Сторінка 1 з 1

Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Додано: 24 липня 2009, 20:49
senator
Мене цікавить ваша думка про персонал аеропорту Львів

Re: Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Додано: 06 серпня 2009, 18:27
Olek
зазвичай професіоналізм проявляється в конфліктних і незвичних ситуація. Пощастило, з таким не стикався.. а в звичайних ситуаціях воводили себе як в інших портах... хоча був випадок... за 40 хвилин до вильоту закрили двері в сарайчик, вимкнули все обладнання для контролю... люди стучали, але не пустили. причому навіть в випадку, якщо ви зареєстровані... але таке було з Віззами. А от стійку Аеросвіт закриває за 20 хвилин до вильоту

Re: Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Додано: 08 серпня 2009, 08:43
popTAB
за останні 3 роки конфліктних ситуацій з персоналом не було жодних, і що тішить ;)
де б хотілось покращень - щоб довідка почала працювати належним чином, а то не додзвонишся, а якщо приїхати в аеропорт часто нікого нема на місці.

Та й би не завадило набрати молоді :tease: