Сторінка 116 з 358

Re: Ryanair (FR)

Додано: 04 лютого 2018, 17:12
Kibeee
юра сармат писав: 04 лютого 2018, 16:28 А що там Україна?
а у нас c Аммана полетит JAV типа полетит этой весной ))).
http://www.jordanaviation.jo

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 10:30
dusst

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 10:39
Victor H
Судячи по всьому, це саме та зміна, яку згадував Омелян 30 січня в ФБ. Власне оригінал документу: https://kbp.aero/wp-content/uploads/201 ... zboriv.pdf
Раян раяном, а от візз в Борисполі є всі шанси побачити.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 10:43
popTAB
Залишилось розконсервувати B/F

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 10:44
Shark21
Так. Пошел за поп-корном. Думаю следующие пару дней будет много скандалов, интриг и расследований... Может даже с какими-то конкретными заявлениями :-)

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 10:46
popTAB
Думаю у вузьких колах цей документ вже давно вичитаний всіма вздовж та поперек. І не даремно тиждень тому Мірошніков пролив сльозу журналістам про те як загинаються ловкости.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 11:23
Victor H
Так, судячи по всьому над ним працювали не один місяць. Читав по діагоналі, але найсуттєвіша зміна - це повністю перепрацьовані положення про нові напрямки. Ввели формальне визначення канібалізації, визначили поняття ринку (аеропорт або система аеропортів, згідно з довідником ІАТА). Крім того, якщо два перевізника відкривають новий напрямок протягом 12 місяців, то вони не вважаються такими що канібалізують потік один одного - це дуже крута норма, яка має стимулювати конкуренцію. Плюс знижки за об'єм.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 12:22
Valdys
а що там з нормою про перехід у Бориспіль інших ак, з аеропортів поряд... тобто з Жулян... ???

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 12:25
Victor H
Взагалі нічого. Виглядає що перехід з Жулян буде розглядатися як відкриття нового напрямку. З інших аеропортів згаданий тільки Гостомель:
6.3. В разі відкриття аеропорту для міжнародних авіаційних перевезень пасажирів на базі Аеродрому Київ Антонов (міжнародного аеропорту «Київ Антонов» (Гостомель) до 31.01.2022 року, дане Положення підлягає перегляду.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 12:29
Valdys
ну, на скільки я пам'ятаю, міністерство говорило щось про те, що мають внести таку норму, бо це буде не зростання, а просто перебігання від одних, до інших.
тупо якось.


А стосовно знижок за чартери, вони ж не будуть надаватися?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 12:35
Victor H
Про пункт відправлення з цього боку нічого не прописано. Є про пункт призначення (система аеропортів згідно з довідником ІАТА). Я припускаю що це зроблено свідомо - Бориспіль хоче перетягнути трафік з Жулян.

Знижки в документі діють лише на регулярні рейси.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 12:51
Valdys
побачимо, як воно буде. Але Віз у Борисполі не хотілося б бачити, так правда як і Раян, якщо вони з тими маршрутами зайдуть, як рік тому.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 13:02
Victor H
Я чомусь думаю що це неминучість. Знижки там досить смачні і Жуляни навряд чи зможуть їх перекрити. Плюс, у Віззейра є додатковий мотиватор у вигляді флоту а321.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 13:31
andrewcrow
Valdys писав: 05 лютого 2018, 12:51 Але Віз у Борисполі не хотілося б бачити, так правда як і Раян, якщо вони з тими маршрутами зайдуть, як рік тому.
Чому?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 13:32
Valdys
Ну якщо є якісь подвжки зі сторони Раянів, Візу все таки краще залишитись у іншому аеропорті.

Я думаю, Жуляни також трохи посунуться з тарифами.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 13:35
Valdys
andrewcrow писав: 05 лютого 2018, 13:31
Valdys писав: 05 лютого 2018, 12:51 Але Віз у Борисполі не хотілося б бачити, так правда як і Раян, якщо вони з тими маршрутами зайдуть, як рік тому.
Чому?
Бориспіль далі від міста, не такий зручний і затишний як Жуляни, де все швидко, раз-два і ти все пройшов, і у чистій зоні, або у таксі (тролейбусі, авто).

А у Бориспіль доїхати транспортом проблема, та що там доїхати... навіть нормально людину з літака зустріти не можна на авто.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 14:03
Victor H
Це все хороші аргументи, але вони валідні в першу чергу з точки зору пасажира. З точки зору авіакомпанії вони можуть бути менш важливими. Плюс, більшість із перелічених проблем Борисполя є цілком вирішуваними.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 14:04
dimentiy
Да и не каждого пассажира. Как минимум, если говорить о скорости доезда в аэропорт на такси, Жуляны довольно обширной части города менее удобны.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 14:07
Valdys
dimentiy писав: 05 лютого 2018, 14:04 Да и не каждого пассажира. Как минимум, если говорить о скорости доезда в аэропорт на такси, Жуляны довольно обширной части города менее удобны.
якщо так говорити, то Бориспіль не зручний для більшої к-сті людей, аніж Жуляни.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 05 лютого 2018, 14:09
Valdys
Victor H писав: 05 лютого 2018, 14:03 Це все хороші аргументи, але вони валідні в першу чергу з точки зору пасажира. З точки зору авіакомпанії вони можуть бути менш важливими. Плюс, більшість із перелічених проблем Борисполя є цілком вирішуваними.
Звичайно, ак дивиться перш за все на власну економіку.


Ви за останній час бачили якісь хоча б спроби щось там змінити або покращити (у Борисполі)? Все можна вирішити, питання тут в іншому.