Сторінка 1 з 2

Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 14 січня 2009, 10:48
.:antonio:.
Вот собственно такая тема...
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 20 січня 2009, 19:15
Гість
считаю, что без объединения укр. авиакомпаний нашей авиации не выжить, особенно при подписании Открытого неба, так что это один из важнейших вариантов.

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 20 січня 2009, 19:31
Olek
Гість писав:считаю, что без объединения укр. авиакомпаний нашей авиации не выжить, особенно при подписании Открытого неба, так что это один из важнейших вариантов.
в принципі - так...
Інше питаня на яких умовах? МАУ - державна компанія-фідер... Світ -приватна транзитна. Різні власники, різні концепції робити... Питання - як сумістити їжачка і єнота... Не забуваєм про вьіпльівшую Дніпроавію...

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 20 січня 2009, 19:32
Olek
.:antonio:. писав:Вот собственно такая тема...
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?
підвищіти сервіс, або знизити ціни...
Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 20 січня 2009, 22:48
.:antonio:.
Alexander писав:
.:antonio:. писав:Вот собственно такая тема...
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?
підвищіти сервіс, або знизити ціни...
Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
У визза страховка есть?Нет....вот тебе и разница

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 20 січня 2009, 22:55
Olek
у ВІЗЗ ейр є страхування :shock: хто вам казав, що його немає???

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 21 січня 2009, 09:59
.:antonio:.
Alexander писав:у ВІЗЗ ейр є страхування :shock: хто вам казав, що його немає???
Где она?Ты билет получал на руки?! Нет...просто с паспортом приходишь и все....нет официально ничего на тебя....так что подзадумайтесь

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 21 січня 2009, 10:29
Olek
.:antonio:. писав:
Alexander писав:у ВІЗЗ ейр є страхування :shock: хто вам казав, що його немає???
Где она?Ты билет получал на руки?! Нет...просто с паспортом приходишь и все....нет официально ничего на тебя....так что подзадумайтесь
я Аеросітом літав так само - на руки нічого не отрумував - 4 рази минулого року... Це електронний квиток...

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 21 січня 2009, 12:43
gast
Якщо комусь цікаво почитати про страхування на рейсах Віззу -
користуйтесь лінком http://wizzair.com/downloads/Wizz_Air_T ... icy_IE.pdf
Наявність паперового квитка тут зовсім ні до чого, а електронний квиток має
рівно ту ж саму дію як і паперовий.
А про кризу - про то вже багато говорили і писали, і якщо "вітчизняні" компанії зараз
плачуть в хусточку, тоді най звернуться до витоків - хто систематично і впевнено своїми діями
втискав в голови потенційних пасажирів тезу про то, що літати в межах України та й закордон - дорого,
ненадійно і навіть ризиковано? Чому середньостатистична людина вважає, що краще трястися
добу й більше в брудному потягу зі Львова до Харкова чи Сімферополя, ніж долетіти туди ж літаком
за ту ж ціну і значно коротший час? Чого вони хочуть далі - літати на тих самих старих літаках
і вимагати пільг та захисту? Не треба волати про то що конкуренція вб"є "національні компанії",
подивіться на досвід румунського Carpatair чи Європейського Cirrus Airlines для прикладу.
Вони свою нішу знайшли, і тихо спокійно обслуговують свого клієнта, перед тим добре
пошукавши ті невеликі пасс. потоки, які зараз возять. Так що треба добре думати над концепцією,
аналізувати і "усьо вийде". Більше дії та кращого сервісу.

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 21 січня 2009, 18:05
.:antonio:.
У визза нет эл.билета....только код....и паспорт на регистрации и все

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 21 січня 2009, 18:18
Olek
.:antonio:. писав:У визза нет эл.билета....только код....и паспорт на регистрации и все

Це й є електронний квиток :)
А ось що мені видав Світ... - це теж не квиток?=))
Номер заказа: Z3FJAK
№ подтверждения рейса: Aerosvit Airlines Z3FJAK
Статус билета: обработанный электронный билет

---------------------------------------
Из Киев в Варшава
:lol:

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 17:31
Коржик
Alexander писав:
.:antonio:. писав:Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
Поверьте, этот бутик не стоит три гривны.

Про бройлера УВЫ. :hot: :hot: :hot:

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 17:37
Olek
Коржик писав:
Alexander писав:
.:antonio:. писав:Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
Поверьте, этот бутик не стоит три гривны.

Про бройлера УВЫ. :hot: :hot: :hot:
а яка реальна вартість? =)

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 17:41
Коржик
К сожалению не знаю.
Но вот точно знаю, что кусочек чёрного хлеба в Аэромаре обходится а/к в $0.25.

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 17:47
Olek
Коржик писав:К сожалению не знаю.
Но вот точно знаю, что кусочек чёрного хлеба в Аэромаре обходится а/к в $0.25.
ну не більше 10 грн... бо в макдональдсі гамбургер в 1,5 рази більший, а коштує 4-50 грн :)

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 17:51
Коржик
Вы уже в ТРИ раза подняли цену. :)

Мне свитовский бутик больше нравиться и, как правило, их дают по два.

Дальше считаем? :D

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 17:53
Olek
Коржик писав:Вы уже в ТРИ раза подняли цену. :)

Мне свитовский бутик больше нравиться и, как правило, их дают по два.

Дальше считаем? :D
я його просто порівняв з гамбургером в макдональдсі... отже ціна йому - 3 грн максимум... але ж можно його і за 50 грн продавати :)
На Варшаву тільки по 1 бутеру

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 18:02
Коржик
Какой вы, однако, непоследовательный. :D

Когда я летал в Варшаву было два. У Свита с этим вообще странно.

Так а/к его и покупает у кейтеринговой компании. Ну не за полтинник, но и не за три гривны.

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 18:04
Olek
Коржик писав:Какой вы, однако, непоследовательный. :D

Когда я летал в Варшаву было два. У Свита с этим вообще странно.

Так а/к его и покупает у кейтеринговой компании. Ну не за полтинник, но и не за три гривны.
Я не Янукович, тому не послідовний :hot:
3 грн - то максимальна ціна з націнкою... все інше - то вже "жиру бєсятся" :) я розумію, кейтірінгу теж їсти треба...
Але ж кажу, його можна й по 50 грн продавати :) так само як півлітрова бутилка води а-ля моршинська в терміналі Б в чистій зоні за 1,5-2 ойро

Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?

Додано: 22 січня 2009, 20:09
Коржик
Киев-Будапешт. Аэросвит.
Такой наборчик стоит $5, оплачивается в гривнах по текущему курсу.
К сожалению не знаю входит ли в эту стоимость контик, сок, чай, салфетки и посуда.