Статистика - аеропорти України

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Tetris »

Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Аватар користувача
Lo.
Airbus A320
Повідомлень: 368
З нами з: 12 січня 2013, 21:54
Звідки: Prague
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Lo. »

LWIEV писав: 12 липня 2019, 09:34 Я не впевнений, чи система безпеки дозволить проїхати стрілку, зупинитись і заднім ходом виїхати на міст - через "лоукост" модель будівництва колії, рейковому автобусу дуже "криво" доведеться заїжджати в аеропорт з Полтави.
Не простіше добудувати до існуючої гілки на аеропорт ще один заїзд-виїзд зі сторони Харкова-Полтави?
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Franek »

Tetris писав: 12 липня 2019, 15:30 Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
Kibeee
Airbus A340
Повідомлень: 857
З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Kibeee »

Franek писав: 13 липня 2019, 00:26
Tetris писав: 12 липня 2019, 15:30 Пытаемся понять, за счет чего пасспоток в Украине будет расти дальше. Варианты такие:
1) За счет столичных аэропортов
2) За счет региональных, где уже есть регулярка
3) За счет региональных, где регулярки еще нет.
Є ще один варіант- ріст потоку сколапсує з 20-40% до інерційних 5%, оскільки між ростом авіапотоку і ростом економіки існує пряма залежність. Не може і не буде авіа рости на 20% при рості економіки на 1,5%. Вибухоподібний ріст минулих років мав низку неекономічних причин, серед яких відновлення потоку, низька база, безвіз, маса суперакційних квитків, ментальний зсув, тобто можливість за відносно невеликі гроші для багатьох вперше в житі полетіти і вперше побувати за кордоном і тд. Більше таких причин не буде, а економіка забезпечити стабільного росту не зможе. Єдина можливість забезпечити такий вибухоподібний ріст - це внутрішні завідомо збиткові рейси аля Ужгород-Запоріжжя з тактовим розкладом і ціною плацкарта УЗ, як тут на попередній сторінці фломастіровали. На цьому пропоную офтоп закінчити.
Сейчас, вообще пойдет (и уже пошла) некая оптимизация кресел после бурного роста. Особенно в сегменте классиков. В последнее время ушли British Airways, Nordica, оптимизировали Brussels Airlines, Air France. Наш рынок сейчас с одной стороны низкомарженальный на Европу, во вторых более затратный.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Franek »

Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення manjeroke »

Franek писав: 15 липня 2019, 14:40 Судячи з того, як класики скорочують льотну програму до Києва, я взагалі припускаю, що за останні роки не було значного росту потоку Україна - західна півкуля. Якщо раніше British і AirFrance дозаповнювали борти з транзитниками за рахунок p2p сегменту, то після заходу лоукостів весь p2p пішов і дозаповнювати борти стало проблематично, а росту транзиту не відбувається. Цікаво, як поведуть себе Swiss, Austrian, KLM i Lufthansa. Думаю, скорочення рейсів не за горами.
Ну ЛХ груп себя очень хорошо вроде чувствует. Единственное что на зиму приостановят это Брюссель, но оттуда только Торонто и НЙ, а там вариантов стыковок не меньше десятка и прямые тоже есть.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Victor H »

LHG останні роки росте вдвічі швидшими темпами ніж IAG і AF-KLM. Не виключено що це скорочення викликане в тому числі конкуренцією з боку перших.

Крім того можуть бути і інші фактори (Брекзіт, нестача слотів в Хітроу, зміна стратегії МАУ, ріст ЛОТа і туркішів і т.п.).
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Sentry »

Не думаю, что у АФ как-то поменляся р2р в Париж. Лоукостов там нет, МАУ по цене конкурирует весьма условно - там цены выше облаков. Думаю причина ухода в невозможности привлечения транзитников в нужных объемах в Северную Америку и Испанию\Португалию. И тут основной конкурент - ЛХ Груп. Так что уход АФ вряд ли связан с приходом лоу костов, они зашли на их рынок (транзит в Испанию и Потугалию) очень условно, только в виде самостоятельных стыковок, что далеко не для всех, и не так уж дешево. Разве что обилие рейсов в Барселону могло их немного зацепить, плюс заход Раяна в Мадрид и Валенсию на зиму может немного снизить транзит. Но имхо это несущественно. А вот значительная сезонность трансатлантического трафика похоже играет роль.
юра сармат
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення юра сармат »

Ку ку,1серпня...?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення popTAB »

юра сармат писав: 01 серпня 2019, 12:30 Ку ку,1серпня...?
Відпустки ;)
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення popTAB »

https://www.facebook.com/LvivAirport/ph ... &__tn__=-R

ПРИРІСТ ПАСАЖИРОПОТОКУ МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ «ЛЬВІВ» У СІЧНІ-ЛИПНІ 2019 РОКУ СКЛАВ 41,2%

За оперативними даними ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» у липні 2019 р. авіаперевезеннями скористалися 243,0 тис. пасажирів, що на 25,8% більше, ніж у липні 2018 р. (193,1 тис. пасажирів). Кількість здійснених рейсів – 1 933, що на 20,5% більше, ніж аналогічного періоду минулого року (1 604).
Аватар користувача
jurkok
A380
Повідомлень: 1066
З нами з: 07 квітня 2009, 14:18
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення jurkok »

Львів 243000
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення popTAB »

Мало. З таким ростом не факт що за рік буде 2.2млн :( Плюс середньо-температурно-попалатна загрузка борта не зросла у липні в порівнянні з червнем - 126 паксів на рейс, це вперше.
юра сармат
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення юра сармат »

....слабенько,хоч може це недоречні порівняння,але Краків за липень так само +26%,але там цифра 785т.....,будемо надіятись...,дивлячись на даний стан речей осінню статистику може підтягнути хіба що Скай Ап
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення popTAB »

юра сармат писав: 01 серпня 2019, 13:23 дивлячись на даний стан речей осінню статистику може підтягнути хіба що Скай Ап
Можна спробувати порахувати що гіпотетично може ще прийти восени "по слухах".

СкайАп:
2 Харкови
4 Борисполя
2 Праги
2 Тель-Авів
Загалом 10 рейсів на тиждень, грубо 3600 паксів в статистику за тижень, і 9 тижнів дадуть 32,400.

Ще згадаємо малоімовінрі Катар, Арабію, ну нехай по 2 рейси кожен: це ще десь приблизно 11,500.
В сумі може додатись хіба 44тис - не так вже й багато :?
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення Tetris »

Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення popTAB »

Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
В 2018 у МАУ був PS37/38 - третій денний рейс, який у W19 сезоні "оптимізували", та не відновили в S19. Тому і падіння
юра сармат
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення юра сармат »

Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення popTAB »

юра сармат писав: 01 серпня 2019, 14:31
Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
На доместіку? Ви сильно помиляєтесь: у МАУ 2*738, а Січі 1*ан24. Про які 20-25% долі мова?
юра сармат
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: Статистика - аеропорти України

Повідомлення юра сармат »

popTAB писав: 01 серпня 2019, 14:44
юра сармат писав: 01 серпня 2019, 14:31
Tetris писав: 01 серпня 2019, 14:18 Внутренний поток снижается. Я так понимаю, это пассажиры в Европу, которых лоу-косты "откусывают" у МАУ.
Ну не думаю,що мау у Львові робить погоду,вони мають напевно 20-25% паспотоку
На доместіку? Ви сильно помиляєтесь: у МАУ 2*738, а Січі 1*ан24. Про які 20-25% долі мова?
Я маю на увазі від загального потоку
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 21 гість