Судьба украинских аэропортов

Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Немає в Україні хіпстерів. То були середні українці
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Igoresha »

mischko писав: 25 листопада 2023, 14:07 Аналітика від Лівого Берега:
Замкнений простір: чи може Україна відновити авіасполучення під час війни

https://lb.ua/society/2023/11/24/585318 ... raina.html
ICAO — це своєрідна європейська родина з безпеки польотів
Ну лол. У нас що не міжнародна організація - то все європейська :facepalm:

Натовпів хіпстерів не було. Був відсоток відносно заможних людей, що працюють із західними компаніями (ІТ, фінанси, бізнес-подорожуючі і т.д.), яких можна було б до таких віднести. Решта - цілком звичайні люди. В Борисполі, зазвичай, більшість людей була якраз-таки типовими відпочиваючими, які очікували чартер в Єгипет чи Туреччину.
В Жулянах було більше шансів побачити молодших авантюристів в силу більшого % рейсів лоу-костами. Але і кількість заробітчан/родичів тих, хто залишився закордоном теж була більшою.
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 921
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення katso »

mischko писав: 25 листопада 2023, 22:25 А тема така, що затівати відродження цивільної авіації - штука ресурсоємка, а оцінить це невеликий відсоток (якщо взагалі оцінить, я от вважаю, що ні).
"Великий відсоток" пам'ятаю в 90-х аплодував "Нафіг нам ті заводи нам краще шмотки з Туреччини возити" - а зараз нема чим стволи робили
не кажучи вже про дрони. Так самой й авіація - це є державоутворюуча галузь - особливо при наших розмірах та кількості населення. Як приклад - згадайте ковід коли країни евакуювали своїх грамадян лише власними авіакомпаніями.

Ну и опять же повторюсь - закрыты не коммерческие перевозки - закрыто все небо, дилеммы "выгодно-не выгодно" перед министерствами и авиакомпаниями пока не стоит.
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

З іншого боку, не спостерігається суттєвого підвищення пасажиропотоку, який би призвів до збільшення частот/розширення мережі з найближчих аеропортів, до яких легко дістатися, бо нема черги на кордоні та/або є залізниця: Сучава, Ряшів, Люблін, Кишинів
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Igoresha »

katso писав: 27 листопада 2023, 23:28 "Великий відсоток" пам'ятаю в 90-х аплодував "Нафіг нам ті заводи нам краще шмотки з Туреччини возити" - а зараз нема чим стволи робили
не кажучи вже про дрони. Так самой й авіація - це є державоутворюуча галузь - особливо при наших розмірах та кількості населення. Як приклад - згадайте ковід коли країни евакуювали своїх грамадян лише власними авіакомпаніями.

Ну и опять же повторюсь - закрыты не коммерческие перевозки - закрыто все небо, дилеммы "выгодно-не выгодно" перед министерствами и авиакомпаниями пока не стоит.
Чого це не стоїть? Стоїть. Особливо перед силами захисту.
Я вам нагадаю хвилю обурення народу тим, що місцеві бюджети тратились на місцеві потреби, не дивлячись на те, що на місцеві тро теж виділяли кошти.
А тут потрібно вкласти кучу зусиль і грошей у те, чим зможе користуватись невеликий % населення + різного роду політичне керівництво. Це при тому, що Україна без зовнішньої допомоги загнеться приблизно за рік. Плюс забрати цінне ппо глибоко в тил
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

krelk писав: 28 листопада 2023, 08:40 З іншого боку, не спостерігається суттєвого підвищення пасажиропотоку, який би призвів до збільшення частот/розширення мережі з найближчих аеропортів, до яких легко дістатися, бо нема черги на кордоні та/або є залізниця: Сучава, Ряшів, Люблін, Кишинів
Певний відсоток подорожуючих в нинішніх умовах надає перевагу переїзду автотранспортом чи залізницею прямо до пункта призначення. Наприклад, сів в машину в умовній Вінниці, і їдеш декілька діб до умовного Мадриду. Хоча можна було б доїхати машиною до умовних Жешува чи Сучави, а потім вже літаком до Мадриду. Комусь зручніше не покидати власну машину аж до Мадрида, аніж гратися з пересадками в Жешуві чи Сучаві, і можливо ще десь, у випадку коли немає прямих рейсів між двома аеропортами всередині ЄС/"Шенгену". А ось коли буде відкритий авіапростір для цивільної авіації, більшість цих людей пересяде на літак з України.
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 155
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

Фіджі(с) залишили Львову, зате Скайлайн полетить в Коста-Ріку, Вуелінг на Комори, а домініканська Arajet в Монголію. І це все з Борисполя!
Вкладення
a0d55.jpg
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Ну то логічно. На землі все захищено. В повітрі русні нічим достати. Хіба що с власним ППО треба бути обережним.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Sentry »

alex.s писав: 01 грудня 2023, 22:44 Ну то логічно. На землі все захищено. В повітрі русні нічим достати. Хіба що с власним ППО треба бути обережним.
До Києва від кордону з рф 200 км, від кордону з білоруссю 90 км, для р-37 не далеко. На землі дійсно захищено значно краще, це плюс. От з власними ППО можуть бути складнощі, щоб під час тривоги цивільний літак вийшов з зони ППО Києва, треба, мабуть, хоча б хвилин 5? Скільки залишається для підготовки до протидії потенційному Кинжалу?

З іншого боку, потенційний виграш від авіасполучення набагато більший ніж у Львові. Тому, якщо це можливо зробити більш-менш безпечно, то воно того вартує.
Аватар користувача
orwo
Airbus A319
Повідомлень: 195
З нами з: 03 серпня 2013, 15:41
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення orwo »

а який ап буде резервним?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Sentry »

orwo писав: 02 грудня 2023, 08:56 а який ап буде резервним?
Ряшев, Кишинев? У випадку повітряної тривоги навряд чи можуть бути інші резервні.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Є таке. Але, я так розумію, с белорашкой є домовленості, а по Р37 є таке:
Найбільша зафіксована українськими повітряними силами відстань ураження цілі ракетою Р-37 — 177 км
Mclo
Airbus A318
Повідомлень: 27
З нами з: 25 червня 2021, 09:41
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Mclo »

alex.s писав: 02 грудня 2023, 09:04 Є таке. Але, я так розумію, с белорашкой є домовленості, а по Р37 є таке:
Найбільша зафіксована українськими повітряними силами відстань ураження цілі ракетою Р-37 — 177 км
Можливо спрацювало б таке, щоб запросити до нас під цей проект такі АК, як Turkish Airl., Pegasus, Qatar, FlyDubai, Etihad, Wizz Abu-Dabi (можливо і просто Wizz але саме Hungary), Air Serbia, El Al? Ну тобто тих, кого пуйлу було б фактично неможливо чіпати?
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

Sentry писав: 02 грудня 2023, 06:08 До Києва від кордону з рф 200 км, від кордону з білоруссю 90 км, для р-37 не далеко.
Бити Р-37 по цивільним бортам? Штоби што?
І чи підлетять русаки до самого кордону, враховуючи "героїчнний" досвід їх авіагрупи на Брянщині 13.05.2023?
А з бульбашами напевно договорнячок.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Mclo писав: 02 грудня 2023, 11:23
alex.s писав: 02 грудня 2023, 09:04 Є таке. Але, я так розумію, с белорашкой є домовленості, а по Р37 є таке:
Найбільша зафіксована українськими повітряними силами відстань ураження цілі ракетою Р-37 — 177 км
Можливо спрацювало б таке, щоб запросити до нас під цей проект такі АК, як Turkish Airl., Pegasus, Qatar, FlyDubai, Etihad, Wizz Abu-Dabi (можливо і просто Wizz але саме Hungary), Air Serbia, El Al? Ну тобто тих, кого пуйлу було б фактично неможливо чіпати?
Гарна ідея, але тут запрошення не спрацюють. Самі вирішат або ні. Хіба що турки можуть ризикнути. Гадаю, спочатку буде тільки Скай с ЄС та чартерами.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Bagach писав: 02 грудня 2023, 12:06
Sentry писав: 02 грудня 2023, 06:08 До Києва від кордону з рф 200 км, від кордону з білоруссю 90 км, для р-37 не далеко.
Бити Р-37 по цивільним бортам? Штоби што?
І чи підлетять русаки до самого кордону, враховуючи "героїчнний" досвід їх авіагрупи на Брянщині 13.05.2023?
А з бульбашами напевно договорнячок.
Тю! Щоби шо? Тому що хуйло може і йому за це нічого не буде.
Почнуть то не ми, а докажить! Потім що на борту були війскові, а закінчать що винен Зеленський, бо відкрив простір...
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

alex.s писав: 02 грудня 2023, 12:42 Тю! Щоби шо? Тому що хуйло може і йому за це нічого не буде.
Нічого не буде? Ну, якщо збільшення постачання озброєння, чи навіть зняття мораторію на удари західним озброєнням по скрєпній території рашки - це нічого...
А ще й наші можуть пакостєй наробити. БАМ як приклад.
alex.s писав: 02 грудня 2023, 12:42 Почнуть то не ми, а докажить!
Угу. А уламки Р-37 випаруються. І розвідка проспить пуски ракет і виліт їх носіїв. Ну, ну...
alex.s писав: 02 грудня 2023, 12:42 Потім що на борту були війскові, а закінчать що винен Зеленський, бо відкрив простір...
По такій логіці треба було залізти 24.04.2022 в підвали, і не виходити звідти до кінця війни. Ніяких проектів не починати, бо злой і страшний вовочка кине бімбу!!!!!11111
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Bagach писав: 02 грудня 2023, 12:56
alex.s писав: 02 грудня 2023, 12:42 Тю! Щоби шо? Тому що хуйло може і йому за це нічого не буде.
Нічого не буде? Ну, якщо збільшення постачання озброєння, чи навіть зняття мораторію на удари західним озброєнням по скрєпній території рашки - це нічого...
alex.s писав: 02 грудня 2023, 12:42 Почнуть то не ми, а докажить!
Угу. А уламки Р-37 випаруються. І розвідка проспить пуски ракет і виліт їх носіїв. Ну, ну...
alex.s писав: 02 грудня 2023, 12:42 Потім що на борту були війскові, а закінчать що винен Зеленський, бо відкрив простір...
По такій логіці треба було залізти 24.04.2022 в підвали, і не виходити звідти до кінця війни. Ніяких проектів не починати, бо злой і страшний вовочка кине бімбу!!!!!11111
Да, да... так і буде... і збільшення зброї і дозвіл бити по рашкє... Бо зараз цього не роблять, бо.... а чому зараз це не роблять?
Уламки Р37 їм до сраки. Підкинули піндоси. Або стріляли по вишищувачу, а укр ППО збило цивільний літак, бо не треба було відкривати простір.

P.S. Я за спробу почати польоти, навіть планую скористатися. Але казати, що хуйло не буде нічого робити с цим, якось надто оптимістично.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

alex.s писав: 02 грудня 2023, 13:05 Да, да... так і буде... і збільшення зброї і дозвіл бити по рашкє... Бо зараз цього не роблять, бо.... а чому зараз це не роблять?
Тому що у Заходу реакційна політика щодо екскалації. Тобто поставки нових видів озброєнь і зняття заборон ідуть як відповідь на певні прецеденти.
Так що, якщо рашисти спробують атакувати цивільні борти - це без відповіді не залишиться.
alex.s писав: 02 грудня 2023, 13:05 Уламки Р37 їм до сраки. Підкинули піндоси. Або стріляли по вишищувачу, а укр ППО збило цивільний літак, бо не треба було відкривати простір.

P.S. Я за спробу почати польоти, навіть планую скористатися. Але казати, що хуйло не буде нічого робити с цим, якось надто оптимістично.
Скоро піде третій рік великої війни, а ви ще не зрозуміли, що українцям піхуй, що там думають рашисти, в т.ч. їхній хуйло.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3456
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Bagach писав: 02 грудня 2023, 13:34
alex.s писав: 02 грудня 2023, 13:05 Да, да... так і буде... і збільшення зброї і дозвіл бити по рашкє... Бо зараз цього не роблять, бо.... а чому зараз це не роблять?
Тому що у Заходу реакційна політика щодо екскалації. Тобто поставки нових видів озброєнь і зняття заборон ідуть як відповідь на певні прецеденти.
Так що, якщо рашисти спробують атакувати цивільні борти - це без відповіді не залишиться.
alex.s писав: 02 грудня 2023, 13:05 Уламки Р37 їм до сраки. Підкинули піндоси. Або стріляли по вишищувачу, а укр ППО збило цивільний літак, бо не треба було відкривати простір.

P.S. Я за спробу почати польоти, навіть планую скористатися. Але казати, що хуйло не буде нічого робити с цим, якось надто оптимістично.
Скоро піде третій рік великої війни, а ви ще не зрозуміли, що українцям піхуй, що там думають рашисти, в т.ч. їхній хуйло.
А ви впевнені, що Захід підтримує відкриття цивільного простору? Не дуже вони люблять потім реакцінувати...
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей