WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

roger
Airbus A320
Повідомлень: 335
З нами з: 07 грудня 2017, 20:55
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення roger »

yurayat писав: 09 червня 2020, 10:24
Olek писав: 08 червня 2020, 23:16 Я спілкуюсь через піар-відділ, але там як пощастить.
Якщо можна, дізнайтесь, будь ласка, можливо є якась загальна практика у авіакомпаній, не тільки у WizzAir, щодо цього питання. Маю рейс всередині Іспанії Барселона-Фуертевентура (Ryanair) і Фуертевентура-Барселона (Vueling). Якщо в'ізд в Іспанію для України буде закритий і просто фізично через обмеження на рейс потрапити не можливо буде, чи можна хоч на щось розраховувати? При купівлі квитків громадянство ж вказується, тобто вони мають бачити нас як українців, яким в'ізд заборонено, а не просто як звичайного пасажира (умовний John Smith). Повернення не прошу, ваучер би задовільнив. Дякую!
Таки першого липня: Шегіні... Далі або автобус, або, якщо пощастить, літак до Барселони і ночівля. Це - найбільш реалістичне. Повернення очевидно не буде. Я у схожій ситуації. Але я не хочу повернення - я хочу врешті на відпочинок від тих кварталів...
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Sentry писав: 09 червня 2020, 10:36 Но все-таки каждый из нас покупая такие билеты понимал риски, главный из которых - как раз незащищенность пересадки. Сейчас риск сработал, и это нужно принять.
Я особисто бронював квитки ще до оголошення пандемії та обмежень. Я не міг передбачити цих обставин і ризиків, які виникли.
yurayat
Airbus A318
Повідомлень: 67
З нами з: 07 травня 2018, 00:07
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення yurayat »

Так я теж хочу на відпочинок! Дуже :) Відмови чи повернення квитків не хочу, лише відтермінування (тижні на два-три, як пускати нормально будуть). В принципі, вже змирився з тим, що ті квитки втрачу. Сподіваюсь хоч МАУ промокод дасть щоб посунути рейс в Барселону. В мене ще до того готель замовлений і оплачений ще в березні. Пишу ім, вони теж поки нічого чіткого сказати не можуть.

До речі, а як щодо готелів. Якщо готель вже відкриється і прийматиме громадян Шенгену, але в'ізд для нас буде закритий, на ваучер можна розраховувати? Чи готель теж скаже "ми працюємо, а те що ви не можете добратись - ваші проблеми"?
Anatolii60
Airbus A318
Повідомлень: 25
З нами з: 18 травня 2020, 23:15
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Anatolii60 »

Liubko писав: 09 червня 2020, 10:48
Sentry писав: 09 червня 2020, 10:36 Но все-таки каждый из нас покупая такие билеты понимал риски, главный из которых - как раз незащищенность пересадки. Сейчас риск сработал, и это нужно принять.
Я особисто бронював квитки ще до оголошення пандемії та обмежень. Я не міг передбачити цих обставин і ризиків, які виникли.
Соглашусь с последним комментарием. "Незащищенность пересадки" - это наверное немного не то. Конкретно у меня: я 29 июня должен был из Харькова прилететь в Краков, а 30-го (почти через 16 часов) улетать из Катовиц в Сплит. На текущий момент мой рейс из Харькова в Краков вообще отменен. Плюс бан для украинцев со въездом в ЕС до конца июня. Какие "ризики" с коронавирусом можно было "передбачити", покупая билеты в сентябре прошлого года?
Berg-ded
Airbus A318
Повідомлень: 61
З нами з: 19 травня 2020, 09:23
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Berg-ded »

Доброго здоров'я. По готелям ситуація у НАС вийшла така: збірна України мала грати у Амстердамі і готель було проплачено у грудні 2019 після жеребкування ( зразу відповім-безкоштовних скасувань бронювань на дати проведення футболів НЕ БУЛО). З сучасною ситуацією (скасування чемпіонату) готель відповів приблизно так:ми працюємо і до матчів ЄВРО UEFA не маємо ніякого відношення. Приходьте, заселяйтесь і йдіть милуватися нашим чудовим Амстердамом. КРАПКА. За футбольні квитки-гроші повернули.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

Anatolii60 писав: 09 червня 2020, 11:30 Соглашусь с последним комментарием. "Незащищенность пересадки" - это наверное немного не то. Конкретно у меня: я 29 июня должен был из Харькова прилететь в Краков, а 30-го (почти через 16 часов) улетать из Катовиц в Сплит. На текущий момент мой рейс из Харькова в Краков вообще отменен. Плюс бан для украинцев со въездом в ЕС до конца июня. Какие "ризики" с коронавирусом можно было "передбачити", покупая билеты в сентябре прошлого года?
Не соглашусь. Незащищенная пересадка - это незащищенная пересадка. Вы берете на себя абсолютно все риски, связанные с раздельными билетами, такие как: форс мажоры по погоде (16 часов может не хватить, АК просто отменит один из рейсов, а следующий через 3 дня), массовые беспорядки (как было в Каталонии, например, но бывает и хуже), политические риски, риски, связанные с АК (прекращение рейсов по одному из направлений, банкротство и т.д.), забастовки (АК, аэропорта, любых сервисных служб) и т.д. (в том числе и такая неожиданность, как пандемия). Я не предлагаю брать билеты из Харькова в Сплит единым билетом, т.к. это будет очевидно сильно дороже, я предлагаю быть взрослым и нести ответственность за те риски, на которые вы сами согласились при покупке билетов таким образом, а не пытаться сделать вид, что возникновение фактора из-за которого стыковка сорвется невозможно было учесть.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Написав в фейсбук. Може моя англійська не зовсім перфектна, але написав зрозуміло, як на мене.

Я: My flight from Bratislava to Sofia leaves on June17, 2020. I can't come because the EU has introduced a border crossing quarantine restrictions for Ukrainian. I bought a flight before starting a quarantine restrictions. What should I do?
Wizz: Hi, Liubomyr, schedule changes are possible, and if any happen for your flight, we'll notify you and provide alternative options.
Я: What should I do if flight won't be cancel?
Wizz: It's still okay. If you see it on the website, then it's confirmed.
Я: But I can't come in Bratislava because the EU has introduced a border crossing quarantine restrictions for Ukrainian. What should I do at this case?

І наразі все. :)
Inguri

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Inguri »

Мабуть, найлогічніше рішення - якщо ці квитки купувалися після зупинки польотів та/або закриття кордонів, то будь-яка компенсація не передбачена.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Liubko писав: 09 червня 2020, 12:00 Написав в фейсбук. Може моя англійська не зовсім перфектна, але написав зрозуміло, як на мене.

Я: My flight from Bratislava to Sofia leaves on June17, 2020. I can't come because the EU has introduced a border crossing quarantine restrictions for Ukrainian. I bought a flight before starting a quarantine restrictions. What should I do?
Wizz: Hi, Liubomyr, schedule changes are possible, and if any happen for your flight, we'll notify you and provide alternative options.
Я: What should I do if flight won't be cancel?
Wizz: It's still okay. If you see it on the website, then it's confirmed.
Я: But I can't come in Bratislava because the EU has introduced a border crossing quarantine restrictions for Ukrainian. What should I do at this case?

І наразі все. :)
Надійшла остаточна відповідь у вигляді шаблонної відписки.
Wizz: Up to three hours before the flight you can make voluntary cancellation or flight change at the applied fees.
yurayat
Airbus A318
Повідомлень: 67
З нами з: 07 травня 2018, 00:07
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення yurayat »

Berg-ded писав: 09 червня 2020, 11:45 Доброго здоров'я. По готелям ситуація у НАС вийшла така: збірна України мала грати у Амстердамі і готель було проплачено у грудні 2019 після жеребкування ( зразу відповім-безкоштовних скасувань бронювань на дати проведення футболів НЕ БУЛО). З сучасною ситуацією (скасування чемпіонату) готель відповів приблизно так:ми працюємо і до матчів ЄВРО UEFA не маємо ніякого відношення. Приходьте, заселяйтесь і йдіть милуватися нашим чудовим Амстердамом. КРАПКА. За футбольні квитки-гроші повернули.
А те що кордони закрито і Ви фізично не зможете приїхати помилуватись Амстердамом для них не було причиною повернути Вам кошти або дозволити перенести терміни перебування?
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Sentry писав: 09 червня 2020, 11:59 Не соглашусь. Незащищенная пересадка - это незащищенная пересадка. Вы берете на себя абсолютно все риски, связанные с раздельными билетами, такие как: форс мажоры по погоде (16 часов может не хватить, АК просто отменит один из рейсов, а следующий через 3 дня), массовые беспорядки (как было в Каталонии, например, но бывает и хуже), политические риски, риски, связанные с АК (прекращение рейсов по одному из направлений, банкротство и т.д.), забастовки (АК, аэропорта, любых сервисных служб) и т.д. (в том числе и такая неожиданность, как пандемия). Я не предлагаю брать билеты из Харькова в Сплит единым билетом, т.к. это будет очевидно сильно дороже, я предлагаю быть взрослым и нести ответственность за те риски, на которые вы сами согласились при покупке билетов таким образом, а не пытаться сделать вид, что возникновение фактора из-за которого стыковка сорвется невозможно было учесть.
Якщо так формалізувати відносини між авіакомпанією і пасажирами, то це не піде на корись, в першу чергу, авіакомпанії. Для прикладу: у мене 2 скасованих рейси і 1 не скасований, на який я фізично не можу попасти. Проявивши лояльність до авіакомпанії, я планував за скасовані рейси отримати кошти на рахунок wizz і не вимагати компенсації на картку. Але якщо компанія не буде вважати за потрібно проявити лояльність щодо мене, то я зміню своє рішення. І я не один такий. Також варто зауважити, що я не грався з "лотереями" 120%.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

Цікаво, наскільки реально повернути кошти через чарджбек у таких випадках.
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sirko Production »

Liubko писав: 09 червня 2020, 12:39 Але якщо компанія не буде вважати за потрібно проявити лояльність
Просто суб'єктивна точка зору. WizzAir - це одна з не багатьох авіакомпаній які літають з України яка проявляє лояльність.
В ті часи коли МАУ та СкайАп шле (слали) більшість своїх клієнтів поїсти гарячих пиріжків з лайном, коли клієнти просять наприклад повернути кошти (МАУ зараз ніби перестали це робити), WizzAir одразу сказали що повернуть, але в терміни 60 діб і більше. Це одна з авіакомпаній через скасування чиїх рейсів я не перевантажував свій мозок питанням "як бути!?", на відміну від, наприклад, СкайАп-у.

А те що Ви хочете індивідуального підходу, так як на мою думку це не лояльність - а саме індивідуальний підхід, то для мене цілком зрозуміло чому авіакомпанія не пішла на зустріч, так як через це їй довелося б всі подібні прохання розглядати, адже завжди є поважна причина, і тоді це якраз виглядало б дивно.
І я не хочу применшити те що у вас реально поважна причина, як і у багатьох пасажирів, знаю не одну людину яка потрапила в схожу ситуацію.

Тому на 100% погоджуюсь з думкою Sentry.
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sirko Production »

Glucker писав: 09 червня 2020, 13:10 Цікаво, наскільки реально повернути кошти через чарджбек у таких випадках.
А яка підстава для чарджбеку? Тобто, де порушення Ваших прав як споживача від авіакомпанії?
На мою думку краще не подавати заявку на чарджбек в таких випадках.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

Sirko Production писав: 09 червня 2020, 13:14
Glucker писав: 09 червня 2020, 13:10 Цікаво, наскільки реально повернути кошти через чарджбек у таких випадках.
А яка підстава для чарджбеку? Тобто, де порушення Ваших прав як споживача від авіакомпанії?
На мою думку краще не подавати заявку на чарджбек в таких випадках.
Послуга не може бути надана з незалежних від пасажира причин.
ingeniero
Airbus A320
Повідомлень: 377
З нами з: 10 лютого 2019, 11:07
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення ingeniero »

Glucker писав: 09 червня 2020, 13:37 Послуга не може бути надана з незалежних від пасажира причин.
Услуга-то может быть предоставлена, вот только пассажир не может ею воспользоваться :)
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Franek »

Да да да. Коли сталася COVID-криза всі авіакомпанії вдарило обухом і вони почали через всі можливі канали розказувати про те, як вони цінують наше розуміння і тому подібні шняги. А коли вже вдарило по нас і ми фактично не можемо потрапити на наші нескасовані рейси, то авіакомпанії непорушні - маєте можливість скасувати рейс в порядку стандартної процедури. А курва мать. Раз так, тоді гроші за скасовані рейси теж повертайте на карточку і вчасно, а не своїми ваучерами і тд. Де ваше розуміння?
Anatolii60
Airbus A318
Повідомлень: 25
З нами з: 18 травня 2020, 23:15
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Anatolii60 »

Franek писав: 09 червня 2020, 13:59 Да да да. Коли сталася COVID-криза всі авіакомпанії вдарило обухом і вони почали через всі можливі канали розказувати про те, як вони цінують наше розуміння і тому подібні шняги. А коли вже вдарило по нас і ми фактично не можемо потрапити на наші нескасовані рейси, то авіакомпанії непорушні - маєте можливість скасувати рейс в порядку стандартної процедури. А курва мать. Раз так, тоді гроші за скасовані рейси теж повертайте на карточку і вчасно, а не своїми ваучерами і тд. Де ваше розуміння?
А "стандартна процедура" такая: если я сейчас "скасую" свой рейс внутри Шенгена, на который физически не могу попасть, мне вернут ровно 0 гривен.
P.S. Я выше на этой ветке уже писал, что в самой Польше достаточно активно говорят, что Wizzair в Польшу и из Польши раньше июля не полетит. Ну, может, 30 июня.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

ingeniero писав: 09 червня 2020, 13:40 Услуга-то может быть предоставлена, вот только пассажир не может ею воспользоваться :)
Не зовсім так. Надання послуг - одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності.
Неможливо надати послугу з перевезення пасажира без присутності пасажира. :)
Аватар користувача
konkoka
Airbus A318
Повідомлень: 69
З нами з: 22 грудня 2013, 00:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення konkoka »

Самостоятельная стыковка всегда 100 процентов на ответственности пассажира. В "мирное время" (до пандемии) никто бы даже не подумал делать вам возврат, даже если у вас стыковка в LHR и вы с Etihadа с Абу-Даби пересаживаетесь на BA на SFO.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 28 гостей