Очень даже серьезно) только я до этого 3го уровня и так общался с техподдержкой по украинскому номеру и решал свои вопросы например по Италии в 20м, да и месяц назад тоже.
Booking.com (отели) - отзывы
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Также повысили до 3 уровня. И также не заметил особых скидок по отелям в которых останавливался ранее. Техподдержка Букинга нужна была редко, но как то никогда с ними не складывались отношения. Проще было решать вопросы напрямую через сами отели
- denya24
- A380
- Повідомлень: 1117
- З нами з: 27 березня 2019, 17:27
- Звідки: HRK, IEV, LCY
- Контактна інформація:
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Интересно, и где найти номер букинга, ещё и украинскую поддержку? На сайте в упор не нахожу
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Сейчас у меня еще открытый кейс с Агодой. ( в принципе, один холдинг с Букингом). Забронировал и полностью! оплатил номер (невозвратная бронь). Приехал в отель - вашей брони нет - пнх. Телефона Агоды на сайте нет - от слова совсем. При чем это не моя слепота, подключил консьержа монобанка и визы, чтоб они нашли телефон. Какой-то телефон они нашли, но с автоответчиком - звоните в рабочее время (при этом время было рабочее). На сайте только чат с ботом. В итоге до поддержки никак не удалось достучаться ни мне, ни двум консьержам. Забронировал по новой номер.
Сейчас в процессе решения этой проблемы. Опишу по факту.
Сейчас в процессе решения этой проблемы. Опишу по факту.
- denya24
- A380
- Повідомлень: 1117
- З нами з: 27 березня 2019, 17:27
- Звідки: HRK, IEV, LCY
- Контактна інформація:
Re: Booking.com (отели) - отзывы
У меня с агодой было где-то 5-6 успешных бронирований (с полной предоплатой), проблем, к счастью, не возникало.
Но спасибо за отзыв, не знал, что у них такой "саппорт"
Но спасибо за отзыв, не знал, что у них такой "саппорт"
Re: Booking.com (отели) - отзывы
У меня с ними было десятки бронирований и даже в карантинный период статус Vip Gold с какими-то плюшками. Раньше не приходилось в саппорт обращаться. Как только закрою этот кейс расскажу, как удалось разрешить проблему и что получилось или не получилось с них выбить.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
В Тіруванантапурамі в грудні не заселили в заброньований OYO. На ресепшені розгубились, коли побачили мій паспорт. Кудись телефонували. Потім заявили, що для іноземців процедура заселення дуже складна і вони не хочуть цим займатись, і що я можу вже піти ))) На всі мої питання стафф просто зробив вигляд, що мене в приміщенні вже нема. При цьому власна система OYO не переймаючись моїм громадянством кілька тижнів бомбардувала мене вимогами передплатити стей. Я пробував - добре, що платіж з картки не пройшов. З інтернетом і зв'язком у мене була біда, тож прийшлося побігати по місту в пошуках житла. Це була субота і всі нормальні готелі були або "фуль", або коштували неадекватних грошей. Знайшов такий собі готель, заселився, написав в підтримку букінга і відмінив бронювання, бо через пару годин мали списати кошти за no show (в готелі скасовувати бронювання відмовились).
Букінг відповів через годину-дві. Переписка звелася до того, що вони вибачаються, але реально чимось допомогти вже не зможуть і що краще було б мені їм дзвонити прямо з ресепшена при виникнені проблеми. Пообіцяли прослідкувати, щоб така ситуація більше не повторилася.
OYO (мережа) після закінчення періоду вже скасованого бронювання писав в месенджер букінга і просив відгук. Написав їм, що я думаю. Також вибачалися і обіцяли провести бесіду з персоналом.
Зараз от перевірив, і конкретно цього помешкання на букінгу вже не бачу. Невідомо, хто тут постарався: букінг, OYO, чи сам готель.
Букінг відповів через годину-дві. Переписка звелася до того, що вони вибачаються, але реально чимось допомогти вже не зможуть і що краще було б мені їм дзвонити прямо з ресепшена при виникнені проблеми. Пообіцяли прослідкувати, щоб така ситуація більше не повторилася.
OYO (мережа) після закінчення періоду вже скасованого бронювання писав в месенджер букінга і просив відгук. Написав їм, що я думаю. Також вибачалися і обіцяли провести бесіду з персоналом.
Зараз от перевірив, і конкретно цього помешкання на букінгу вже не бачу. Невідомо, хто тут постарався: букінг, OYO, чи сам готель.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
А як давно сабж перестав пропонувати житло у Криму?
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Описал в теме Агоды viewtopic.php?f=16&t=803&p=272316#p272316
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Якщо не брати до уваги ціни для мобільних пристроїв - найвигідніше бронювати через "Миттєва знижка 10% від Booking.com та Mastercard при оплаті преміальною карткою"?
Справді виходить 10% знижки.
І ще - якщо оплатити непреміальною карткою - все гаразд?
А якщо не мати в акаунті преміальної картки - теж працює?
Справді виходить 10% знижки.
І ще - якщо оплатити непреміальною карткою - все гаразд?
А якщо не мати в акаунті преміальної картки - теж працює?
- Дон Себастьян
- Airbus A318
- Повідомлень: 72
- З нами з: 23 січня 2017, 10:37
- Контактна інформація:
Re: Booking.com (отели) - отзывы
еще 10% настоящими деньгами возвращают если букать через кешбек програмы "мастеркард бильше", при чём после брони этот кэшбек нигде не светиться в букинге кажется что не сработала ссылка при переходе от партнёра, но через 60 дней после выезда появляеться и еще через пару дней капает на карту.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
- на малих сумах не 10%, а меншеДон Себастьян писав: ↑20 січня 2022, 20:02 еще 10% настоящими деньгами возвращают если букать через кешбек програмы "мастеркард бильше", при чём после брони этот кэшбек нигде не светиться в букинге кажется что не сработала ссылка при переходе от партнёра, но через 60 дней после выезда появляеться и еще через пару дней капает на карту.
- кешбек зразу видно у квитанції бронювання
І, справді, іноді може не підпасти під правила програми і не буде виплачений, хоча у квитанції є.
А тут зразу бронюєш зі знижкою 10%. Щоправда, на деякій кількості готелів не працює і платити треба зразу (комусь це може бути невигідно), тобто, при скасуванні можна втратити на курсі.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Рекомендую перед бронюванням зі знижкою 10% від мастеркард дивитись ціни на готелі в браузері на телефоні без реферального посилання. При чому на Самсунгах варто дивитись і в Samsung браузері і в Chrome.
Вже кілька разів стикався з тим, що ціни з 10% знижкою від мастеркард вищі за звичайні браузерні.
Вже кілька разів стикався з тим, що ціни з 10% знижкою від мастеркард вищі за звичайні браузерні.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Как-то прошло мимо нашего форума. Букинг перевел свой штат поддержки в аутсосринговую компанию Мажорель. https://old.reddit.com/r/antiwork/comme ... le_around/
Сейчас по ссылке удален сам текст, но остались комменты.
В целом, ожидаю от этого снижение стандартов обслуживания.
Сейчас по ссылке удален сам текст, но остались комменты.
В целом, ожидаю от этого снижение стандартов обслуживания.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Букінг перестав працювати в Україні?
Re: Booking.com (отели) - отзывы
працює:
Поїздки в Україну
На цій території відбувається збройний конфлікт, який може становити підвищену загрозу для безпеки гостей і місцевого населення та їхніх прав людини. Для прийняття зваженого рішення щодо поїздки, будь ласка, ознайомтеся з рекомендаціями вашого уряду щодо подорожей до цього регіону.
З 1 березня 2022 року діятимуть вибрані вами правила скасування. Ми радимо бронювати варіант із безкоштовним скасуванням на випадок, якщо ваші плани зміняться.
Поїздки в Україну
На цій території відбувається збройний конфлікт, який може становити підвищену загрозу для безпеки гостей і місцевого населення та їхніх прав людини. Для прийняття зваженого рішення щодо поїздки, будь ласка, ознайомтеся з рекомендаціями вашого уряду щодо подорожей до цього регіону.
З 1 березня 2022 року діятимуть вибрані вами правила скасування. Ми радимо бронювати варіант із безкоштовним скасуванням на випадок, якщо ваші плани зміняться.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей