Цюріх-Львів зі Cтаральянсом (Льот + Swiss)
Додано: 22 грудня 2009, 20:53
Того разу мені повезло набагато більше ніж багатьом паксам по всій Європі. Летів я з Цюріха до Львова через Варшаву 21.12. Погода обіцяла багато проблем, бо вранці в Цюріху валив сніг, температура була біля -2-0, проте в аеропорту ранкові рейси були відмінені лише в Рим та Лондон, решта паксів жваво реєструвалася і здавала багаж. Мені тут не повезло перший раз, бо мій «е-квиток» від Льота не мав ні «номера», ні інших реквізитів дл реєстрації онлайн чи на автоматі, паспорт зчитуватися також не хотів, то ж я пішов в чергу і чекав хвилин 15, і вже потім поплівся на всі контролі, замість Фоккера 100 Contact Air нам подали А-320 Swiss, 2002 року, вже доволі поюзаний в конпоновці 180 точно як Візз, тільки перші 4 ряди крісел булі названі «бізнесом» і відгороджені шторкою. Загалом паксів було чимало, яле я сидів в передостанньому ряду сам, запізнились з вильотом на годину – чекали в черзі на деайсинг, потім його дуже ретельно робили хвилин 15, потім порулили на зліт і не зупиняючись злетіли, загалом все було ніби ОК, проте «їжею» виявився одинокий круасан і напій на вибір – тут від бюджетників втікли недалеко, проте то був лише ранок.
За 1 год 40 хв почали сідати в Варшаві, там мело не на диво, і коли вже от-от мали торкнутися смуги літак заревів і ми пішли на друге коло, народ не на диво перелякавшись почав панікувати, проте капітан Клаудіо Тіціані зразу вийшов на звязок і сказав що з полоси не прибрався борт, його до речі було видно і то був старезний Боїнг Белавіа з Мінська. З другого разу ми сіли і порулили через кучугури до своро гейту. Сам порт Варшави виявися доволі скромним з дуже спокійним трафіком і там снували – сиділи – лежали на підлозі – спали незлічені пакси. Загалом враження трохи сумне. Здивувало то, що з персоналу порту мінімум може говорити англійською чи німецькою, дістати якусь інформацію було жахливо важко, а ставлення їх і прикордонної варти до людей порівняно навіть зі Львовом – то була «жєсть». Ну зрештою я затупав до терміналу А, де не було впасти яблуку. Рейси на Одесу, Київ (Світу), Петербург, Софію, Чікаго, Торонто, Москву (АФ) затримувались не менше як на годину. Рим, Дюссель та Амстердам просто скасовано. Через годину прилетів Світівський боїнг, вийшло паксів 60, сіло десь в сумі 40, 8 з яких вперто шукали, оголошуючи по радіо разів 10, зрештою світ відчалив, потім Софія, Петербург, Москва. Нашу посадку оголосили з іншого гейту і на півгодини пізніше. Автобуси що підвозили нас до літака заслуговують фору від львівських, і ближчі до скотовоза за станом, під завірюхою по черзі заходиди в стааарезний ATR-72 «Єврольоту», яких там стояло 4 в ряд, в салоні було страшно брудно, запах міг вбити кого завгодно, деякі дюзи подачі повітря вирвані і заклеєні скотчем, а головне – то холод, стюарди були в пальто, шапках і рукавицях. Там також в хвості виявились місця бізнесу – то просто знущання. Дуже довго грузили багаж, двері в салон лишались відкриті, потім привезли чоловіка на візку і занесли в салон – заробітчанин мав травму хребта. І тихо сиділи. В мене скінчився терпець і я почав зачіпатися до стюарда в чому річ, чому ми не летимо, чого чекаємо і чому не можна включити опалення в літаку (на дворі було -13). Мене підтримало ще з десяток паксів особливо з дітьми, той щось побубнів але подзвонив в кабіну і опалення на 15 хв включили, пізніше зясувалося що ми чекаємо паксів з Торонто, Ванкувера та Чикаго, хоча частина торонтівських вже сиділа на місцях, за півгодини вони прибули, зайшли в літак і ми стішились що летимо, проте капітан сказав, що ми ще чекаємо на їх багаж, що зайняло ще 1.5 години… Коли я вже був годен потримати всіх тих панів за горло літак загудів і ми потихеньку почмихали до полоси, там чекали знов на деайсинг, який був значно скромніший за швейцарський, пропустили борт ВА на Лондон і за ним рванули. В польоті я згадав забуту романтику польоту на АН-24, запах керосину, проте вибору не було і страшенно хотілося вже накінець прибути додому. Від «неспеціальної їжі» в складі сендвіча з тунцем і напою я гонорово відмовився. Сіли ми у Львові о 16.30 практично перед з Тюркішами, австріяк вже збирався назад на Відень, можливо не стільки мороз як вітер проймав наскрізь, пасконтроль пройшли швидко, а от багажу ждали десь хвилин 20 – гружчики (всього 5) розривалися між 3 літаками, і коли привезли той багаж, то мали колір як їх комбінезони – насичений синій від холоду...
Одним словом фацит про Льот – з року в рік гірше й гірше, при наявності вибору краще уникати і Льоту, і Варшави... Хоча загалом мій улюблений варіант Цюріх-Дюссель-Дортмунд-Львів (AirBerlin+Wizz) навряд чи спрацював би – всі північно-західні німецькі порти та Амстердам залишались закриті...
По даних check-my-trip по дорозі назад мене чекають два Ембраєри Льоту, побачимо як воно буде там...
За 1 год 40 хв почали сідати в Варшаві, там мело не на диво, і коли вже от-от мали торкнутися смуги літак заревів і ми пішли на друге коло, народ не на диво перелякавшись почав панікувати, проте капітан Клаудіо Тіціані зразу вийшов на звязок і сказав що з полоси не прибрався борт, його до речі було видно і то був старезний Боїнг Белавіа з Мінська. З другого разу ми сіли і порулили через кучугури до своро гейту. Сам порт Варшави виявися доволі скромним з дуже спокійним трафіком і там снували – сиділи – лежали на підлозі – спали незлічені пакси. Загалом враження трохи сумне. Здивувало то, що з персоналу порту мінімум може говорити англійською чи німецькою, дістати якусь інформацію було жахливо важко, а ставлення їх і прикордонної варти до людей порівняно навіть зі Львовом – то була «жєсть». Ну зрештою я затупав до терміналу А, де не було впасти яблуку. Рейси на Одесу, Київ (Світу), Петербург, Софію, Чікаго, Торонто, Москву (АФ) затримувались не менше як на годину. Рим, Дюссель та Амстердам просто скасовано. Через годину прилетів Світівський боїнг, вийшло паксів 60, сіло десь в сумі 40, 8 з яких вперто шукали, оголошуючи по радіо разів 10, зрештою світ відчалив, потім Софія, Петербург, Москва. Нашу посадку оголосили з іншого гейту і на півгодини пізніше. Автобуси що підвозили нас до літака заслуговують фору від львівських, і ближчі до скотовоза за станом, під завірюхою по черзі заходиди в стааарезний ATR-72 «Єврольоту», яких там стояло 4 в ряд, в салоні було страшно брудно, запах міг вбити кого завгодно, деякі дюзи подачі повітря вирвані і заклеєні скотчем, а головне – то холод, стюарди були в пальто, шапках і рукавицях. Там також в хвості виявились місця бізнесу – то просто знущання. Дуже довго грузили багаж, двері в салон лишались відкриті, потім привезли чоловіка на візку і занесли в салон – заробітчанин мав травму хребта. І тихо сиділи. В мене скінчився терпець і я почав зачіпатися до стюарда в чому річ, чому ми не летимо, чого чекаємо і чому не можна включити опалення в літаку (на дворі було -13). Мене підтримало ще з десяток паксів особливо з дітьми, той щось побубнів але подзвонив в кабіну і опалення на 15 хв включили, пізніше зясувалося що ми чекаємо паксів з Торонто, Ванкувера та Чикаго, хоча частина торонтівських вже сиділа на місцях, за півгодини вони прибули, зайшли в літак і ми стішились що летимо, проте капітан сказав, що ми ще чекаємо на їх багаж, що зайняло ще 1.5 години… Коли я вже був годен потримати всіх тих панів за горло літак загудів і ми потихеньку почмихали до полоси, там чекали знов на деайсинг, який був значно скромніший за швейцарський, пропустили борт ВА на Лондон і за ним рванули. В польоті я згадав забуту романтику польоту на АН-24, запах керосину, проте вибору не було і страшенно хотілося вже накінець прибути додому. Від «неспеціальної їжі» в складі сендвіча з тунцем і напою я гонорово відмовився. Сіли ми у Львові о 16.30 практично перед з Тюркішами, австріяк вже збирався назад на Відень, можливо не стільки мороз як вітер проймав наскрізь, пасконтроль пройшли швидко, а от багажу ждали десь хвилин 20 – гружчики (всього 5) розривалися між 3 літаками, і коли привезли той багаж, то мали колір як їх комбінезони – насичений синій від холоду...
Одним словом фацит про Льот – з року в рік гірше й гірше, при наявності вибору краще уникати і Льоту, і Варшави... Хоча загалом мій улюблений варіант Цюріх-Дюссель-Дортмунд-Львів (AirBerlin+Wizz) навряд чи спрацював би – всі північно-західні німецькі порти та Амстердам залишались закриті...
По даних check-my-trip по дорозі назад мене чекають два Ембраєри Льоту, побачимо як воно буде там...