно это меня и удивляет больше всего Нет даже никаких ухищрений, типа "по курсу НБУ" , у.е., и т.д.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Но ведь ставки аэропортовых сборов даже для внутренних рейсов в приказах Мининфраструктуры указываются в долларах, а не гривнах.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Там случаянно не убрали пункт, что АК обязана включать в перевозку до 20 кг багажа?
Шаг навстречу Виззу и так сильно зазываемому Раяну
Шаг навстречу Виззу и так сильно зазываемому Раяну
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Это кодекс 2011 года Просто в облегченном виде Кстати, обязательная перевозка багажа бесплатно касается только украинских авиакомпаний. Wizz Air Hungary на Киев-Лондон берет плату за багаж.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Странно. Вентилировал вопрос с компетентными людьми: все-таки речь шла о всех авиакомпаниях вылетающих из Украины. Правда там вопрос по БТ был.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
О нормах перевозки багажа речь идет в авиационных правилах. Так вот, в окончательном варианте формулировка была изменена. В результате требование бесплатно перевозить багаж распространяется только на украинских авиаперевозчиков.
Окончательный вариант
Глава 1. Загальні умови перевезення
1. Ці Правила застосовуються до будь-якого міжнародного або внутрішнього перевезення пасажирів або багажу, яке здійснюється повітряним судном за плату або по найму, а також до перевезень повітряним транспортом, що здійснюються авіаперевізником безкоштовно.
2. Ці Правила також поширюються на іноземних перевізників, які здійснюють продаж перевезень на території України, у частині обов'язкового інформування пасажирів згідно з розділом XXХІ цих Правил.
------------
Предварительный вариант
4.2.1. Ці Правила застосовуються до будь – якого міжнародного або внутрішнього перевезення пасажирів або багажу, яке здійснюється повітряним судном за плату або по найму, а також до перевезень повітряним транспортом, що здійснюються авіаперевізником безоплатно.
4.2.2. Іноземний авіаперевізник, який здійснює діяльність в Україні, зобов’язаний проінформувати компетентний орган державного управління в сфері цивільної авіації про власні правила та вимоги, якими визначаються типові умови здійснення авіаційних перевезень пасажирів, багажу, вантажу, пошти. Компетентний орган державного управління в сфері цивільної авіації має право своїм рішенням вимагати від іноземного авіаперевізника привести такі правила і вимоги у відповідність до норм законодавства та авіаційних правил України. У разі їх невідповідності чинному законодавству такі правила і вимоги не є обов’язковими для контрагентів авіаперевізника.
Правила також поширюються на іноземних перевізників, які здійснюють продаж перевезень на території України, у частині обов'язкового інформування пасажирів у розмірі, встановленому в розділі XXVI цих Правил.
Окончательный вариант
Глава 1. Загальні умови перевезення
1. Ці Правила застосовуються до будь-якого міжнародного або внутрішнього перевезення пасажирів або багажу, яке здійснюється повітряним судном за плату або по найму, а також до перевезень повітряним транспортом, що здійснюються авіаперевізником безкоштовно.
2. Ці Правила також поширюються на іноземних перевізників, які здійснюють продаж перевезень на території України, у частині обов'язкового інформування пасажирів згідно з розділом XXХІ цих Правил.
------------
Предварительный вариант
4.2.1. Ці Правила застосовуються до будь – якого міжнародного або внутрішнього перевезення пасажирів або багажу, яке здійснюється повітряним судном за плату або по найму, а також до перевезень повітряним транспортом, що здійснюються авіаперевізником безоплатно.
4.2.2. Іноземний авіаперевізник, який здійснює діяльність в Україні, зобов’язаний проінформувати компетентний орган державного управління в сфері цивільної авіації про власні правила та вимоги, якими визначаються типові умови здійснення авіаційних перевезень пасажирів, багажу, вантажу, пошти. Компетентний орган державного управління в сфері цивільної авіації має право своїм рішенням вимагати від іноземного авіаперевізника привести такі правила і вимоги у відповідність до норм законодавства та авіаційних правил України. У разі їх невідповідності чинному законодавству такі правила і вимоги не є обов’язковими для контрагентів авіаперевізника.
Правила також поширюються на іноземних перевізників, які здійснюють продаж перевезень на території України, у частині обов'язкового інформування пасажирів у розмірі, встановленому в розділі XXVI цих Правил.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
...и зарегестрированных в Украине !Коржик писав:Странно. Вентилировал вопрос с компетентными людьми: все-таки речь шла о всех авиакомпаниях вылетающих из Украины. Правда там вопрос по БТ был.
- Master & Commander
- Airbus A318
- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 січня 2013, 09:18
- Звідки: Киев, Украина
- Контактна інформація:
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
http://korrespondent.net/business/compa ... -perevozok
В Украине вступили в силу новые правила воздушных перевозок
18 января 2013 | Новости компаний
Министерство юстиции 28 декабря 2012 года зарегистрировало решение Министерства инфраструктуры о введении новых Правил воздушных перевозок пассажиров и багажа, который вступает в силу с момента его опубликования.
Новый регламент аэроперевозок должен гарантировать приведение стандартов и норм обслуживания пассажиров и багажа в соответствие с требованиями законодательства и международных норм.
Таким образом, новыми правилами, в частности, предусматривается, что пассажиры бизнес-класса в аэропорту должны проходить регистрацию на отдельной стойке, а при отсутствии такой возможности - регистрироваться в первую очередь. Кроме того, такие пассажиры доставляются в самолет на отдельном автобусе.
В салоне самолета перевозчик должен бесплатно предоставлять прохладительные напитки в количестве 100 мл на каждый час полета, а при отсутствии питания - 150 мл на каждый час полета. При этом с 15 апреля по 14 октября норма выдачи прохладительных напитков увеличивается до 150 мл. Регламент предусматривает, что прохладительные напитки выдаются за 20 минут до и через 25 минут после предоставления услуг питания.
В свою очередь, горячее питание подается через 1-1,5 часа после взлета. При этом горячее питание предоставляется перевозчиком согласно установленных им норм.
Кроме того, последний может задержать или отменить рейс как по коммерческим причинам, так и по причинам, которые не зависят от него.
В случае задержки рейса авиаперевозчик должен самостоятельно или через наземные службы информировать пассажиров средствами в аэропорту отправления каждые 30 минут о приблизительном времени задержки рейса и ожидаемом времени его отправления.
В случае задержки более разумных сроков или отмены рейса перевозчик не позднее чем через 12 часов после отправления задержанного рейса или принятия решения об отмене рейса должен уведомить уполномоченный орган по вопросам гражданской авиации о причинах задержки (отмены) рейса и сервисе, которое было предоставлено пассажирам во время задержки или отмены рейса.
Также новые нормы воздушных перевозок определяют, что пассажиры регулярных и чартерных рейсов, которым отказано в перевозке против их воли или рейс которых отменен или задержан, имеют право на компенсацию при условии, что пассажир имеет подтвержденное бронирование на соответствующий рейс и присутствует для прохождения регистрации во время, предусмотренное правилами перевозчика.
Однако, к пассажирам, которые путешествуют бесплатно или по сниженной стоимости, не применяется порядок компенсации. При этом на компенсацию имеют право пассажиры, которые получили билеты согласно программе перевозчика для часто летающих пассажиров.
В случае отмены рейса и продолжения поездки другим рейсом или по другому маршруту, авиаперевозчик обязан бесплатно предоставить пассажиру питание и прохладительные напитки соразмерно времени ожидания нового рейса, места в гостинице в случаях, если пассажирам приходится ждать отправления в течение одной или более ночей, наземный трансфер по маршруту аэропорт - отель - аэропорт, два телефонных звонка, предоставить возможность отправить факс-сообщение или сообщение электронной почтой, если для этого есть технические условия аэропорта.
Как сообщалось, что в конце декабря 2012 года крупнейший в Украине авиаперевозчик, авиакомпания АэроСвит, подала в Хозяйственный суд Киевской области заявление о банкротстве. В руководстве компании заявили, что речь идет о реформировании, и санация не помешает выполнять взятые на себя обязательства.
Напомним, что в настоящее время компания испытывает трудности с обслуживанием в ряде международных аэропортов, были отменены рейсы по всему миру. При этом авиаперевозчик считает, что в отказе аэровокзалов обслуживать компанию виноваты интернет-СМИ, которые называют ее банкротом.
По материалам УНИАН
В Украине вступили в силу новые правила воздушных перевозок
18 января 2013 | Новости компаний
Министерство юстиции 28 декабря 2012 года зарегистрировало решение Министерства инфраструктуры о введении новых Правил воздушных перевозок пассажиров и багажа, который вступает в силу с момента его опубликования.
Новый регламент аэроперевозок должен гарантировать приведение стандартов и норм обслуживания пассажиров и багажа в соответствие с требованиями законодательства и международных норм.
Таким образом, новыми правилами, в частности, предусматривается, что пассажиры бизнес-класса в аэропорту должны проходить регистрацию на отдельной стойке, а при отсутствии такой возможности - регистрироваться в первую очередь. Кроме того, такие пассажиры доставляются в самолет на отдельном автобусе.
В салоне самолета перевозчик должен бесплатно предоставлять прохладительные напитки в количестве 100 мл на каждый час полета, а при отсутствии питания - 150 мл на каждый час полета. При этом с 15 апреля по 14 октября норма выдачи прохладительных напитков увеличивается до 150 мл. Регламент предусматривает, что прохладительные напитки выдаются за 20 минут до и через 25 минут после предоставления услуг питания.
В свою очередь, горячее питание подается через 1-1,5 часа после взлета. При этом горячее питание предоставляется перевозчиком согласно установленных им норм.
Кроме того, последний может задержать или отменить рейс как по коммерческим причинам, так и по причинам, которые не зависят от него.
В случае задержки рейса авиаперевозчик должен самостоятельно или через наземные службы информировать пассажиров средствами в аэропорту отправления каждые 30 минут о приблизительном времени задержки рейса и ожидаемом времени его отправления.
В случае задержки более разумных сроков или отмены рейса перевозчик не позднее чем через 12 часов после отправления задержанного рейса или принятия решения об отмене рейса должен уведомить уполномоченный орган по вопросам гражданской авиации о причинах задержки (отмены) рейса и сервисе, которое было предоставлено пассажирам во время задержки или отмены рейса.
Также новые нормы воздушных перевозок определяют, что пассажиры регулярных и чартерных рейсов, которым отказано в перевозке против их воли или рейс которых отменен или задержан, имеют право на компенсацию при условии, что пассажир имеет подтвержденное бронирование на соответствующий рейс и присутствует для прохождения регистрации во время, предусмотренное правилами перевозчика.
Однако, к пассажирам, которые путешествуют бесплатно или по сниженной стоимости, не применяется порядок компенсации. При этом на компенсацию имеют право пассажиры, которые получили билеты согласно программе перевозчика для часто летающих пассажиров.
В случае отмены рейса и продолжения поездки другим рейсом или по другому маршруту, авиаперевозчик обязан бесплатно предоставить пассажиру питание и прохладительные напитки соразмерно времени ожидания нового рейса, места в гостинице в случаях, если пассажирам приходится ждать отправления в течение одной или более ночей, наземный трансфер по маршруту аэропорт - отель - аэропорт, два телефонных звонка, предоставить возможность отправить факс-сообщение или сообщение электронной почтой, если для этого есть технические условия аэропорта.
Как сообщалось, что в конце декабря 2012 года крупнейший в Украине авиаперевозчик, авиакомпания АэроСвит, подала в Хозяйственный суд Киевской области заявление о банкротстве. В руководстве компании заявили, что речь идет о реформировании, и санация не помешает выполнять взятые на себя обязательства.
Напомним, что в настоящее время компания испытывает трудности с обслуживанием в ряде международных аэропортов, были отменены рейсы по всему миру. При этом авиаперевозчик считает, что в отказе аэровокзалов обслуживать компанию виноваты интернет-СМИ, которые называют ее банкротом.
По материалам УНИАН
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Вот почему-то продублировали то. что и так было ранее. А вот интересный момент забыли
Іноземний авіаперевізник, який провадить діяльність в Україні, зобов’язаний поінформувати уповноважений орган з питань цивільної авіації про свої правила та вимоги, якими визначаються умови здійснення повітряних перевезень пасажирів, багажу, та привести їх у відповідність із вимогами законодавства України, у тому числі цих Правил.
Т.е. Wizz Air Hungary, Air Arabia, Air Baltic теперь должны будут включать стоимость багажа в билет автоматом.
Іноземний авіаперевізник, який провадить діяльність в Україні, зобов’язаний поінформувати уповноважений орган з питань цивільної авіації про свої правила та вимоги, якими визначаються умови здійснення повітряних перевезень пасажирів, багажу, та привести їх у відповідність із вимогами законодавства України, у тому числі цих Правил.
Т.е. Wizz Air Hungary, Air Arabia, Air Baltic теперь должны будут включать стоимость багажа в билет автоматом.
Глава 2. Норми безкоштовного перевезення багажу
1. Пасажир має право на провезення свого багажу без додаткової оплати в межах норм, встановлених перевізником.
2. Норми безкоштовного провезення зареєстрованого багажу встановлюються перевізником залежно від типу літака, класу обслуговування та зони польоту і не можуть бути менше ніж:
за поштучною концепцією - 1 місце багажу вагою не більше ніж 23 кг (50 футів) з розмірами місця (сума довжини, ширини, висоти) 158 см (62 дюйми);
за ваговою концепцією - 15 кг з розмірами кожного місця за сумою трьох вимірів не більше ніж 158 см.
3. Пасажир має право перевезти безоплатно понад норму безкоштовного провезення багажу предмети, які він тримає при собі і не поклав до багажу, зокрема дамська і чоловіча сумки, папка для паперу, пальто або плащ, жакет, парасолька або палиця, друковані видання для читання під час польоту, харчування для дитини, що необхідне під час польоту, дитяча дорожня люлька (за наявності малюка віком до 1 року), прогулянковий дитячий візок, складена інвалідна коляска та/або милиці. Загальна вага предметів, за винятком інвалідної коляски, не повинна перевищувати 5 кг.
4. Перевізник має право розширити перелік та загальну вагу предметів, які перевозяться безоплатно понад норму безкоштовного провезення багажу.
5. Норми безкоштовного провезення багажу не поширюються на:
речі пасажирів незалежно від їх найменування, габарити яких не відповідають розмірам, наведеним у пункті 2 цієї глави;
речі пасажира, які не покладені у валізи, сумки, короби, незалежно від їх найменування та призначення вагою одного місця понад 23 кг;
телевізори, магнітофони, радіоприймачі вагою одного місця понад 10 кг;
квіти, саджанці рослин, харчову зелень, сушені рослини, гілля дерев та кущів загальною вагою понад 5 кг;
кореспонденцію, яка супроводжується фельд’єгерями;
тварин (свійських або диких), птахів, бджіл та іншу живність, за винятком собаки-поводиря, який супроводжує сліпого.
6. Перевізник має право розширити перелік речей, на які не поширюються норми безкоштовного провезення багажу.
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
Покупал сегодня билеты у Болтиков, багаж все еще был опционален
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Правила перевозки пассажиров в Украине
А можно ссылку на новый кодекс? Там ничего не напридумывали с компенсациями за задержку\отмену рейса?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей