Міжнародний аеропорт Львів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
В Одесі ж Романовської нема
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Вот! Хоть кто-то видит "разницу в деталях".
Ну у Львова плюшек до фига, справедливости ради. Ваши рестораны дешевле равнозначных одесских на порядок, и вообще есть что глянуть более чем. Я же приезжих везу в Шабо на винзавод, который действительно направлен и на туристов иностранцев в том числе, на заброшки, на Куяльник, который был чем-то мощным когда-то, и лишь немногое напоминает о былой славе и т.д. А о современном лице города и писать не буду вообще.
Так что доводов у Львова овер дофига, и как тут правильно написали, это Брну надо больше, чем такому городу, как Львов.
Ну у Львова плюшек до фига, справедливости ради. Ваши рестораны дешевле равнозначных одесских на порядок, и вообще есть что глянуть более чем. Я же приезжих везу в Шабо на винзавод, который действительно направлен и на туристов иностранцев в том числе, на заброшки, на Куяльник, который был чем-то мощным когда-то, и лишь немногое напоминает о былой славе и т.д. А о современном лице города и писать не буду вообще.
Так что доводов у Львова овер дофига, и как тут правильно написали, это Брну надо больше, чем такому городу, как Львов.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А інформація на рахунок делегації з Катару в грудні актуальна? Цікаво було б дізнатися з якими пропозиціями вони прилетіли б
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Почему бы и нет )). Может быть Hampton by Hilton вполне.
Или Mercure, Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton. Главное, что бы дело пошло дальше данной картинки. Хоть один аэропорт у нас будет с нормальным отелем, так как Борисполю еще лет 10 не светит такого (((.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Не той уровень. Так, насправді, готель біля аеропорту у Львові потрібен швидше пілотам/команді і розселити якихось паксів з затриманих/відмінних рейсів. Може ще для людей з поза Львова які мають ранній виліт. Та й то, навряд чи потребують такого готелю. Доступні готелі в центрі за хвилин 20 їзди, де й атракцій значно більше.Kibeee писав: ↑16 листопада 2018, 20:17Почему бы и нет )). Может быть Hampton by Hilton вполне.
Или Mercure, Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton. Главное, что бы дело пошло дальше данной картинки. Хоть один аэропорт у нас будет с нормальным отелем, так как Борисполю еще лет 10 не светит такого (((.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Зрада, навіщо Львову готель біля аеропорту, навіщо рейси, зубожіння, ніхто і так не літає.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Во Львове минимальное предложение отелей для бизнес конференция, семинаров и тд. Спрос очень большой на такой формат, но все упирается что нет в городе хорошо отеля на условных 150 номеров с большим конференц залом и сопутствующей инфраструктурой. Под такой формат нужно как раз и стоить отель.Ostap писав: ↑16 листопада 2018, 20:58Не той уровень. Так, насправді, готель біля аеропорту у Львові потрібен швидше пілотам/команді і розселити якихось паксів з затриманих/відмінних рейсів. Може ще для людей з поза Львова які мають ранній виліт. Та й то, навряд чи потребують такого готелю. Доступні готелі в центрі за хвилин 20 їзди, де й атракцій значно більше.Kibeee писав: ↑16 листопада 2018, 20:17Почему бы и нет )). Может быть Hampton by Hilton вполне.
Или Mercure, Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton. Главное, что бы дело пошло дальше данной картинки. Хоть один аэропорт у нас будет с нормальным отелем, так как Борисполю еще лет 10 не светит такого (((.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
+100500... Золоті слова. Додам ще сюди великі ресторани
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Тю, а весілля де у вас роблять?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Так а звичайні весілля?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Весілля та ділові конференс вечері - формати різні
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
З цим важко не погодитися.Kibeee писав: ↑16 листопада 2018, 20:17
Во Львове минимальное предложение отелей для бизнес конференция, семинаров и тд. Спрос очень большой на такой формат, но все упирается что нет в городе хорошо отеля на условных 150 номеров с большим конференц залом и сопутствующей инфраструктурой. Под такой формат нужно как раз и стоить отель.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Місць для подій - приватних чи бізнесових - у Львові сотні, стільки ж операторів послуг на ринку.
Зроблю відступ на пару кроків, щоб пояснити механіку за взаємодією спільнот і ринків у Львові.
Може воно й складно віриться, але інфраструктурний розвиток у Львові робиться досить розумно, системно і концептуалізовано, у відповідності до ухваленої в 2011 чи 2012 та, станом на цей момент, в основному реалізованої стратегії розвитку міста (ні, я не є виборцем Самопомочі і, так, я в курсі всієї критики, в т ч питань просторового розвитку, генплану тощо, але у Львові ситуація суттєво краща за будь-яке інше крупне місто в країні, хоч і гірша за міста у Польщі, наприклад). Частиною цієї концептуалізації є рішення про те, що події у Львові мають розвиватися на тлі міста, а не замикатись в просторі якогось офісного, ділового чи іншого комплексу.
Тому важливий аеропорт в межі міста, а не за містом. Тому важлива майбутня інтермодальність сполучень. Тому важливе розташування майданчиків якогомога ближче до історичної частини міста. Тому важливо, що УКУ, Львівський університет, Політехніка та інші ВНЗ мають розкидані приміщення по місту: сам Львів є кампусом, відповідно, межею кампуса є межа міста, а не паркан довкола кампуса. Це ідея інтеграції, яка має глибше концептуальне коріння - архітектурне, релігійне (екуменічне), економічне і т д.
Тому конференц-рішення у Львові переважно не будуть "рішенням під одним дахом", конференц-зали, готелі, ресторани, транспорт об'єднані не спільним приміщенням, а сервісом, який як спільна точка входу допомагає знайти рішення. Ось, наприклад муніципальний сервіс (є і приватні):
http://www.lvivconvention.com.ua/
Провисання є в кількох сегментах, де потрібні не зали/номери готелів у певній кількості, а перетин кількох обставин. Бракує також можливостей для великих подій - на 3-5-7 тисяч учасників. Джазовий фестиваль влітку щороку стає інфраструктурним випробуванням з високими накладними витратами (мільйони "спалюються" на збір/розбір сцени, наприклад).
Аеропорт з готелем Тустань, прихід до Львова мереж (Radisson, Hilton і т д) - це не тільки питання окремого бізнесу аеропорту Львів як власника готелю, це також питання ширшої взаємодії з іншими учасникмами ринку, бо, в сегменті b2b продаватиметься цей готель, найімовірніше, в пакеті з іншими послугами інших операторів в місті. Аеропорт у Львові говорить і чує голоси бізнесу, подій, універститетів і т д, транслює їх далі до авіакомпаній (наприклад, прохання збільшити ємність на певні дні тощо), аеропорт впливає на дискусії про розвиток поза межами аеропорту (наприклад, про зв'язок південної та північної частини міста - вони розділені Замковою горою та Кайзервальдом), про майбутнє міської залізниці, про зв'язок індустрій (освіти, ІТ) з тими ринками, які їм потрібні (крупні міста Європи, Пн Америки) та ін.
На мою, думку, оця вся механіка взаємодії, оця інтегрованість є невидимим ззовні, але дуже важлимим здобутком інституційного розвитку міста. Для мене особисто це причина, чому маючи основний бізнес та доходи в Києві, я не перенісся остаточно, утримуючи в місті значну власну присутність і персональну, і бізнесову. Львів, при всіх його багатьох проблемах і недоліках, є одним з найперспективніших міст в ширшому регіоні.
Зроблю відступ на пару кроків, щоб пояснити механіку за взаємодією спільнот і ринків у Львові.
Може воно й складно віриться, але інфраструктурний розвиток у Львові робиться досить розумно, системно і концептуалізовано, у відповідності до ухваленої в 2011 чи 2012 та, станом на цей момент, в основному реалізованої стратегії розвитку міста (ні, я не є виборцем Самопомочі і, так, я в курсі всієї критики, в т ч питань просторового розвитку, генплану тощо, але у Львові ситуація суттєво краща за будь-яке інше крупне місто в країні, хоч і гірша за міста у Польщі, наприклад). Частиною цієї концептуалізації є рішення про те, що події у Львові мають розвиватися на тлі міста, а не замикатись в просторі якогось офісного, ділового чи іншого комплексу.
Тому важливий аеропорт в межі міста, а не за містом. Тому важлива майбутня інтермодальність сполучень. Тому важливе розташування майданчиків якогомога ближче до історичної частини міста. Тому важливо, що УКУ, Львівський університет, Політехніка та інші ВНЗ мають розкидані приміщення по місту: сам Львів є кампусом, відповідно, межею кампуса є межа міста, а не паркан довкола кампуса. Це ідея інтеграції, яка має глибше концептуальне коріння - архітектурне, релігійне (екуменічне), економічне і т д.
Тому конференц-рішення у Львові переважно не будуть "рішенням під одним дахом", конференц-зали, готелі, ресторани, транспорт об'єднані не спільним приміщенням, а сервісом, який як спільна точка входу допомагає знайти рішення. Ось, наприклад муніципальний сервіс (є і приватні):
http://www.lvivconvention.com.ua/
Провисання є в кількох сегментах, де потрібні не зали/номери готелів у певній кількості, а перетин кількох обставин. Бракує також можливостей для великих подій - на 3-5-7 тисяч учасників. Джазовий фестиваль влітку щороку стає інфраструктурним випробуванням з високими накладними витратами (мільйони "спалюються" на збір/розбір сцени, наприклад).
Аеропорт з готелем Тустань, прихід до Львова мереж (Radisson, Hilton і т д) - це не тільки питання окремого бізнесу аеропорту Львів як власника готелю, це також питання ширшої взаємодії з іншими учасникмами ринку, бо, в сегменті b2b продаватиметься цей готель, найімовірніше, в пакеті з іншими послугами інших операторів в місті. Аеропорт у Львові говорить і чує голоси бізнесу, подій, універститетів і т д, транслює їх далі до авіакомпаній (наприклад, прохання збільшити ємність на певні дні тощо), аеропорт впливає на дискусії про розвиток поза межами аеропорту (наприклад, про зв'язок південної та північної частини міста - вони розділені Замковою горою та Кайзервальдом), про майбутнє міської залізниці, про зв'язок індустрій (освіти, ІТ) з тими ринками, які їм потрібні (крупні міста Європи, Пн Америки) та ін.
На мою, думку, оця вся механіка взаємодії, оця інтегрованість є невидимим ззовні, але дуже важлимим здобутком інституційного розвитку міста. Для мене особисто це причина, чому маючи основний бізнес та доходи в Києві, я не перенісся остаточно, утримуючи в місті значну власну присутність і персональну, і бізнесову. Львів, при всіх його багатьох проблемах і недоліках, є одним з найперспективніших міст в ширшому регіоні.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
LWIEV, сильно. Але все ж залишається 'але' на попсовий американський підхід, коли в один здоровий готель в'їжджає конфенерція на 100-200-300 учасників, орендують конференц-площі під одним стрихом, з єдиним рестораном для сніданку та можливість всією цією аравою піти на вечерю в центр так щоб сісти в одному залі. Такого нема, а попит є. Львів може хіба забезпечити ресторанчики-пивниці (не від слова пиво) для компаній в ~10 чоловік.
Лас-Вегасу у Львові нема з його конференц індустрією
Лас-Вегасу у Львові нема з його конференц індустрією
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Львову якісний ріст (згрубша - ріст витрат на одну людину) важливіший за кількісний (зростання кількості людей). Тому - так, треба кілька конференц-центрів + великий конгрес-центр, але Лас-Вегас хай лишається там, нам його тут не треба.popTAB писав: ↑17 листопада 2018, 13:38 LWIEV, сильно. Але все ж залишається 'але' на попсовий американський підхід, коли в один здоровий готель в'їжджає конфенерція на 100-200-300 учасників, орендують конференц-площі під одним стрихом, з єдиним рестораном для сніданку та можливість всією цією аравою піти на вечерю в центр так щоб сісти в одному залі. Такого нема, а попит є. Львів може хіба забезпечити ресторанчики-пивниці (не від слова пиво) для компаній в ~10 чоловік.
Лас-Вегасу у Львові нема з його конференц індустрією
В авіації - поява пасажирів бізнес-класу для класиків (чи покупок дорогих квитків для лоу-костів) зробить Львів важливішим ринком, ніж конкуренція акційних авіа-тарифів з маршрутками.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 62 гостей