Ryanair (FR)

Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення LWIEV »

Я активно моніторю американський ринок. Найнижчі тарифи, які мені вдалося вихопити за останні 10 років (всі тарифи в один бік), це Чикаґо-Новий Орлеан за $48, Сан-Франциско-Чикаґо за $50 та Нью-Йорк-Чикаго за $66 - все Юнайтед. Для мого улюбленого JetBlue і South-West - низькі тарифи, це все що нижче $80, таке буває або на акціях, або дуже заздалегідь.

Одна з причин вищих цін в США - фактична включеність багажу в більшість тарифів, навіть безбагажних (через, наприклад, відсутнє обмеження ваги на салонний багаж або доступність багажу через пільги статусів програм лояльності). В Україні так було, коли Віззи мали примусово включений багаж - найнижчі тарифи тоді в Україні були заблоковані.

Зважаючи на малу кількість українських пасажирів, готових платити багато, і більшу віддаленість українських міст від європейських баз LCC (а це пальне, але також час роботи екіпажів, амортизація літака, і т д) думаю, що теперішній рівень навіть неакційних цін Раяна непоказовий. Це ж, напевне, причина, чому МАУ відносно спокійні в умовах такої конкуренції, виплескуючи гнів тільки через третіх осіб. Мережева модель дає більше гнучкості, особливо, якщо почне потрохи відкриватись маржинальніший транзит на Центральну Азію (Узбекистан, Киргизстан, Туркменістан, Індія). Пройде пару років, встановиться рівновага і далі все залежатиме від зростання ВВП та доходів громадян.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Vitaliy »

Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.

Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Особливо класно Любек розвинули
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 15:42 Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.

Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
На самом деле, ЛХ. Потому как с ЛХ есть возможность долететь в любой день в очень большое количество городов. Хотя конкретно в Скандинавии сеть не очень - в большинство пунктов кроме столиц будет по 2 стыковки. В противовес Раян с прямым рейсом, но в несколько городов и 2 раза в неделю. Если повезло, и есть рейс в нужный город, то это отлично. Но большинству не повезло.

При этом, конечно, при наличии выбора между прямым Раяном за 10 евро и ЛХ с пересадкой за 400, подавляющее большинство выберут Раян.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Vitaliy »

Sentry писав: 25 листопада 2018, 19:19
Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 15:42 Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.

Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
На самом деле, ЛХ. Потому как с ЛХ есть возможность долететь в любой день в очень большое количество городов. Хотя конкретно в Скандинавии сеть не очень - в большинство пунктов кроме столиц будет по 2 стыковки. В противовес Раян с прямым рейсом, но в несколько городов и 2 раза в неделю. Если повезло, и есть рейс в нужный город, то это отлично. Но большинству не повезло.

При этом, конечно, при наличии выбора между прямым Раяном за 10 евро и ЛХ с пересадкой за 400, подавляющее большинство выберут Раян.
Насправді регіональні аеропорти розвиваються і першими і другими. Мережеві компанії зручні бізнесу перш за все, а ловкости більше для приватних поїздок, відпусток, можливо також для малого бізнесу.

Ті кому ЛХ не дорога і раяном полетять, добавивши всілякі пріоріті, багаж та ін
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Vitaliy »

Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.

На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.

У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Аватар користувача
UR-UIA
Airbus A340
Повідомлень: 847
З нами з: 07 червня 2018, 23:08
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення UR-UIA »

Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 20:46 Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.

На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.

У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Не в кожне «село» як ви кажете, особливо індійське можна літати з Київа, а з приводу салону, то воно коштує дуже дорого, а у flydubai і грошей більше ніж в МАУ
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Vitaliy »

UR-PSH писав: 25 листопада 2018, 21:25
Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 20:46 Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.

На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.

У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Не в кожне «село» як ви кажете, особливо індійське можна літати з Київа, а з приводу салону, то воно коштує дуже дорого, а у flydubai і грошей більше ніж в МАУ
Тобто установка салону "як в 777" на МАХи настільки дорожча що аж не доступна для МАУ ?
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення converj »

Месяц прошел... Есть у кого инфа по загрузке?
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення LWIEV »

От і накрився Раян в Херсоні
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Vitaliy »

LWIEV писав: 25 листопада 2018, 22:28 От і накрився Раян в Херсоні
?
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення el ucranio »

Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 22:50
LWIEV писав: 25 листопада 2018, 22:28 От і накрився Раян в Херсоні
?
Подивіться будь-який сайт новин, що сьогодні відбувається між Україною і росією на морі.
Тут і турки можуть відмінити рейси на найближчі дні, від гріха подалі.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення makor »

Какие рейсы при военном положении? А в полночь будут принимать решение
Inguri

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Inguri »

чому ви впевнені, що при військовому стані їх не буде? що закон говорить?
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення nik-dem »

Навряд буде оголошення військового стану — думайте резонно.
Inguri

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Inguri »

Шо ж не ясного, це ж кондитер спецом, щоб вибори скасувати і правити вічно. Ваш штатний конспіролог.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

Так или иначе, но военное положение с большой вероятностью завтра будет. Хотя, в моем понимании, случившееся больше тянет на пограничный инцидент, чем на повод для введения военного положения.
Аватар користувача
aviarivne
Airbus A321
Повідомлень: 458
З нами з: 18 липня 2016, 11:18
Звідки: RWN
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення aviarivne »

"Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."

оце цікаво.....
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення nik-dem »

Панове, якщо воєнний стан не було встановлено у 2014–2015 рр., найбільш кризові роки війни, то який резон це робити зараз?
Востаннє редагувалось 26 листопада 2018, 00:55 користувачем nik-dem, всього редагувалось 1 раз.
Inguri

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Inguri »

aviarivne писав: 26 листопада 2018, 00:47 "Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."

оце цікаво.....
ага. І здати квитки за лоукост тарифом. Точно Бєня ніпрічьом!
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 26 гостей