Судьба украинских аэропортов

krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:07 І хто буде свій/чужий до цивільних літаків чіпляти?
деякі Onboard missile defense systems все ж таки чіпляють
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

krelk писав: 15 грудня 2023, 23:18
alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:04 Якщо ви не помітили, то з каспія вже нічого не літає
Ставрополь і МінВоди теж не помічали Каспія?
Не зрозумів вашого питання
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

krelk писав: 15 грудня 2023, 23:23
alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:07 І хто буде свій/чужий до цивільних літаків чіпляти?
деякі Onboard missile defense systems все ж таки чіпляють
Так я і кажу, хто це буде робити? Скай ап?
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

alex.s писав: 15 грудня 2023, 23:36
krelk писав: 15 грудня 2023, 23:18
alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:04 Якщо ви не помітили, то з каспія вже нічого не літає
Ставрополь і МінВоди теж не помічали Каспія?
Не зрозумів вашого питання
Ставрополь не припиняв польоти
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

krelk писав: 15 грудня 2023, 23:39
alex.s писав: 15 грудня 2023, 23:36
krelk писав: 15 грудня 2023, 23:18

Ставрополь і МінВоди теж не помічали Каспія?
Не зрозумів вашого питання
Ставрополь не припиняв польоти
Росавиация с 03.45 мск 24 февраля временно ограничила полеты гражданских самолетов в ряд аэропортов на юге России. Была приостановлена работа аэропортов Ростова-на-Дону, Краснодара, Анапы, Геленджика, Элисты, Ставрополя, Белгорода, Брянска, Курска, Воронежа и Симферополя.

Мабуть, мінводи не заважали військовим
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

Ставрополь:
17 мая 2022 года авиакомпания NordStar начала выполнение рейсов в Норильск и Екатеринбург.
4 ноября 2022 года авиакомпания ИрАэро начала выполнение рейсов в Стамбул на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
14 ноября 2022 года авиакомпания RedWings начала выполнение рейсов в Стамбул на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
5 января 2023 года авиакомпания RedWings начала выполнение рейсов в Екатеринбург на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
28 апреля 2023 года авиакомпания RedWings начала выполнение чартерных рейсов в Анталью на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
2 июля 2023 года авиакомпания Азимут начала выполнение рейсов в Сочи на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
2 декабря 2023 года авиакомпания Armenia Airways начала выполнение рейсов в Ереван на лайнерах Boeing 737-300.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

krelk писав: 15 грудня 2023, 23:57 Ставрополь:
17 мая 2022 года авиакомпания NordStar начала выполнение рейсов в Норильск и Екатеринбург.
4 ноября 2022 года авиакомпания ИрАэро начала выполнение рейсов в Стамбул на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
14 ноября 2022 года авиакомпания RedWings начала выполнение рейсов в Стамбул на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
5 января 2023 года авиакомпания RedWings начала выполнение рейсов в Екатеринбург на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
28 апреля 2023 года авиакомпания RedWings начала выполнение чартерных рейсов в Анталью на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
2 июля 2023 года авиакомпания Азимут начала выполнение рейсов в Сочи на лайнерах Sukhoi Superjet 100.
2 декабря 2023 года авиакомпания Armenia Airways начала выполнение рейсов в Ереван на лайнерах Boeing 737-300.
З каспія був коридор для КР. Також, були закриті АП, які були близько до нас. У вас є інші версії їх закриття?
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:04 Якщо ви не помітили, то з каспія вже нічого не літає
ми ж про версії ВІДкриття.
У вас інших версій відкриття нема?
Бо чомусь Краснодар заважав коридору, а Ставрополь - ні.
Хотілося б знати, чому.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

krelk писав: 16 грудня 2023, 00:11
alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:04 Якщо ви не помітили, то з каспія вже нічого не літає
ми ж про версії ВІДкриття.
У вас інших версій відкриття нема?
Бо чомусь Краснодар заважав коридору, а Ставрополь - ні.
Хотілося б знати, чому.
Щоб розглядати версії відкриття, треба розуміти, чому було закриття. Є у вас такі стосовно краснодара?
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:07 Зрівняли х.р з пальцем... ттх їх не підкажете? І хто буде свій/чужий до цивільних літаків чіпляти?
Пофіг ТТХ. Чи коли ППО працює по водопровідних трубах, то цивільним літакам безпечно в тій зоні літати?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Bagach писав: 16 грудня 2023, 00:20
alex.s писав: 15 грудня 2023, 21:07 Зрівняли х.р з пальцем... ттх їх не підкажете? І хто буде свій/чужий до цивільних літаків чіпляти?
Пофіг ТТХ. Чи коли ППО працює по водопровідних трубах, то цивільним літакам безпечно в тій зоні літати?
Ппо працює не в зоні аєропорту. Знайдіть вью с пілотом Аркіа с відео посадки на фоні ппо, він розповідає, що це далеко в реальності. А вот кинжал треба буде збивати прямо над аеродромом.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

alex.s писав: 16 грудня 2023, 00:30 Ппо працює не в зоні аєропорту. Знайдіть вью с пілотом Аркіа с відео посадки на фоні ппо, він розповідає, що це далеко в реальності. А вот кинжал треба буде збивати прямо над аеродромом.
А водопровідні труби де треба збивати? Чи Шольц лягяв на бетон в Тель-Авіві просто для картинки в ЗМІ?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Bagach писав: 16 грудня 2023, 14:15
alex.s писав: 16 грудня 2023, 00:30 Ппо працює не в зоні аєропорту. Знайдіть вью с пілотом Аркіа с відео посадки на фоні ппо, він розповідає, що це далеко в реальності. А вот кинжал треба буде збивати прямо над аеродромом.
А водопровідні труби де треба збивати? Чи Шольц лягяв на бетон в Тель-Авіві просто для картинки в ЗМІ?
На будь якому этапі польоту. В десятках км від АП. На відміну від кинжалів. Я ж про ттх спитав не просто так...
Чому Шольц лягав, то це до нього питання. Перестрахування, мабуть.
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

Ну от, вже офіційно тестують KBP для відкриття.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

krelk писав: 19 грудня 2023, 17:08 Ну от, вже офіційно тестують KBP для відкриття.
:grin:
От коли хтось прилетить , тоді хіба що. А то так вже четвертий раз "тестують"
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

Україна працює над відновленням авіасполучення: про які аеропорти йдеться

Україна інтенсивно працює над відновленням авіасполучення з Києва та зі Львова і обов’язково буде зроблено все можливе, щоб це реалізувати.

Про це повідомив заступник голови Офісу президента Ростислав Шурма під час панельної дискусії у Давосі.

За його словами, наявність надійної логістики, транспортного сполучення, а особливо авіасполучення, є важливими елементами ділової та інвестиційної діяльності країни.

Які аеропорти України можуть відкрити

У Шурми запитали, чи справді українська влада розглядає можливість відкриття аеропортів у Києві та Львові. Він сказав, що йдеться про обидва летовища, але основний фокус спрямовано на Бориспіль.

Щодо термінів, коли авіасполучення можуть відкрити, Шурма сказав, що не готовий відповісти.

— У нас є внутрішня дорожня карта і графік. Ви маєте рацію, але я не хочу називати якісь конкретні терміни… Якби це залежало тільки від нас. Можливо, я був би готовий публічно взяти на себе зобов’язання, але думаю, що частка нашої домашньої роботи тут не більше 20%, – заявив він.

Можливість відновлення авіасполучення в Україні залежить також і від міжнародних партнерів, незалежних регуляторів та страхових компаній.

Успіх цього рішення залежатиме, зокрема, і від здатності України забезпечити фізичну безпеку польотів. Шурма зазначив, що українська сторона та військові тісно співпрацюють з колегами з Ізраїлю для вивчення їхнього досвіду.

Нагадаємо, на початку грудня керівник Офісу президента Андрій Єрмак заявляв, що влада України планує незабаром відкрити Міжнародний аеропорт Бориспіль, який був зачинений з початку повномасштабної агресії Росії проти України.
https://fakty.com.ua/ua/ukraine/2024011 ... y-jdetsya/
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Першим пасажирам час вильоту буде оголошен за 2 години:-)
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

19 січня 2024

САДОВИЙ ЗАЯВИВ, ЩО ВІДКРИТИ У ЛЬВОВІ АЕРОПОРТ ПІД ЧАС ВІЙНИ МОЖЛИВО

За словами мера Львова, для відкриття аеропорту потрібне посилення ППО та страхові фонди для авіакомпаній.

