Сторінка 108 з 135

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 14:02
Victor H
Нескладна калькуляція по Львову каже що за листопад можна очікувати 175 тисяч і щось типу 2,231 млн. за рік.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 16:12
LWIEV
Victor H писав: 22 листопада 2019, 14:02 Нескладна калькуляція по Львову каже що за листопад можна очікувати 175 тисяч і щось типу 2,231 млн. за рік.
Який прогноз на 2020?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 16:15
popTAB
LWIEV писав: 22 листопада 2019, 16:12
Victor H писав: 22 листопада 2019, 14:02 Нескладна калькуляція по Львову каже що за листопад можна очікувати 175 тисяч і щось типу 2,231 млн. за рік.
Який прогноз на 2020?
Чисто мат.прогнозування дає 2.9

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 17:48
mischko
так Львів уже побив радянський рекорд 1990-го, чи ще ні?
Хтось пам'ятає, де та табличка з пасажиропотоком за 1990-й?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 17:50
mischko
по ходу ще не побив: viewtopic.php?f=3&t=725&p=153356&hilit= ... B8#p153356

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 18:02
alex.s
mischko писав: 22 листопада 2019, 17:50 по ходу ще не побив: viewtopic.php?f=3&t=725&p=153356&hilit= ... B8#p153356
Днепр не намного больше Запорожья был. Или это по причине того, что он был "закрытым" городом?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 18:13
mischko
alex.s писав: 22 листопада 2019, 18:02
mischko писав: 22 листопада 2019, 17:50 по ходу ще не побив: viewtopic.php?f=3&t=725&p=153356&hilit= ... B8#p153356
Днепр не намного больше Запорожья был. Или это по причине того, что он был "закрытым" городом?
Там досить пропорційно виходить. В 1989-му був перепис і такі цифри по населенню:

Зп - 883 909 / пасажиропотік 839 000 / авіамобільність 94.92%
Днп - 1 177 897 /пасажиропотік 1 085 000 /авіамобільність 92.11%

тут я взяв цифри по населенню за 1989-й, а пасажиропотік за 1990й, але не думаю, що різниця в один рік суттєво вплинула на авіамобільність.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 18:20
alex.s
mischko писав: 22 листопада 2019, 18:13
alex.s писав: 22 листопада 2019, 18:02
mischko писав: 22 листопада 2019, 17:50 по ходу ще не побив: viewtopic.php?f=3&t=725&p=153356&hilit= ... B8#p153356
Днепр не намного больше Запорожья был. Или это по причине того, что он был "закрытым" городом?
Там досить пропорційно виходить. В 1989-му був перепис і такі цифри по населенню:

Зп - 883 909 / пасажиропотік 839 000 / авіамобільність 94.92%
Днп - 1 177 897 /пасажиропотік 1 085 000 /авіамобільність 92.11%

тут я взяв цифри по населенню за 1989-й, а пасажиропотік за 1990й, але не думаю, що різниця в один рік суттєво вплинула на авіамобільність.
А как там с мобильностью Франковска и Николаева?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 18:22
mischko
alex.s писав: 22 листопада 2019, 18:20 А как там с мобильностью Франковска и Николаева?
це ж курортні місця (Ворохта, Коблево) і т.д.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 21:31
Victor H
LWIEV писав: 22 листопада 2019, 16:12
Victor H писав: 22 листопада 2019, 14:02 Нескладна калькуляція по Львову каже що за листопад можна очікувати 175 тисяч і щось типу 2,231 млн. за рік.
Який прогноз на 2020?
Якщо не буде негативних макроекономічних факторів, то має бути +30-40% або 2.85-3.1 млн.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 22 листопада 2019, 22:50
jurkok
Victor H писав: 22 листопада 2019, 21:31

Якщо не буде негативних макроекономічних факторів, то має бути +30-40% або 2.85-3.1 млн.
Сподіваємось, що ті фактори будуть не такими страшними і Візз таки відкриє базу. Цікаво, сквльки при відкриттів бази сам візз може додати до пасажиропотоку?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 23 листопада 2019, 23:45
Niko
Victor H писав: 22 листопада 2019, 21:31
LWIEV писав: 22 листопада 2019, 16:12
Victor H писав: 22 листопада 2019, 14:02 Нескладна калькуляція по Львову каже що за листопад можна очікувати 175 тисяч і щось типу 2,231 млн. за рік.
Який прогноз на 2020?
Якщо не буде негативних макроекономічних факторів, то має бути +30-40% або 2.85-3.1 млн.
В какие самолеты это 30-40% пихать будут? пока что нет никаких расширений, райн как-то не спешит, катар тоже что-то ждет. Кто даст кресла?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 24 листопада 2019, 07:44
Victor H
Один тільки Скайап наанонсував більше ніж Раян при заході минулого року і забазував літак. Візз теж відкрив пару нових напрямків - в Ларнаку і Будапешт.
Разом це 8 напрямків, 18 рейсів на тиждень, або майже 350 тисяч крісел на рік.
І я впевнений що будуть ще анонси протягом року - цифру 30-40% називає Романовська, аргументуючи це переговорами, які йдуть з а/к. Раян і Візз скоро застовблять всі робочі аеропорти в країні і для подальшого росту їм треба буде нарощувати ті, де вони вже присутні.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 24 листопада 2019, 16:07
dtm
Без росту економіки ріст пасажиропотоку в 40 % не дуже віриться. Це звичайно можливо але для цього треба щось придумати Більбао ефект потрібен.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 24 листопада 2019, 17:22
popTAB
dtm писав: 24 листопада 2019, 16:07 Без росту економіки ріст пасажиропотоку в 40 % не дуже віриться. Це звичайно можливо але для цього треба щось придумати Більбао ефект потрібен.
Львівське ІТ росте 20-30% YoY, що забезпечує завантаження морських напрямків для всієї родини плюс спонтанний європейський туризм що є в моді у цих мажорів :oops:

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 24 листопада 2019, 22:54
LWIEV
popTAB писав: 24 листопада 2019, 17:22
dtm писав: 24 листопада 2019, 16:07 Без росту економіки ріст пасажиропотоку в 40 % не дуже віриться. Це звичайно можливо але для цього треба щось придумати Більбао ефект потрібен.
Львівське ІТ росте 20-30% YoY, що забезпечує завантаження морських напрямків для всієї родини плюс спонтанний європейський туризм що є в моді у цих мажорів :oops:
Наскільки я розумію, львівська міська економіка взагалі росте не менше 10% щороку вже останні років 7-8. Кожні +10% зростання повинні давати +20-30% трафіку і так аж до першої серйозної економічної кризи, яка у нас більш вірогідна з політичних, а не економічних причин. Плюс до того, зростання вхідного трафіку, плюс Рівне-Луцьк-Тернопіль-Франківськ-Чернівці-Хмельницький, які ще не стали на крило (а поза Києвом, Варшавою, Стамбулом і сезонними Анталією/Шармом, років 10 ще не стануть) - 30-40% в рік ще цілком реально якийсь час.

Мене більше хвилюють продажі бізнес-класу у Львові (для лоу-костів - квитків за масимальну вартість куплених в останній момент). Ось де джерела сталості розвитку.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 24 листопада 2019, 23:24
manjeroke
LWIEV писав: 24 листопада 2019, 22:54
popTAB писав: 24 листопада 2019, 17:22
dtm писав: 24 листопада 2019, 16:07 Без росту економіки ріст пасажиропотоку в 40 % не дуже віриться. Це звичайно можливо але для цього треба щось придумати Більбао ефект потрібен.
Львівське ІТ росте 20-30% YoY, що забезпечує завантаження морських напрямків для всієї родини плюс спонтанний європейський туризм що є в моді у цих мажорів :oops:
Наскільки я розумію, львівська міська економіка взагалі росте не менше 10% щороку вже останні років 7-8. Кожні +10% зростання повинні давати +20-30% трафіку і так аж до першої серйозної економічної кризи, яка у нас більш вірогідна з політичних, а не економічних причин. Плюс до того, зростання вхідного трафіку, плюс Рівне-Луцьк-Тернопіль-Франківськ-Чернівці-Хмельницький, які ще не стали на крило (а поза Києвом, Варшавою, Стамбулом і сезонними Анталією/Шармом, років 10 ще не стануть) - 30-40% в рік ще цілком реально якийсь час.

Мене більше хвилюють продажі бізнес-класу у Львові (для лоу-костів - квитків за масимальну вартість куплених в останній момент). Ось де джерела сталості розвитку.
Учитывайте что Львов это еще и туристическое направление.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 24 листопада 2019, 23:46
LWIEV
manjeroke писав: 24 листопада 2019, 23:24 Учитывайте что Львов это еще и туристическое направление.
І там просто "намазано" - приїде стільки, скільки дозволить пропускна спроможність міста аж до турпорно як у Венеції чи Празі. Добре, що, здається, вже всі основні гравці ринку включно з ФЕСТом зрозуміли, що маржа краще за кількість, тому переважно апскейлять, а не тягнуть нових.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 27 листопада 2019, 17:49
vito
https://cfts.org.ua/news/2019/11/26/avi ... toka_56345
26 ноября 2019, 17:50
Пассажиропоток украинских аэропортов за 10 месяцев превысил показатель всего 2018 года

С начала года наибольшее количество пассажиров обслужено на международных направлениях

В январе-октябре 2019 года украинские авиакомпании увеличили объем пассажирских перевозок на 10,3% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года – до 11923,3 тыс. человек. В т.ч. в международном сообщении перевезено 10943,3 тыс. человек (+10,5%). Об этом сообщает ЦТС со сылкой на оперативные данные Госавиаслужбы Украины.

За отчетный период авиакомпаниями было выполнено 88,4 тыс. коммерческих рейсов (+ 3,4%), в т.ч. международных – 74,6 тыс. (+3,5%).

Что касается аэропортов, то за 10 месяцев 2019 года ими было обслужено 20745,9 тыс. человек. В т.ч. в международном сообщении - 18766,4 тыс. человек (+20,1%).

Напомним, по итогам 2018 года украинские авиакомпании перевезли рекордное количество пассажиров - 12,5 млн человек (+18% к 2017 году). Суммарный пассажиропоток воздушных гаваней страны составил 20,5455 млн человек (+24,5%).

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 27 листопада 2019, 18:05
mischko
vito писав: 27 листопада 2019, 17:49 https://cfts.org.ua/news/2019/11/26/avi ... toka_56345
26 ноября 2019, 17:50
Пассажиропоток украинских аэропортов за 10 месяцев превысил показатель всего 2018 года
цікаво, за підсумками цілого року ми все ще будемо вище румунів в Сх. Європі?

https://nv.ua/ukr/biz/markets/skilki-pa ... 39584.html