Скоростные поезда в Украине
Re: Скоростные поезда в Украине
Ти вневнений, що до Ковеля? Сторінка бронювання не бачить рейсів між Чернівцями і Ковелем взагалі.
А в цілому, могли б уже і до Хелма дотягти, хоча по часу їхати з Чернівців в Хелм було б ще тією пригодою
А в цілому, могли б уже і до Хелма дотягти, хоча по часу їхати з Чернівців в Хелм було б ще тією пригодою
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11283
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Вони його то продовжують, то відміняють. Мені важко слідкувати за всіма змінами.
- v_volf
- A380
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 02 червня 2012, 12:09
- Звідки: HRK / YVR
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Про систему, що підтримує два стандарти колії.
Re: Скоростные поезда в Украине
Не впевнений, що релевантна гілка для новини з сайту Єдиний залізничний квиток із України до Праги RegioJet: чому його не варто купувати, але потрібне уточнення, про що саме йдеться вкінці
Моя колега приїхала нічним сплячим поїздом з невеликою затримкою. Паспортний контроль зайняв трохи часу. В результаті вона вийшла з паспортного контролю близько 7:50. У неї був квиток на поїзд Інтерсіті до Кракова, який відправлявся в 7:40. І він відправився вчасно, бо вона застала уже порожню платформу
Якщо мається на увазі, що в Польщі поїзди чекають українські поїзди, що запізнюються - то це не завжди правда. Моя поїздка 5 червня показала, що поїзди в Польщі не чекають пасажирів.У Перемишлі поїзди чекатимуть на всіх пасажирів незалежно від того, які квитки вони купили. Якщо один потяг затримається, другий не відправиться за розкладом, доки не прибуде потяг, що спізнюється. «Це вже перевірено», — зазначає Олександр Шелегеда.
Моя колега приїхала нічним сплячим поїздом з невеликою затримкою. Паспортний контроль зайняв трохи часу. В результаті вона вийшла з паспортного контролю близько 7:50. У неї був квиток на поїзд Інтерсіті до Кракова, який відправлявся в 7:40. І він відправився вчасно, бо вона застала уже порожню платформу
Re: Скоростные поезда в Украине
Те, що ви цитуєте, має величезний підзаголовок: Стикування поїздів RegioJet та Укрзалізниці. Інтерсіті до Кракова це RegioJet?Igoresha писав: ↑10 липня 2023, 12:16 Не впевнений, що релевантна гілка для новини з сайту Єдиний залізничний квиток із України до Праги RegioJet: чому його не варто купувати, але потрібне уточнення, про що саме йдеться вкінціЯкщо мається на увазі, що в Польщі поїзди чекають українські поїзди, що запізнюються - то це не завжди правда. Моя поїздка 5 червня показала, що поїзди в Польщі не чекають пасажирів.У Перемишлі поїзди чекатимуть на всіх пасажирів незалежно від того, які квитки вони купили. Якщо один потяг затримається, другий не відправиться за розкладом, доки не прибуде потяг, що спізнюється. «Це вже перевірено», — зазначає Олександр Шелегеда.
Моя колега приїхала нічним сплячим поїздом з невеликою затримкою. Паспортний контроль зайняв трохи часу. В результаті вона вийшла з паспортного контролю близько 7:50. У неї був квиток на поїзд Інтерсіті до Кракова, який відправлявся в 7:40. І він відправився вчасно, бо вона застала уже порожню платформу
Re: Скоростные поезда в Украине
Що стосується стикування польських потягів та УЗ. Друг так само запізнився та написав статтю:
Перетинаючи кордон потягом часто трапляються ситуації, що через проходження митного та прикордонного контролю пасажири запізнюються на наступний рейс. Та чи знаєте ви, що квиток можна цілком безкоштовно відновити?
https://inpoland.net.pl/novosti/dovgo-p ... vidnoviti/
Перетинаючи кордон потягом часто трапляються ситуації, що через проходження митного та прикордонного контролю пасажири запізнюються на наступний рейс. Та чи знаєте ви, що квиток можна цілком безкоштовно відновити?
https://inpoland.net.pl/novosti/dovgo-p ... vidnoviti/
Re: Скоростные поезда в Украине
Не зовсім розумію про вибір полиці в укр сегменті. Там же ІС потяг.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Цікавий документ зі стратегією післявоєнної інтеграції залізниць України та Молдови до простору 1435 мм.
https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf
tl;dr основні тези
https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf
tl;dr основні тези
- загальна вартість лише будівництва колій — близько 12 млрд євро, це не враховуючи оновлення рухомого складу
- будувати треба практично нові колії, але паралельно старим трасам де це можливо; варто спиратися на іспанський досвід
- пріоритет на лініях 1435 мм — пасажирське та швидкісне вантажне сполучення (контейнери), важке карго та повільне між- і приміське сполучення лишається на 1520 мм
- три етапи інтеграції мережі — спочатку ЄС–Львів, потім Львів–Київ, а наостанок Харків з Дніпром; паралельно будується лінія з Одеси на ЄС через Молдову
- це лише стратегія «як варто робити», грошей на неї нема і цільової програми теж нема
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Дякую! Цікава інформація. Але, навіть як для стратегії, на яку нема грошей, маю серйозне питання. За цією картою швидкісне сполучення отримають лише кілька великих українських міст. Якщо будувати нову лінію, то на мою думку лінія Львів-Київ має проходити через якомога більше обласних центрів: або Тернопіль-Хмельницький-Вінниця, або хоча б Тернопіль-Житомир. Інакше по-перше значна кількість людей не матиме доступу до швидкісного сполучення, а по-друге буде важче наповнювати потяги. Навіть якщо вкласти в колію треба буде більше. Плюс абсолютно необхідне поєднання регіонів з Києвом, а не тільки з ЄС, тобто лінія Одеса-Київ (наприклад через Вінницю).artml писав: ↑13 липня 2023, 20:38 Цікавий документ зі стратегією післявоєнної інтеграції залізниць України та Молдови до простору 1435 мм.
https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf
tl;dr основні тези
backbone.png
- загальна вартість лише будівництва колій — близько 12 млрд євро, це не враховуючи оновлення рухомого складу
- будувати треба практично нові колії, але паралельно старим трасам де це можливо; варто спиратися на іспанський досвід
- пріоритет на лініях 1435 мм — пасажирське та швидкісне вантажне сполучення (контейнери), важке карго та повільне між- і приміське сполучення лишається на 1520 мм
- три етапи інтеграції мережі — спочатку ЄС–Львів, потім Львів–Київ, а наостанок Харків з Дніпром; паралельно будується лінія з Одеси на ЄС через Молдову
- це лише стратегія «як варто робити», грошей на неї нема і цільової програми теж нема
Re: Скоростные поезда в Украине
Дійсно цікаві плани.
Думаю, північна гілка орієнтована більше на швидкісне експрес-сполучення Київ-Варшава та переміщення вантажів. З точки зору європейців, напевно їм дійсно немає сенсу прокладати залізницю через усі наші великі обласні центри, якщо ціль - поєднати 2 столиці швидкісним рухом. Все ж 1520 мм лишиться на своєму місці.
Але з огляду на те, що нещасні кілька десятків км колії 1435 мм не можуть дотягти до Львова, у мене є серйозні сумніви щодо можливості реалізації такого рівня інфраструктурний проект, навіть якщо буде готовність європейців інвестувати гроші (як мінімум, вважаю, що на лінію через Львів на Київ донорські гроші знайти реально)
Думаю, північна гілка орієнтована більше на швидкісне експрес-сполучення Київ-Варшава та переміщення вантажів. З точки зору європейців, напевно їм дійсно немає сенсу прокладати залізницю через усі наші великі обласні центри, якщо ціль - поєднати 2 столиці швидкісним рухом. Все ж 1520 мм лишиться на своєму місці.
Але з огляду на те, що нещасні кілька десятків км колії 1435 мм не можуть дотягти до Львова, у мене є серйозні сумніви щодо можливості реалізації такого рівня інфраструктурний проект, навіть якщо буде готовність європейців інвестувати гроші (як мінімум, вважаю, що на лінію через Львів на Київ донорські гроші знайти реально)
Re: Скоростные поезда в Украине
Чем больше ВСМ проходит по городам тем дороже она становится, надо будет буквально сносить кварталы чтобы пройти через центр или строить вокзал на окраине что сделает его еще менее полезным...
Re: Скоростные поезда в Украине
Так регіони будуть поєднанні з Києвом старою колією.Sentry писав: ↑14 липня 2023, 03:25Дякую! Цікава інформація. Але, навіть як для стратегії, на яку нема грошей, маю серйозне питання. За цією картою швидкісне сполучення отримають лише кілька великих українських міст. Якщо будувати нову лінію, то на мою думку лінія Львів-Київ має проходити через якомога більше обласних центрів: або Тернопіль-Хмельницький-Вінниця, або хоча б Тернопіль-Житомир. Інакше по-перше значна кількість людей не матиме доступу до швидкісного сполучення, а по-друге буде важче наповнювати потяги. Навіть якщо вкласти в колію треба буде більше. Плюс абсолютно необхідне поєднання регіонів з Києвом, а не тільки з ЄС, тобто лінія Одеса-Київ (наприклад через Вінницю).artml писав: ↑13 липня 2023, 20:38 Цікавий документ зі стратегією післявоєнної інтеграції залізниць України та Молдови до простору 1435 мм.
https://transport.ec.europa.eu/system/f ... system.pdf
tl;dr основні тези
backbone.png
- загальна вартість лише будівництва колій — близько 12 млрд євро, це не враховуючи оновлення рухомого складу
- будувати треба практично нові колії, але паралельно старим трасам де це можливо; варто спиратися на іспанський досвід
- пріоритет на лініях 1435 мм — пасажирське та швидкісне вантажне сполучення (контейнери), важке карго та повільне між- і приміське сполучення лишається на 1520 мм
- три етапи інтеграції мережі — спочатку ЄС–Львів, потім Львів–Київ, а наостанок Харків з Дніпром; паралельно будується лінія з Одеси на ЄС через Молдову
- це лише стратегія «як варто робити», грошей на неї нема і цільової програми теж нема
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Конечно дороже. Но разве смысл ВСМ не в том, чтобы ею могли пользоваться максимум пассажиров? Так можно действительно и в Киеве и Львове построить вокзалы в пригородах, еще дешевле будет. Имхо, проблемой ВСМ будет не только ее построить, но и окупить хотя бы текущие расходы. Если брать за пример Испанию, то там долгое время поездов было относительно мало из-за высокой цены. И только с введением лоу костов в последние несколько лет, количество рейсов выросло в разы.
В случае Украины, строить ВСМ Львов-Киев по северу конечно будет дешевле, но вот поддерживать будет сложнее (намного меньше пассажиров), и экономический эффект будет намного ниже, в сравнении с южным маршрутом. Даже если в Виннице, Хмельницком, Тернополе не заводить линию в центр, а ограничиться вокзалом на окраине, это точно будет намного лучше, чем северный маршрут. Иначе рискуем иметь 3-4 ежедневных пары рейсов на всю ВСМ между Киевом и Львовом, так даже на текущие расходы не наберется.
Але ж як для комфорту, так і для економіки краще, коли між містами можна переміщатися вдвічі швидше. Це точно підвищить пов'язаність областних центрів і з Києвом, і з Львовом, і покращить їх інвестиційну привабливість.
Треба рахувати, але я не думаю, що витрати на північний та південний шлях відрізняються настільки сильно, наскільки відрізняється потенційне охоплення пасажирів.
Це все актуально, якщо ми будуємо швідкісну колію для себе. Якщо її будують європейці, з єдиною метою, щоб з України до ЄС можна було пошвидше доїхати, то можна і без Київ-Львів обійтися. Але все одно довго буде залізницею, окрім як з Західної України.
Re: Скоростные поезда в Украине
Документ гласит, что для грузов тоже. Любое упрощение или ускорение приводит к росту товарооборота. И при наличии евроколеи использовать ее будут на максимум.The 1435mm gauge system would focus on higher speed transportation (international
passenger, IC, and container/platform wagon freight), with the 1520mm system catering for
lower-speed transport (local and regional passenger traffic and heavy bulk)
Re: Скоростные поезда в Украине
Я погортав детальніше документ і не знайшов ніде згадки про те, що це має бути високошвидкісна залізниця. Документ скоріше досліджує доступні опції розвитку мережі колій 1435 мм, серед яких різні комбінації подвійних колій, конверсія 1520 на 1435, будівництво нових колій і т.д. В документі для різних опцій іноді зазначається обмеження по швидкості (до однієї із опцій це 180 км/г за досвідом Іспанії).
Тому я думаю, що з точки зору цього аналітичного документу ціль стояла знайти оптимальний шлях приєднання України до мережі 1435 мм, а не розробити найшвидші методи дістатися польських чи європейських міст
Тому я думаю, що з точки зору цього аналітичного документу ціль стояла знайти оптимальний шлях приєднання України до мережі 1435 мм, а не розробити найшвидші методи дістатися польських чи європейських міст
Re: Скоростные поезда в Украине
Де функція "лайк"? Igoresha тримай!
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей