Займають вигідні місця якнайшвидше, щоб "забити" собі найвигідніші умови
Re: Ryanair (FR)
Додано: 20 липня 2023, 15:11
mischko
Західна Європа дуже проукраїнська, особливо Ірландія та Великобританія, які від Росії майже ні в чому не залежать, тому це більше PR хід. Типу, ми відповідальна перед суспільством а\к.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 20 липня 2023, 15:44
Sentry
Я думаю і те, і інше. Раян був зацікавлений в українському ринку до війни. Після війни буде можливість заходити на ринок, на який повернеться далеко не вся пропозиція (в першу чергу за рахунок МАУ та СкайАп), а попит буде значно вищий. Це ідеальні умови, значно легше, ніж заходити на насичений ринок, і зрозуміле бажання вийти на цей ринок одними з перших і з кращими умовами.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 20 липня 2023, 16:04
krelk
mischko писав: ↑20 липня 2023, 15:11
Західна Європа дуже проукраїнська, особливо Ірландія та Великобританія, які від Росії майже ні в чому не залежать, тому це більше PR хід. Типу, ми відповідальна перед суспільством а\к.
На PR більше б було схоже заявка на рейси Бельбек - Львів. А так видається "завершуйте бойові дії (щоб це не означало), нам треба заробляти гроші". Принаймні, так виглядає з новин. Було б непогано глянути першоджерело.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 09:23
Yaroslav_31
75 маршрутів на тиждень через 2 місяці після дозволу на польоти звучить сильно. Можливо хтось пам'ятає або має інформацію, яка максимальна кількість маршрутів була до початку повномасштабного вторгнення?
Ну і бонусом запуск рейсів по Україні теж круто.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 09:56
converj
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 10:09
Sentry
Yaroslav_31 писав: ↑21 липня 2023, 09:23
75 маршрутів на тиждень через 2 місяці після дозволу на польоти звучить сильно. Можливо хтось пам'ятає або має інформацію, яка максимальна кількість маршрутів була до початку повномасштабного вторгнення?
Ну і бонусом запуск рейсів по Україні теж круто.
Не думаю, що внутрішні рейси від іноземної АК, коли українські АК таких можливостей в ЄС не мають - це круто. Хотілося б мати свою АК, з цінами як у Раяна, на внутрішніх рейсах. Навіть з точки зору національної безпеки, сьогодні Раян хоче літати, завтра - не хоче (бо хоче ще знижок, наприклад), скільки вже таких випадків було.
А от міжнародних маршрутів після війни в ЄС буде дуже багато, з огляду на те скільки українців в ЄС. В першу чергу від лоукостів. Імхо, вирішальним буде питання, скільки рейсів будемо мати можливість обслуговувати, та де.
Щиро сподіваюсь, що значну частину цього отримають регіони. А не за рахунок долі МАУ та СкайАп. 30 літаків (якщо це базуються, а не використовуються для рейсів в Україну з інших країн), це одразу найбільший гравець, і я не бачу в цьому нічого доброго для українського ринку.
Yaroslav_31 писав: ↑21 липня 2023, 09:23
75 маршрутів на тиждень через 2 місяці після дозволу на польоти звучить сильно. Можливо хтось пам'ятає або має інформацію, яка максимальна кількість маршрутів була до початку повномасштабного вторгнення?
Ну і бонусом запуск рейсів по Україні теж круто.
Не думаю, що внутрішні рейси від іноземної АК, коли українські АК таких можливостей в ЄС не мають - це круто. Хотілося б мати свою АК, з цінами як у Раяна, на внутрішніх рейсах. Навіть з точки зору національної безпеки, сьогодні Раян хоче літати, завтра - не хоче (бо хоче ще знижок, наприклад), скільки вже таких випадків було.
А от міжнародних маршрутів після війни в ЄС буде дуже багато, з огляду на те скільки українців в ЄС. В першу чергу від лоукостів. Імхо, вирішальним буде питання, скільки рейсів будемо мати можливість обслуговувати, та де.
Щиро сподіваюсь, що значну частину цього отримають регіони. А не за рахунок долі МАУ та СкайАп. 30 літаків (якщо це базуються, а не використовуються для рейсів в Україну з інших країн), це одразу найбільший гравець, і я не бачу в цьому нічого доброго для українського ринку.
А мені головне, щоб ціни були найнижчі (лоукости), співвідношення ціна/послуги було найнижче (класики), а буде це українська авіакомпанія чи зарубіжна немає різниці.
Якщо питання було б чи дешевші перевезення і втрата українських авіакомпаній чи їх збереження і дорожчі квитки, я вважаючи себе патріотом України вибрав би перший варіант. Мені на умовному рейсі Київ-Мюнхен хто запропонує кращу ціну і співвідношення ціна/якість того і виберу, а буде це мау, скай, ганза, візз чи райан взагалі неважливо, хоча й розумію, що податки підуть не в наш бюджет, але переплачувати за це не готовий. Очікую на хейт, але моя позиція така, кажу яка є, по-іншому не вмію.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 15:10
Igoresha
Ця позиція працює до моменту, поки не торкнеться низькомаржинальних рейсів та напрямків, за рахунок яких деякі аеропорти і регіони могли зберігати зв'язність з більшими містами і хабами. Киянам може і дійсно пофіг. А от коли питання стосувалось менших міст, як от Вінниці чи Чернівців, спочатку класичні авіакомпанії розкатували ті міста, щоб туди могли захотіти прийти лоу кости.
Це я вже мовчу про податки в Україні, гроші в цілому, які лишаються через аеропортові збори, збори за базування та обслуговування літаків, робочі місця
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 16:02
chukinson
Я не можу бути на 100% впевнений, але всі ці МАУ, СкайАп, Рози Вітрів фактично не сплачували в повній мірі податки в Україні. Всі крупні компаніїї в Україні так чи інакше виводять гроші та мінімізують доходи. Всі доходи були на кіпрських або багамських фірмах а тут тільки необхідний мінімум.
Стосовно малих аєропортів - якщо це не цікаво - нікто літати не буде. Вже були рейси в Вінниці, Полтави, Рівного і потім пропали.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 16:38
Yaroslav_31
chukinson писав: ↑21 липня 2023, 16:02
Я не можу бути на 100% впевнений, але всі ці МАУ, СкайАп, Рози Вітрів фактично не сплачували в повній мірі податки в Україні. Всі крупні компаніїї в Україні так чи інакше виводять гроші та мінімізують доходи. Всі доходи були на кіпрських або багамських фірмах а тут тільки необхідний мінімум.
Стосовно малих аєропортів - якщо це не цікаво - нікто літати не буде. Вже були рейси в Вінниці, Полтави, Рівного і потім пропали.
Цілком з Вами погоджуюся, ще одна з причин це те що основний прибуток піде не в бюджет, а в кишеню коломойським, ахметовим і т.п.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 липня 2023, 16:49
Yaroslav_31
Igoresha писав: ↑21 липня 2023, 15:10
Ця позиція працює до моменту, поки не торкнеться низькомаржинальних рейсів та напрямків, за рахунок яких деякі аеропорти і регіони могли зберігати зв'язність з більшими містами і хабами. Киянам може і дійсно пофіг. А от коли питання стосувалось менших міст, як от Вінниці чи Чернівців, спочатку класичні авіакомпанії розкатували ті міста, щоб туди могли захотіти прийти лоу кости.
Це я вже мовчу про податки в Україні, гроші в цілому, які лишаються через аеропортові збори, збори за базування та обслуговування літаків, робочі місця
Ну так, киянину проблеми регіонів зрозуміти важко не поживши хоча б рік не в столиці, але Вінниця має чудове наземне сполучення з Києвом, а Чернівці (можливо, не настільки гарне) - зі Львовом.
Що стосується останнього речення то згоден тільки про податки, аеропортові збори, збори за базування (за умови базування в Україні) та обслуговування літаків мають оплачувати всі компанії, ну на робочі місця теж можуть наймати українців, а якщо й ні то їх там кіт наплакав, немає сенсу і розглядати глобально.