Полтава аэропорт (IATA: PLV)
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Справедливости ради, Полтава - один из тех областных центров, которые достаточно быстро, удобно и комфортно сообщаются с крупными аэропортами: Киевом и Харьковом при помощи ИС+. Мало каким еще городам настолько повезло иметь столько быстрых и современных поездов в 2 крупных аэропорта рядом.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Некоторые инфраструктурные решения не есть прямо экономически выгодными. Но в более широком масштабе играют большую роль. Будь-то экология, диверсификация и снижение нагрузки на дорожную инфраструктуру или прочие факторы.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
А после введения скидок аэропорты стали убыточными?
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Где это я говорил такое?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Вы пишите про дотации, но аэропорт зарабатывает и если не ошибаюсь прибыль растёт с каждым годом. А скидки позволяют АК открыть больше рейсов, что даёт больше вариантов для перелётов и создаёт дополнительные рабочие места и бизнес в стране.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Аэропорты зарабатывают. Но снижение заданной стоимости пользования чем-либо - по сути субсидирование (будь-то прямые компенсации за привезённыз пасажиров, будь-то скидки).
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Сьогодні, 21 жовтня відбулося підписання меморандуму про співпрацю між Полтавським обласним комунальним підприємством «Аеропорт-Полтава» та ТОВ «Амбрелла груп». Це болгарська компанія, яка має інвесторів, зацікавлених у співпраці з летовищем.
Через вантажний термінал планують приймати різні вантажі, серед них обладнання для нафтогазової галузі, електроніку та багато іншого.
Як каже Тарас Шебедюк, це покращить логістику доставки, адже нині аеропорт "Бориспіль" перевантажений, на розмитнення іде від 4 до 6 діб, тоді як може бути 6 годин.
Отже, планують, що полтавський аеропорт перебере на себе функції пункту в центрі України, через який зможуть доставляти вантаж різні компанії з багатьох країн світу.
http://kolo.news/category/vlada/16681
Через вантажний термінал планують приймати різні вантажі, серед них обладнання для нафтогазової галузі, електроніку та багато іншого.
Як каже Тарас Шебедюк, це покращить логістику доставки, адже нині аеропорт "Бориспіль" перевантажений, на розмитнення іде від 4 до 6 діб, тоді як може бути 6 годин.
Отже, планують, що полтавський аеропорт перебере на себе функції пункту в центрі України, через який зможуть доставляти вантаж різні компанії з багатьох країн світу.
http://kolo.news/category/vlada/16681
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
В Сумах та Севастополі у 2011 вже будували...
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Возможно, не все слышали, но в Полтаве есть и такой музей
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Вроде еще не говорили про сайт порта,
Всё конечно очень просто на сайте.
https://aeroport.poltava.ua/
Всё конечно очень просто на сайте.
https://aeroport.poltava.ua/
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Сюжет от 22 07 2020
Єдитний прибуток аеропорт "Полтава" отримує тільки від літньої школи "Кондор"
Єдитний прибуток аеропорт "Полтава" отримує тільки від літньої школи "Кондор"
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
785 млн грн і польоти в Іспанію та Ізраїль: облрада готується прийняти оновлену Програму розвитку аеропорту «Полтава»
Після оновлення з полтавського аеропорту відправлятимуть літаки по Україні, у Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Іспанію, Польщу, Литву та Грузію — на це потрібно витратити 785 млн грн впродовж наступних трьох років
Тиждень тому Полтавська ОДА опублікувала новий проект Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава», розрахований на 2021-2023 роки. Область знову розраховує на понад 70% фінансування з держави й анонсує внутрішні рейси до Києва, Львова й Одеси, а також міжнародні — у Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Іспанію, Польщу, Литву та Грузію.
