Сторінка 1 з 4
SUKHOI SUPERJET 100
Додано: 23 квітня 2009, 21:38
Quoondo
Предлагаю обсудить этот потрясающий самолет здесь! Как вы считаете сколько этих самолетов может быть продано в Украине?
ИМХО, украинский рынок сможет вместить несколько сотен таких самолетов.
Сравнение региональников
Додано: 23 квітня 2009, 21:40
Quoondo
Предлагаю сравнить SSJ 100, CRJ, MRJ, C-Series, ARJ-21, E-Jets, Ту-334 и Ан-148.
Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 23 квітня 2009, 21:44
Quoondo
Здесь, на этой ветке, предлагаю обсудить недостатки и огрехи в конструкциях Ту-334 и Ан-148
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 05 листопада 2018, 13:35
mischko
Погано жити під санкціями. Не можеш купити те, що хочеться, бо не продають, от і доводиться купляти щось таке:
https://www.reuters.com/article/us-iran ... SKCN1N80FF
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 05 листопада 2018, 13:38
alex.s
Китай поможет
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 05 листопада 2018, 13:54
nik-dem
Що найбільш прикро, так це те, що в рамках політики «багатовекторности» Україна та українські компанії досі ведуть активні справи з Іраном, українські виші навчають іранців тощо, тим самим тримаючи на плаву ще один бридкий аґресивний режим. Така чудова країна як Іран на нього не заслуговує…
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 05 листопада 2018, 14:09
converj
Тогда сразу надо брать х2 шт, чтобы зап.части были под боком
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 05 листопада 2018, 14:38
manjeroke
nik-dem писав: ↑05 листопада 2018, 13:54
Що найбільш прикро, так це те, що в рамках політики «багатовекторности» Україна та українські компанії досі ведуть активні справи з Іраном, українські виші навчають іранців тощо, тим самим тримаючи на плаву ще один бридкий аґресивний режим. Така чудова країна як Іран на нього не заслуговує…
а причем тут студенты? Знаю несколько студентов иранцев, все в Украину приехали как в место где можно получить диплом, который будет признаваться для дальнейшей миграции в ЕС. Очень классные ребята
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 05 листопада 2018, 16:21
nik-dem
manjeroke писав: ↑05 листопада 2018, 14:38
а причем тут студенты? Знаю несколько студентов иранцев, все в Украину приехали как в место где можно получить диплом, который будет признаваться для дальнейшей миграции в ЕС. Очень классные ребята
Я обізнаний про те, що молодь ув Ірані вельми проґресивна, проте далеко не вся вона планує еміґрувати, а отже ті з них, хто не еміґруватиме, вертатиметься додому, і Україна підготує ці нові кадри для країни, яка не тільки пригнічує базові свободи та права людини, а ще й відкрито фінансує тероризм і відкрито проголошує метою своєї зовнішньої політики знищення іншої країни.
Інтерес українських вишів зрозумілий: усі іноземці є контрактниками, які платять за навчання гроші, плюс вони є значною годівничкою для деканів і викладачів, оскільки більшість (не всі, ясна річ) студентів-іноземців дуже часто не вчиться, а «проплачує» сесії та заліки. Але це вже інша проблема.
Цікаве питання до роздумів.

Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 06 листопада 2018, 16:43
Honduras
nik-dem писав: ↑05 листопада 2018, 16:21
manjeroke писав: ↑05 листопада 2018, 14:38
а причем тут студенты? Знаю несколько студентов иранцев, все в Украину приехали как в место где можно получить диплом, который будет признаваться для дальнейшей миграции в ЕС. Очень классные ребята
Я обізнаний про те, що молодь ув Ірані вельми проґресивна, проте далеко не вся вона планує еміґрувати, а отже ті з них, хто не еміґруватиме, вертатиметься додому, і Україна підготує ці нові кадри для країни, яка не тільки пригнічує базові свободи та права людини, а ще й відкрито фінансує тероризм і відкрито проголошує метою своєї зовнішньої політики знищення іншої країни.
Інтерес українських вишів зрозумілий: усі іноземці є контрактниками, які платять за навчання гроші, плюс вони є значною годівничкою для деканів і викладачів, оскільки більшість (не всі, ясна річ) студентів-іноземців дуже часто не вчиться, а «проплачує» сесії та заліки. Але це вже інша проблема.
Цікаве питання до роздумів.
Украине бы со своими студентами разобраться, которые туда эшелоны самолётов переправляют...
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 06 листопада 2018, 16:47
manjeroke
nik-dem писав: ↑05 листопада 2018, 16:21
manjeroke писав: ↑05 листопада 2018, 14:38
а причем тут студенты? Знаю несколько студентов иранцев, все в Украину приехали как в место где можно получить диплом, который будет признаваться для дальнейшей миграции в ЕС. Очень классные ребята
Я обізнаний про те, що молодь ув Ірані вельми проґресивна, проте далеко не вся вона планує еміґрувати, а отже ті з них, хто не еміґруватиме, вертатиметься додому, і Україна підготує ці нові кадри для країни, яка не тільки пригнічує базові свободи та права людини, а ще й відкрито фінансує тероризм і відкрито проголошує метою своєї зовнішньої політики знищення іншої країни.
Інтерес українських вишів зрозумілий: усі іноземці є контрактниками, які платять за навчання гроші, плюс вони є значною годівничкою для деканів і викладачів, оскільки більшість (не всі, ясна річ) студентів-іноземців дуже часто не вчиться, а «проплачує» сесії та заліки. Але це вже інша проблема.
Цікаве питання до роздумів.
интересов вузов в Украине нет, а есть интересы ректората и их личных корманов. И им все равно на режимы в Иране и других странах
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 16 листопада 2018, 16:18
mischko
Як завжди в свинособакії - довго надували імперські щоки, щоб потім голосно перднути:
Компания «Гражданские самолеты Сухого» (ГСС) отказалась от поставок самолета Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) в Иран.
«Мы приняли твердое решение пока отказаться от продажи самолетов в Иран в нынешних условиях с учетом наличия 22% прямого американского оборудования»,
— заявил президент ГСС Александр Рубцов
https://www.gazeta.ru/business/2018/11/ ... 9899.shtml
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 16 листопада 2018, 18:57
Orel2016
Про это давным давно было известно. Идёт работа по импортозамещению. Как раз в ссылке про это написано
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 26 листопада 2018, 10:43
mischko
Sukhoi Superjet underperforms due to a design flaw in the engines
SaM146 problems occur in the so-called hot part of the engine, where fuel is burned. Cracks appear in the combustion chambers or oil collectors after 2000–4000 flight hours, and sometimes after 1000 flight hours.
The engine must be sent to overhaul then although the manufacturer promises that the engine should run 7500-8000 hours before the first major overhaul.
https://airlinerwatch.com/sukhoi-superj ... e-engines/
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 27 березня 2019, 12:31
mischko
Interjet grounds two-thirds of SSJ100 fleet
Fifteen of Interjet's 22 SSJ100s are in storage while only seven aircraft remain in service, Cirium's Fleets Analyzer shows. The stored aircraft were parked as early as April 2018, although about half of the 15 aircraft went into storage in the second half of 2018. Since the year began, Interjet has parked two more SSJ100s, the database shows.
https://www.flightglobal.com/news/artic ... et-456890/
Кльовий літак, особливо, для лоукостів.
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 03 квітня 2019, 12:08
Olek
Мишко, читайте соседние темы и не засоряйте эфир.
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 03 квітня 2019, 12:13
mischko
Olek писав: ↑03 квітня 2019, 12:08
Мишко, читайте соседние темы и не засоряйте эфир.
Підкажи яку
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 23 серпня 2019, 11:35
mischko
Слід було очікувати такий розвиток подій:
Два собеседника «Ведомостей» уверяют, что Interjet хочет продать все свои SSJ100. Продан может быть только 21, поясняют два других собеседника, так как один самолет был поврежден в аэропорту, пущен на запчасти и не подлежит восстановлению. Один из них утверждает, что Interjet хочет продать только 14 судов, а семь оставить. Еще один уверяет, что продадут столько, сколько получится.
https://www.vedomosti.ru/business/artic ... 00-prodaet
найкращий в світі літак продають!
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 23 серпня 2019, 13:18
converj
Свою задачу (распил нефтедолларов) он выполнил
Re: Промахи Ту-334 и Ан-148
Додано: 23 серпня 2019, 13:41
mischko
converj писав: ↑23 серпня 2019, 13:18
Свою задачу (распил нефтедолларов) он выполнил
розпиляти є значно простіші методи і без таких іміджевих втрат. Я думаю, що росіяни просто тренуються: щоб зробити хороший літак треба спочатку кілька років повипускати шлак. Інша річ, що економічна ситуація за цей час змінилася, і хтозна, чи в них є гроші на проектування хороших літаків. І чи є для цих "хороших літаків" ринок.