Міжнародний аеропорт Львів
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Прага і Будапешт - хороші варіанти, я не сперечаюся. Останній навіть був в минулорічному списку Раянів.
А в Стамбул змотатися не вийде? Новий аеропорт трохи ближче до Львова і час обороту там напевно буде менший ніж в Ататюрку зараз.
А в Стамбул змотатися не вийде? Новий аеропорт трохи ближче до Львова і час обороту там напевно буде менший ніж в Ататюрку зараз.
-
- A380
- Сообщения: 1122
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 734 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Спадщину Романовської я б вимірював не лише напрямками і часом їхнього відкриття, але й в умовами, на яких а/к зайшли в LWO. Ніхто з а/к не отримав ексклюзивних умов, перебивши бізнес всім іншим - це круто. Аеропорт не ліг під МАУ і не увійшов з МАУ в клінч, це теж круто. Нагадаю про ILS, CAT II, організацію простору довкола а/п (порівняйте з під'їздами до терміналу D в Борисполі), рівномірному навантаженні на аеропорт, в результаті чого немає корків на руліжках, очікувань по 20-30 хв на зліт, натовпів в терміналі. Спроби інтегруватись з залізницею, відкрити автобусні сполучення по Західній Україні безпосередньо з LWO - теж важливо. Загальна атмосфера відкритості (згадайте стат. дані Одеси) - теж здобуток. Не кажучи вже про те, що аеропорт у Львові не годує якихось упирів з олігархічних середовищ.
- Рейтинг: 28.57%
-
- A380
- Сообщения: 1538
- Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:16
- Благодарил (а): 121 раз
- Поблагодарили: 380 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Как по мне, это основная причина того, что Одесса в этом году пропустит львов вперёд и отрыв дальше только будет увеличиваться. Да, в Одессе нет ВПП, и после строительства кто-то да зайдёт, но то как плотно те же олигархи держат аэропорт и весь город в своих руках, как минимум это не помогает развиваться аэропорту однозначно. Ну и методы ведения бизнеса из 90-ых, ну вы все поняли, это путь в никуда.
-
- A380
- Сообщения: 1538
- Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:16
- Благодарил (а): 121 раз
- Поблагодарили: 380 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Львов Ататюрк 2 часа у туркмены. Я относительно регулярно летаю через Ататюрк, и ситуация с оборотом там так себе, вечные очереди, ну и рукав далеко не всегда.
По новому аэропорту пока он не открыт , загадывать рано, и вполне возможно, что Мау будет экономить на рукаве, так что по времени, даже если новый и чуть ближе, не выходит.
-
- A380
- Сообщения: 2225
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 358 раз
- Поблагодарили: 724 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Думаете это заслуга Романовской, что порт не хотят олигархи в концессию брать? А также отсутствие пробок на рулежках, они в Украине где-то вообще есть?LWIEV писал(а): ↑18 авг 2018, 12:00Спадщину Романовської я б вимірював не лише напрямками і часом їхнього відкриття, але й в умовами, на яких а/к зайшли в LWO. Ніхто з а/к не отримав ексклюзивних умов, перебивши бізнес всім іншим - це круто. Аеропорт не ліг під МАУ і не увійшов з МАУ в клінч, це теж круто. Нагадаю про ILS, CAT II, організацію простору довкола а/п (порівняйте з під'їздами до терміналу D в Борисполі), рівномірному навантаженні на аеропорт, в результаті чого немає корків на руліжках, очікувань по 20-30 хв на зліт, натовпів в терміналі. Спроби інтегруватись з залізницею, відкрити автобусні сполучення по Західній Україні безпосередньо з LWO - теж важливо. Загальна атмосфера відкритості (згадайте стат. дані Одеси) - теж здобуток. Не кажучи вже про те, що аеропорт у Львові не годує якихось упирів з олігархічних середовищ.

-
- A380
- Сообщения: 1122
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 734 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
По концесії і контролю фінпотоків - однозначно її заслуга. Вона працювала над формуванням коаліції, вона була ядром кристалізації спільноти, в т ч, яка далі лобіювала своїми каналами. Це Львів, місто, в якому немає концентрованого капіталу, тому відповідь на всі системні питання - побудова коаліцій.
По корках - все, що треба робити, це просто давати а/к ті слоти, яких вони хочуть, а не вести з ними виснажливі переговори "а давайте на ранок" або "можете на 45 хв пізніше". А в чергах я стояв і не раз в Борисполі, Жулянах, а особливо в довоєнному Сімферополі.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Мова не про концесію, а про вибір підрядників. Від позиції директора залежить дуже багато. Львівський аеропорт є одним із найпрозоріших держпідприємств в цьому плані.
Щодо пробок, то цього літа кілька разів полоса працювала на межі пропускної здатності. Одного разу зафіксували 20 прильото-вилітів за годину. Термінал теж є одним з найкращих прикладів ефективного масштабування операцій - незважаючи на трьохкратний ріст потоку за три роки, черги суттєво не виросли. Так, будували з запасом, але вчасний набір персоналу і планування не менш важливі.
- Olek
- avianews
- Сообщения: 10892
- Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 1345 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Площадь львовского терминала в 3 раза больше площади международного терминала А в Жулянах.
-
- A380
- Сообщения: 2225
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 358 раз
- Поблагодарили: 724 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
У меня к Романовской претензий нет. На фоне других эффективных менеджеров на гос предприятиях - она просто эталон
.
Вот только думаю, если порт реально станет интересен олигархам и появятся пробки на рулежках, хотя бы такие как в Жулянах - вот это будет ЗАСЛУГА. Но она не волшебница, на макроэкономику влиять не может.

Вот только думаю, если порт реально станет интересен олигархам и появятся пробки на рулежках, хотя бы такие как в Жулянах - вот это будет ЗАСЛУГА. Но она не волшебница, на макроэкономику влиять не может.
-
- A380
- Сообщения: 1122
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 734 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Я розумію, що очікування феєричного провалу є частиною пост-тоталітарної травми у кожного з нас, але не всі катастрофи мусять статися.
На мою думку, навіть враховуючи зворотність багатьох змін, ми часто недооцінюємо наскільки змінилась країна. Порівнюю хоча б вплив на процеси з боку бізнес-асоціацій до 2014 і зараз - різні планети.
Романовська має за своєю спиною потужнішу підтримку, ніж може виглядати ззовні.
На мою думку, навіть враховуючи зворотність багатьох змін, ми часто недооцінюємо наскільки змінилась країна. Порівнюю хоча б вплив на процеси з боку бізнес-асоціацій до 2014 і зараз - різні планети.
Романовська має за своєю спиною потужнішу підтримку, ніж може виглядати ззовні.
- Рейтинг: 10.71%
-
- A380
- Сообщения: 1122
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 734 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
У Львові в політичних і ділових колах - так. Питання чи цього буде достатньо. Політично вона не виглядає афілійованою: нормальні стосунки з містом і областю посеред їхньої взаємної ядерної війни, обнімашки з Юлею, спільні заходи з президентом, підтримка міністра від НФ. Ну, з деякими регіоналами вона на ножах - ясно чому, там втрачені потоки.
-
- A380
- Сообщения: 1015
- Зарегистрирован: 07 апр 2009, 14:18
- Откуда: KRK
- Благодарил (а): 54 раза
- Поблагодарили: 122 раза
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
У Львові в неділю чекають на мільйонного пасажира
У 2019 році пасажиропотік львівського аеропорту сягне 2 млн
https://zaxid.net/u_2019_rotsi_pasazhir ... n_n1464183
У 2019 році пасажиропотік львівського аеропорту сягне 2 млн
https://zaxid.net/u_2019_rotsi_pasazhir ... n_n1464183
-
- A380
- Сообщения: 1052
- Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
- Благодарил (а): 9 раз
- Поблагодарили: 175 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Є мільйон!)
https://www.facebook.com/LvivAirport/po ... &__tn__=-R
А по Одесі такої інформації нема, отже Львів таки попереду.

https://www.facebook.com/LvivAirport/po ... &__tn__=-R
А по Одесі такої інформації нема, отже Львів таки попереду.
-
- A380
- Сообщения: 1248
- Зарегистрирован: 29 мар 2009, 02:26
- Благодарил (а): 186 раз
- Поблагодарили: 214 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Мені цікавий один момент. Прилетів борт Віззейр з мільйонним пасажиром. На борту 180 людей. Прибули одночасно. Як відрізнити хто з них мільйонний? За номером посадкового талону? Чи за тим, який за чергою потрапив на паспортний контроль? Так на внутрішніх рейсах немає паспортного контролю.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Можуть просто сортувати по алфавіту. Або за номером посадкового. Або за порядком бордінгу на літак в аеропорту вильоту.
-
- Airbus A319
- Сообщения: 231
- Зарегистрирован: 23 мар 2018, 15:07
- Благодарил (а): 80 раз
- Поблагодарили: 109 раз
- Контактная информация:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
вибір мільйонного — банальний піар хід. думаю, принциповий елемент тут тільки один — на якому борті прибуде той потенційний мільйонник. а далі, як написав popTAB, "яка дівка сподобалась"
за суб'єктивними спостереженнями, мужики на літаках здебільшого просто сірі й непримітні, а часто взагалі з похмілля, або на шляху до нього. натомість доглянутих краль завжди багато. ))

за суб'єктивними спостереженнями, мужики на літаках здебільшого просто сірі й непримітні, а часто взагалі з похмілля, або на шляху до нього. натомість доглянутих краль завжди багато. ))