Нагадаємо, попередня версія програми діяла з 2017-го по 2020-й роки. За цей час на відновлення аеропорту планували витратити 350 млн грн, з яких 270 млн — з держбюджету. Жодної копійки держава так і не нарахувала, тому область власними коштами відремонтувала будівлю аеровокзалу, руліжну доріжку та перон, підлатала злітно-посадкову смугу, улаштувала міжнародний пункт пропуску та придбала частину спецтехніки й обладнання. На все це витратили 84,8 млн грн.
На якийсь час це навіть дозволило «розморозити» аеропорт. У березні 2019-го Полтави почали відправляти чартерні рейси в Анталію та Шарм-Ель-Шейх. Але «запалу» вистачило тільки на 3 місяці. Вже після перших польотів авіаперевізник SkyUp зрозумів, що злітно-посадкова смуга у недостатньо задовільному стані для його літаків. До 20 червня чартери виконували менші літаки авіакомпаній-партнерів, а потім рейси зупинили.
За останні 4 роки Полтава прийняла та відправила 247 літаків, які перевезли 6,5 тис. пасажирів. Найбільше — у 2019 році. Це були як внутрішні рейси з/до Києва, Харкова, Рівного, Запоріжжя, Дніпра, Кропивницького, Кривого Рогу, Житомира, Львова, Вінниці тощо, так і міжнародні — у напрямку Франкфурта, Лондона, Лісабона, Баку, Шарм-Ель-Шейху, Анталії, Бидгоща, Відня тощо. 56 рейсів було здійснено й у 2020 році. Більшість з них були всередині країни, але також аеропорт прийняв 5-х пасажирів з Тель-Авіву. Окрім того, постійно діяла та продовжує функціонувати льотна школа «Кондор», яка виконує у Полтаві навчально-тренувальні польоти.
І хоча область говорила про облаштування в аеропорті duty free, бази вертольотів та вантажного термінала, було зрозуміло, що без якісного ремонту злітної смуги, на відновлення роботи можна не очікувати. На собі це відчув і президент Володимир Зеленський під час візиту у Полтаву 1 вересня. З його слів, під час приземлення він подумав, що це буде остання поїздка у житті. Це надихнуло Зеленського пообіцяти виділити на аеропорт близько півмільярда гривень — за умови гарантій співфінансування від області.
Аби виконати умови, управління інфраструктури та цифрової трансформації оновило прийняту у 2017 році Програму розвитку аеропорту. Її поки не встигли затвердити рішенням облради, але питання мають винести уже найближчої сесії.
Отже, передбачено, що для відновлення роботи аеропорту «Полтава» упродовж наступних 3-х років потрібно витратити 784,5 млн грн. З них 595,3 млн грн має надати держава, 172,5 млн грн — область, 16,7 млн грн — саме підприємство.
Найбільшу частину робіт розробники запланували уже на наступний рік. Переважно, це те, що так і не встигли виконати або замовити під час реалізації програми в останні роки. Зокрема:
Стаття витрат на 2021 рік Орієнтовна
вартість, грн
Коригування проекту реконструкції периметрової огорожі аеропорту 150 000
Реконструкція периметрової огорожі аеропорту 42 300 000
Проект реконструкції штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону 25 000 000
Реконструкція злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону 400 000 000
Виготовлення проекту та заміна світлосистеми злітно-посадкової смуги 60 000 000
Обладнання для освітлення периметру аеродрому 4 000 000
Автоматизований дизельгенератор для резервного живлення світлосистеми 2 000 000
Система посадки повітряних суден 40 000 000
Система метеозабезпечення аеродрому 6 000 000
Об’їзна дорога вздовж периметрової огорожі аеропорту 20 000 000
Пожежний автомобіль для аварійно-рятувальної команди аеропорту 15 000 000
Автомобіль високої прохідності типу пікап для аварійно-рятувальної команди 1 000 000
Деайсер для протильодової обробки повітряних суден 35 000 000
Установка повітряного запуску повітряних суден 8 000 000
Проект та капремонт системи опалення окремих приміщень терміналу 4 500 000
Система реєстрації пасажирів 1 500 000
Ангар для розміщення аварійно-рятувальної станції 5 000 000
Капремонт пожежного автомобіля МАЗ 1 500 000
Разом 670 950 000
Найперше завдання, яке має виконати область — виготовити проектно-кошторисну документацію для злітної смуги. У програмі на це передбачили 25 млн грн, однак, за словами голови Полтавської ОДА Олега Синєгубова, вартість варіюється від 19,5 млн грн до 35 млн грн. При цьому, строк виконання складає 3-6 місяців. Наразі ОДА готується оголосити тендер на виготовлення проекту. Сам же ремонт, за оцінками фахівців, можна провести за 1 рік і 4 місяці, однак, за умови використання сучасних технологій, термін можливо скоротити до 5 місяців.
Загалом наступного року на аеропорт пропонують витратити 684,8 млн грн. більшу частину з них становить внесок держави — 595,3 млн грн. І більше із держбюджету фінансувань не надходитиме. Наступні роки область «підніматиме» аеропорт самостійно. Наприклад, перонний автобус за 17 млн грн купуватимуть уже виключно коштом обласного бюджету. Тобто автобус, який доставлятиме пасажирів до літаків, обійдеться у третину усього бюджету розвитку аеропорту на 2023 рік.
За розрахунками управління інфраструктури та цифрової трансформації, оновлений аеропорт прийматиме та відправлятиме літаки за 10 напрямами, більшість з яких — міжнародні. Найчастіше хочуть здійснювати рейси у Київ — раз на день.
У якості висновку додамо, що в Програмі розвитку аеропорту «Полтава» немає жодного слова про фінансову вигідність проекту. Очевидно, про це не може бути і мови. Цю проблему озвучував і Олег Синєгубов, дорікаючи на «тодішній склад облради», який не розумів, для чого витрачати кошти на відновлення аеропорту, просте утримання якого обходиться у 12-16 млн грн на рік.
Та голова ОДА не має жодного сумніву щодо необхідності такого об’єкту для Полтави і сподівається на лояльність нового складу Полтавської облради. Водночас, озвучувати такі сподівання і прописувати мету програми на 7-ми неповних рядках — трохи дивний підхід. Зрозуміло, що наявність у міста власного аеропорту — це більше питання статусності, аніж економічної вигідності. Однак, заявляючи, що «відкриття внутрішніх та міжнародних регулярних авіарейсів сприятиме реалізації туристичного потенціалу і формуванню її інвестиційної привабливості», варто було б додати хоч якісь прогнозовані дані — хоча б далекоглядні.
Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»
Після оновлення з полтавського аеропорту відправлятимуть літаки по Україні, у Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Іспанію, Польщу, Литву та Грузію — на це потрібно витратити 785 млн грн впродовж наступних трьох років
Тиждень тому Полтавська ОДА опублікувала новий проект Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава», розрахований на 2021-2023 роки. Область знову розраховує на понад 70% фінансування з держави й анонсує внутрішні рейси до Києва, Львова й Одеси, а також міжнародні — у Туреччину, Єгипет, Ізраїль, Іспанію, Польщу, Литву та Грузію.
Нагадаємо, попередня версія програми діяла з 2017-го по 2020-й роки. За цей час на відновлення аеропорту планували витратити 350 млн грн, з яких 270 млн — з держбюджету. Жодної копійки держава так і не нарахувала, тому область власними коштами відремонтувала будівлю аеровокзалу, руліжну доріжку та перон, підлатала злітно-посадкову смугу, улаштувала міжнародний пункт пропуску та придбала частину спецтехніки й обладнання. На все це витратили 84,8 млн грн.
На якийсь час це навіть дозволило «розморозити» аеропорт. У березні 2019-го Полтави почали відправляти чартерні рейси в Анталію та Шарм-Ель-Шейх. Але «запалу» вистачило тільки на 3 місяці. Вже після перших польотів авіаперевізник SkyUp зрозумів, що злітно-посадкова смуга у недостатньо задовільному стані для його літаків. До 20 червня чартери виконували менші літаки авіакомпаній-партнерів, а потім рейси зупинили.
За останні 4 роки Полтава прийняла та відправила 247 літаків, які перевезли 6,5 тис. пасажирів. Найбільше — у 2019 році. Це були як внутрішні рейси з/до Києва, Харкова, Рівного, Запоріжжя, Дніпра, Кропивницького, Кривого Рогу, Житомира, Львова, Вінниці тощо, так і міжнародні — у напрямку Франкфурта, Лондона, Лісабона, Баку, Шарм-Ель-Шейху, Анталії, Бидгоща, Відня тощо. 56 рейсів було здійснено й у 2020 році. Більшість з них були всередині країни, але також аеропорт прийняв 5-х пасажирів з Тель-Авіву. Окрім того, постійно діяла та продовжує функціонувати льотна школа «Кондор», яка виконує у Полтаві навчально-тренувальні польоти.
І хоча область говорила про облаштування в аеропорті duty free, бази вертольотів та вантажного термінала, було зрозуміло, що без якісного ремонту злітної смуги, на відновлення роботи можна не очікувати. На собі це відчув і президент Володимир Зеленський під час візиту у Полтаву 1 вересня. З його слів, під час приземлення він подумав, що це буде остання поїздка у житті. Це надихнуло Зеленського пообіцяти виділити на аеропорт близько півмільярда гривень — за умови гарантій співфінансування від області.
Аби виконати умови, управління інфраструктури та цифрової трансформації оновило прийняту у 2017 році Програму розвитку аеропорту. Її поки не встигли затвердити рішенням облради, але питання мають винести уже найближчої сесії.
Отже, передбачено, що для відновлення роботи аеропорту «Полтава» упродовж наступних 3-х років потрібно витратити 784,5 млн грн. З них 595,3 млн грн має надати держава, 172,5 млн грн — область, 16,7 млн грн — саме підприємство.
Найбільшу частину робіт розробники запланували уже на наступний рік. Переважно, це те, що так і не встигли виконати або замовити під час реалізації програми в останні роки. Зокрема:
Стаття витрат на 2021 рік Орієнтовна
вартість, грн
Коригування проекту реконструкції периметрової огорожі аеропорту 150 000
Реконструкція периметрової огорожі аеропорту 42 300 000
Проект реконструкції штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону 25 000 000
Реконструкція злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону 400 000 000
Виготовлення проекту та заміна світлосистеми злітно-посадкової смуги 60 000 000
Обладнання для освітлення периметру аеродрому 4 000 000
Автоматизований дизельгенератор для резервного живлення світлосистеми 2 000 000
Система посадки повітряних суден 40 000 000
Система метеозабезпечення аеродрому 6 000 000
Об’їзна дорога вздовж периметрової огорожі аеропорту 20 000 000
Пожежний автомобіль для аварійно-рятувальної команди аеропорту 15 000 000
Автомобіль високої прохідності типу пікап для аварійно-рятувальної команди 1 000 000
Деайсер для протильодової обробки повітряних суден 35 000 000
Установка повітряного запуску повітряних суден 8 000 000
Проект та капремонт системи опалення окремих приміщень терміналу 4 500 000
Система реєстрації пасажирів 1 500 000
Ангар для розміщення аварійно-рятувальної станції 5 000 000
Капремонт пожежного автомобіля МАЗ 1 500 000
Разом 670 950 000
Найперше завдання, яке має виконати область — виготовити проектно-кошторисну документацію для злітної смуги. У програмі на це передбачили 25 млн грн, однак, за словами голови Полтавської ОДА Олега Синєгубова, вартість варіюється від 19,5 млн грн до 35 млн грн. При цьому, строк виконання складає 3-6 місяців. Наразі ОДА готується оголосити тендер на виготовлення проекту. Сам же ремонт, за оцінками фахівців, можна провести за 1 рік і 4 місяці, однак, за умови використання сучасних технологій, термін можливо скоротити до 5 місяців.
Загалом наступного року на аеропорт пропонують витратити 684,8 млн грн. більшу частину з них становить внесок держави — 595,3 млн грн. І більше із держбюджету фінансувань не надходитиме. Наступні роки область «підніматиме» аеропорт самостійно. Наприклад, перонний автобус за 17 млн грн купуватимуть уже виключно коштом обласного бюджету. Тобто автобус, який доставлятиме пасажирів до літаків, обійдеться у третину усього бюджету розвитку аеропорту на 2023 рік.
За розрахунками управління інфраструктури та цифрової трансформації, оновлений аеропорт прийматиме та відправлятиме літаки за 10 напрямами, більшість з яких — міжнародні. Найчастіше хочуть здійснювати рейси у Київ — раз на день.
У якості висновку додамо, що в Програмі розвитку аеропорту «Полтава» немає жодного слова про фінансову вигідність проекту. Очевидно, про це не може бути і мови. Цю проблему озвучував і Олег Синєгубов, дорікаючи на «тодішній склад облради», який не розумів, для чого витрачати кошти на відновлення аеропорту, просте утримання якого обходиться у 12-16 млн грн на рік.
Та голова ОДА не має жодного сумніву щодо необхідності такого об’єкту для Полтави і сподівається на лояльність нового складу Полтавської облради. Водночас, озвучувати такі сподівання і прописувати мету програми на 7-ми неповних рядках — трохи дивний підхід. Зрозуміло, що наявність у міста власного аеропорту — це більше питання статусності, аніж економічної вигідності. Однак, заявляючи, що «відкриття внутрішніх та міжнародних регулярних авіарейсів сприятиме реалізації туристичного потенціалу і формуванню її інвестиційної привабливості», варто було б додати хоч якісь прогнозовані дані — хоча б далекоглядні.
Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»
- Вкладення
-
- Рух повітряних суден та кількість обслуговуваних пасажирів чартерних рейсів, що здійсненні в ПОКП «Аеропорт-Полтава» за 2017-2020 роки
- airport-poltava-2017-2020.png (46.4 Кіб) Переглянуто 5111 разів
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11283
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Зовсім не можна без фантазій на тему внутрішніх рейсів...
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Аеропорт «Полтава» закрити не можна залишити: думки депутатів
https://kolo.news/category/vlada/23966
На черговій сесії полтавської обласної ради було прийнято Програму розвитку та підтримки Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» на 2021 – 2023 роки, на реалізацію якої потрібно майже 760 мільйонів гривень. З них 164 мільйони – це кошти обласного бюджету, решта – державного.
https://kolo.news/category/vlada/23966
На черговій сесії полтавської обласної ради було прийнято Програму розвитку та підтримки Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» на 2021 – 2023 роки, на реалізацію якої потрібно майже 760 мільйонів гривень. З них 164 мільйони – це кошти обласного бюджету, решта – державного.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов про аеропорт "Полтава"
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Согласен, что из не областных центров достаточно хорошее расположение между крупными городами. Интер-Сити тоже выручает. Что касается аэропорта Полтава, то на сколько я понимаю, эта тема на форуме уже пишется 10 лет и аэропорт не стал "летать" регулярные рейсы. К сожалению не будет а/п Полтава "летать" так, как нам хотелось бы. Просто не будет той загрузки, просто не выгодно АК летать на расстояние 300 км. Те кто верит в это, пожалуй мало знают авиацию Украины изнутри.Sentry писав: ↑10 жовтня 2019, 11:09 Справедливости ради, Полтава - один из тех областных центров, которые достаточно быстро, удобно и комфортно сообщаются с крупными аэропортами: Киевом и Харьковом при помощи ИС+. Мало каким еще городам настолько повезло иметь столько быстрых и современных поездов в 2 крупных аэропорта рядом.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість