Я читаю фінансові звіти Туркішів - у них рекордні прибутки в 2018.
Статистика - аеропорти України
-
- A380
- Сообщения: 1133
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 176 раз
- Поблагодарили: 752 раза
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
- Рейтинг: 3.57%
-
- A380
- Сообщения: 1538
- Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:16
- Благодарил (а): 121 раз
- Поблагодарили: 380 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
- mischko
- A380
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 2067 раз
- Поблагодарили: 3707 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Наступного року ще й Бішкек жахнуть. А в Ашгабатського аеропорту паспотік як у Львова - це, звичайно, вирок найзакритішому режиму пост-совка. Зате аеропорт там красивий побудували.shushuair писал(а): ↑22 янв 2019, 14:25Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
-
- A380
- Сообщения: 1538
- Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:16
- Благодарил (а): 121 раз
- Поблагодарили: 380 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
После того как Пегасус открыл базу в Бишкеке, чтобы дальше летать оттуда в Дели, Москву и т.д., я предполагал что Бишкек будет держаться но плаву, но видно этого мало.
И насчёт Ашхабата, обрати внимание, у него ж там в скобках написано, что последняя статистика 2013 года, что ещё больше подчеркивает "закрытость".
У меня одноклассник, который работал инженером в Киевской компании, в командировке был полгода в Туркменистане, проектировал им систему канализации в столице. Говорил, очень колоритная страна, но он бы туда больше не вернулся.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 2067 раз
- Поблагодарили: 3707 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.
Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
- Рейтинг: 3.57%
-
- Airbus A340
- Сообщения: 915
- Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
- Откуда: Киев
- Благодарил (а): 24 раза
- Поблагодарили: 621 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Киргизтан кращий, бо там є яка-неяка змінюваність влади. Це, до речі, єдина країна Середньої Азії, в якій лідера не виносять з президентського палацу вперед ногами. Там, правда, лідерів виносить натовп частенько, але то вже азіатська специфіка.mischko писал(а): ↑22 янв 2019, 15:30Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.
Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
Тому, на мій погляд, з Киргизтаном все буде добре (вплив Китаю виносимо за дужки, там цього не уникнути, Тажикістан навіть шмат території Китаю відрізав). А от шлях інших країн з Казахстаном включно мені бачиться таким: або Киргистан (революція "бєссміслєнная і бєспощадная"), тобто встановиться яка-неяка демократія і країна втримається, або Білорусь (тобто перетворення на сателіта Росії чи Китаю), або таки Сирія чи Афганістан.
- Рейтинг: 3.57%
- mischko
- A380
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 2067 раз
- Поблагодарили: 3707 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Глянув в цю табличку Мінськ - 10% зростання, це десь +/- як у Дніпра, який лише для "своїх".
Щось вони не дуже бонуси відчувають від сателітності.
- Рейтинг: 3.57%
- artml
- A380
- Сообщения: 1135
- Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
- Откуда: LAX / HRK
- Благодарил (а): 738 раз
- Поблагодарили: 441 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Ну не така вже це й азіатська специфіка, ми теж маємо деякий досвід

- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
-
- A380
- Сообщения: 1078
- Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
- Благодарил (а): 9 раз
- Поблагодарили: 195 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
залишилися ще Рівне і Кривій Ріг з тих, що мали чартери. Ну і новоприбулі Полтава з Миколаєвом могли б щось сказати
- Рейтинг: 3.57%
- mischko
- A380
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 2067 раз
- Поблагодарили: 3707 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
мені все ж таки дивно, чому Рівне і Кривий Ріг відсутні навіть в планах МАУ.
-
- A380
- Сообщения: 1078
- Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
- Благодарил (а): 9 раз
- Поблагодарили: 195 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
І мені це дивно. Ясно, що в пріоритеті країни мав би бути Ужгород, але Кривий Ріг - велике місто, Рівне+Луцьк теж великі і достатньо віддалені від Львова і Києва
-
- A380
- Сообщения: 1133
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 176 раз
- Поблагодарили: 752 раза
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Це ж питання не тільки розміру, але й мобільності. Малоймовірно, але не здивуюсь, якщо Ужгород має більше сукупних людинопереміщень, ніж Кривий Ріг.
В Рівному попит канібалізує дорога до Києва/Львова, в Луцьку - Люблін.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9686
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 2067 раз
- Поблагодарили: 3707 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Це десь мінімум +5 годин некомфортної подорожі українськими дорогами або стояння в непередбачуваних прикордонних чергах.
Одним словом - дічь.
Таке треба забувати якнайшвидше.
- Рейтинг: 3.57%
-
- A380
- Сообщения: 1133
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 176 раз
- Поблагодарили: 752 раза
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
- Рейтинг: 3.57%
-
- Airbus A340
- Сообщения: 793
- Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
- Откуда: VIN
- Благодарил (а): 1191 раз
- Поблагодарили: 70 раз
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
були б слоти - були б рейси з кожного працюючого укр. аеропорту, і Вінниці і Франківська і Херсона з Миколаєвом
-
- Airbus A340
- Сообщения: 798
- Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
- Откуда: LCJ
- Благодарил (а): 236 раз
- Поблагодарили: 274 раза
- Контактная информация:
Re: Статистика - аеропорти України
LOT викупив слоти в WAW майже збанкрутілого small planet. Тільки незрозуміло чи вони підуть на чартери, чи регулярну. Хоча, враховуючи те, як з Варшави хочуть вигнати чартери і лоукости в Радості, то цілком може піти на регулярну і щось перепаде нам
- Рейтинг: 3.57%
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя