Ryanair (FR)

Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

все на общих основаниях и НЕ бесплатно, т.к. билеты на июнь, а не на июль\август
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 17:52 все на общих основаниях и НЕ бесплатно, т.к. билеты на июнь, а не на июль\август
А що відповідають, якщо легенько нагрузити згадкою про чарджбек? В вас ж є повідомлення від Раян, ще прикласти пару скрінів з чату і вам банк верне кошти. Я думаю, що Раян щонайменше ваучер на рік вам має дати.
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

Liubko писав: 21 червня 2020, 18:08
Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 17:52 все на общих основаниях и НЕ бесплатно, т.к. билеты на июнь, а не на июль\август
А що відповідають, якщо легенько нагрузити згадкою про чарджбек? В вас ж є повідомлення від Раян, ще прикласти пару скрінів з чату і вам банк верне кошти. Я думаю, що Раян щонайменше ваучер на рік вам має дати.
Прямым текстом им за письмо и сказал, даже цитату из письма сделал. Ответ простой: ваш рейс не отменен, время вылета не изменено, поэтому никакого возврата денег.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 18:18 Прямым текстом им за письмо и сказал, даже цитату из письма сделал. Ответ простой: ваш рейс не отменен, время вылета не изменено, поэтому никакого возврата денег.
Я особисто чекав 2 місяці, поки прийняв рішення про компенсацію. Я думаю, що у вас у листі також немає встановленого терміну, тобто вважаємо, що ви маєте прийняти рішення до дня вильоту. Заходьте по посиланні, яке вам дали і подавайте запит на повернення.
Обов'язково збережіть скрін з повідомлення, яке вам в результаті покаже. Має бути повідомлення з даними про ваш рейс і такий текст: Once approved your refund request will be processed within 20 working days to the original form of payment and should show in your account within the next 5-7 working days. A confirmation email will be sent to the address provided in your booking. (Може вибивати помилку, тому треба пробувати декілька різів)
І після того розмова буде більш аргументованою.
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

а у вас рейс отменили?
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 18:42 а у вас рейс отменили?
Так, відмінили. Але суті це не змінює, у вашому рейсі відбулася зміна часу вильоту і ви маєте право на компенсацію. Що і було вказано в вашому листі.
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

Liubko писав: 21 червня 2020, 18:47
Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 18:42 а у вас рейс отменили?
Так, відмінили. Але суті це не змінює, у вашому рейсі відбулася зміна часу вильоту і ви маєте право на компенсацію. Що і було вказано в вашому листі.
Так вернули же время в моем рейсе на то, что было при покупке билета, и рейс не отменяют. Вот в чем корень вопроса. :cry:
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 18:49 Так вернули же время в моем рейсе на то, что было при покупке билета, и рейс не отменяют. Вот в чем корень вопроса. :cry:
Так це не ваші проблеми. Дату змінили, вам про це повідомили, запропонували компенсацію.
В даному випадку вибір за вами. Залежно від ціни питання. Чи варто тратити час на суперечку з Раян? Якщо варто, то можна принаймні спробувати отримати хоча б купон.
Ви за посиланням заходили? Є змога подати запит на компенсацію?
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

Думаю, в данном случае, это как раз мои проблемы. По ссылке заходил, она работает. Но по букве закона, понимаю, что не добиться возврата. Условия для возврата в этой форме четко записаны, я по ним не прохожу.
Для себя решение принял, буду переносить дату вылета, есть пару дней подождать ясности, может определятся, когда нас начнут пускать.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 19:04 Думаю, в данном случае, это как раз мои проблемы. По ссылке заходил, она работает. Но по букве закона, понимаю, что не добиться возврата. Условия для возврата в этой форме четко записаны, я по ним не прохожу.
А по якому Закону ви не можете отримати компенсацію за зміни в рейсі? Якраз навпаки. Ви ж не можете постійно змінювати свої плани, бо авіакомпанія постійно змінює час рейсу.
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

Liubko писав: 21 червня 2020, 19:07
Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 19:04 Думаю, в данном случае, это как раз мои проблемы. По ссылке заходил, она работает. Но по букве закона, понимаю, что не добиться возврата. Условия для возврата в этой форме четко записаны, я по ним не прохожу.
А по якому Закону ви не можете отримати компенсацію за зміни в рейсі? Якраз навпаки. Ви ж не можете постійно змінювати свої плани, бо авіакомпанія постійно змінює час рейсу.
Вот именно этот момент я и провтыкал. Второго письма о перемены времени взад не было.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 19:22 Вот именно этот момент я и провтыкал. Второго письма о перемены времени взад не было.
Правильно, у вас є 1 лист про зміну рейсу і ви маєте право на компенсацію. І тут не ви провтикали, а авіакомпанія.
Як на мене, то у вас є всі підстави вимагати компенсацію. Але вирішувати вам.
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

Не пойму ваши аргументы, по факту изменений не было. Если бы я сразу запросил деньги, тогда да. Но на сегодняшний день и рейс есть и расписание, как при покупке. Смысл бодаться? Поменяю дату вылета.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 21:46 Не пойму ваши аргументы, по факту изменений не было. Если бы я сразу запросил деньги, тогда да. Но на сегодняшний день и рейс есть и расписание, как при покупке. Смысл бодаться? Поменяю дату вылета.
По факту зміни були, якщо вам прийшло повідомлення. В подальшому щось у них відбулося, можливо знову зміни, або якийсь збій. Це не ваші проблеми. Ви в нічому не помилилися, ви не зобов'язані в якийсь кокретний проміжок часу прийняти пропозицію відшкодування, якщо інше не вказано в умовах перевезень.
Якщо б вони щотижня змінювали дату, то ви б щоразу плани міняли, готелі переброньовували, чи як? :smile:
Я зазвичай лояльно відношусь до авіакомпаній, тим більше до лоукостерів. Але в даному випадку я б однозначно просив купон. Я не можу зрозуміти чому ви себе робите винним.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Liubko писав: 21 червня 2020, 22:12
Денис Гришин писав: 21 червня 2020, 21:46 Не пойму ваши аргументы, по факту изменений не было. Если бы я сразу запросил деньги, тогда да. Но на сегодняшний день и рейс есть и расписание, как при покупке. Смысл бодаться? Поменяю дату вылета.
По факту зміни були, якщо вам прийшло повідомлення. В подальшому щось у них відбулося, можливо знову зміни, або якийсь збій. Це не ваші проблеми. Ви в нічому не помилилися, ви не зобов'язані в якийсь кокретний проміжок часу прийняти пропозицію відшкодування, якщо інше не вказано в умовах перевезень.
Якщо б вони щотижня змінювали дату, то ви б щоразу плани міняли, готелі переброньовували, чи як? :smile:
Я зазвичай лояльно відношусь до авіакомпаній, тим більше до лоукостерів. Але в даному випадку я б однозначно просив купон. Я не можу зрозуміти чому ви себе робите винним.
Очень редкий случай - рейс изменили, а потом восстановили. Если пассажир не потребовал возврат до воостановления рейса, я не думаю, что а/к обязана возвращать деньги, на чарджбэк (сейчас!) я бы тем более не рассчитывал.

Если оч большие деньги, можно пойти в суд, доказывать что пассажир после сообщения об изменении сразу начал менять планы, теперь не может их поменять обратно етс етс, но врядли оно того стоит
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

цена вопроса 400 дол., просто поменяю дату вылета, хоть и не бесплатно.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Bagach »

Денис Гришин писав: 22 червня 2020, 07:53 цена вопроса 400 дол.
Вы много билетов брали, или это такая цена у "лоукоста"?
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

4 билета family plus
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Денис Гришин писав: 22 червня 2020, 07:53 цена вопроса 400 дол., просто поменяю дату вылета, хоть и не бесплатно.
І скільки ще доплата?
Денис Гришин
Airbus A318
Повідомлень: 87
З нами з: 21 червня 2020, 11:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Денис Гришин »

примерно 180, но точная цена при оформлении
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 21 гість