Міський голова Львова Андрій Садовий у інтервʼю українській службі Голосу Америки заявив, що він вірить у те, що в 2024 році відновиться авіасполучення між світом та Україною. За його словами, відкрити аеропорт у Львові можливо, якщо буде посилення ППО та страхові фонди для авіакомпаній.

«З точки зору безпеки це питання достатньо чутливе. Але розмови ведуться, на різних рівнях, і це реально. Для цього, звичайно, треба трішки змістити системи ППО з польської сторони на українську територію. Там треба небагато – 70 км, поставити ряд. Плюс відповідні [кроки] мають бути зроблені на міжнародному рівні», – прокоментував Садовий.

На запитання, що саме потрібно для створення належних умов для відкриття львівського аеропорту, Андрій Садовий заявив, що підхід має бути комплексним:

«Це і посилення протиповітряної оборони – і це закриє не лише питання одного чи другого летовища, це закриє зону в радіусі 70-100 і більше кілометрів. Це можливість і для виробництва, і для більшої безпеки людей. Звичайно, також потрібні відповідні страхові фонди – стартувати треба мінімум з мільярдом доларів. Тому що жодна авіакомпанія не буде літати, якщо не буде мати гарантії покриття страхових ризиків».

Крім цього, зазначив Садовий, ідеться і про готовність персоналу та авіакомпаній здійснювати перельоти:

«Це складна система і складна конструкція. Але в світі це можливо, і це працює. І я вірю, що в цьому році ми будемо літати».

Нагадаємо, у вересні 2022 року міністр закордонних справ Дмитро Кулеба зазначив, що міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького може першим відновити польоти в Україні за наявності гарантій безпеки. У травні 2023 року Дмитро Кулеба уточнив, що аеропорт можуть відкрити за умови наявності в Україні засобів протиповітряної оборони, зокрема літаків F-16.

Водночас під час програми Tvoemisto.tv «Тема тижня» військовий експерт Сергій Грабський сказав, що відкрити аеропорти в Україні, зокрема у Львові, під час війни є неможливим. Адже, за його словами, не існує системи протиповітряної оборони, яка може стовідсотково гарантувати збиття всіх повітряних цілей. Водночас секретар Ради національної безпеки та оборони Олексій Данілов пояснив, за яких умов летовища все таки можуть відкрити.

Додамо, напередодні, 18 січня, заступник голови Офісу президента України Ростислав Шурма повідомив, що Україна докладає зусиль для відновлення авіасполучення з Києва та Львова. Він додав, що наразі Україна розглядає відкриття двох летовищ, однак основна увага зосереджена на аеропорті «Бориспіль».

Юлія Кметик
https://tvoemisto.tv/news/sadovyy_viryt ... 59794.html
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Igoresha »

alex.s писав: 19 січня 2024, 10:39 Першим пасажирам час вильоту буде оголошен за 2 години:-)
Час і місце)
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

"Залізний коридор" від кордону до Борисполя: як повернути в небо України цивільні літаки під час війни


Посадовці заявляють, що працюють над відновленням польотів і вивчають досвід Ізраїлю.

В Україні знову заговорили про можливість відновлення авіаційного сполучення з Києва та Львова. Цього разу таку заяву зробив заступник голови Офісу президента України Ростислав Шурма в Давосі.

Посадовець запевнив, що "ми дуже інтенсивно працюємо над відновленням авіасполучення в Україні" та додав, що це буде обов’язково зроблено.

Сайт ТСН.ua з’ясовував наскільки реально відновити авіасполучення в умовах війни.

Посадовці заявляють, що працюють над відновленням польотів і вивчають досвід Ізраїлю.

В Україні знову заговорили про можливість відновлення авіаційного сполучення з Києва та Львова. Цього разу таку заяву зробив заступник голови Офісу президента України Ростислав Шурма в Давосі.

Посадовець запевнив, що "ми дуже інтенсивно працюємо над відновленням авіасполучення в Україні" та додав, що це буде обов’язково зроблено.

Сайт ТСН.ua з’ясовував наскільки реально відновити авіасполучення в умовах війни.

Основний фокус на "Бориспіль"

Ростислав Шурма уточнив, що у питанні відновлення роботи українських аеропортів розглядаються варіанти Києва та Львова, але "основний фокус" спрямований на аеропорт "Бориспіль".

Посадовець не назвав конкретних термінів щодо відновлення польотів, лиши заявив про наявність внутрішньої дорожньої карти та графіків.

А ще зазначив що частка роботи України у цьому питанні не більше ніж 20%. Мовляв, можливість відновлення авіасполучення залежить від рішень міжнародних партнерів, незалежних регуляторів, страхових компаній.

А на запитання, чи зможе Україна гарантувати фізичну безпеку польотів, Ростислав Шурма зазначив: "Наша команда й військові тісно співпрацюють із ізраїльськими колегами для вивчення їхнього досвіду. Ми абсолютно впевнені, що нам це вдасться".

Що кажуть у "Борисполі"

В Міжнародному аеропорту "Бориспіль" поки не коментують заяву посадовця з ОП. Там зазначають, що з початку війни працюють над тим, щоб аеропорт та його працівники були готові до можливого відновлення польотів, а це стане можливим, щойно дозволить безпекова ситуація.

До речі, зараз у аеропорту "Бориспіль" працюють три навчальні центри: з авіаційної безпеки, підготовки персоналу з наземного обслуговування та кінологічний. За минулий рік понад 2700 фахівців авіагалузі пройшли навчання та тренування у цих центрах.

"Саме регулярні навчання дозволяють фахівцям авіаційної галузі України продовжувати підтримувати високий стандарт своєї професійної діяльності та бути готовими до швидкого відновлення польотів й не відставати від сучасних тенденцій у сфері авіаційної безпеки", - зазначили сайту ТСН.ua у пресслужбі Міжнародного аеропорту "Бориспіль".

Чому є потреба відкрити небо

На думку Кирила Новікова, авіаційного експерта, тези, які були озвучені заступником голови Офісу президента, пов’язані не лише з авіацією, а й загалом із покращенням транспортного сполучення між Україною та ЄС.

Особливо через блокування наземного вантажного транспорту на кордонах з Польщею, Румунією, через певні бюрократичні та міждержавні труднощі.

"На фоні цих проблем відкриття неба стає дедалі актуальнішим, навіть попри активні бойові дії та ракетні обстріли. І у цій темі дуже важливим є питання страхових ризиків. Адже власниками пасажирської авіації та й бортів вантажної авіації, є не стільки авіакомпанії, а саме лізингодавці. І будь-який повітряний борт є застрахованим ще третьою стороною, страховою компанією, яка має певні вимоги до безпеки. І ось саме ці вимоги до безпеки Україна наразі не може повністю виконати. Бо проти нас триває агресія, і в небі також", – розповідає ТСН.ua Кирило Новіков, авіаційний експерт та голова благодійного фонду "Допомога львівському оборонному кластеру".

Як бути з літаками на прикордонні?

Експерт каже, що заява про наміри відновити авіасполучення має для нас позитивний момент. Бо так Україна показує Європі та світу, що ми контролюємо ситуацію.

"Інша справа, що про це скажуть військові, та як швидко вони зможуть дати гарантії безпеки у небі. Йдеться, як про засоби ППО так і про прикордонні зони контролю неба. Тут потрібно розуміти, що Україна, згідно з міжнародних правил, відповідає не тільки за свій повітряний простір, а й частково перекриває прикордонний. Тобто, коли летить іноземний літак або транзитом через територію України, він у будь-якому випадку потрапляє на наші радари. Навіть якщо він летить по прикордонню, то ми його бачимо і в деяких ситуаціях маємо супроводжувати.

І у мене велике питання: як ми будемо супроводжувати літаки, які, умовно кажучи, знаходяться в повітряному просторі Росії та Білорусії, але рухаються у бік нашого кордону, чи навіть і перетинають кордон. Таке, наприклад, траплялося раніше на заході країни, щоб облетіти грозову хмару, літак залітав на нашу територію. Це питання поки без відповіді. Наразі невідомо, як його врегулювати і, головне, як на це будуть реагувати у Повітряних силах", – пояснює Кирило Новіков.

"Бориспіль" чи "Львів"?

Ще одне запитання, на яке поки немає відповіді – який саме аеропорт виберуть для роботи у разі відновлення авіасполучення.

"Звісно, що найбільш підготовленими у плані інфраструктури на заході країни – аеропорт "Львів", а в центрі – аеропорт "Бориспіль". Аеропорт в Одесі відпадає, через постійні обстріли та атаки "Шахедів". З одного боку Київ більш захищений системами ППО, але він знаходиться під постійним прицілом ворога. Це теж потрібно враховувати. Тому тут важливо – чи зважаться авіакомпанії та страховики на такі ризики, а власники бортів їх надавати для здійснення польотів в таких умовах", – зазначає Кирило Новіков.

Маршрут під прикриттям ППО

Експерт додає, що зараз наявних засобів протидії для здійснення безпечних польотів у нас точно недостатньо. А тим більше для контролю повітряних маршрутів.

"Повітряна оборона має бути забезпечена на усьому маршруті літака – від західного кордону до аеропорту "Бориспіль". Весь цей маршрут має бути захищений на всій ділянці польоту. Тільки за таких умов, можливо відновити авіасполучення", – підсумовує Кирило Новіков.

Гарантій із безпеки ніхто не дасть

Інші експерти вважають, що зараз недоречно відновлювати роботу цивільної авіації, оскільки безпекова ситуація не покращилася. Як і минулого року територію України та її повітряний простір занесено до конфліктних зон з високим ступенем ризику у авіаційній безпеці.

На думку військового експерта Олега Жданова, говорити про можливе відновлення авіасполучення – не на часі.

"Хто зараз погодиться сісти у літак, який з великою вірогідністю може бути збитий російською ракетою? Або нашою ракетою, якщо буде масований удар противника і ППО буде змушена працювати по цілях. Такий літак буде у зоні ураження і навіть система "свій-чужий" його не врятує. При таких умовах ніхто не дасть 100% гарантію по безпеці. А хто погодиться страхувати літаки і життя пасажирів? Це величезний ризик", – розповідає ТСН.ua Олег Жданов.

Чому війна не зупинила авіасполучення в Ізраїлі

Військовий експерт додає, що під час війни будь-який літак у небі України – ціль для противника.

"Небо над Україною – небезпечне, бо тривають бойові дії. І я б не порівнював наш захист неба з Ізраїлем. У нас що є свій "Залізний купол"? Чи ми маємо систему ППО "Праща Давида"? Ні, не маємо. А в Ізраїлі працює трирівнева глибокоешелонована система протиповітряної оборони. Хоча й вона не все стовідсотково збиває", – зазначає Олег Жданов.

Він додає, що цивільна авіація в Ізраїлі працює в умовах постійних загроз вже десятки років.

"У Ізраїлю немає іншого вибору. Там військові конфлікти тривають десятиліттями – напруженість спадає або наростає. Щоб мати авіаційне сполучення, вони змушені йти на такий ризик. Тобто ризикувати життям своїх громадян у якості пасажирів та літаками, на яких здійснюються авіарейси. У них просто неможливе стовідсоткове припинення вогню, тому вони йдуть на цей ризик", – каже Олег Жданов.

"Залізний коридор" до Києва

Він додає, що в Україні не така ситуація, як у Ізраїлі. Ми відрізняємося, як за територією, так і за наявністю засобів для відбиття повітряних атак ворога.

"Я розумію представників бізнесу – тих, чиї літаки зараз простоюють у аеропорту "Бориспіль". І розумію, що вони хочуть їх підняти у повітря, тому шукають різні шляхи розблокування роботи аеропортів. А як приклад наводять досвід Ізраїлю. Але як в умовах України ми можемо його застосувати? Хіба що сформувати з "Залізного куполу" повітряний коридор від аеропорту "Бориспіль" до кордону, щоб літак міг летіти під прикриттям систем ППО. Але, вибачте, само по собі – це нереально", – пояснює Олег Жданов.

Чому зарано думати про польоти

Військовий експерт підкреслює, що безпекова ситуація у нас зовсім не поліпшилася, а, навпаки, погіршилася.

"Активність ворога стає дедалі більшою. Атаки "Шахедів" відбуваються майже кожну добу. Вони вільно долітають у нас до Хмельницької області. Тому ще зарано думати про відновлення польотів для цивільної авіації", – підсумовує Олег Жданов.
https://tsn.ua/exclusive/zalizniy-korid ... 97519.html
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість